Zo ongeveer zijn hele leven in Engeland gewoond.quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef polderturk het volgende:
Sommigen beweren dat Wright geen echte schot is. Waarom is dat?
Omdat hij net zo goed van Engeland houdt.quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef polderturk het volgende:
Sommigen beweren dat Wright geen echte schot is. Waarom is dat?
Rot toch op met deze onzin. Het wordt eerder 16-0 dan dat Wade wintquote:Op zondag 20 november 2016 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wade is zo'n enorme baas en zo ontzettend vervelend om tegen te spelen. ELKE keer die tering laatste pijl in de dubbel, wat een genot. Overigens zou ik er niet zeker van zijn dat MvG zomaar wint. Wade heeft hem al vaker verslagen.
Zeker, even verraden wat de stand is na 15 legs, terwijl er pas 5 waren uitgezondenquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, even verraden wat de stand is na 15 legs, terwijl er pas 5 waren uitgezonden![]()
![]()
![]()
Weten jullie nog toen Koert probeerde vragen te stellen aan dronken dartfans tijdens de Premier League in Rotterdam?quote:Op zondag 20 november 2016 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, even verraden wat de stand is na 15 legs, terwijl er pas 5 waren uitgezonden![]()
![]()
![]()
Misschien voelt hij zich zowel Schots als Engels.quote:Op zondag 20 november 2016 17:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Omdat hij net zo goed van Engeland houdt.
Hij is wel als Schot geboren, maar verder is hij in alles Engels. Hij heeft zelfs gezegd dat hij Engels was en er zijn foto's van hem met Engelse shirts aan. Toen hij goed begon te worden begon hij steeds meer voor Schotland uit te komen. Hij is dus qua nationaliteit een opportunist.
En dat is zijn goed recht natuurlijk. Leg slechts het dingetje met Wright uit. Veel fans zowel Schotten als Engelsen vinden het niks.quote:Op zondag 20 november 2016 18:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich zowel Schots als Engels.
Kut, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Weten jullie nog toen Koert probeerde vragen te stellen aan dronken dartfans tijdens de Premier League in Rotterdam?![]()
![]()
De manager van Raybar is ziedend.twitter:TiltMonkey twitterde op zondag 20-11-2016 om 00:18:22Je vraagt je toch af waarom @rtl7darts een presentator van lik me kut in blijft zetten en wanneer stoppen ze eens met die losersinterviews? reageer retweet
Die doet z'n Twitternaam eer aanquote:Op zondag 20 november 2016 18:54 schreef wimderon het volgende:
De manager van Raybar is ziedend.twitter:TiltMonkey twitterde op zondag 20-11-2016 om 00:18:22Je vraagt je toch af waarom @rtl7darts een presentator van lik me kut in blijft zetten en wanneer stoppen ze eens met die losersinterviews? reageer retweet
8quote:Op zondag 20 november 2016 19:03 schreef skysherrif het volgende:
hoelaat begint dit feestje ongeveer
MADquote:Op zondag 20 november 2016 18:54 schreef wimderon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |