Nee.quote:Op zondag 20 november 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dus je stelt eigenlijk dat het makkelijker communiceren is met iemand met een bipolaire stoornis of iemand die onverstaanbaar Schots praat dan met MvG?
Veelzeggend
Kennen we eigenlijk ook tweedepijldarters?quote:Op zondag 20 november 2016 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wade is wel echt een eerstepijldarter.
Als je naar gemiddeldes kijkt wel.quote:Op zondag 20 november 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kennen we eigenlijk ook tweedepijldarters?
Hmm ja, wat dat betreft zit er wat in natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2016 16:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als je naar gemiddeldes kijkt wel.
Er zijn mensen die gemiddeld gezien het hoogste aantal punten met de tweede pijl pakt.
Waar zijn die stats te vinden?quote:Op zondag 20 november 2016 16:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als je naar gemiddeldes kijkt wel.
Er zijn mensen die gemiddeld gezien het hoogste aantal punten met de tweede pijl pakt.
Zesendertigstepijldarter als het meezitquote:Op zondag 20 november 2016 16:20 schreef Szura het volgende:
Op dubbels ben ik meer een vijfdepijldarter
http://live.dartsdata.com(...)path=/MatchView.aspxquote:Op zondag 20 november 2016 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar zijn die stats te vinden?
Ik hoop dat Anderson zichzelf beschijt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:23 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat James het even niet meer Wade
Als ie dan wint, I dont giva a shi... ooh.quote:Op zondag 20 november 2016 16:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anderson zichzelf beschijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |