Als Anderson ziekjes is dan zie ik liever Wade in de finale terug.quote:Op zondag 20 november 2016 16:29 schreef Syntix het volgende:
Gewoon 21 punten per 3 darts verschil tussen Wade en MvG.
Zal wel lachen zijn als Wade wint met 92 gemiddeld tegen MvGquote:Op zondag 20 november 2016 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Als Anderson ziekjes is dan zie ik liever Wade in de finale terug.
Hij zal z'n niveau wel flink moeten opkrikken, maar het is wel een pitbull. Laat nooit los.
Als hij elke leg een 100+ finish gooit zou dat nog kunnen.quote:Op zondag 20 november 2016 16:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel lachen zijn als Wade wint met 92 gemiddeld tegen MvG
Als hij zo matig scoort, dan gaat hij zelfs geen kans op een finish krijgen.quote:Op zondag 20 november 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Als hij elke leg een 100+ finish gooit zou dat nog kunnen.
Met semi-pensioenquote:Op zondag 20 november 2016 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar is Terry Jenkins eigenllijk gebleven? Ik mis hem wel een beetje.
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 november 2016 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij zo matig scoort, gaat hij zelfs geen kans op een finish krijgen.
Want dat is tegenwoordig nog een ware kraker uiteraard.quote:Op zondag 20 november 2016 16:38 schreef Zorro het volgende:
Een overwinning van Wade maakt de finale natuurlijk wel overbodig. Kan ik rustig Milan - Inter kijken
Dat is al helemaal overbodig, wat een aidsquote:Op zondag 20 november 2016 16:38 schreef Zorro het volgende:
Een overwinning van Wade maakt de finale natuurlijk wel overbodig. Kan ik rustig Milan - Inter kijken
Als het een beetje vijandig is op het veld vind ik het al leukquote:Op zondag 20 november 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Want dat is tegenwoordig nog een ware kraker uiteraard.
Als je 90 tegen MvG gooit, dan krijg je weinig kansen om te finishen. Wade zal echt richting de 100 moeten gaan om een kans te maken.quote:
Net zei je nog 'geen kans'. Je draait snel bij.quote:Op zondag 20 november 2016 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je 90 tegen MvG gooit, dan krijg je weinig kansen om te finishen. Wade zal echt richting de 100 moeten gaan om een kans te maken.
Mag ik dit een klein beetje een non-discussie vinden?quote:Op zondag 20 november 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Net zei je nog 'geen kans'. Je draait snel bij.
dat was een beetje overdreven iddquote:Op zondag 20 november 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Net zei je nog 'geen kans'. Je draait snel bij.
Ik zou ook meer ontspannen staan te gooien, wetende dat zij vanavond toch weer klaarligtquote:
Ordinairquote:Op zondag 20 november 2016 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou ook meer ontspannen staan te gooien, wetende dat zij vanavond toch weer klaarligt
Om gewoon romantisch een hapje te eten, snap dat danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |