Hallo.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop dat je met kerst terug bent. Kerstgedachte dit dat toch
Je weet wat ze zeggen over fokkers tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo.
Ik hoorde dat je een grote piemel hebt.
Klopt dit?
nee, is voor altijd. moest over jaar of 3 maar weer eens terugkomenquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop dat je met kerst terug bent. Kerstgedachte dit dat toch
Srs meen je?quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, is voor altijd. moest over jaar of 3 maar weer eens terugkomen
lekker hoorquote:
kost duur...quote:Op zondag 20 november 2016 00:02 schreef Fylax het volgende:
wrm kost parkeren als student op hogeschool zo duur
Kost veel of is duur sof.quote:Op zondag 20 november 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kost duur...
Jij mag niet naar de Hogeschool daarom is het voor jou zo duur
twee hele dagen in je eentje in bed is wel saai vind ikquote:
Ja goh, dat zeg ik toch slimpiequote:
je misschien iemand zoeken voor erbijquote:Op zondag 20 november 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
twee hele dagen in je eentje in bed is wel saai vind ik
tindermeisjes genoeg toch?quote:Op zondag 20 november 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je misschien iemand zoeken voor erbij
Hoi JCquote:
niet?quote:
wat is erquote:
jij toch ookquote:
dan ben je verandert zegquote:
Misschien moet je leuke dingen plannen of proberen te genieten van het niks doenquote:Op zondag 20 november 2016 00:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
weekenden vallen altijd erg tegen. Denk dat ik er te veel van verwacht
haken ze toch wel afquote:Op zondag 20 november 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je leuke dingen plannen of proberen te genieten van het niks doen
Oh, oeps. Had helemaal niet door, sorryquote:Op zondag 20 november 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kost duur...
Jij mag niet naar de Hogeschool daarom is het voor jou zo duur
omdat ik met de trein 2x zo lang onderweg ben en je dan gewoon minder vrijheid hebquote:Op zondag 20 november 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
Waarom zou je trouwens parkeren bij een Hogeschool als student, gewoon OV toch
Preciesquote:Op zondag 20 november 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
Mensen die Wilders stemmen neemt niemand serieus
Lekker man. Wildersje stemmen. Halve liter op drinken. Echt lekker manquote:Op zondag 20 november 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
Mensen die Wilders stemmen neemt niemand serieus
Nee. Wanneer het mijn tijd is ga ik gewoon.quote:Op zondag 20 november 2016 11:23 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie een pil nemen waardoor je langer kan leven, maar dat je wel onderdelen van je lichaam moet laten vervangen omdat die wel slijten?
Ja, wel mee eens. Lijkt me ook een gedoe om die nieuwe onderdelen te regelen en geld is dan wel een issue denk ikquote:Op zondag 20 november 2016 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Wanneer het mijn tijd is ga ik gewoon.
Hangt er van af hoe ik dan in het leven sta.quote:Op zondag 20 november 2016 11:23 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie een pil nemen waardoor je langer kan leven, maar dat je wel onderdelen van je lichaam moet laten vervangen omdat die wel slijten?
Ja he, zou het nu nog niet kunnen zeggenquote:Op zondag 20 november 2016 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe ik dan in het leven sta.
Misschien heb ik wel niks om voor te leven. Of heb ik vies veel pijn.
Ik had haar gezegd dat je haar zocht en ze heeft even op twitter gekeken.quote:Op zondag 20 november 2016 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he, zou het nu nog niet kunnen zeggen
Weet Loka al dat Darcy is bevallen?of is ze nu niet bij jou?
Aaah okequote:Op zondag 20 november 2016 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had haar gezegd dat je haar zocht en ze heeft even op twitter gekeken.
Dus ze is op de hoogte.
Ik ooook, had je die foto gezien van die kleine voetjes? Zo schattigquote:Op zondag 20 november 2016 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de eerste video's.
heyquote:
Die van instagram ja.quote:Op zondag 20 november 2016 11:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ooook, had je die foto gezien van die kleine voetjes? Zo schattig
ze was van de week 28 weken volgens mijquote:Op zondag 20 november 2016 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van instagram ja.
Hoeveel weken waren ze nu uiteindelijk te vroeg?
Heyquote:Op zondag 20 november 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ze was van de week 28 weken volgens mij
hoi hunkquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oe, is er opbloeiende liefde hier?
quote:Op zondag 20 november 2016 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oe, is er opbloeiende liefde hier?
Fijn om jouw goedkeuring te hebben typ!quote:Op zondag 20 november 2016 12:16 schreef Typisch het volgende:
Mijn goedkeuring heb je TARDIS. met zo'n username kan het niet meer fout gaan.
Geen dank.
Hij weet mij te vinden als hij jou om je hand gaat vragen.quote:Op zondag 20 november 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Fijn om jouw goedkeuring te hebben typ!
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekendquote:Op zondag 20 november 2016 12:16 schreef Typisch het volgende:
Mijn goedkeuring heb je TARDIS. met zo'n username kan het niet meer fout gaan.
Geen dank.
quote:Op zondag 20 november 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekend![]()
Die heb ik vrijdag gezien.quote:Op zondag 20 november 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekend![]()
Je bent net te laatquote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien.
Ik baal nu een beetje dat je al het vriendje van sof bent.
Ja, we gaan binnenkort al trouwringen uitzoekenquote:Op zondag 20 november 2016 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfs al vriendje.
Jeetje ik loop achter
gayquote:Op zondag 20 november 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, we gaan binnenkort al trouwringen uitzoeken
quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien.
Ik baal nu een beetje dat je al het vriendje van sof bent.
Kom dan breng ik jequote:Op zondag 20 november 2016 12:40 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo met mijn ouders en broertje naar een huis kijken wat ze willen kopen en ik moet er dan heen rijden. Hopelijk gaat mijn vader nu wel zeggen waar ik heen moet want snap niks van die navigatie![]()
leuk, gezelligquote:
woon je ook nog thuis?quote:Op zondag 20 november 2016 12:40 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo met mijn ouders en broertje naar een huis kijken wat ze willen kopen en ik moet er dan heen rijden. Hopelijk gaat mijn vader nu wel zeggen waar ik heen moet want snap niks van die navigatie![]()
Nopequote:
leef jij nog?quote:Op zondag 20 november 2016 13:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat is die Stones documentaire over zuid amerika goed zeg
niet gelezenquote:Op zondag 20 november 2016 13:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is helemaal niks aan de hand
wat tik je? lees er niks vanquote:Op zondag 20 november 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lees nou eens gewoon wel joh
quote:Op zondag 20 november 2016 13:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat tik je? lees er niks van
Kan je dat niet in je vlog vertellen ipv hier?quote:Op zondag 20 november 2016 13:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat is die Stones documentaire over zuid amerika goed zeg
heb ej de harry potter film al gezienquote:Op zondag 20 november 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dat niet in je vlog vertellen ipv hier?
Nee, moet nog zien. Hij is voorlopig elke voorstelling zowat uitverkocht. Tenzij je helemaal vooraan gaat zitten maar dan heb je meteen een hernia en oogbalkankerquote:Op zondag 20 november 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb ej de harry potter film al gezien
is je mobiel kapot ofzoquote:Op zondag 20 november 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, moet nog zien. Hij is voorlopig elke voorstelling zowat uitverkocht. Tenzij je helemaal vooraan gaat zitten maar dan heb je meteen een hernia en oogbalkanker
Nee leegquote:
wel aardig, betere films dan harry potter filmsquote:
Erg leuke film vond ik.quote:Op zondag 20 november 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel aardig, betere films dan harry potter films
maar 5 films zal pure geldtrekkerij worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Blij dat ze van Hogwarts af zijn ja. Voor een film leent dit zich veel beter.quote:Op zondag 20 november 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Leukere karakters ook dan in harry potter
5?quote:Op zondag 20 november 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel aardig, betere films dan harry potter films
maar 5 films zal pure geldtrekkerij worden
Ja dat is wel uitmelken 2.0 ja. Ach, als het vermakelijk is ook geen kwellingquote:
Vind het nog wel meevallen. Uitmelken zouden remake van de eerste films oid zijn.quote:Op zondag 20 november 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel uitmelken 2.0 ja. Ach, als het vermakelijk is ook geen kwelling
Omdat er zelden goede reeksen zijn langer dan 3 films.quote:Op zondag 20 november 2016 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen. Uitmelken zouden remake van de eerste films oid zijn.
Hoe is dit uitmelken?
Als het een verhaal was wat in 3 films had gekund in 5 wordt gestopt is het uitmelkenquote:Op zondag 20 november 2016 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen. Uitmelken zouden remake van de eerste films oid zijn.
Hoe is dit uitmelken?
Ik ben al lang blij met meer van dat universum.quote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er zelden goede reeksen zijn langer dan 3 films.
Vond het verhaal in deze ook niet superdik, dus zal me erg benieuwen.
Mwah, genoeg reeksen die langer lopen dan 3 films die het nog aardig doen hoor.quote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er zelden goede reeksen zijn langer dan 3 films.
Vond het verhaal in deze ook niet superdik, dus zal me erg benieuwen.
En daarom kunnen ze het uitmelken.quote:Op zondag 20 november 2016 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij met meer van dat universum.
Ze zullen het ook wel aardig doen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, genoeg reeksen die langer lopen dan 3 films die het nog aardig doen hoor.
Truequote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zullen het ook wel aardig doen.
Maar dat is omdat het Harry Potter zal zijn.
Ik vond het een heerlijke film. Als ze dit vasthouden dan mogen het er van mij 10 worden.quote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarom kunnen ze het uitmelken.
Van mij hoeft dat niet zo.
Iets dat af is, is af.
Vond het wel leuk met Pottermore wat verdieping. Maar 5 films erbij hoeft van mij echt niet.
Nee, moet ook nog naar Arrival.quote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie Hacksaw Ridge al gezien? Hoor ik ook erg goeie verhalen over
Nee ga zelden nog naar bioscoopquote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie Hacksaw Ridge al gezien? Hoor ik ook erg goeie verhalen over
Lijkt me ook wel geinig ja.quote:
Die is ook wel aardig hequote:
On the night of the State of the Union address, an explosion claims the lives of the President and all members of his Cabinet except for U.S. Secretary of Housing and Urban Development Tom Kirkman, who has been named the designated survivor. Kirkman is immediately sworn in as President, unaware that the attack is just the beginning of what is to come.quote:
leuke beelden welquote:Op zondag 20 november 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
maandag wel naar miss peregrine's home for peculiar children geweest met een nichtje
die viel wat tegen
klopt, ben er voor mijn broertjequote:Op zondag 20 november 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus voor jou minder spannend
lekker lekker, daar?quote:
mwah vind ik nietquote:
goed hoorquote:Op zondag 20 november 2016 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lekker lekker, daar?
kom je weer hunten volgende week?
ik ben niet echt enthousiast over deze gehele situatie dus kan niet positief zijn over dit huisquote:
Je wilt neit dat je ouders gaan verhuizen?quote:Op zondag 20 november 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben niet echt enthousiast over deze gehele situatie dus kan niet positief zijn over dit huis
Beetje narcistisch ditquote:
Ze mogen best verhuizen, maar ben het niet eens met hoe het nu gaat. Verder ga ik er niet op door op fokquote:Op zondag 20 november 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt neit dat je ouders gaan verhuizen?
Post jij niet graag een nude selfie op instagram met een vlag op de achtergrond? ;squote:
Ik bedoelde meer zijn blik omlaagquote:Op zondag 20 november 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Post jij niet graag een nude selfie op instagram met een vlag op de achtergrond? ;s
Je maakt het wel spannend zoquote:Op zondag 20 november 2016 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze mogen best verhuizen, maar ben het niet eens met hoe het nu gaat. Verder ga ik er niet op door op fok
niet, jij was er ook vaak zat in de sc daarquote:Op zondag 20 november 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor
Nog nooit gehunt, denk dat je me verward met essje
Beetje jammer
understatement jaquote:
ben er geweest.quote:
mn broertje was daar de laatste 3 dagenquote:
Lekker dat Barca arrogant b-elftalletje opstelt en punten verliest terwijl ze al achter staanquote:
Wat doet hij daar dan?quote:Op zondag 20 november 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn broertje was daar de laatste 3 dagen
geen 21
drinkt niet
die is blij als ie weer in de normale wereld is (europa)
zonder te knipperenquote:Op zondag 20 november 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik beschikbaar was, zou je toeslaan?
Vooral omdat het dicht bij goede plekken in VS ligt.quote:
Ga je toch 10x liever naar SF ofzo jaquote:Op zondag 20 november 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral omdat het dicht bij goede plekken in VS ligt.
liever natuur daarquote:Op zondag 20 november 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch 10x liever naar SF ofzo ja
gelukkig heb ik supersofquote:Op zondag 20 november 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al stond zn vrouw er bij te huilen
25-30quote:Op zondag 20 november 2016 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel geld gaat Dolberggod opbrengen?
Als een Daley Blind al wordt gekocht voor 17,5 dan kan je makkelijk 30/40 miljoen vragen voor hemquote:Op zondag 20 november 2016 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel geld gaat Dolberggod opbrengen?
dan sta ik te huilenquote:
quote:Hij is gewoon goed Whahahahah. Kut neus speelt nog geen half jaar eredivisie.
Zodra het minder gaat daar in Adam wil ik weleens zien hoe 'goed' hij is.
Ken dolberg haha
Misschien is hij verdwaald in het Mausoleumquote:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 20 november 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is hij verdwaald in het Mausoleum
Ik had het toevallig eergisteren met mijn oma over de hoeren in Rusland.quote:Op zondag 20 november 2016 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gister zei hij iets over hoeren dus ik denk dat hij zich wel vermaakt
wat doet ie daar danquote:
Hij ging met een kameraad van hem 3 nachten zuipen in de club en overdag slapen.quote:
wat is je whatsapp, praten we er daar over verderquote:Op zondag 20 november 2016 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze mogen best verhuizen, maar ben het niet eens met hoe het nu gaat. Verder ga ik er niet op door op fok
zie dmquote:Op zondag 20 november 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb je meet en greet met hem
hopelijk overleeft hij hetquote:Op zondag 20 november 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij ging met een kameraad van hem 3 nachten zuipen in de club en overdag slapen.
Ben je ook al in St Petersburg geweest?quote:
nee, alleen moskouquote:Op zondag 20 november 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ook al in St Petersburg geweest?
Ik kan me er moeilijk wat bij voorstellen hoe ik die steden zou ervaren, ben wel erg benieuwdquote:
Moskou is erg liberaal en openminded.quote:Op zondag 20 november 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er moeilijk wat bij voorstellen hoe ik die steden zou ervaren, ben wel erg benieuwd
hoe dat zo?quote:Op zondag 20 november 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er moeilijk wat bij voorstellen hoe ik die steden zou ervaren, ben wel erg benieuwd
Ja, geen ideequote:
Ze spreken wel beroerd Engels.quote:Op zondag 20 november 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen ideeNog te weinig in het oosten geweest om me er een voorstelling bij te maken, niet dat het precies hetzelfde zal zijn in oost-europa als in rusland maar toch, vast wel wat invloeden
St Petersburg moet ik ook echt nog een keer naar toe ja.quote:Op zondag 20 november 2016 16:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lijkt mij ook wel wat, moskou en sint petersburg
zou dan in een keer doen en van moskou naar petersburg vliegenquote:Op zondag 20 november 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
St Petersburg moet ik ook echt nog een keer naar toe ja.
Wel handiger ja met visum.quote:Op zondag 20 november 2016 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou dan in een keer doen en van moskou naar petersburg vliegen
Wij gaan Italie denk ik in zomer.quote:Op zondag 20 november 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
Denk volgend jaar eerst Portugal. Of Polen.
Juist in een land als Rusland zou ik dan met trein gaan. Zie je ook nog wat van het binnenlandquote:Op zondag 20 november 2016 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou dan in een keer doen en van moskou naar petersburg vliegen
Handigquote:Op zondag 20 november 2016 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Europeaan moet je elke keer een nieuw visum aanvragen namelijk
Lekker hoor. 1 van de meren?quote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij gaan Italie denk ik in zomer.
Ik steek liever een mes in mn oog denk ik dan de trein in oost-europa en zeker Rusland.quote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist in een land als Rusland zou ik dan met trein gaan. Zie je ook nog wat van het binnenland
quote:Op zondag 20 november 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik steek liever een mes in mn oog denk ik dan de trein in oost-europa en zeker Rusland.
Kan ook. Maar ging me meer om dat ik beide steden in één rit zou bezoeken dan het vervoerquote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist in een land als Rusland zou ik dan met trein gaan. Zie je ook nog wat van het binnenland
Weet niet.quote:
Heb als kind genoeg van die avontuurtjes in post-sovjet landen meegemaakt.quote:
Je zou nog Samos pakken.quote:Op zondag 20 november 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet.
Moeten nog kijken.
Zijn beetje klaar met dat lange vliegen voorlopig en weten ook niet of kan in zomer.
Dus denk Italië of Griekenland
Dat sowieso. Zou ook niet meer dan dat in Rusland hoeven zien denk ikquote:Op zondag 20 november 2016 16:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ging me meer om dat ik beide steden in één rit zou bezoeken dan het vervoer
maar kijken hoe de situatie dan legtquote:Op zondag 20 november 2016 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou nog Samos pakken.
Kan je ook doen hoor, dat is fijn eilandje
Weekje Siberië voor het verhaal misschienquote:Op zondag 20 november 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zou ook niet meer dan dat in Rusland hoeven zien denk ik
Ik zou in Italie dan gewoon ergens villatje afhuren en auto.quote:Op zondag 20 november 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Italie moet ik nog keer Florence van zien, en nog nooit in Napels geweest.
Dat is ook wel lekker ja. In Toscane ofzoquote:Op zondag 20 november 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou in Italie dan gewoon ergens villatje afhuren en auto.
heb nog zeer weinig van dat land gezien
Lekker kort vliegen ook.quote:Op zondag 20 november 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker ja. In Toscane ofzo
En aperitivogodquote:
Waarover maak je ruzie dan?quote:Op zondag 20 november 2016 16:53 schreef supersof het volgende:
Pfff elke keer weer ruzie in de auto met mijn vaderstom gedoe
Dat ik niet snap waar we heen moeten en mijn vader en moeder dan allebei wat anders zeggen en dan zijn we dus al het punt voorbij. En dan moet ik ergens keren, maar ik weet niet waar en dan gaat het helemaal mis, chaos in de auto.quote:
Lekker chaotisch. Snap dat je dat zat bent.quote:Op zondag 20 november 2016 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ik niet snap waar we heen moeten en mijn vader en moeder dan allebei wat anders zeggen en dan zijn we dus al het punt voorbij. En dan moet ik ergens keren, maar ik weet niet waar en dan gaat het helemaal mis, chaos in de auto.
Rijd liever alleen pfff
Ja, erg vervelend. Gelukkig gaat de rest wel gewoon goed.quote:Op zondag 20 november 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker chaotisch. Snap dat je dat zat bent.
Ik vind het vaak wel fijn dat Morrigan bij me in de auto zit. Die is goed met dat soort dingen.
fylax waarom hebben mods zo'n vinkjequote:
Gezellig.quote:Op zondag 20 november 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, erg vervelend. Gelukkig gaat de rest wel gewoon goed.
Hoe is je weekend met loka? Of is ze alweer weg
quote:Op zondag 20 november 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig.
Ze heeft zojuist pannenkoeken voor ons gebakken.
Kaas en spek.quote:
Nee, ben op bed gaan liggen met laptop en nu wil ik niet meer naar buiten om boodschappen te doenquote:Op zondag 20 november 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaas en spek.
Erg smakelijk.
Staat jouw eten ook al op?
Is wel kutweer om doorheen te fietsen.quote:Op zondag 20 november 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ben op bed gaan liggen met laptop en nu wil ik niet meer naar buiten om boodschappen te doen
Maar ik heb nog eten in de diepvries bedenk ik me net, dus komt goed. Denk andijviestampot of pasta
Hou je van andijviequote:Op zondag 20 november 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ben op bed gaan liggen met laptop en nu wil ik niet meer naar buiten om boodschappen te doen
Maar ik heb nog eten in de diepvries bedenk ik me net, dus komt goed. Denk andijviestampot of pasta
Hier is het niet zo erg meerquote:Op zondag 20 november 2016 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel kutweer om doorheen te fietsen.
Ben blij dat Loka wil koken, dan kan ik lekker op de bank liggen en op /soc/ posten.
Ja, is dat een probleem?quote:
staat mooiquote:Op zondag 20 november 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
fylax waarom hebben mods zo'n vinkje
Vind het een beetje over the topquote:
Goed, met jou ook?quote:
jahoor gaat welquote:Op zondag 20 november 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed, met jou ook?
heb je nog met je vriendin?
Ah fylie tochquote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
jahoor gaat wel
beetje stress voor studie enzo
eh t is nog steeds ingewikkeld
Studie of middelbare school.quote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
jahoor gaat wel
ik twijfel gewoon heel erg tussen accountancy en journalistiekquote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah fylie toch
Kan ik je ergens mee helpen
Dat zijn allemaal huilies die een studie doen en dan huilen dat ze niet zelf worden opgebeld door een krant om voor ze te mogen werken.quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik twijfel gewoon heel erg tussen accountancy en journalistiek
ik neig naar journalistiek te gaan maar je hoort zoveel negatieve verhalen
heb drie maanden journalistiek gedaan maar ben ermee gestopt, maar dat kwam omdat ik toen nog een onzekere puber was ;squote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik twijfel gewoon heel erg tussen accountancy en journalistiek
ik neig naar journalistiek te gaan maar je hoort zoveel negatieve verhalen
pics van jou als onzekere puberquote:Op zondag 20 november 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heb drie maanden journalistiek gedaan maar ben ermee gestopt, maar dat kwam omdat ik toen nog een onzekere puber was ;s
Jeetje.quote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
jahoor gaat wel
ik zie er niet veel anders uit dan nu vind ikquote:
Ik zie er ook niet veel anders uit dan nu.quote:Op zondag 20 november 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie er niet veel anders uit dan nu vind ik
quote:Op zondag 20 november 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
heb wel een foto gevonden dat ik als puber pannenkoeken aan het bakken ben
hot
stuurquote:Op zondag 20 november 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
heb wel een foto gevonden dat ik als puber pannenkoeken aan het bakken ben
hot
Ah okay, thanks. Dat helpt wel.quote:Op zondag 20 november 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal huilies die een studie doen en dan huilen dat ze niet zelf worden opgebeld door een krant om voor ze te mogen werken.
Jij hebt met jouw positionering binnen dit forum laten zien dat jij bereid bent om ergens voor te werken en je best te doen. Jou wacht een glorieuze toekomst Fylax.
ohhh echtquote:Op zondag 20 november 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heb drie maanden journalistiek gedaan maar ben ermee gestopt, maar dat kwam omdat ik toen nog een onzekere puber was ;s
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Utrechtquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]cute hoe oud ben je hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ahh okay. Ik ga naar Utrecht als ik voor journalistiek kies.quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Utrecht
Was te verlegen om te presenteren en radio te doen. Wilde liever schrijven, maar daar besteed je maar de helft van de tijd aan.
17 of 18quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar deed ik het voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |