heb eindelijk afgewassen goed hequote:Op vrijdag 18 november 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik morgen niet vroeg op hoef.
Zul je zien dat ik nog steeds om half 7 wakker ben
Is toch mooi zo'n heel groot gezin en genoeg geld op de bank.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond dat echt niks vroeger
Maar ik was toen nog te klein denk ik
Ik heb geen idee meer wat ze doen, alleen dat ik het vroeger heel saai vond om te kijken en dat ze uit belgie komenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch mooi zo'n heel groot gezin en genoeg geld op de bank.
veel plezier xoxoquote:
Heel goed Sof.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
heb eindelijk afgewassen goed he
ik blijf op zaterdag altijd in bed liggen totdat ik me klaar moet maken voor volleybal en meestal is dat pas rond twee uur 's middags![]()
Ik moet zo ook nog de was ophangen pfffquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed Sof.
Ik heb helaas niks nuttigs gedaan afgelopen uren. Behalve leuk gesprek met een Duitser.
Pfft, dat is wel lang. Wat doe je dan in bed?
Als ik alleen ben, blijf ik wel liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog de was ophangen pfff
Netflix kijken, eten, beetje op mn mobiel.
maar moet morgen eigenlijk wel wat doen in de ochtend voor school
Kan zij niet uitslapen als jij in bed ligt dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, blijf ik wel liggen.
Als Loka er is, ga ik uit bed zodat zij uit kan slapen.
Kun je dat ook in bed doen?
Ik lig niet stil. Ben dan bezig met dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan zij niet uitslapen als jij in bed ligt dan?
Hm ja kan wel op zich, maar kan er beter uit gaan dan omdat ik anders zo moe blijf
Kan je die dingen niet met haar doen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lig niet stil. Ben dan bezig met dingen.
dingenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lig niet stil. Ben dan bezig met dingen.
Ik denk niet dat ze daar goed op reageert als ze slaapt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je die dingen niet met haar doen?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:00 schreef supersof het volgende:
ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen
ik heb net mijn bed verschoond dus ik heb wel zin om te slapenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik wil slapen maar ben niet moe.
Harde struggles.
Snap ik. Zo vervelend altijd in de avond.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net mijn bed verschoond dus ik heb wel zin om te slapen
alleen geen zin om tanden te poetsen
Ik heb het toch maar gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Zo vervelend altijd in de avond.
Ik ga denk ik maar wat posten op /soc/.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar gedaan
Slaap lekker!
Ik wil niet eens uitslapen, hij laat me gewoon liggen omdat hij dan nog een paar uur rust heeft denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan zij niet uitslapen als jij in bed ligt dan?
Hm ja kan wel op zich, maar kan er beter uit gaan dan omdat ik anders zo moe blijf
Ik zag laatst op stormfront iemand met jouw usernaam.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil niet eens uitslapen, hij laat me gewoon liggen omdat hij dan nog een paar uur rust heeft denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |