Hallo.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop dat je met kerst terug bent. Kerstgedachte dit dat toch
Je weet wat ze zeggen over fokkers tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo.
Ik hoorde dat je een grote piemel hebt.
Klopt dit?
nee, is voor altijd. moest over jaar of 3 maar weer eens terugkomenquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop dat je met kerst terug bent. Kerstgedachte dit dat toch
Srs meen je?quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, is voor altijd. moest over jaar of 3 maar weer eens terugkomen
lekker hoorquote:
kost duur...quote:Op zondag 20 november 2016 00:02 schreef Fylax het volgende:
wrm kost parkeren als student op hogeschool zo duur
Kost veel of is duur sof.quote:Op zondag 20 november 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kost duur...
Jij mag niet naar de Hogeschool daarom is het voor jou zo duur
twee hele dagen in je eentje in bed is wel saai vind ikquote:
Ja goh, dat zeg ik toch slimpiequote:
je misschien iemand zoeken voor erbijquote:Op zondag 20 november 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
twee hele dagen in je eentje in bed is wel saai vind ik
tindermeisjes genoeg toch?quote:Op zondag 20 november 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je misschien iemand zoeken voor erbij
Hoi JCquote:
niet?quote:
wat is erquote:
jij toch ookquote:
dan ben je verandert zegquote:
Misschien moet je leuke dingen plannen of proberen te genieten van het niks doenquote:Op zondag 20 november 2016 00:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
weekenden vallen altijd erg tegen. Denk dat ik er te veel van verwacht
haken ze toch wel afquote:Op zondag 20 november 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je leuke dingen plannen of proberen te genieten van het niks doen
Oh, oeps. Had helemaal niet door, sorryquote:Op zondag 20 november 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kost duur...
Jij mag niet naar de Hogeschool daarom is het voor jou zo duur
omdat ik met de trein 2x zo lang onderweg ben en je dan gewoon minder vrijheid hebquote:Op zondag 20 november 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
Waarom zou je trouwens parkeren bij een Hogeschool als student, gewoon OV toch
Preciesquote:Op zondag 20 november 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
Mensen die Wilders stemmen neemt niemand serieus
Lekker man. Wildersje stemmen. Halve liter op drinken. Echt lekker manquote:Op zondag 20 november 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
Mensen die Wilders stemmen neemt niemand serieus
Nee. Wanneer het mijn tijd is ga ik gewoon.quote:Op zondag 20 november 2016 11:23 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie een pil nemen waardoor je langer kan leven, maar dat je wel onderdelen van je lichaam moet laten vervangen omdat die wel slijten?
Ja, wel mee eens. Lijkt me ook een gedoe om die nieuwe onderdelen te regelen en geld is dan wel een issue denk ikquote:Op zondag 20 november 2016 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Wanneer het mijn tijd is ga ik gewoon.
Hangt er van af hoe ik dan in het leven sta.quote:Op zondag 20 november 2016 11:23 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie een pil nemen waardoor je langer kan leven, maar dat je wel onderdelen van je lichaam moet laten vervangen omdat die wel slijten?
Ja he, zou het nu nog niet kunnen zeggenquote:Op zondag 20 november 2016 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe ik dan in het leven sta.
Misschien heb ik wel niks om voor te leven. Of heb ik vies veel pijn.
Ik had haar gezegd dat je haar zocht en ze heeft even op twitter gekeken.quote:Op zondag 20 november 2016 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he, zou het nu nog niet kunnen zeggen
Weet Loka al dat Darcy is bevallen?of is ze nu niet bij jou?
Aaah okequote:Op zondag 20 november 2016 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had haar gezegd dat je haar zocht en ze heeft even op twitter gekeken.
Dus ze is op de hoogte.
Ik ooook, had je die foto gezien van die kleine voetjes? Zo schattigquote:Op zondag 20 november 2016 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de eerste video's.
heyquote:
Die van instagram ja.quote:Op zondag 20 november 2016 11:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ooook, had je die foto gezien van die kleine voetjes? Zo schattig
ze was van de week 28 weken volgens mijquote:Op zondag 20 november 2016 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van instagram ja.
Hoeveel weken waren ze nu uiteindelijk te vroeg?
Heyquote:Op zondag 20 november 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ze was van de week 28 weken volgens mij
hoi hunkquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oe, is er opbloeiende liefde hier?
quote:Op zondag 20 november 2016 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oe, is er opbloeiende liefde hier?
Fijn om jouw goedkeuring te hebben typ!quote:Op zondag 20 november 2016 12:16 schreef Typisch het volgende:
Mijn goedkeuring heb je TARDIS. met zo'n username kan het niet meer fout gaan.
Geen dank.
Hij weet mij te vinden als hij jou om je hand gaat vragen.quote:Op zondag 20 november 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Fijn om jouw goedkeuring te hebben typ!
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekendquote:Op zondag 20 november 2016 12:16 schreef Typisch het volgende:
Mijn goedkeuring heb je TARDIS. met zo'n username kan het niet meer fout gaan.
Geen dank.
quote:Op zondag 20 november 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekend![]()
Die heb ik vrijdag gezien.quote:Op zondag 20 november 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekend![]()
Je bent net te laatquote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien.
Ik baal nu een beetje dat je al het vriendje van sof bent.
Ja, we gaan binnenkort al trouwringen uitzoekenquote:Op zondag 20 november 2016 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfs al vriendje.
Jeetje ik loop achter
gayquote:Op zondag 20 november 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, we gaan binnenkort al trouwringen uitzoeken
quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien.
Ik baal nu een beetje dat je al het vriendje van sof bent.
Kom dan breng ik jequote:Op zondag 20 november 2016 12:40 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo met mijn ouders en broertje naar een huis kijken wat ze willen kopen en ik moet er dan heen rijden. Hopelijk gaat mijn vader nu wel zeggen waar ik heen moet want snap niks van die navigatie![]()
leuk, gezelligquote:
woon je ook nog thuis?quote:Op zondag 20 november 2016 12:40 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo met mijn ouders en broertje naar een huis kijken wat ze willen kopen en ik moet er dan heen rijden. Hopelijk gaat mijn vader nu wel zeggen waar ik heen moet want snap niks van die navigatie![]()
Nopequote:
leef jij nog?quote:Op zondag 20 november 2016 13:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat is die Stones documentaire over zuid amerika goed zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |