Hallo.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop dat je met kerst terug bent. Kerstgedachte dit dat toch
Je weet wat ze zeggen over fokkers tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo.
Ik hoorde dat je een grote piemel hebt.
Klopt dit?
nee, is voor altijd. moest over jaar of 3 maar weer eens terugkomenquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop dat je met kerst terug bent. Kerstgedachte dit dat toch
Srs meen je?quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, is voor altijd. moest over jaar of 3 maar weer eens terugkomen
lekker hoorquote:
kost duur...quote:Op zondag 20 november 2016 00:02 schreef Fylax het volgende:
wrm kost parkeren als student op hogeschool zo duur
Kost veel of is duur sof.quote:Op zondag 20 november 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kost duur...
Jij mag niet naar de Hogeschool daarom is het voor jou zo duur
twee hele dagen in je eentje in bed is wel saai vind ikquote:
Ja goh, dat zeg ik toch slimpiequote:
je misschien iemand zoeken voor erbijquote:Op zondag 20 november 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
twee hele dagen in je eentje in bed is wel saai vind ik
tindermeisjes genoeg toch?quote:Op zondag 20 november 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je misschien iemand zoeken voor erbij
Hoi JCquote:
niet?quote:
wat is erquote:
jij toch ookquote:
dan ben je verandert zegquote:
Misschien moet je leuke dingen plannen of proberen te genieten van het niks doenquote:Op zondag 20 november 2016 00:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
weekenden vallen altijd erg tegen. Denk dat ik er te veel van verwacht
haken ze toch wel afquote:Op zondag 20 november 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je leuke dingen plannen of proberen te genieten van het niks doen
Oh, oeps. Had helemaal niet door, sorryquote:Op zondag 20 november 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kost duur...
Jij mag niet naar de Hogeschool daarom is het voor jou zo duur
omdat ik met de trein 2x zo lang onderweg ben en je dan gewoon minder vrijheid hebquote:Op zondag 20 november 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
Waarom zou je trouwens parkeren bij een Hogeschool als student, gewoon OV toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |