jahoor gaat welquote:Op zondag 20 november 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed, met jou ook?
heb je nog met je vriendin?
Ah fylie tochquote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
jahoor gaat wel
beetje stress voor studie enzo
eh t is nog steeds ingewikkeld
Studie of middelbare school.quote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
jahoor gaat wel
ik twijfel gewoon heel erg tussen accountancy en journalistiekquote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah fylie toch
Kan ik je ergens mee helpen
Dat zijn allemaal huilies die een studie doen en dan huilen dat ze niet zelf worden opgebeld door een krant om voor ze te mogen werken.quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik twijfel gewoon heel erg tussen accountancy en journalistiek
ik neig naar journalistiek te gaan maar je hoort zoveel negatieve verhalen
heb drie maanden journalistiek gedaan maar ben ermee gestopt, maar dat kwam omdat ik toen nog een onzekere puber was ;squote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik twijfel gewoon heel erg tussen accountancy en journalistiek
ik neig naar journalistiek te gaan maar je hoort zoveel negatieve verhalen
pics van jou als onzekere puberquote:Op zondag 20 november 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heb drie maanden journalistiek gedaan maar ben ermee gestopt, maar dat kwam omdat ik toen nog een onzekere puber was ;s
Jeetje.quote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
jahoor gaat wel
ik zie er niet veel anders uit dan nu vind ikquote:
Ik zie er ook niet veel anders uit dan nu.quote:Op zondag 20 november 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie er niet veel anders uit dan nu vind ik
quote:Op zondag 20 november 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
heb wel een foto gevonden dat ik als puber pannenkoeken aan het bakken ben
hot
stuurquote:Op zondag 20 november 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
heb wel een foto gevonden dat ik als puber pannenkoeken aan het bakken ben
hot
Ah okay, thanks. Dat helpt wel.quote:Op zondag 20 november 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal huilies die een studie doen en dan huilen dat ze niet zelf worden opgebeld door een krant om voor ze te mogen werken.
Jij hebt met jouw positionering binnen dit forum laten zien dat jij bereid bent om ergens voor te werken en je best te doen. Jou wacht een glorieuze toekomst Fylax.
ohhh echtquote:Op zondag 20 november 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heb drie maanden journalistiek gedaan maar ben ermee gestopt, maar dat kwam omdat ik toen nog een onzekere puber was ;s
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Utrechtquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]cute hoe oud ben je hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ahh okay. Ik ga naar Utrecht als ik voor journalistiek kies.quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Utrecht
Was te verlegen om te presenteren en radio te doen. Wilde liever schrijven, maar daar besteed je maar de helft van de tijd aan.
17 of 18quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar deed ik het voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |