Mwah, genoeg reeksen die langer lopen dan 3 films die het nog aardig doen hoor.quote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er zelden goede reeksen zijn langer dan 3 films.
Vond het verhaal in deze ook niet superdik, dus zal me erg benieuwen.
En daarom kunnen ze het uitmelken.quote:Op zondag 20 november 2016 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij met meer van dat universum.
Ze zullen het ook wel aardig doen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, genoeg reeksen die langer lopen dan 3 films die het nog aardig doen hoor.
Truequote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zullen het ook wel aardig doen.
Maar dat is omdat het Harry Potter zal zijn.
Ik vond het een heerlijke film. Als ze dit vasthouden dan mogen het er van mij 10 worden.quote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarom kunnen ze het uitmelken.
Van mij hoeft dat niet zo.
Iets dat af is, is af.
Vond het wel leuk met Pottermore wat verdieping. Maar 5 films erbij hoeft van mij echt niet.
Nee, moet ook nog naar Arrival.quote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie Hacksaw Ridge al gezien? Hoor ik ook erg goeie verhalen over
Nee ga zelden nog naar bioscoopquote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie Hacksaw Ridge al gezien? Hoor ik ook erg goeie verhalen over
Lijkt me ook wel geinig ja.quote:
Die is ook wel aardig hequote:
On the night of the State of the Union address, an explosion claims the lives of the President and all members of his Cabinet except for U.S. Secretary of Housing and Urban Development Tom Kirkman, who has been named the designated survivor. Kirkman is immediately sworn in as President, unaware that the attack is just the beginning of what is to come.quote:
leuke beelden welquote:Op zondag 20 november 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
maandag wel naar miss peregrine's home for peculiar children geweest met een nichtje
die viel wat tegen
klopt, ben er voor mijn broertjequote:Op zondag 20 november 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus voor jou minder spannend
lekker lekker, daar?quote:
mwah vind ik nietquote:
goed hoorquote:Op zondag 20 november 2016 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lekker lekker, daar?
kom je weer hunten volgende week?
ik ben niet echt enthousiast over deze gehele situatie dus kan niet positief zijn over dit huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |