Je wilt neit dat je ouders gaan verhuizen?quote:Op zondag 20 november 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben niet echt enthousiast over deze gehele situatie dus kan niet positief zijn over dit huis
Beetje narcistisch ditquote:
Ze mogen best verhuizen, maar ben het niet eens met hoe het nu gaat. Verder ga ik er niet op door op fokquote:Op zondag 20 november 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt neit dat je ouders gaan verhuizen?
Post jij niet graag een nude selfie op instagram met een vlag op de achtergrond? ;squote:
Ik bedoelde meer zijn blik omlaagquote:Op zondag 20 november 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Post jij niet graag een nude selfie op instagram met een vlag op de achtergrond? ;s
Je maakt het wel spannend zoquote:Op zondag 20 november 2016 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze mogen best verhuizen, maar ben het niet eens met hoe het nu gaat. Verder ga ik er niet op door op fok
niet, jij was er ook vaak zat in de sc daarquote:Op zondag 20 november 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor
Nog nooit gehunt, denk dat je me verward met essje
Beetje jammer
understatement jaquote:
ben er geweest.quote:
mn broertje was daar de laatste 3 dagenquote:
Lekker dat Barca arrogant b-elftalletje opstelt en punten verliest terwijl ze al achter staanquote:
Wat doet hij daar dan?quote:Op zondag 20 november 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn broertje was daar de laatste 3 dagen
geen 21
drinkt niet
die is blij als ie weer in de normale wereld is (europa)
zonder te knipperenquote:Op zondag 20 november 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik beschikbaar was, zou je toeslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |