Zoek even de definities van de woorden generaliseren en abstractie op.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij vindt de miljoenen Democraten die op jouw held hebben gestemd tijdens de voorverkiezingen, de 'domste mensen die er bestaan'?
Welke? Teachout die in New York verloor? of Feingold die slechter dan Clinton deed in Wisconsin?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad. Jimmy Dore liet laatst zien dat de progressieve kandidaten wonnen (op de verkiezingsnacht, het ging niet alleen om de president) terwijl de establishmentkandidaten verloren.
Ja, een leuke coctail.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wel goede combinatie, evangelicals willen kritisch denken inperken vanwege religieuze redenen Trump om, nou ja kijk maar naar afgelopen weken, win-win
Kanye generaliseert en jij noemt hem vervolgens een 'slimme jongen'.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoek even de definities van de woorden generaliseren en abstractie op.
Als hij een kandidaat voor Denk was geweest dan zou zij niet zijn benaderd.quote:
Het is duidelijk dat het jou ontgaat dat generaliseren lang niet altijd slecht is, dat alle normaal functionerende mensen dit dagelijks doen en dat het hen helpt. Zolang je maar inziet dat het een generalisatie is en wat de beperkingen ervan zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kanye generaliseert en jij noemt hem vervolgens een 'slimme jongen'.
Dat kan best werken, je moet het alleen wel slim aanpakken. Ineens een vuurwapenverbod invoeren gaat niet populair zijn maar je kan best steenkoolindustrie vervangen met een meer duurzame industrie als je met een plan komt wat garandeert dat de mensen die in die steenkoolindustrie werken in die nieuwe industrie kunnen gaan werken, dat ze hiervoor een opleiding/cursus volgen, dat ze in andere gevallen een redelijk schadeloosstelling krijgen etc.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:05 schreef L3gend het volgende:
[..]
Veel suc6 dan met een progressief die anti coal en anti gun is in West Virginia
Als ik het fragment tegenkom dan stuur ik je wel een berichtje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:07 schreef L3gend het volgende:
[..]
Welke? Teachout die in New York verloor? of Feingold die slechter dan Clinton deed in Wisconsin?
Ik ben net zo verwardquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:15 schreef Ringo het volgende:
Die quote (van Trump, van Kanye) is toch allang debunked, of vat ik hier het sarcasme niet?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben net zo verward
e: that said het is ook 8 uur sochtends en ik being aan mn tweede bier dus :/
Heb je de drie nieuwe namen gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij vindt dat 's ochtends lekker?
DITquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik in de VS woonde, zou ik ook al tien dagen lang aan de drank zitten.
Daar twijfel ik geen seconde aan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik in de VS woonde, zou ik ook al tien dagen lang aan de drank zitten.
Maak je nu een grap?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat in 1996 al. Een slimme jongen, blijkbaar.
Ik wist niet dat het weer zo'n nepcitaat was.quote:
twitter:BrendanSasso twitterde op donderdag 17-11-2016 om 01:27:41Obama walking through the ruins of democracy feels a bit on-the-nose at the moment. https://t.co/x7DiL5sFCy reageer retweet
Gemiddelde democraat(zowel economisch al sociaal-cultureel): D66quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:24 schreef hunter2011 het volgende:
Zijn de Democraten in Amerika kwa "rechtsheid" ongeveer te vergelijken met de VVD?
En hoe links zou Bernie eigenlijk zijn in nederland?
The swamp just got 10 feet deeperquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
Toch wel lachwekkend om te zien hoeveel swamp er die regering binnen wordt gereden door Trump in het licht van zijn opmerkingen.
Niks het moeras dempen. Gewoon een aartsconservatieve Republikeinse regering installeren, vol met establishment.
Men houdt hier hoop dat het swamp over een paar alsnog wordt geleegd. Want zelfs superman Trump flikt dat niet zo snel.quote:
maarrr...quote:Ford had never said it was considering shifting MKC production south of the border. But the company confirmed Friday that it had been “likely” to move the work to Mexico in 2019 when its current contract with the United Auto Workers union expires.
“We had planned to move the Lincoln MKC out of Louisville Assembly Plant," probably to the Cuautitlan factory in Mexico, Christin Baker, a Ford spokeswoman, said in an e-mail.
TRUMP!twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-11-2016 om 03:15:28I worked hard with Bill Ford to keep the Lincoln plant in Kentucky. I owed it to the great State of Kentucky for their confidence in me! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |