SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Waar heb ik het gehad over aanvallen? Ik verwees naar dit bericht:quote:Op woensdag 16 november 2016 09:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo vroeg op de morgen al aan het angstzaaien? Waar zijn al die racistische aanvallen dan? Het enige wat ik een jaar lang gezien heb zijn honderden video's waarin Trumpsupporters gemolesteerd werden.
quote:Op woensdag 16 november 2016 03:30 schreef Bluesdude het volgende:
http://www.vox.com/polyar(...)i-semitic-propaganda
De schrijver: http://www.leedrutman.org/
Dat verbaast me niet zoveel, als je een land zegt te willen runnen als bedrijf (doen we dat niet al jaren?) dan is het niet zo vreemd dat je op een soort old boys netwerk terug gaat vallen. Zo gaat dat in het bedrijfsleven ook, waar competenties een stuk minder belangrijk zijn dan men denkt.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Ondertussen ook wel duidelijk dat d'n Donald niet voor kunde gaat, maar voor loyaliteit. Echt de kwaliteit van een moerasleegpomperdingesman.
Wat moet ik daarmee? 1 ongeverifieerd verhaaltje van een 1 Amerikaan. Geloof je ook in UFO's. Miljoenen Amerikanen schijnen elk jaar door buitenlandse wezens ontvoerd te worden.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb ik het gehad over aanvallen? Ik verwees naar dit bericht:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2016 09:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee? 1 ongeverifieerd verhaaltje van een 1 Amerikaan. Geloof je ook in UFO's. Miljoenen Amerikanen schijnen elk jaar door buitenlandse wezens ontvoerd te worden.
quote:Op woensdag 16 november 2016 03:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Inb4 "hoax, bedacht, niet meteen geloven, heb je dat weer"
En al zou het waar zijn: Waarom ga je er vanuit dat er een direct verband is met Trump als president? Onder 8 jaar Obama is geen enkele jood geïntimideerd?quote:
Dat laatste beweert niemand.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En al zou het waar zijn: Waarom ga je er vanuit dat er een direct verband is met Trump als president? Onder 8 jaar Obama is geen enkele jood geïntimideerd?
Goede stroman weer Braindead. Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe iemand van een dergelijke leeftijd nooit in zijn hele leven normale discussievaardigheden heeft opgedaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Zijn Rutte en Samsom ook antisemieten? Heel wat joden zijn in dit land de afgelopen jaren bedreigd, bespuugd en gemolesteerd.
Oprechte vraag: wat mankeert jou?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar goed, Trump schijnt een antisemiet te zijn. Wie gaat hij het eerst vergassen? Ivana? (Heeft zich tot het jodendom bekeerd. Zijn kleinkinderen/haar kinderen? (ook jood ). Zijn schoonzonen en schoondochters? ( Al zijn kinderen schijnen met joden getrouwd te zijn of joden te daten).
Ik word een beetje moe van al dat angstzaaien.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oprechte vraag: wat mankeert jou?
Ik volg een aantal journalisten op twitter, die toevallig joods zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En al zou het waar zijn: Waarom ga je er vanuit dat er een direct verband is met Trump als president? Onder 8 jaar Obama is geen enkele jood geïntimideerd?
Waarom trap je dan in die angstzaai propaganda van de republikeinen of ben je van mening dat de hele campagne van Trump en de republikeinse conventie zo'n positieve insteek hadden?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al dat angstzaaien.
Kijk eerst eens naar jezelf voor je met allerlei wilde theorieën komt over minderheden die misschien aangevallen zullen worden. Wat ik bij jou en anderen hier zie is dat jullie onderscheid maken tussen deugende mensen en niet-deugende mensen en die niet deugende mensen zijn voor jullie niks waard. Dat kan niet anders als er zoveel beeldmateriaal is waar Trump-stemmers gemolesteerd worden en niemand er een traan om laat maar wel paranoïde ideeën hebben dat heel, heel misschien andere groepen last krijgen en je daar wel zorgen om maken.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste beweert niemand.
Het is echter een feit dat Trump erg geliefd is onder white nationalists. Gewild of ongewild. Hoewel Trump in hun ogen nog niet ver genoeg gaat, zijn zij desalniettemin zielsgelukkig met de man. Zijn uitverkiezing zien sommigen dan ook als een legitimering van hun zieke, racistische gedachten.
En nee, ik beweer niet dat minderheden aan de lopende band worden aangevallen (daar heb ik geen zicht op). Ik vind het alleen een zorgwekkende ontwikkeling. Als nazistische figuren de vlag uithangen, dan is dat meestal geen goed teken.
Kerel, in de derde alinea schrijf ik nota bene dat ik nergens beweer dat minderheden worden aangevallen. Daar heb ik namelijk geen zicht op.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar jezelf voor je met allerlei wilde theorieën komt over minderheden die misschien aangevallen zullen worden. Wat ik bij jou en anderen hier zie is dat jullie onderscheid maken tussen deugende mensen en niet-deugende mensen en die niet deugende mensen zijn voor jullie niks waard. Dat kan niet anders als er zoveel beeldmateriaal is waar Trump-stemmers gemolesteerd worden en niemand er een traan om laat maar wel paranoïde ideeën hebben dat heel, heel misschien andere groepen last krijgen en je daar wel zorgen om maken.
Ja, ja dat verhaaltje ken ik inmiddels wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik volg een aantal journalisten op twitter, die toevallig joods zijn.
Meerderen hebben aangegeven dat het aantal bedreigingen en antisemitische verwensingen aan hun adres is geëxplodeerd sinds Trump kandidaat is.
Dat is niet direct zijn fout, maar het is ontegenzeggelijk waar dat veel verwerpelijke groeperingen zich moreel zeer gesteund voelen door de opkomst van Trump.
Ik lees nergens iets over een eindtijd, alleen dat het niet zo gewaardeerd wordt dat racistische intimidaties nu welig tieren.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ja dat verhaaltje ken ik inmiddels wel.Onlangs nog bij de Brexit gehoord. Bij alles wat niet naar wens van de progressieven gaat schijnt de Eindtijd aan te breken.
Nou en? Dat zegt toch niks? Toen Obama president werd hebben waarschijnlijk heel wat extremistische Afro-amerikanen die het liefst elke witte agent dood zien, de vlag uitgehangen. Neem je dat Obama ook kwalijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, in de derde alinea schrijf ik nota bene dat ik nergens beweer dat minderheden worden aangevallen. Daar heb ik namelijk geen zicht op.
Waar het mij om gaat is dat Trump geliefd is onder white nationalists. En het is naar mijn idee een slecht teken als dergelijke figuren de vlag uithangen.
En nu wel goed lezen, he?
Ik neem Trump helemaal niets kwalijk. Ik constateer slechts dat het een zorgwekkende ontwikkeling is (in mijn optiek, althans).quote:Op woensdag 16 november 2016 10:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou en? Dat zegt toch niks? Toen Obama president werd hebben waarschijnlijk heel wat extremistische Afro-amerikanen die het liefst elke witte agent dood zien de vlag uitgehangen. Neem je dat Obama ook kwalijk?
Je kunt hem natuurlijk wel aanrekenen dat hij dit soort figuren blijft voeden, bijvoorbeeld door Bannon een echte positie te geven. Hij neemt er niet echt afstand van.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik neem Trump helemaal niets kwalijk. Ik constateer slechts dat het een zorgwekkende ontwikkeling is (in mijn optiek, althans).
Je hebt het hier over een marginaal groepje die de afgelopen decennia nauwelijks een deuk in een pakje boter kunnen slaan. Is het niet logischer om je zorgen te maken over de massale rellen, mishandelingen en naar ik heb begrepen zelfs moord, gepleegd door de progressieve linksen en hun aanhang?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik neem Trump helemaal niets kwalijk. Ik constateer slechts dat het een zorgwekkende ontwikkeling is (in mijn optiek, althans).
Dat is dus het hele probleem: het tij lijkt te keren. Dat 'marginale groepje' lijkt aan invloed te winnen. En dat vind ik dus zorgwekkend.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:38 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je hebt het hier over een marginaal groepje die de afgelopen decennia nauwelijks een deuk in een pakje boter kunnen slaan. Is het niet logischer om je zorgen te maken over de massale rellen, mishandelingen en naar ik heb begrepen zelfs moord, gepleegd door de progressieve linksen en hun aanhang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |