SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten![]()
Dat is toch wel te radenquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Printert doet weer wat het moet doen?Werken kreng, werken voor mijn miljoen!
Welk item is het meest gewild?
![]()
![]()
![]()
Goed plaatje ook wel in combinatie met de TT"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef essnhills het volgende:
Goed plaatje ook wel in combinatie met de TTGMTA
![]()
I think Iquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:55 schreef Saisai het volgende:
Wild thing dununununu you make my heart singyou
mag het weten![]()
Fix een Eenhoornpowerbank voor Marijke. Kwestie van een reguliere powerbank een Eenhoornomhulsel geven et prestoquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef Saisai het volgende:
Op dit moment de eenhoorn joosie, maar het verschilt nog wel eens.
mag het weten![]()
ohnoes,hij heeft hem weggehaaldquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hoe durft hijquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohnoes,hij heeft hem weggehaald![]()
![]()
![]()
Prikt die niet in je been?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix een Eenhoornpowerbank voor Marijke. Kwestie van een reguliere powerbank een Eenhoornomhulsel geven et presto![]()
![]()
waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix een Eenhoornpowerbank voor Marijke. Kwestie van een reguliere powerbank een Eenhoornomhulsel geven et prestoO+![]()
Hij staat in post nr3. Dus ik heb hem verplaatstquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohnoes,hij heeft hem weggehaald
mag het weten![]()
je kan hem ook in een tas bewarenquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ik kan ook niet echt een andere reden bedenkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
maar dat ding staat al bijna altijd aan om die reden![]()
![]()
dat geldt helemaal voor broekzakkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar alleen moet die wel goed ontworpen worden anders heb je zo'n onthoofde eenhoorn![]()
Thuis staan of ben je ergens?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net in de sauna geweest nu in het bubbelbad. Niets mis mee.
Is wel zwaar vervelend hoor![]()
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Thuis staan of ben je ergens?
Is wel zwaar vervelend hoorZonder wrijving geen glans![]()
lekker fokkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:11 schreef Saisai het volgende:
Oh ik las het net pas (want nu weer achter de laptop), dat jullie gaan daten
wat leuk!
Zonder wrijving geen glans![]()
die krullen, die guitige blik, zulks een technisch vernuft, ons bijna telepatiach vermogen, dit is voorbestemdquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:17 schreef Saisai het volgende:
Toen PeZu zag dat Zwabje nog single is, bedacht hij zich geen moment
Die verfijnde smaak voor octopus en in media.... ik ik ik
Nou ja smitten dus
Check, check, oh nee, het gaat niet over mijquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
die krullen, die guitige blik, zulks een technisch vernuft, ons bijna telepatiach vermogen, dit is voorbestemd
With the stars as her umbrella![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check, check, oh nee, het gaat niet over mij!
mag het weten![]()
dat weet je niet, ik heb een groot hartquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check, check, oh nee, het gaat niet over mij
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check, check, oh nee, het gaat niet over mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullenBas wel
O+![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet je niet, ik heb een groot hart
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet je niet, ik heb een groot hart
Maar haar zonder klitten is ook wel fijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen
Geen nood, redding is nabijquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen
mag het weten![]()
Nou ja misschien soms in sommige dingenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef Saisai het volgende:
Je bent best wel technisch toch Miauw, ergens.![]()
Ik ben niet zo geduldig, dat scheelt een hoop.With the stars as her umbrella![]()
Klitten zonder haar ook wel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Maar haar zonder klitten is ook wel fijnI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ze is technisch gezien wel ergens jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef Saisai het volgende:
Je bent best wel technisch toch Miauw, ergens."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hehehe, mijn gedachte dus ook bij die zinquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
is technisch gezien wel ergens ja
mag het weten![]()
i know, ik heb super makkelijk haarquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Maar haar zonder klitten is ook wel fijn
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ja maar een kop met een volle bos curlywurly haar is welquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Maar haar zonder klitten is ook wel fijn
Heb ik niet in huisquote:
Hoezo is de redding dan nabij?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik mag het weten maar ben niet alwetendWith the stars as her umbrella![]()
Hoe gaat het eigenlijk met George? Ben je een beetje lief voor hem?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja misschien soms in sommige dingen![]()
Ik ben niet zo geduldig, dat scheelt een hoop.O+![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ze is technisch gezien wel ergens ja
O+![]()
zielig sneu bosje curlywurly ook ok?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar een kop met een volle bos curlywurly haar is wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dan coke halenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis
[..]
Hoezo is de redding dan nabij?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar een kop met een volle bos curlywurly haar is wel![]()
![]()
nee dat mist get zwierige effectquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
zielig sneu bosje curlywurly ook ok?
Ja George, ik vind het lastigquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met George? Ben je een beetje lief voor hem?
* Molo gaat dan maar snel krassenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ga toch ook niet doorvragen op: geen nood, jouw tijd komt nog wel. Ja, wanneer dan? Vandaag, morgen, wanneer kerst op dezelfde dag als pinksteren valt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis
[..]
Hoezo is de redding dan nabij?![]()
Op van die komtwelgoedschatje antwoorden moet je niet doorvragenDaar valt: redding is nabij ook onder wat mij betreft dan
mag het weten![]()
je gaat voor weelderige huidkrullen?quote:There's a virus in my system
nnooit gehad, proberen in Trondheim?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
met de zesteurquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gaat voor weelderige huidkrullen?
ik stond erna wel in het rood!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat je het weten als je een grote prijs hebt gewonnen en die je dan met ons gaat delenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Doesn't. Make. Sense. At. All.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet doorvragen op: geen nood, jouw tijd komt nog wel. Ja, wanneer dan? Vandaag, morgen, wanneer kerst op dezelfde dag als pinksteren valt?![]()
Op van die komtwelgoedschatje antwoorden moet je niet doorvragenDaar valt: redding is nabij ook onder wat mij betreft dan
Goedquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Molo het volgende:
n
[..]
nooit gehad, proberen in Trondheim?![]()
Kijk wel of ik extra kan meenemen. Even Carlo bellen.With the stars as her umbrella![]()
ik vond het vooral TLDRquote:
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertje
Molo, ik had die merge foto van ons per ongeluk naar een collega gestuurd![]()
Ik kreeg vanochtend een bericht van haar "Haha, wie is dit!?"With the stars as her umbrella![]()
Dankquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed![]()
Kijk wel of ik extra kan meenemen. Even Carlo bellen.
Fogel, is ruimbagage handiger of kan handbagage ook wel daarmee?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
It.Does.To.Me.quote:
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super
mag het weten![]()
Tlondreim? Nee hè.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond het vooral TLDR
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertje
Wat betekent het ook al weer?With the stars as her umbrella![]()
Ok, tjuuuuus!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super
YOLOOOOOquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Molo, ik had die merge foto van ons per ongeluk naar een collega gestuurd![]()
Ik kreeg vanochtend een bericht van haar "Haha, wie is dit!?"
heerlijk, ik heb die van ons (en die van jou/jabba) overigens aan die TLDR collega laten zien vanmiddag
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond het vooral TLDR
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertjeStraks na een vergadering als antwoord op de documenten daarvan
![]()
![]()
too long didn't readquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tlondreim? Nee hè.
Wat betekent het ook al weer?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de superOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kijk zequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super![]()
![]()
zij zelf is gelukkig kort van stof, maar sommige collega's (en meestal eigenlijk patiëntenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]Straks na een vergadering als antwoord op de documenten daarvan
)....
opbokken, I got stuff/foks to do
why?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen. Moet een verrassing zijn en blijvenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Fixed that for you.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
zij zelf is gelukkig kort van stof, maar sommige collega's (en meestal eigenlijk patiënten)....
opbokken, I got stuff/folks to do
Goedenavond!Bis vincit qui se vincit!![]()
Dan zou het wel niet zo lekker zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen. Moet een verassing zijn en blijven![]()
![]()
![]()
Ssssssstquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Fixed that for you.
Goedenavond!![]()
Aiquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Fixed that for you.
Goedenavond!![]()
![]()
Vegan arretjescake ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou het wel niet zo lekker zijn![]()
Hallootjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Fixed that for you.
Goedenavond!(en collega van mij zei dat vandaag in het serieus)
Waarmee?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank
Fogel, is ruimbagage handiger of kan handbagage ook wel daarmee?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ik had ooit een "toi toi" collega, inclusief duimpjes omhoog.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallootjes(en collega van mij zei dat vandaag in het serieus)
Met nadruk op had
Slaap je nou nog niet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallootjes(en collega van mij zei dat vandaag in het serieus)
Bis vincit qui se vincit!![]()
drie lijntjes coke, tenzij jij ook wiltquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
* Arch-Indar gaat het onthouden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had ooit een "toi toi" collega, inclusief duimpjes omhoog.
Met nadruk op hadBis vincit qui se vincit!![]()
beter daar doorin dan in je aarsquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het geen arretjes cake![]()
Daar moet een complete arrenslee door zittenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
OMGquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar gaat het onthouden.
Ik ga je écht hard slaan als je dat zegt
Join the club!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
OMG
Ik ga je écht hard slaan als je dat zegtBis vincit qui se vincit!![]()
Dat is voor bierolistenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wrom heb jij een blauw vinkje (mobiel)Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Uh, gewoon in je uterus doen, dan heb je ook geen last van baggagelimieten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
drie lijntjes coke, tenzij jij ook wiltI'm surrounded by morons!
martelwerktuigen zat op werk aanwezig en Zaagmans comingquote:
Omdat ik geschikt ben bevonden om met jou te datenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wrom heb jij een blauw vinkje (mobiel)
I'm surrounded by morons!
oh ja, kan ik best mooi aan mijn spiraal hangen, anders flikkert het zo uit die holle gangquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uh, gewoon in je uterus doen, dan heb je ook geen last van baggagelimieten.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Je moet niet alles geloven wat ik zegquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik geschikt ben bevonden om met jou te daten![]()
Of wacht... Door wie dan?![]()
![]()
![]()
Ik ga dus niet meer in dat donkere hol parkeren...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
martelwerktuigen zat op werk aanwezig en Zaagmans comingBis vincit qui se vincit!![]()
Syndroomquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ik zeg![]()
Of wacht... Door wie dan?
LLquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wrom heb jij een blauw vinkje (mobiel)![]()
Niet alleen op mobiel hoor![]()
![]()
Denken dat vrije wil bestaatquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga dus niet meer in dat donkere hol parkeren...
nou...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger, toen homo's op tv nog leuk warenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Door Danny.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ik zeg![]()
Of wacht... Door wie dan?
I'm surrounded by morons!
Vreselijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had ooit een "toi toi" collega, inclusief duimpjes omhoog.
Met nadruk op had![]()
Deze collega zegt ook vaak als ze binnenkomt:"Hallo! Ik ben het!"
Ik ga het een keer opnemen
Bij jullie doen ze niet aan drugstests?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik ga het een keer opnemen![]()
![]()
ik vond hem licht eng, maar niet enger dan andere presentatoren geloof ikquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
aah tof welke drugs gaan we testen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jullie doen ze niet aan drugstests?There's a virus in my system
Toch wel raar dat ik nooit zulke collega's of klasgenoten heb gehadquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik ga het een keer opnemen![]()
![]()
ja doequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Vandaag omschreef een patiënt van me mijn collega als "diegene die loopt alsof ze een komkommer in haar rectum heeft?"
Ik wist meteen wie hij bedoelde
Werd te duurquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jullie doen ze niet aan drugstests?
niet stiekem met je tenen tussen de lipjes hequote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jij was er zelf zo eenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch wel raar dat ik nooit zulke collega's of klasgenoten heb gehad
Dan had je gewoon presentatorafobiequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond hem licht eng, maar niet enger dan andere presentatoren geloof ik![]()
![]()
Ok, wauwquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
ja doe
Vandaag omschreef een patiënt van me mijn collega als "diegene die loopt alsof ze een komkommer in haar rectum heeft?"
Ik wist meteen wie hij bedoelde
Dat is uit Allo Allo toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
It is I, Leclerc!Bis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
ja doe
Ik wist meteen wie hij bedoeldeHeerlijk die eerlijkheid
![]()
![]()
Nee de manier waarop ze het zegt is het eerder 'Pittige Tijden'quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is uit Allo Allo toch?
It is I, Leclerc!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
niet stiekem met je tenen tussen de lipjes he
Klinkt alsof je daar ervaring mee hebt
quote:Niet was
Allo Alloquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is uit Allo Allo toch?
It is I, Leclerc!![]()
![]()
ik ga proberen morgen een filmpje te maken als ze langs loopt okquote:
Hey, niet mijn prive foto's postenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik de verhalen moet geloven is AI een soortgelijk vachtventje
[ afbeelding ]. Dat hadden we afgesproken
![]()
![]()
Ok, ik vind dat harige gedoe heel gezellig enzo, maar dit vind ik echt too muchquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja bad van Miauw was wat krapjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je daar ervaring mee hebt
Miauw zelf echter
Wat heb ik nou gezegd over die foto's aan jou.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen voor jou!!!!! Niet voor anderen!Bis vincit qui se vincit!![]()
oh ja sorryquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey, niet mijn prive foto's posten. Dat hadden we afgesproken
Ik was niet krapjes?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja bad van Miauw was wat krapjes
Miauw zelf echter
heb je daar technieken voor om uit te dunnen maar niet kaal te maken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik vind dat harige gedoe heel gezellig enzo, maar dit vind ik echt too much
Ik moet Magnum PI zijn emailadres weer eens opsnorren
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over die foto's aan jou.
Alleen voor jou!!!!! Niet voor anderen!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja bad van Miauw was wat krapjes
Miauw zelf echtergvd
nee viel tegen, gloep heel mijn voet erin ipv alleen mijn ene teentjequote:
GMTAquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen voor jou!!!!! Niet voor anderen!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey, niet mijn prive foto's posten. Dat hadden we afgesproken
Verwarrendquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen voor jou!!!!! Niet voor anderen!![]()
![]()
Nee, ben niet thuisquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Thuis staan of ben je ergens?
Is wel zwaar vervelend hoor
Fixedquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
nee viel tegen, gloup heel mijn voet erin ipv alleen mijn ene teentje![]()
![]()
ja ik heb ook van zoveel mensen foto's, loopt soms wat door elkaarquote:
* Molo voelt zich een sletje nuhihihi
GHB?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik herken soms mijn eigen rug niet....Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ha, opsnorren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je daar technieken voor om uit te dunnen maar niet kaal te maken?
Ik moet Magnum PI zijn emailadres weer eens opsnorren
Ik heb een button gekocht met Magnum en een hartvorm in zijn borsthaar.
Je hebt van die kammen toch om mee uit te dunnen.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja jij vroeg het ook twee keer, toch?Niet dat ik weet
![]()
Ik wil ook met hem verder, maar we hebben misschien wat hulp nodigquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat ie wel met jou verder wilde![]()
Ik ga dit weekend nog even met hem zitten en als we er dan niet uitkomen hebben we hulp nodig van een expert
Door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik herken soms mijn eigen rug niet....![]()
![]()
OH MY GOD!!!! Te mooi datquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, opsnorren.
Ik heb een button gekocht met Magnum en een hartvorm in zijn borsthaar.
Je hebt van die kammen toch om mee uit te dunnen.
En ok, zal ik kopen voor de volgende meet
Ja, dat zegt wel watquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
nee viel tegen, gloep heel mijn voet erin ipv alleen mijn ene teentje
onthouden wat je post is overrated manquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
totaal geen last van ook...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
onthouden wat je post is overrated manZonder wrijving geen glans![]()
Maar wat lukt dan niet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook met hem verder, maar we hebben misschien wat hulp nodig![]()
Ik ga dit weekend nog even met hem zitten en als we er dan niet uitkomen hebben we hulp nodig van een expertO+![]()
http://www.stclairflatstaxidermy.com/prices.htmquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook met hem verder, maar we hebben misschien wat hulp nodig![]()
Ik ga dit weekend nog even met hem zitten en als we er dan niet uitkomen hebben we hulp nodig van een expertOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Soms wel een beetje handigquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
onthouden wat je post is overrated man![]()
![]()
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthoudenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Was het leven maar zo simpelquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthouden![]()
![]()
Ik heb al die losse stukken en ik weet even niet meer wat ik aan elkaar moet plakken, ondanks nummeringquote:Ik had twee stukken aan elkaar geplakt (voorlopig) maar het leek helemaal niet en ik kon het niet plaatsen dus ik raakte in paniek
Maar ik ga dit weekend alles op de tafel gooien en dan ga ik er mee verder.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthouden![]()
Ja mama![]()
![]()
Uhu. We flirten wat af ik en Moloquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
mag het weten![]()
Jij ook al?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu. We flirten wat af ik en MoloZonder wrijving geen glans![]()
Jij doet het met iedereen...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu. We flirten wat af ik en MoloBis vincit qui se vincit!![]()
nee niet bepaaldquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
Jij womanizerquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu. We flirten wat af ik en Molo![]()
![]()
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!![]()
![]()
ja Joosie is best wel een playerquote:
Maar er staan nummers op de stukken zelf hè, zodat je weet ik welke volgorde je de stukken moet pakken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb al die losse stukken en ik weet even niet meer wat ik aan elkaar moet plakken, ondanks nummeringIk had twee stukken aan elkaar geplakt (voorlopig) maar het leek helemaal niet en ik kon het niet plaatsen dus ik raakte in paniek
Maar ik ga dit weekend alles op de tafel gooien en dan ga ik er mee verder.
stuk 1 past op 2, 3 past daar weer op, enz.O+![]()
als je af moet vragen of je flitt dan flirt je nietquote:There's a virus in my system
dat mag als er GHB gebruikt isquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je af moet vragen of je flitt dan flirt je niet
Niet netjes van Molo, nee zeker niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maar er staan nummers op de stukken zelf hè, zodat je weet ik welke volgorde je de stukken moet pakken.
stuk 1 past op 2, 3 past daar weer op, enz.![]()
Maar omdat 1 en 2 op elkaar nergens op leken (want de rest is niet belangrijk) raakte ik in paniek
![]()
Wordt vervolgd!With the stars as her umbrella![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je af moet vragen of je flitt dan flirt je nietZonder wrijving geen glans![]()
yesssssquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, Molo en ik![]()
Ik flirt niet met mannen eigenlijk
en waarom niet?
Gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur me een appje dan.laat ik weten wanneer ik alleen thuis ben![]()
Dit wist ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, Molo en ik![]()
Ik flirt niet met mannen eigenlijk
Moet je wel je kleine ook wegbrengen hoor, die storen altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur me een appje dan.laat ik weten wanneer ik alleen thuis benBis vincit qui se vincit!![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Speen inquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel je kleine ook wegbrengen hoor, die storen altijd.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet netjes van Molo, nee zeker niet.Flirtloos hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben je weer in town?With the stars as her umbrella![]()
Volgende week. Welke dag kun jij?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flirtloos hè
Wanneer ben je weer in town?Bis vincit qui se vincit!![]()
quote:![]()
drugsflirts tellen niet
als je intens geniet van narcotica moet je niet bezig houden of je achterlijk drugs lach ook wel fliryerig kan zijn
Wanneer komt die bestelling met vloeibare GHB nou binnen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel je kleine ook wegbrengen hoor, die storen altijd.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Daar heeft Fogel auteursrechten op. Kassa Fogel, royalties stromen binnen waar je bij staatquote:
mag het weten![]()
Woensdag!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende week. Welke dag kun jij?With the stars as her umbrella![]()
deelsquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
[..]
denk je for real dat vrije wil een illusie is?
sjezus wat een genuanceerd antwoord
maar goed, dat dus
Weet je hoelang dat duurt in de herfstquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien![]()
![]()
Natuurlijk lijkt het eerst nergens op, je ziet pas wat het is als je over de helft bentquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar omdat 1 en 2 op elkaar nergens op leken (want de rest is niet belangrijk) raakte ik in paniek
![]()
Wordt vervolgd!![]()
O+![]()
alcohollachje hierquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
drugsflirts tellen niet
als je intens geniet van narcotica moet je niet bezig houden of je achterlijk drugs lach ook wel fliryerig kan zijn
sneu wel
Dat je tiet pijn doet en dat je beugel kapot blijkt te zijn, GVD!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, zo ben ik dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt het eerst nergens op, je ziet pas wat het is als je over de helft bent![]()
flirten zul je in TRD man! Anders omkomen van de honger en dorstquote:
Wat heeft je tiet nou met een beugel te maken? Zit jij de hele dag met je tiet in je mond of zo?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
Dat je tiet pijn doet en dat je beugel kapot blijkt te zijn, GVD!Bis vincit qui se vincit!![]()
Zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
Dat je tiet pijn doet en dat je beugel kapot blijkt te zijn, GVD!
hoeredingen
![]()
Ligt er aan welk deel van de herfstquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoelang dat duurt in de herfst![]()
![]()
ok ik denk het ook (niet deels maar geheel)quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
deels
sjezus wat een genuanceerd antwoord
maar goed, dat dus![]()
Jij bent er toch en Marijkequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
flirten zul je in TRD man! Anders omkomen van de honger en dorst
Allemaal het raam uitquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden
hoeredingen
![]()
![]()
een sneu alcohol lachje, geen idee hoe ik me dat ga voorstellenquote:There's a virus in my system
beugelbh, voor mensen die meer dan cup A hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat heeft je tiet nou met een beugel te maken? Zit jij de hele dag met je tiet in je mond of zo?
diep wel ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ok ik denk het ook (niet deels maar geheel)
ik ben minder waard sinds mijn faal-werpactiequote:
AI kan het je vertellenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
een sneu alcohol lachje, geen idee hoe ik me dat ga voorstellen
Ik heb al drie dagen 'Cake by the ocean' in mijn hoofd.
Alweer.
Goed om te weten.With the stars as her umbrella![]()
ik google het welquote:
Toch is daar ook een markt voorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben minder waard sinds mijn faal-werpactie
We moeten wel iets meer moeite doen om je te slijten, maar het lukt wel. Denk dat je na die ervaring nóg meer oplevert
ja bedankt hequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Alweer.
Goed om te weten.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Is scheurbuik ook een regel 34?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toch is daar ook een markt voor
We moeten wel iets meer moeite doen om je te slijten, maar het lukt wel. Denk dat je na die ervaring nóg meer oplevertOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik nu ook. Dank uquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Alweer.
Goed om te weten.
mag het weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: