* Molo gaat dan maar snel krassenquote:
Ik ga toch ook niet doorvragen op: geen nood, jouw tijd komt nog wel. Ja, wanneer dan? Vandaag, morgen, wanneer kerst op dezelfde dag als pinksteren valt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis
[..]
Hoezo is de redding dan nabij?
je gaat voor weelderige huidkrullen?quote:
nooit gehad, proberen in Trondheim?quote:
met de zesteurquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gaat voor weelderige huidkrullen?
ik stond erna wel in het rood!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat je het weten als je een grote prijs hebt gewonnen en die je dan met ons gaat delen
Doesn't. Make. Sense. At. All.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet doorvragen op: geen nood, jouw tijd komt nog wel. Ja, wanneer dan? Vandaag, morgen, wanneer kerst op dezelfde dag als pinksteren valt?![]()
Op van die komtwelgoedschatje antwoorden moet je niet doorvragenDaar valt: redding is nabij ook onder wat mij betreft dan
![]()
Goedquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Molo het volgende:
n
[..]
nooit gehad, proberen in Trondheim?
ik vond het vooral TLDRquote:
Dankquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed![]()
Kijk wel of ik extra kan meenemen. Even Carlo bellen.
It.Does.To.Me.quote:
Tlondreim? Nee hè.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond het vooral TLDR
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertje
Ok, tjuuuuus!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super
YOLOOOOOquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Molo, ik had die merge foto van ons per ongeluk naar een collega gestuurd![]()
Ik kreeg vanochtend een bericht van haar "Haha, wie is dit!?"
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond het vooral TLDR
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertje
too long didn't readquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tlondreim? Nee hè.
Wat betekent het ook al weer?
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super
Kijk zequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
zij zelf is gelukkig kort van stof, maar sommige collega's (en meestal eigenlijk patiëntenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]Straks na een vergadering als antwoord op de documenten daarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |