SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten![]()
Dat is toch wel te radenquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Printert doet weer wat het moet doen?Werken kreng, werken voor mijn miljoen!
Welk item is het meest gewild?
![]()
![]()
![]()
Goed plaatje ook wel in combinatie met de TT"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef essnhills het volgende:
Goed plaatje ook wel in combinatie met de TTGMTA
![]()
I think Iquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:55 schreef Saisai het volgende:
Wild thing dununununu you make my heart singyou
mag het weten![]()
Fix een Eenhoornpowerbank voor Marijke. Kwestie van een reguliere powerbank een Eenhoornomhulsel geven et prestoquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef Saisai het volgende:
Op dit moment de eenhoorn joosie, maar het verschilt nog wel eens.
mag het weten![]()
ohnoes,hij heeft hem weggehaaldquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hoe durft hijquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohnoes,hij heeft hem weggehaald![]()
![]()
![]()
Prikt die niet in je been?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix een Eenhoornpowerbank voor Marijke. Kwestie van een reguliere powerbank een Eenhoornomhulsel geven et presto![]()
![]()
waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix een Eenhoornpowerbank voor Marijke. Kwestie van een reguliere powerbank een Eenhoornomhulsel geven et prestoO+![]()
Hij staat in post nr3. Dus ik heb hem verplaatstquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohnoes,hij heeft hem weggehaald
mag het weten![]()
je kan hem ook in een tas bewarenquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ik kan ook niet echt een andere reden bedenkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
maar dat ding staat al bijna altijd aan om die reden![]()
![]()
dat geldt helemaal voor broekzakkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar alleen moet die wel goed ontworpen worden anders heb je zo'n onthoofde eenhoorn![]()
Thuis staan of ben je ergens?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net in de sauna geweest nu in het bubbelbad. Niets mis mee.
Is wel zwaar vervelend hoor![]()
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Thuis staan of ben je ergens?
Is wel zwaar vervelend hoorZonder wrijving geen glans![]()
lekker fokkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:11 schreef Saisai het volgende:
Oh ik las het net pas (want nu weer achter de laptop), dat jullie gaan daten
wat leuk!
Zonder wrijving geen glans![]()
die krullen, die guitige blik, zulks een technisch vernuft, ons bijna telepatiach vermogen, dit is voorbestemdquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:17 schreef Saisai het volgende:
Toen PeZu zag dat Zwabje nog single is, bedacht hij zich geen moment
Die verfijnde smaak voor octopus en in media.... ik ik ik
Nou ja smitten dus
Check, check, oh nee, het gaat niet over mijquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
die krullen, die guitige blik, zulks een technisch vernuft, ons bijna telepatiach vermogen, dit is voorbestemd
With the stars as her umbrella![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check, check, oh nee, het gaat niet over mij!
mag het weten![]()
dat weet je niet, ik heb een groot hartquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check, check, oh nee, het gaat niet over mij
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check, check, oh nee, het gaat niet over mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullenBas wel
O+![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet je niet, ik heb een groot hart
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet je niet, ik heb een groot hart
Maar haar zonder klitten is ook wel fijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen
Geen nood, redding is nabijquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen
mag het weten![]()
Nou ja misschien soms in sommige dingenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef Saisai het volgende:
Je bent best wel technisch toch Miauw, ergens.![]()
Ik ben niet zo geduldig, dat scheelt een hoop.With the stars as her umbrella![]()
Klitten zonder haar ook wel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Maar haar zonder klitten is ook wel fijnI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ze is technisch gezien wel ergens jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef Saisai het volgende:
Je bent best wel technisch toch Miauw, ergens."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hehehe, mijn gedachte dus ook bij die zinquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
is technisch gezien wel ergens ja
mag het weten![]()
i know, ik heb super makkelijk haarquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Maar haar zonder klitten is ook wel fijn
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ja maar een kop met een volle bos curlywurly haar is welquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Maar haar zonder klitten is ook wel fijn
Heb ik niet in huisquote:
Hoezo is de redding dan nabij?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik mag het weten maar ben niet alwetendWith the stars as her umbrella![]()
Hoe gaat het eigenlijk met George? Ben je een beetje lief voor hem?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja misschien soms in sommige dingen![]()
Ik ben niet zo geduldig, dat scheelt een hoop.O+![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ze is technisch gezien wel ergens ja
O+![]()
zielig sneu bosje curlywurly ook ok?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar een kop met een volle bos curlywurly haar is wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dan coke halenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis
[..]
Hoezo is de redding dan nabij?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar een kop met een volle bos curlywurly haar is wel![]()
![]()
nee dat mist get zwierige effectquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
zielig sneu bosje curlywurly ook ok?
Ja George, ik vind het lastigquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met George? Ben je een beetje lief voor hem?
* Molo gaat dan maar snel krassenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ga toch ook niet doorvragen op: geen nood, jouw tijd komt nog wel. Ja, wanneer dan? Vandaag, morgen, wanneer kerst op dezelfde dag als pinksteren valt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis
[..]
Hoezo is de redding dan nabij?![]()
Op van die komtwelgoedschatje antwoorden moet je niet doorvragenDaar valt: redding is nabij ook onder wat mij betreft dan
mag het weten![]()
je gaat voor weelderige huidkrullen?quote:There's a virus in my system
nnooit gehad, proberen in Trondheim?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
met de zesteurquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gaat voor weelderige huidkrullen?
ik stond erna wel in het rood!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat je het weten als je een grote prijs hebt gewonnen en die je dan met ons gaat delenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Doesn't. Make. Sense. At. All.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet doorvragen op: geen nood, jouw tijd komt nog wel. Ja, wanneer dan? Vandaag, morgen, wanneer kerst op dezelfde dag als pinksteren valt?![]()
Op van die komtwelgoedschatje antwoorden moet je niet doorvragenDaar valt: redding is nabij ook onder wat mij betreft dan
Goedquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Molo het volgende:
n
[..]
nooit gehad, proberen in Trondheim?![]()
Kijk wel of ik extra kan meenemen. Even Carlo bellen.With the stars as her umbrella![]()
ik vond het vooral TLDRquote:
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertje
Molo, ik had die merge foto van ons per ongeluk naar een collega gestuurd![]()
Ik kreeg vanochtend een bericht van haar "Haha, wie is dit!?"With the stars as her umbrella![]()
Dankquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed![]()
Kijk wel of ik extra kan meenemen. Even Carlo bellen.
Fogel, is ruimbagage handiger of kan handbagage ook wel daarmee?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
It.Does.To.Me.quote:
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super
mag het weten![]()
Tlondreim? Nee hè.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond het vooral TLDR
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertje
Wat betekent het ook al weer?With the stars as her umbrella![]()
Ok, tjuuuuus!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super
YOLOOOOOquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Molo, ik had die merge foto van ons per ongeluk naar een collega gestuurd![]()
Ik kreeg vanochtend een bericht van haar "Haha, wie is dit!?"
heerlijk, ik heb die van ons (en die van jou/jabba) overigens aan die TLDR collega laten zien vanmiddag
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond het vooral TLDR
vandaag aan een collega geleerd, die vond het een blijvertjeStraks na een vergadering als antwoord op de documenten daarvan
![]()
![]()
too long didn't readquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tlondreim? Nee hè.
Wat betekent het ook al weer?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de superOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kijk zequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
It.Does.To.Me.
Máargoed ik heb een paar leuke recepten gevonden. Eens zien wat ik in huis heb of nog moet halen bij de super![]()
![]()
zij zelf is gelukkig kort van stof, maar sommige collega's (en meestal eigenlijk patiëntenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]Straks na een vergadering als antwoord op de documenten daarvan
)....
opbokken, I got stuff/foks to do
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: