Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Thuis staan of ben je ergens?
Is wel zwaar vervelend hoor
lekker fokkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ben ff weekje weg. Neem het er ff van.
Wie?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:11 schreef Saisai het volgende:
Oh ik las het net pas (want nu weer achter de laptop), dat jullie gaan daten
wat leuk!![]()
die krullen, die guitige blik, zulks een technisch vernuft, ons bijna telepatiach vermogen, dit is voorbestemdquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:17 schreef Saisai het volgende:
Toen PeZu zag dat Zwabje nog single is, bedacht hij zich geen moment
Check, check, oh nee, het gaat niet over mijquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
die krullen, die guitige blik, zulks een technisch vernuft, ons bijna telepatiach vermogen, dit is voorbestemd
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check, check, oh nee, het gaat niet over mij
dat weet je niet, ik heb een groot hartquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik viel bij het eerste al af, ik heb heul geen krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |