onthouden wat je post is overrated manquote:
totaal geen last van ook...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
onthouden wat je post is overrated man
Maar wat lukt dan niet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook met hem verder, maar we hebben misschien wat hulp nodig![]()
Ik ga dit weekend nog even met hem zitten en als we er dan niet uitkomen hebben we hulp nodig van een expert
http://www.stclairflatstaxidermy.com/prices.htmquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook met hem verder, maar we hebben misschien wat hulp nodig![]()
Ik ga dit weekend nog even met hem zitten en als we er dan niet uitkomen hebben we hulp nodig van een expert
Soms wel een beetje handigquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
onthouden wat je post is overrated man
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthoudenquote:
Was het leven maar zo simpelquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthouden
Ik heb al die losse stukken en ik weet even niet meer wat ik aan elkaar moet plakken, ondanks nummeringquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthouden
Uhu. We flirten wat af ik en Moloquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu. We flirten wat af ik en Molo
Jij doet het met iedereen...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
nee niet bepaaldquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
Jij womanizerquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
ja Joosie is best wel een playerquote:
Maar er staan nummers op de stukken zelf hè, zodat je weet ik welke volgorde je de stukken moet pakken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb al die losse stukken en ik weet even niet meer wat ik aan elkaar moet plakken, ondanks nummeringIk had twee stukken aan elkaar geplakt (voorlopig) maar het leek helemaal niet en ik kon het niet plaatsen dus ik raakte in paniek
Maar ik ga dit weekend alles op de tafel gooien en dan ga ik er mee verder.
als je af moet vragen of je flitt dan flirt je nietquote:
dat mag als er GHB gebruikt isquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je af moet vragen of je flitt dan flirt je niet
Niet netjes van Molo, nee zeker niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ik weet hetquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maar er staan nummers op de stukken zelf hè, zodat je weet ik welke volgorde je de stukken moet pakken.
stuk 1 past op 2, 3 past daar weer op, enz.
Goed punt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je af moet vragen of je flitt dan flirt je niet
yesssssquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, Molo en ik![]()
Ik flirt niet met mannen eigenlijk
Gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur me een appje dan.laat ik weten wanneer ik alleen thuis ben
Dit wist ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, Molo en ik![]()
Ik flirt niet met mannen eigenlijk
Moet je wel je kleine ook wegbrengen hoor, die storen altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur me een appje dan.laat ik weten wanneer ik alleen thuis ben
Neuken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Speen inquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel je kleine ook wegbrengen hoor, die storen altijd.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet netjes van Molo, nee zeker niet.Flirtloos hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben je weer in town?With the stars as her umbrella
Volgende week. Welke dag kun jij?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flirtloos hè
Wanneer ben je weer in town?
quote:
Wanneer komt die bestelling met vloeibare GHB nou binnen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel je kleine ook wegbrengen hoor, die storen altijd.
Daar heeft Fogel auteursrechten op. Kassa Fogel, royalties stromen binnen waar je bij staatquote:
Woensdag!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende week. Welke dag kun jij?
deelsquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
[..]
denk je for real dat vrije wil een illusie is?
Weet je hoelang dat duurt in de herfstquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien
Natuurlijk lijkt het eerst nergens op, je ziet pas wat het is als je over de helft bentquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar omdat 1 en 2 op elkaar nergens op leken (want de rest is niet belangrijk) raakte ik in paniek
![]()
Wordt vervolgd!
alcohollachje hierquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
drugsflirts tellen niet
als je intens geniet van narcotica moet je niet bezig houden of je achterlijk drugs lach ook wel fliryerig kan zijn
Ja, zo ben ik dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt het eerst nergens op, je ziet pas wat het is als je over de helft bent![]()
flirten zul je in TRD man! Anders omkomen van de honger en dorstquote:
Wat heeft je tiet nou met een beugel te maken? Zit jij de hele dag met je tiet in je mond of zo?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
Dat je tiet pijn doet en dat je beugel kapot blijkt te zijn, GVD!
Zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
Dat je tiet pijn doet en dat je beugel kapot blijkt te zijn, GVD!
Ligt er aan welk deel van de herfstquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoelang dat duurt in de herfst
ok ik denk het ook (niet deels maar geheel)quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
deels
sjezus wat een genuanceerd antwoord
maar goed, dat dus
Jij bent er toch en Marijkequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
flirten zul je in TRD man! Anders omkomen van de honger en dorst
Allemaal het raam uitquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden
hoeredingen
een sneu alcohol lachje, geen idee hoe ik me dat ga voorstellenquote:
beugelbh, voor mensen die meer dan cup A hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat heeft je tiet nou met een beugel te maken? Zit jij de hele dag met je tiet in je mond of zo?
diep wel ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ok ik denk het ook (niet deels maar geheel)
ik ben minder waard sinds mijn faal-werpactiequote:
AI kan het je vertellenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
een sneu alcohol lachje, geen idee hoe ik me dat ga voorstellen
ik google het welquote:
Toch is daar ook een markt voorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben minder waard sinds mijn faal-werpactie
ja bedankt hequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb al drie dagen 'Cake by the ocean' in mijn hoofd.
Alweer.
Goed om te weten.
Is scheurbuik ook een regel 34?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toch is daar ook een markt voor
We moeten wel iets meer moeite doen om je te slijten, maar het lukt wel. Denk dat je na die ervaring nóg meer oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |