onthouden wat je post is overrated manquote:
totaal geen last van ook...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
onthouden wat je post is overrated man
Maar wat lukt dan niet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook met hem verder, maar we hebben misschien wat hulp nodig![]()
Ik ga dit weekend nog even met hem zitten en als we er dan niet uitkomen hebben we hulp nodig van een expert
http://www.stclairflatstaxidermy.com/prices.htmquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook met hem verder, maar we hebben misschien wat hulp nodig![]()
Ik ga dit weekend nog even met hem zitten en als we er dan niet uitkomen hebben we hulp nodig van een expert
Soms wel een beetje handigquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
onthouden wat je post is overrated man
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthoudenquote:
Was het leven maar zo simpelquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthouden
Ik heb al die losse stukken en ik weet even niet meer wat ik aan elkaar moet plakken, ondanks nummeringquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt alleen mij nodig en verder niets, dat is het enige wat je hoeft te onthouden
Uhu. We flirten wat af ik en Moloquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu. We flirten wat af ik en Molo
Jij doet het met iedereen...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
nee niet bepaaldquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
Jij womanizerquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sow hier wordt geflirt!
ja Joosie is best wel een playerquote:
Maar er staan nummers op de stukken zelf hè, zodat je weet ik welke volgorde je de stukken moet pakken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb al die losse stukken en ik weet even niet meer wat ik aan elkaar moet plakken, ondanks nummeringIk had twee stukken aan elkaar geplakt (voorlopig) maar het leek helemaal niet en ik kon het niet plaatsen dus ik raakte in paniek
Maar ik ga dit weekend alles op de tafel gooien en dan ga ik er mee verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |