Volgende week. Welke dag kun jij?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flirtloos hè
Wanneer ben je weer in town?
quote:
Wanneer komt die bestelling met vloeibare GHB nou binnen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel je kleine ook wegbrengen hoor, die storen altijd.
Daar heeft Fogel auteursrechten op. Kassa Fogel, royalties stromen binnen waar je bij staatquote:
Woensdag!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende week. Welke dag kun jij?
deelsquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Drug het volgende:
[..]
denk je for real dat vrije wil een illusie is?
Weet je hoelang dat duurt in de herfstquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien
Natuurlijk lijkt het eerst nergens op, je ziet pas wat het is als je over de helft bentquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar omdat 1 en 2 op elkaar nergens op leken (want de rest is niet belangrijk) raakte ik in paniek
![]()
Wordt vervolgd!
alcohollachje hierquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
drugsflirts tellen niet
als je intens geniet van narcotica moet je niet bezig houden of je achterlijk drugs lach ook wel fliryerig kan zijn
Ja, zo ben ik dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt het eerst nergens op, je ziet pas wat het is als je over de helft bent![]()
flirten zul je in TRD man! Anders omkomen van de honger en dorstquote:
Wat heeft je tiet nou met een beugel te maken? Zit jij de hele dag met je tiet in je mond of zo?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
Dat je tiet pijn doet en dat je beugel kapot blijkt te zijn, GVD!
Zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Molo het volgende:
Dat je tiet pijn doet en dat je beugel kapot blijkt te zijn, GVD!
Ligt er aan welk deel van de herfstquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoelang dat duurt in de herfst
ok ik denk het ook (niet deels maar geheel)quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
deels
sjezus wat een genuanceerd antwoord
maar goed, dat dus
Jij bent er toch en Marijkequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
flirten zul je in TRD man! Anders omkomen van de honger en dorst
Allemaal het raam uitquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden
hoeredingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |