Dat is niet gelekt via Wikileaks, dus dan is er ook reden voor ophef.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel schrijnender dat Trump even casual informeert of zijn kinderen, die zijn bedrijf runnen, niet ook wat security clearances kunnen krijgen.
Dat geeft je echter alleen gelijk in het feit dat Trump inderdaad zou winnen, niet in allerlei andere theorieën (Sanders-switchers, shy-Trumpers, Bradley-effect, liegende media) die men hier aan koppelt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen kreeg een van de twee kampen de afgelopen maanden gelijk dankzij Wikileaks en dankzij de verkiezingsuitslag.
Dat is een hele oude politieke truuk. Geef zo'n figuur een leuk maar ongevaarlijk baantje en je hebt er geen last meer van.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lach er maar mee maar die man van Breitbart krijgt nu wel een hoge post in de top van het establishment.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is een hele oude politieke truuk. Geef zo'n figuur een leuk maar ongevaarlijk baantje en je hebt er geen last meer van.
Vooral de trumpistas hier waren helemaal door het dolle heen, toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn de linksen al weer een beetje bij zinnen gekomen?
Het zou kunnen dat dat speelt. Houd je vrienden nabij en je vijanden meer nabij.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is een hele oude politieke truuk. Geef zo'n figuur een leuk maar ongevaarlijk baantje en je hebt er geen last meer van.
En je maakt dat Breitbart ook gelijk monddood. Waar moet die site straks tegenaan trappen? Liberaal Europa is wellicht een dankbaar slachtoffer, al vermoed ik dat het de doorsnee Amerikaan geen reet interesseert wat hier gebeurt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bannon en Trump zijn zeker geen vijanden. Het is alleen wel een figuur dat je niet tegen je moet hebben, want dan mobiliseert hij de racistische digitale hordes.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat dat speelt. Houd je vrienden nabij en je vijanden meer nabij.
Neujjh, waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vooral de trumpistas hier waren helemaal door het dolle heen, toch?
Hoho, je bedoelt vast: modern opgevoede, maatschappelijk geëngageerde burgers met een sterk ontwikkeld cultureel zelfbewustzijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
Bannon en Trump zijn zeker geen vijanden. Het is alleen wel een figuur dat je niet tegen je moet hebben, want dan mobiliseert hij de racistische digitale hordes.
Ik heb hier toch een aantal users schuimbekkend van vreugde uit hun enkelregelige posts zien ploffen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Neujjh, waarom zouden ze?
Trump wordt toch president tenslotte.
Dat was ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb hier toch een aantal users schuimbekkend van vreugde uit hun enkelregelige posts zien ploffen.
Meer dan van de HRC aanhangers?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb hier toch een aantal users schuimbekkend van vreugde uit hun enkelregelige posts zien ploffen.
Jupquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer dan van de HRC aanhangers?
Ik vraag me überhaupt af wie die investeringen moet gaan betalen. Hogere overheidsuitgaven en tegelijkertijd de belastingen verlagen, dat grotere tekort moet gefinancierd worden door staatsobligaties en de afgelopen decennia heeft China daar een groot deel van opgekocht. Het valt wel te verwachten dat China verder gaat met kopen, maar dat valt weer niet te rijmen met de harde economische taal van Trump jegens dat landquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Obama heeft ook jarenlang gepleit voor extra investeringen in infrastructuur. Amerikaanse infrastructuur is, voor een ontwikkeld land, van een.. deplorabel niveau.
Deze voorstellen zijn continu geblokkeerd door Republikeins congres.
Eikels als het zijn, zal de GOP nu wel instemmen met extra investeringen in infrastructuur en Obama afrekenen op het feit dat hij dit heeft laten liggen.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af wie die investeringen moet gaan betalen.
Vreemd. Gezien de Trump fans op alle mogelijke punten gewonnen hebben. Een conservatieve droom komt uit.quote:
Ik dacht juist dat het Clinton was die alles bij het oude wilde laten?quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Vreemd. Gezien de Trump fans op alle mogelijke punten gewonnen hebben. Een conservatieve droom komt uit.
Je kan hier de meltdown van Hillary supporters aanschouwen: https://www.reddit.com/r/HillaryMeltdown/top/?sort=top&t=allquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer dan van de HRC aanhangers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |