abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166672115

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166672131
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is dan ook helemaal niet wat ik zeg :)
Als je snapt hoe een democratie werkt snap je toch ook dat je mag protesteren? Dat ze protesteren lijkt me een duidelijke aanwijzing dat ze dat dus wel snappen. Ze zijn het alleen niet eens met de uitslag.

Zolang ze daar geen geweld bij gebruiken zie ik het probleem niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166672142
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik loop al een week met een glimlach op m'n bek :D
Het is maar waar je gelukkig van wordt.
  dinsdag 15 november 2016 @ 15:54:11 #4
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_166672212
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is maar waar je gelukkig van wordt.
Ik zie al voor me hoe hij beneden komt en zijn moeder vraagt waarom hij zo vrolijk is. 'Nou mam, al die domme millennials dachten wel even dat Clinton ging winnen en het is Trump en ze hadden het allemaal fout en ik had het goed en ik ben speciaal :D '.
pi_166672250
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zie al voor me hoe hij beneden komt en zijn moeder vraagt waarom hij zo vrolijk is. 'Nou mam, al die domme millennials dachten wel even dat Clinton ging winnen en het is Trump en ze hadden het allemaal fout en ik had het goed en ik ben speciaal :D '.
Dat is fijn, jongen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166672266
quote:

[..]

Oh, en ik heb ze ook nog even uitgemaakt voor van alles en nog wat want da's lachen en tof, maar dat snapten ze natuurlijk weer niet, die vuile snowflakes.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166672319
Kan die OP niet eens aangepast worden?
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166672325
quote:

[..]

Ik vind die houding ook een beetje afgunstig. zo van "nou, nu pakken we ze lekker even wat af, die linkse figuren die mij jaren onderdrukt hebben!"

Terwijl er van onderdrukking nooit sprake is geweest. Als je tien jaar terug had gedaan wat de milennials nu doen, namelijk de straat op om te protesteren met dingen waar je je niet in kunt vinden, dan had je al eerder verandering teweeg kunnen brengen. In plaats daarvan blijft men boos met de armpjes over elkaar vanachter de computer roeptoeteren dat het anders moet, en wrijft men de progressieve medemens aan dat het allemaal hún schuld is.

Kortom: stel je niet zo aan joh. Als over een jaar of wat er weer een progressieve wind gaat waaien dan mag ik hopen dat ze dat jou ook niet in gaan wrijven. Omdat politiek geen voetbal is met enkel winnaars of verliezers. Politiek moet er toe dienen dat iedereen er beter van wordt, en er is dus geen enkele reden om mensen naar het leven te gaan staan omwille van hun (let wel: volkomen normale) opvattingen.
pi_166672327
quote:
Onzin.
A third of companies continued to rely on personal networks to identify new candidates, according to the report. Most roles were not advertised, it added.

Ze zitten niet in hun netwerken, dat ze een baarmoeder hebben heeft er niets mee te maken.
Verder ga ik hier nu niet over discussiëren, open er een draad voor als je er dieper op wil ingaan.
Gebruik trouwens bij voorkeur guardian.co.uk; een betere krant. Minder dominant bij Google maar wel beter (minder establishment).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166672347
quote:

[..]

Ja, precies dat. :') Over special snowflakes gesproken.

Of: "Nou ma, die domme millenials dachten dat ze ons konden negeren en belachelijk maken maar deze verkiezingen laten nu dus zien dat je dat nooít mag doen!". Tenzij je de macht hebt. Ofzo.
pi_166672362
Het is weer als vanouds.
Uitspraken worden belachelijk gemaakt. Zaken worden uit context getrokken. En helaas alweer vergeet het standaard kliekje dat ze er zowat een jaar naast hebben gezeten.

Al bijna een half jaar lang werd geroepen dat de polls ernaast zitten en dat Trump het eigenlijk beter gaat doen dan verwacht, en dat werd steeds weggelachen.
Aantal keren aangegeven dat er verborgen Trump supporters zijn omdat deze bang waren voren hun omgeving, werd ook steeds weggelachen.
Minderheden en vrouwens hebben ook meer op Trump gestemd dan gedacht, en ook die suggesties werden weggelachen.

En we weten allemaal hoe het er nu voor staat _O-

Hier nog een paar uitspraken die jullie nu kunnen weglachen, maar over een tijdje met een zure bek toch moeten toegeven dat het waar is.
Clinton gaat de bak in en velen met haar. Dat mens heeft een web aan corruptie, fraude, en zelfs mensensmokkel. Dat hele kaartenhuis gaat instorten. FBI is er al een tijd mee bezig en heeft waarschijnlijk om die reden ook zoals zovelen geloven de verkiezingen beïnvloed.

Daarnaast moet je je toch eens afvragen waarom Clinton niet vraagt om een recount. Kan dat iets te maken hebben met de miljoenen gefraudeerde stemmen op haar? Een recount lijkt mij anders meer dan logisch, vooral wanneer je de popular vote hebt, en het in een aantal staten echt op het nippertje was. Maar uberhaupt de suggestie wekken dat er grootschalige fraude plaatsvond werd hier weggelachen. Maar nogmaals, vraag je stiekem maar eens af waarom men niet om een recount vraagt.

Niks BNW, we leven niet in een fucking unicorn en regenboog wereld. Corruptie en fraude is zelfs in de westerse wereld aan de orde van de dag. :W
pi_166672379
quote:

[..]

Rechtse onderbuikenhumor. :')
De millennials stemden op Sanders, vervolgens deed Hillary Rodham Corrupt er alles aan om hen af te stoten met als gevolg dat ze niet stemden op een van de twee kandidaten. God, wat een verrassing. :s)
#NoDAPL
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:02:01 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166672386
TS, theetijd. Neem een koekje.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166672425
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze zitten niet in hun netwerken, dat ze een baarmoeder hebben heeft er niets mee te maken.
Jawel; want vrouwen worden nog altijd door veel mannen als ongelijkwaardig en onbekwaam gezien. Bij vrouwen die wel op een goede positie zitten wordt bijvoorbeeld al snel gedacht dat ze zich daar middels andere kwaliteiten naartoe konden werken, wink wink, nudge nudge.
pi_166672452
quote:
Van hetzelfde rioolblaadje wat HRCorrupt 98,1% kans gaf om te winnen. Nee dank je, die website bezoek ik niet meer. :s)
#NoDAPL
pi_166672469
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:00 schreef Refragmental het volgende:
Daarnaast moet je je toch eens afvragen waarom Clinton niet vraagt om een recount. Kan dat iets te maken hebben met de miljoenen gefraudeerde stemmen op haar? Een recount lijkt mij anders meer dan logisch, vooral wanneer je de popular vote hebt, en het in een aantal staten echt op het nippertje was. Maar uberhaupt de suggestie wekken dat er grootschalige fraude plaatsvond werd hier weggelachen. Maar nogmaals, vraag je stiekem maar eens af waarom men niet om een recount vraagt.

Nou, daar zal ik wel even antwoord op geven. Dat kan ze niet zomaar, dat is namelijk afhankelijk van de wetten van de staat zelf.

Het is weer als vanouds: 'Waarom doet ze dit niet? Dit moet wel een complot betekenen', zonder dat je zelf even nazoekt waarom ze dat niet doet.
pi_166672476
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Rechtse onderbuikenhumor. :')
De millennials stemden op Sanders, vervolgens deed Hillary Rodham Corrupt er alles aan om hen af te stoten met als gevolg dat ze niet stemden op een van de twee kandidaten. God, wat een verrassing. :s)
Deze voorspelling werd ook constant weggelachen. Want men snapte niet hoe sommige mensen konden switchen van Sanders naar Trump. En toch gebeurde het. _O-

Ik blijf het knap vinden hoe jij het hier vol houdt, vooral gezien hoe toxisch men hier is, zie de posts tot nu toe op deze pagina. ^O^
pi_166672483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van hetzelfde rioolblaadje wat HRCorrupt 98,1% kans gaf om te winnen. Nee dank je, die website bezoek ik niet meer. :s)
Dan mis je dus exact het punt van het artikel en bevestig je precies wat er in staat.
pi_166672488
quote:

[..]

Dit is zo grappig voor de mensen die dat artikel wel gelezen hebben :D .
pi_166672491
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jawel; want vrouwen worden nog altijd door veel mannen als ongelijkwaardig en onbekwaam gezien. Bij vrouwen die wel op een goede positie zitten wordt bijvoorbeeld al snel gedacht dat ze zich daar middels andere kwaliteiten naartoe konden werken, wink wink, nudge nudge.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Verder ga ik hier nu niet over discussiëren, open er een draad voor als je er dieper op wil ingaan.
Open die draad, stuur me een bericht en we gaan daar verder.
#NoDAPL
pi_166672498
quote:
Het is weer als vanouds.
Uitspraken worden belachelijk gemaakt. Zaken worden uit context getrokken. En helaas alweer vergeet het standaard kliekje dat ze er zowat een jaar naast hebben gezeten.

Al bijna een half jaar lang werd geroepen dat de polls ernaast zitten en dat Trump het eigenlijk beter gaat doen dan verwacht, en dat werd steeds weggelachen.
Aantal keren aangegeven dat er verborgen Trump supporters zijn omdat deze bang waren voren hun omgeving, werd ook steeds weggelachen.
Minderheden en vrouwens hebben ook meer op Trump gestemd dan gedacht, en ook die suggesties werden weggelachen.

En we weten allemaal hoe het er nu voor staat _O-

Hier nog een paar uitspraken die jullie nu kunnen weglachen, maar over een tijdje met een zure bek toch moeten toegeven dat het waar is.
Clinton gaat de bak in en velen met haar. Dat mens heeft een web aan corruptie, fraude, en zelfs mensensmokkel. Dat hele kaartenhuis gaat instorten. FBI is er al een tijd mee bezig en heeft waarschijnlijk om die reden ook zoals zovelen geloven de verkiezingen beïnvloed.

Niks BNW, we leven niet in een fucking unicorn en regenboog wereld. Corruptie en fraude is zelfs in de westerse wereld aan de orde van de dag. :W
Ach jongen toch, word je zo slecht begrepen? Als je zegt dat je al een week met een glimlach op je gezicht rondloopt onderwijl denkend aan die linkse mongolen die het fout hadden, dan bedoel je natuurlijk dat je het heel fijn vond om vanmorgen een goed en voedzaam ontbijt naar binnen gewerkt te hebben.

Het spijt me dat ik dat er niet uit heb gehaald.

:')
pi_166672529
quote:

[..]

Gaf huffpo niet 99,8% op een gegeven moment?
Huffpo is ook zo'n progressief links blad dat de mond vol heeft van gelijkheid en progressief antiracistisch beleid.... maar waar de editorial board voor 100% bestaat uit blanke vrouwen _O-
pi_166672548
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan mis je dus exact het punt van het artikel en bevestig je precies wat er in staat.
Jij mist exact mijn punt; dat ik de website niet eens bezoek en dat ik het dus niet eens ga lezen omdat die al lang ruimschoots hebben aangetoond onbetrouwbaar te zijn en uit Wikileaks bleek dat die een netwerk vormen met het corrupte HRCorrupt/Podesta/Obama/...-kliekje, in die mate dat ze mevrouw Huffington hadden verzocht om lid te worden van de DNC, zij weigerde omdat ze via Huffingtonpost "propaganda kan verspreiden". Zie Wikileaks.
#NoDAPL
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:07:33 #25
289141 Kaji
pi_166672569
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij mist exact mijn punt; dat ik de website niet eens bezoek en dat ik het dus niet eens ga lezen omdat die al lang ruimschoots hebben aangetoond onbetrouwbaar te zijn en uit Wikileaks bleek dat die een netwerk vormen met het corrupte HRCorrupt/Podesta/Obama/...-kliekje, in die mate dat ze mevrouw Huffington hadden verzocht om lid te worden van de DNC, zij weigerde omdat ze via Huffingtonpost "propaganda kan verspreiden". Zie Wikileaks.
:D
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_166672577
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Deze voorspelling werd ook constant weggelachen. Want men snapte niet hoe sommige mensen konden switchen van Sanders naar Trump. En toch gebeurde het. _O-

Ik blijf het knap vinden hoe jij het hier vol houdt, vooral gezien hoe toxisch men hier is, zie de posts tot nu toe op deze pagina. ^O^
Bron dat dat gebeurd is? Je lijkt wel een heleboel dingen te roepen, maar veel bewijzen draag je niet aan. Tenzij je denkt dat de overwinning van Trump betekent dat alle theorieën die je bedacht hebt automatisch waar moeten zijn, maar dat is natuurlijk niet zo.

http://edition.cnn.com/el(...)s/national/president

Kijk bijvoorbeeld eens naar deze exit polls en leg mij uit waarom je denkt dat millennials massaal van Sanders naar Trump geswitched zijn.
pi_166672586
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is zo grappig voor de mensen die dat artikel wel gelezen hebben :D .
Had Bram het ook niet een tijdje over hoe belangrijk het is dat mensen goed geïnformeerd en niet voorgelogen worden?
pi_166672587
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:07 schreef Kaji het volgende:

[..]

:D
_O- . The gift that keeps on giving.
pi_166672605
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Had Bram het ook niet een tijdje over hoe belangrijk het is dat mensen goed geïnformeerd en niet voorgelogen worden?
Kritische denkers. Ik wacht nog steeds op zijn onderbouwing van het punt dat complotdenkers intelligenter waren dan mensen die niet in complotten geloofden, stond ook ergens in de kop van een artikel schijnbaar.
pi_166672608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Onder andere Monolith (hij was niet de enige) riep vol bravoure dat die millennials dat nu wel stoer kunnen roepen maar dat ze uiteindelijk hun hoofd zullen buigen en op HRC zullen stemmen. We zagen het: een fors lagere opkomst onder de mensen die Democraat stemmen dan onder HRC, dit nadat tijdens de primary's de opkomst juis t heel erg hoog was, met name onder de millennials en dit terwijl er flink wat votersuppression plaats vond wat op de millennials en de independent voters was gericht.
#NoDAPL
pi_166672621
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach jongen toch, word je zo slecht begrepen? Als je zegt dat je al een week met een glimlach op je gezicht rondloopt onderwijl denkend aan die linkse mongolen die het fout hadden, dan bedoel je natuurlijk dat je het heel fijn vond om vanmorgen een goed en voedzaam ontbijt naar binnen gewerkt te hebben.

Het spijt me dat ik dat er niet uit heb gehaald.

Heerlijk deze zure reacties :D

Weet je wat grappig is, ik ben hier straks weg, maar jullie zullen hier de komende maanden nog jullie verbale zure diarree spuwen. (En er nog steeds faliekant naast zitten, maar dat weten jullie zelf ook wel) _O-
pi_166672625
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:34:43 If the election were based on total popular vote I would have campaigned in N.Y. Florida and California and won even bigger and more easily reageer retweet
Koekoek _O_
pi_166672628
quote:

[..]

^O^
pi_166672629
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Weet je wat grappig is, ik ben hier straks weg, maar jullie zullen hier de komende maanden nog jullie verbale zure diarree spuwen. (En er nog steeds faliekant naast zitten, maar dat weten jullie zelf ook wel) _O-
Wat leuk, waar ga je heen dat je geen internet meer hebt?
pi_166672639
quote:

[..]

Ja, zelfs voor zijn doen is hij wel heel erg zuur. _O-
#NoDAPL
pi_166672643
Dit topic tot nu toe..

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166672651
quote:

[..]

Bram, jij bent onderdeel van het probleem, ook al denk je dat jij de Grote Oplossing aan het verkondigen bent. Je hebt je ingegraven in een dogmatische loopgraaf, denkt op basis van headlines en de bron al te weten hoe de vork in de steel steekt en leest blijkbaar alleen nog maar dingen waarvan jij op voorhand denkt dat het aan jouw wereldbeeld gaat voldoen. De rest wijs je af, zonder het artikel gelezen te hebben.

Als je toch even voorbij je uitgeholde principes gaat en even op het artikel klikt en tot het einde leest dan hoop ik dat je nog genoeg zelfreflectie hebt om te erkennen dat ook jij in de valkuil van het Grote Eigen Gelijk bent getrapt. Keep an open mind, check je bronnen en reken af op inhoud, niet op uiterlijk.
pi_166672662
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:09 schreef JanCees het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:34:43 If the election were based on total popular vote I would have campaigned in N.Y. Florida and California and won even bigger and more easily reageer retweet
Koekoek _O_
Of dat hij gelijk heeft of niet, het punt is zeer valide. Mensen kunnen nu wel zeuren over de popular vote maar de spelregels waren duidelijk en de campagne zou anders zijn geweest als de popular vote zou beslissen wie er wint.
#NoDAPL
pi_166672673
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:11 schreef antiderivative het volgende:
Dit topic tot nu toe..

[ afbeelding ]
Terecht.
#NoDAPL
pi_166672682
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kritische denkers. Ik wacht nog steeds op zijn onderbouwing van het punt dat complotdenkers intelligenter waren dan mensen die niet in complotten geloofden, stond ook ergens in de kop van een artikel schijnbaar.
Het is eigenlijk wel fucking sad dat er dus heel veel mensen rondlopen die nu geloven dat alles anders gaat, zij de nieuwe generatie zijn die kritisch nadenken en niet meer in de bekende valkuilen stappen terwijl de werkelijkheid een heel ander beeld laat zien.
pi_166672742
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bron dat dat gebeurd is? Je lijkt wel een heleboel dingen te roepen, maar veel bewijzen draag je niet aan. Tenzij je denkt dat de overwinning van Trump betekent dat alle theorieën die je bedacht hebt automatisch waar moeten zijn, maar dat is natuurlijk niet zo.

http://edition.cnn.com/el(...)s/national/president

Kijk bijvoorbeeld eens naar deze exit polls en leg mij uit waarom je denkt dat millennials massaal van Sanders naar Trump geswitched zijn.
CNN? Serieus? Het kanaal dat maandenlang heeft gelogen ga je nu aanhalen om een punt te maken?
Zoals ik al eerder zei, kom eens buiten de standaard websites die intussen tot een echochamber zijn verworden.

Bron voor mijn uitspraken? Ik begaf met op de zeer actieve subreddit van Sanders. Direct na de DNC conventie zijn toen ontzettend veel mensen overgestapt van Sanders naar Trump. Zo zijn er vele verhalen van hele families die zo zijn overgestapt.

Is ook niet onlogisch, want Clinton heeft deze mensen volop in de bek lopen spugen maanden lang. En het dan vreemd vinden dat ze na het verslaan van Sanders niet zomaar opeens Clinton steunen.

Het is verbazingwekkend dat dit soort logisch nadenken en verder kijken dan je neus lang is er bij jullie niet vanaf kon/kan?
Altijd maar roepen "bron!?" zonder zelf logisch na te denken. :N
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:16:04 #42
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166672777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bram, jij bent onderdeel van het probleem, ook al denk je dat jij de Grote Oplossing aan het verkondigen bent. Je hebt je ingegraven in een dogmatische loopgraaf, denkt op basis van headlines en de bron al te weten hoe de vork in de steel steekt en leest blijkbaar alleen nog maar dingen waarvan jij op voorhand denkt dat het aan jouw wereldbeeld gaat voldoen. De rest wijs je af, zonder het artikel gelezen te hebben.

Als je toch even voorbij je uitgeholde principes gaat en even op het artikel klikt en tot het einde leest dan hoop ik dat je nog genoeg zelfreflectie hebt om te erkennen dat ook jij in de valkuil van het Grote Eigen Gelijk bent getrapt. Keep an open mind, check je bronnen en reken af op inhoud, niet op uiterlijk.
Volgens mij heeft ongeveer iedereen in deze reeks hier last van, het is al een jaar lang precies hetzelfde over en weer en niemand geeft een centimeter toe.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166672784
quote:
FBI is er al een tijd mee bezig en heeft waarschijnlijk om die reden ook zoals zovelen geloven de verkiezingen beïnvloed.
Genoeg dat de HRC-kliek de schuld legde bij de FBI. :')
In plaats van dat ze de schuld leggen bij hun eigen manier van handelen waarmee ze bij de FBI smeekten om het onderzoek te openen...
Sterker nog, als HRC twee jaar geleden open kaart had gespeeld dan was het niet eens een issue geweest bij deze verkiezing.
#NoDAPL
pi_166672796
In 60 Minutes gaf Trump aan dat Bill Clinton hem feliciteerde met een geweldige campagne. :)
#NoDAPL
pi_166672803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

CNN? Serieus? Het kanaal dat maandenlang heeft gelogen ga je nu aanhalen om een punt te maken?
Zoals ik al eerder zei, kom eens buiten de standaard websites die intussen tot een echochamber zijn verworden.

Bron voor mijn uitspraken? Ik begaf met op de zeer actieve subreddit van Sanders. Direct na de DNC conventie zijn toen ontzettend veel mensen overgestapt van Sanders naar Trump. Zo zijn er vele verhalen van hele families die zo zijn overgestapt.

Is ook niet onlogisch, want Clinton heeft deze mensen volop in de bek lopen spugen maanden lang. En het dan vreemd vinden dat ze na het verslaan van Sanders niet zomaar opeens Clinton steunen.

Het is verbazingwekkend dat dit soort logisch nadenken en verder kijken dan je neus lang is er bij jullie niet vanaf kon/kan?
Ah ja, Reddit zegt het.

En volgens FOK! en Geenstijl zouden de PVV en de PiratenPartij al meerdere verkiezingen gewonnen moeten hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166672837
quote:

[..]

Klopt, ik weet het stiekem wel maar ik ben op de wereld gezet om jou, als special snowflake, te belemmeren. Maar special snowflakes zijn volhardender en veerkrachtiger dan normale mensen, dus die trotseren die shit gewoon! Over een maand denk je hier ook weer glimlachend aan terug en kun je je moeder weer een nieuw verhaal toefluisteren.
pi_166672840
quote:

[..]

Nou, dan nemen we de NYT exit polls:

http://www.nytimes.com/in(...)tion-exit-polls.html

Of die van de WaPo.

https://www.washingtonpos(...)election/exit-polls/

Allemaal hetzelfde beeld; jongeren stemden beduidend meer op Clinton dan op Trump. In 2012 was het percentage nog 35% op Romney, dus veel groei is er ook niet in te zien.

Dit is een beetje het punt. Anekdotisch bewijs leveren, roepen dat de media onbetrouwbaar zijn en vervolgens alle concrete feiten negeren.
pi_166672853
quote:

[..]

Nee, jij vindt het zuur.

Ik wil mij het liefst zo ver mogelijk van dat treurige moddergooien houden. Ik ben er helemaal voor om puur op inhoud te discussiëren. Wat ik nu ga zeggen is dus ook geen persoonlijke aanval, ik hoop dat je kunt waarderen dat er een spiegel wordt voorgehouden.

Wat jij doet door anderen zuur te noemen is éxact hetzelfde als wat jij 'het kliekje' verweten hebt. Dat is dat ze vanuit de ivoren toren van de heersende moraal naar beneden pissen op het gepeupel die lekker hun zin niet krijgen. Nu zijn de rollen omgedraaid, wat gewoon een keer te gebeuren stond, en nu trek jij je broek omlaag en sta je naar beneden te zeiken en te trappen. Waarom? Om je gram te halen?

Wat de discussie volwassen zou maken is als iedereen (ook 'het kliekje') eens even voorbij de idioterie van elkaar uitmaken voor rotte vis op het internet zou kijken en zou beseffen dat dit slechts om politiek gaat. Om een wereldbeeld. Een wereldbeeld waarin iedereen toch hopelijk het beste met elkaar voor heeft. En je kunt de nieuwe president van de VS een dampende drol vinden of de frisse wind die zo hard nodig is, uiteindelijk mag ik toch hopen dat iedereen wil dat de wereld er over vier jaar beter voor staat dan nu. Laat het even op zijn beloop, bekritiseer de politiek waar nodig, maar kom eens uit die loopgraven waarin iedereen zich nu verschanst heeft om modder naar elkaar te gooien. Relativeer eens een beetje. Of ga eens een biertje met elkaar drinken, zeker weten dat het er dan een stuk leuker aan toe gaat dan nu en dat er meer overeenkomsten zijn dan je nu zou denken.

Ja, dit klinkt vast als slappe hap, maar het moest mij even van het hart.
pi_166672876
quote:

[..]

Bram heeft simpelweg gelijk door niet op die link te klikken en het artikel te lezen.
Iedereen met meer dan een halve hersencel weet intussen dan Huffpo pure rotzooi propaganda is. Waarom dat uberhaupt nog de moeite doen om erop te klikken?
Leuk dat ze dit keer eens blijkbaar een artikel weten te plaatsen dat niet troep is.

En ja, tot nu toe heeft Bram met heel veel zaken gewoon gelijk gehad, dat valt van velen hier niet te zeggen.
pi_166672889
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ongeveer iedereen in deze reeks hier last van, het is al een jaar lang precies hetzelfde over en weer en niemand geeft een centimeter toe.
Ja. Ik ben ook niet roomser dan de paus, maar ik mag toch hopen dat mensen iets meer leren relativeren.
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:20:59 #51
289141 Kaji
pi_166672896
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dit klopt wel geloof ik, ik vind het knap dat sommigen desondanks de motivatie blijven houden om de discussie aan te gaan.
pi_166672907
quote:

[..]

Je op een subreddit begeven waar anekdotes op te vinden zijn en mensen die zich niet in dat beeld herkennen kunnen niet "verder kijken dan hun neus lang is" en "niet logisch nadenken".

Royal sadness...
pi_166672917
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik negeer de bron omdat ik dit propagandavehikel niet serieus kan nemen en niet kan vertrouwen, dat is alles. Daar heeft mevrouw Huffington het zelf naar gemaakt. Het gaat om de grote baas waarvan is aangetoond dat ze corrupt is, het gaat niet slechts om een medewerker.
#NoDAPL
pi_166672927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, jij vindt het zuur.

Ik wil mij het liefst zo ver mogelijk van dat treurige moddergooien houden. Ik ben er helemaal voor om puur op inhoud te discussiëren. Wat ik nu ga zeggen is dus ook geen persoonlijke aanval, ik hoop dat je kunt waarderen dat er een spiegel wordt voorgehouden.

Wat jij doet door anderen zuur te noemen is éxact hetzelfde als wat jij 'het kliekje' verweten hebt. Dat is dat ze vanuit de ivoren toren van de heersende moraal naar beneden pissen op het gepeupel die lekker hun zin niet krijgen. Nu zijn de rollen omgedraaid, wat gewoon een keer te gebeuren stond, en nu trek jij je broek omlaag en sta je naar beneden te zeiken en te trappen. Waarom? Om je gram te halen?

Wat de discussie volwassen zou maken is als iedereen (ook 'het kliekje') eens even voorbij de idioterie van elkaar uitmaken voor rotte vis op het internet zou kijken en zou beseffen dat dit slechts om politiek gaat. Om een wereldbeeld. Een wereldbeeld waarin iedereen toch hopelijk het beste met elkaar voor heeft. En je kunt de nieuwe president van de VS een dampende drol vinden of de frisse wind die zo hard nodig is, uiteindelijk mag ik toch hopen dat iedereen wil dat de wereld er over vier jaar beter voor staat dan nu. Laat het even op zijn beloop, bekritiseer de politiek waar nodig, maar kom eens uit die loopgraven waarin iedereen zich nu verschanst heeft om modder naar elkaar te gooien. Relativeer eens een beetje. Of ga eens een biertje met elkaar drinken, zeker weten dat het er dan een stuk leuker aan toe gaat dan nu en dat er meer overeenkomsten zijn dan je nu zou denken.

Ja, dit klinkt vast als slappe hap, maar het moest mij even van het hart.
Hear, hear. _O_
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:22:30 #55
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166672934
Jeff Sessions wordt genoemd als de "frontrunner" voor Secretary of Defense.

Sessions leading choice for defense secretary
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166672941
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bram heeft simpelweg gelijk door niet op die link te klikken en het artikel te lezen.
Iedereen met meer dan een halve hersencel weet intussen dan Huffpo pure rotzooi propaganda is. Waarom dat uberhaupt nog de moeite doen om erop te klikken?

Daarom Breitbart.

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:24:06 #57
289141 Kaji
pi_166672970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah ja, Reddit zegt het.

En volgens FOK! en Geenstijl zouden de PVV en de PiratenPartij al meerdere verkiezingen gewonnen moeten hebben.
Internetfora geven inderdaad een veel en veel schever beeld van de werkelijke politieke verhoudingen dan de gevestigde media.
pi_166672982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja. Ik ben ook niet roomser dan de paus, maar ik mag toch hopen dat mensen iets meer leren relativeren.
Ik relativeer van alles maar Huffington Post staat op mijn domein-blokkadelijst. ;)
#NoDAPL
pi_166673023
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik relativeer van alles maar Huffington Post staat op mijn domein-blokkadelijst. ;)
Het beeld wat daar wordt geschetst komt in alle reguliere media terug.
pi_166673034
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leuk dat ze dit keer eens blijkbaar een artikel weten te plaatsen dat niet troep is.

En ja, tot nu toe heeft Bram met heel veel zaken gewoon gelijk gehad, dat valt van velen hier niet te zeggen.
Ik heb heel oppervlakkig gekeken, dat kon ik niet laten. Daarmee zag ik al genoeg, het was zo'n artikel wat exact dezelfde teneur heeft als wat je op CNN zag. Ben voorzichtig met iets aan te nemen maar alleen als het om 'alternatieve' media gaat, niet als het om ons establishmentmedia gaat. Ik weet niet wie of wat erachter zit maar exact hetzelfde artikel op twee plaatsen, dat is geen toeval.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')