SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Echt zonde ja dat ze zo slecht zijn, vind t echt een awesome pokemon haha.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:06 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nice! Ik was vorige week aan een evolvesessie bezig om mn tweede Alakazam te maken van 86%.... Echt direct na die sessie kwam mn ei uit, 91% Abra. Heb er ook eentje van 95%, maar het max CP van Alakazam valt volgens mij vies tegen
Rondje met de auto op het noordereiland? Zo groot is niet, juist perfect om te lopen.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik kon vandaag trouwens al om 7 uur innen, maar werd pas om 8 uur wakker, dus net pas gedaan.
Als ik morgen eventueel weer mag innen, dan zal dat om 4 uur in de ochtend zijn.
Hoe doen jullie dit? Wekker zetten of gewoon wachten totdat je wakker bent?![]()
![]()
No way dat ik mijn wekker om 4 uur in de ochtend ga zettenquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:11 schreef Highlighter het volgende:
Ik kon vandaag trouwens al om 7 uur innen, maar werd pas om 8 uur wakker, dus net pas gedaan.
Als ik morgen eventueel weer mag innen, dan zal dat om 4 uur in de ochtend zijn.
Hoe doen jullie dit? Wekker zetten of gewoon wachten totdat je wakker bent?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Waarom zou je steeds vroeger willen innen? Elke ochtend wanneer ik opsta om half 6 even aan een stop draaien en de gebruikelijke pidgey vangen, jammer van die ene keer extra die ik mis in de zoveel wekenquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:11 schreef Highlighter het volgende:
Hoe doen jullie dit? Wekker zetten of gewoon wachten totdat je wakker bent?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
10km eieren zijn een hoax, ik heb nu weer een vol scherm met 5kmquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:05 schreef Murmeli het volgende:
Fuck yeah! Weer een 10 km ei
Heb er nu 3![]()
Bij hoeveel 10 km eieren in de tas gaan jullie ermee lopen en hoeveel neem je er dan mee?Komt nooit wta fatsoenlijks uit
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Die snelheidsbeperking op stops was wel erg irritant in de trein vanochtend... zeker 20 tot 30 stops gemist door die onzinmaatregel.
![]()
Ja ik baal hier ook echt vanquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:37 schreef DaMart het volgende:
Die snelheidsbeperking op stops was wel erg irritant in de trein vanochtend... zeker 20 tot 30 stops gemist door die onzinmaatregel.
Er zit toch niet voor niets een "I am a passenger" ding in?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Waarom zou je ze uberhaupt opsparen??quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
10km eieren zijn een hoax, ik heb nu weer een vol scherm met 5kmKomt nooit wta fatsoenlijks uit
![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Omdat het leuk is er meerdere tegelijk uit te broeden... ben zelf ook aan het sparen nu. Heb er vanochtend ook weer een bij gekregen, dus zit nu op 4quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zou je ze uberhaupt opsparen??![]()
.
![]()
Vanmorgen ff in een nest 5 Onixen opgehaald. Nu mijn afspraak is afgelopen ga ik daar nog maar ff staan. Wil genoeg candy voor een Steelix verzamelen.
![]()
Same here. Sinds de laatste update kan ik dus minder stops halen en daardoor ook hard door m'n ballen heenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:12 schreef Devv het volgende:
Lvl 26...maar ook een chronisch tekort aan ballen door die nieuwe wijziging
.
L'Amour menaçant:
Exeggcutor nummer drie geëvolueerd!
Confusion & psychic
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik rij voortaan een aangepaste route van en naar werk toe, op wegen waar ik 30 kan rijden zonder anderen daarbij te hinderen, en daarbij dus wel wat pokestops kunnen meepakken elke dagquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Sinds de laatste update kan ik dus minder stops halen en daardoor ook hard door m'n ballen heen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:45 schreef marp0 het volgende:
Confusion & psychic
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is wel aardig hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:45 schreef marp0 het volgende:
Confusion & psychic
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Het enige nadeel is dat Psychic de zwakste charge is, maar het blijft een sterke movesetquote:
Ik heb hem ook.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoopte op zen headbutt &solar beam, ik mis nog een echte high level Vaporeon killer in mijn army.quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ja, je wil natuurlijk solar beam
Nu heb je een sterke defender.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:49 schreef marp0 het volgende:
[..]
Hoopte op zen headbutt &solar beam, ik mis nog een echte high level Vaporeon killer in mijn army.
En met een Jolteon kan je al iedere Vapereon plat hebben. Die heeft dan nog als extra voordeel dat Gyrados zwaar allergisch voor elektriciteit is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De theorie was dat je er dan meer krijgt, dacht ik?quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zou je ze uberhaupt opsparen??
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Liever Seed Bomb. Als aanvaller is niks vervelender dan een -33 charge. Je gaat ook sneller de fout in met je eigen charge.quote:
En Seed Bomb is enorm sterk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jolteon heeft alleen zo weinig hp, een keer een chargemove niet kunnen dodgen en hij is al afquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb je een sterke defender.
En met een Jolteon kan je al iedere Vapereon plat hebben. Die heeft dan nog als extra voordeel dat Gyrados zwaar allergisch voor elektriciteit is..
Voor mij betekent dat dat ik hem geen tweede keer kan gebruikenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:58 schreef marp0 het volgende:
[..]
Jolteon heeft alleen zo weinig hp, een keer een chargemove niet kunnen dodgen en hij is al af.
Tenzij Water Pulse, maar die mag je gewoon niet missen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
????quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De theorie was dat je er dan meer krijgt, dacht ik?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Wat is een -33 charge?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever Seed Bomb. Als aanvaller is niks vervelender dan een -33 charge. Je gaat ook sneller de fout in met je eigen charge.
En Seed Bomb is enorm sterk.
Dat heeft die van mij, maar wel maar 41% IVquote:
L'Amour menaçant:
Ik gebruik Jolteon, Electrabuz of m'n Spaanse El Raichu.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb je een sterke defender.
En met een Jolteon kan je al iedere Vapereon plat hebben. Die heeft dan nog als extra voordeel dat Gyrados zwaar allergisch voor elektriciteit is.L'Amour menaçant:
En, hebben jullie ook het gevoel dat sinds zaterdag het veeeeel moeilijker is beesten te vangen? mijn hemel wat ga ik hard door mijn ballen heen. Alles springt eruit, van 30 CP pidgeys tot 600 CP charmanders....Normaalgesproken ving ik alles onder de 100 CP wel met 1 normale bal, maar dat is nu volstrekt verleden tijd
Muah. Sinds vorige week kom ik dan ook om in de greats, dus ik schakel sneller overquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef Norrage het volgende:
En, hebben jullie ook het gevoel dat sinds zaterdag het veeeeel moeilijker is beesten te vangen? mijn hemel wat ga ik hard door mijn ballen heen. Alles springt eruit, van 30 CP pidgeys tot 600 CP charmanders....Normaalgesproken ving ik alles onder de 100 CP wel met 1 normale bal, maar dat is nu volstrekt verleden tijd
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Curve ball + great throw en je hebt hem 9 van de 10 keer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef Norrage het volgende:
En, hebben jullie ook het gevoel dat sinds zaterdag het veeeeel moeilijker is beesten te vangen? mijn hemel wat ga ik hard door mijn ballen heen. Alles springt eruit, van 30 CP pidgeys tot 600 CP charmanders....Normaalgesproken ving ik alles onder de 100 CP wel met 1 normale bal, maar dat is nu volstrekt verleden tijdAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Doe ik altijd, lijkt niet echt te werken. Maar goed, lijkt toeval dus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:07 schreef marp0 het volgende:
[..]
Curve ball + great throw en je hebt hem 9 van de 10 keer.
Maar doet de 10e Pokestop bonus het niet meer??? Ik kreeg vanochtend uit 15 unieke okestops op rij gewoon telkens 3/4 ballen...nooit die grote bonus meer
Stom..."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ik ook uit eentje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen al uit beide gyms gegooid.
Gelukkig wel pas nadat ik de coins kreeg.![]()
Ik sta gewoon nog in twee gyms
In eentje was ik meteen al onderaan, dus dat is dubbel verrassend.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het lag dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe ik altijd, lijkt niet echt te werken. Maar goed, lijkt toeval dus.
Maar doet de 10e Pokestop bonus het niet meer??? Ik kreeg vanochtend uit 15 unieke okestops op rij gewoon telkens 3/4 ballen...nooit die grote bonus meer
Stom...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bij mij op het dorp is team instinct opeens stoer aan het doen.
Gisteren was mn batterij bijna leeg, misschien vanavond ff wat meuk eruit trappen.
Ik kreeg die bonus vanochtend wel. Maar gebeurt wel vaker dat ik hem niet krijg, vaak als ik tussendoor ook nog een gym heb bezocht.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe ik altijd, lijkt niet echt te werken. Maar goed, lijkt toeval dus.
Stom...![]()
Ik kom trouwens ook chronisch ballentekort tegenwoordig.
Soms krijg ik niet eens ballen uit pokestops, alleen maar potions.![]()
Ik sta ook al 2 dagen in een gym, waarbij ik vanaf het begin dat ie level 2 was al onderaan stondquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta gewoon nog in twee gyms
In eentje was ik meteen al onderaan, dus dat is dubbel verrassend.
Nu is al 2 dagen level 7, maar niemand doet er iets mee. En het is de drukste gym bij ons
Ik ben sinds vanmorgen een gym die ik minstens 2/3 weken in bezit had kwijtDe enige 2 gyms in ons dorp zijn level 9, het duurt te lang om die te verslaan. Die gym die ik in bezit had was op een gegeven moment ook level 10 en mijn Venusaur heeft het dus best lang volgehouden
![]()
![]()
Ik moet weer een rondje gaan lopen om ballen te verzamelen. Alleen nodigt het weer niet echt uit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog maar 20 pokeballs en 12 greatballsquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet weer een rondje gaan lopen om ballen te verzamelen. Alleen nodigt het weer niet echt uit.
Daarmee kan ik de dag ook niet mee rondkomen. Straks tijdens mijn lunchpauze maar even snel een klein rondje lopen en 4/5 stops meepakken.![]()
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?Ik zit op 350 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?272 km heb ik gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?Ik zit op 613.8 km... waarvan de helft met dank aan gps drift, gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik heb nog 2 pokeballs, 18 Great en 62 ultra.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:41 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 20 pokeballs en 12 greatballs
Daarmee kan ik de dag ook niet mee rondkomen. Straks tijdens mijn lunchpauze maar even snel een klein rondje lopen en 4/5 stops meepakken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik had 300 great en 250 ultra ballen. Na twee uur lopen gisteren heb ik 200 greats de lucht in geschotenIk heb serieus het idee dat er meer spawns zijn of dat pokemon vaker spawnen, kan geen 20 meter lopen zonder pokemon voor mn neus. Nice voor de dust
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?237 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
230 Eggs
185 pokeballs
270 Great Balls
82 Ultra Balls![]()
Nog altijd beter dan Scyther *driedubbelzucht*quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:06 schreef Gurian het volgende:
Jahoor...weer twee eieren uitgebroed.
2km .......zubat *zucht*
10 km.......electrabuzz *dubbelzucht*100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Neeeeeee die heb ik nog niet...eitje ruilen? ;-)quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Scyther *driedubbelzucht*![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef Norrage het volgende:
En, hebben jullie ook het gevoel dat sinds zaterdag het veeeeel moeilijker is beesten te vangen? mijn hemel wat ga ik hard door mijn ballen heen. Alles springt eruit, van 30 CP pidgeys tot 600 CP charmanders....Normaalgesproken ving ik alles onder de 100 CP wel met 1 normale bal, maar dat is nu volstrekt verleden tijdSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nah. Hij kan in gen2 nog nuttig zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:11 schreef Gurian het volgende:
[..]
Neeeeeee die heb ik nog niet...eitje ruilen? ;-)
Ik ben gewoon afgestraft voor het vreemd noemen dat sommigen geen Scyther hebben
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Exeggcute uit 5 km-ei.
Nog maar 2 snoepjes nodig voor een evolutie, dus hopelijk kom ik er snel eens eentje tegen in het wild.
![]()
Ik vind het vreemd dat sommigen geen Snorlax hebben. Echt, wie heeft er nou geen Snorlaxquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah. Hij kan in gen2 nog nuttig zijn.
Ik ben gewoon afgestraft voor het vreemd noemen dat sommigen geen Scyther hebben.
Mensen zonder Snorlax zijn raar.
![]()
Ik vond gisteren op de parkeerplaats van het zwembad een Exeggcute. Net zoals al zijn broers had ie een bagger IVquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:20 schreef DaMart het volgende:
Exeggcute uit 5 km-ei.
Nog maar 2 snoepjes nodig voor een evolutie, dus hopelijk kom ik er snel eens eentje tegen in het wild.
Met die 4 candy heb ik nu wel genoeg om mijn Exeggutor te maxen. Nu het stardust nog
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Echt hčquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat sommigen geen Snorlax hebben. Echt, wie heeft er nou geen Snorlax.
Mensen zonder Snorlax zijn raar.
Al komt die wat minder snel uit een ei
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Even als buddy gebruiken dan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:20 schreef DaMart het volgende:
Exeggcute uit 5 km-ei.
![]()
O ja, daar had ik nog niet aan gedachtquote:. Dank voor de tip
.
Eerst nog 26 km met mijn Dragonair lopen.
![]()
Ja, net zo raar als mensen zonder Porygon of Aerodactylquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hč
Al komt die wat minder snel uit een ei.
![]()
Allemaal vreemde snuiters.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net zo raar als mensen zonder Porygon of Aerodactyl.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gerucht gaat toch dat dan de fossiel beestjes meer opduiken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft die vogel met pasen te maken![]()
Als je een Aerodactyl, Scyther en Porygon hebt, ben je niet meer raar volgens DaMart.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:49 schreef DJKoster het volgende:
Hoppa, Snorlax binnen. In het wild, goed begin van level 26.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jaloers. Gisteren in sightings maar kon hem niet vinden. Tijd voor Nearby-Functie. Was zwaar gefrustreerd gisteren haha. In 1 week een scyther, die ik nog moet, en mijn tweede snorlax gemist omdat ik de verkeerde kant op ging en uiteindelijk te laat was.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:49 schreef DJKoster het volgende:
Hoppa, Snorlax binnen. In het wild, goed begin van level 26.![]()
Ik heb niks gezegd over Scytherquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een Aerodactyl, Scyther en Porygon hebt, ben je niet meer raar volgens DaMart..
![]()
Of voor een werkende third-party-scanner die niet wordt tegengewerkt door Nianticquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:58 schreef Gurian het volgende:
[..]
Jaloers. Gisteren in sightings maar kon hem niet vinden. Tijd voor Nearby-Functie. Was zwaar gefrustreerd gisteren haha. In 1 week een scyther, die ik nog moet, en mijn tweede snorlax gemist omdat ik de verkeerde kant op ging en uiteindelijk te laat was..
![]()
Die van mij scant gewoon weerquote:Op dinsdag 15 november 2016 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of voor een werkende third-party-scanner die niet wordt tegengewerkt door Niantic.
Had nog een tweede wegwerpaccount die ik enkel gebruikte voor het testen van mijn scanner.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?Netjes, ik zit op 950km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komend weekend ga ik er ook overheen.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Ivm de wederopstanding?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gerucht gaat toch dat dan de fossiel beestjes meer opduiken.![]()
L'Amour menaçant:
200 meter van mijn huis een een dikke Exeggcute nest, zeker 3 spawns elke uurquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:20 schreef DaMart het volgende:
Exeggcute uit 5 km-ei.
Lekker zeg!quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:29 schreef marp0 het volgende:
[..]
200 meter van mijn huis een een dikke Exeggcute nest, zeker 3 spawns elke uur![]()
Het is op de route naar m'n werk, dus tja ik ga er niet voor uitstappenquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:08 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Echt zonde ja dat ze zo slecht zijn, vind t echt een awesome pokemon haha.
Rondje met de auto op het noordereiland? Zo groot is niet, juist perfect om te lopen..
AFCA!![]()
Oh, ik dacht dat je er woonde hahaquote:Op dinsdag 15 november 2016 16:27 schreef Angelob het volgende:
[..]
Het is op de route naar m'n werk, dus tja ik ga er niet voor uitstappen.
Ah nee, ik woon op (het altijd rustigequote:Op dinsdag 15 november 2016 16:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er woonde haha![]()
) Zuid..
AFCA!![]()
Vanochtend nog één gekregen, als vervanging voor de 10km.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:34 schreef Momo... het volgende:
Er komen geen eieren meer uit de pokestops100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb net 12 stops gespind geen een ei.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanochtend nog één gekregen, als vervanging voor de 10km.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb net 12 stops gespind geen een ei.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Het wisselt nogal ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb net 12 stops gespind geen een ei.
Ik kreeg net een 2 km ei. Hopelijk geodude.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als t een dike is, is ie best fijn. Want hier in Eindhoven zitten er iig vaka water pokemon in gyms.quote:L'Amour menaçant:
Ik heb er al eentje op bijna 1900cp en 70 candy, anders was het wel leuk geweest ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t een dike is, is ie best fijn. Want hier in Eindhoven zitten er iig vaka water pokemon in gyms.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Stomme ontsnappende Abra. Uit een zwarte bal met framboos![]()
Metro moet zachter rijden!
*grom*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wel mooi dat een Abra in GO net zo irritant is als in de games op de handheld.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
In de echte game kun je hem meestal wel vastpinnen met ghastlyquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
Wel mooi dat een Abra in GO net zo irritant is als in de games op de handheld.
Aangezien ik toch moest wachten op mijn trein, maar even een gele gym bij het station neergehaald en mijn Gyarados erin gezet.
![]()
je krijgt er bijna een trauma vanquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus, is het 5km ei week ofzo3e dag dat ik 9x 5 km eieren heb weggelopen
dat is echt het enige ei wat ik nog krijg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
je loopt nog steeds de Nijmeegse vierdaagse?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodra ik er 9 heb, koop ik weer 8 incubators om ze in één klap gehad te hebben
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hier ook. Laat me dan dat ei ook wet kunnen gooien of zo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je krijgt er bijna een trauma vandat is echt het enige ei wat ik nog krijg
quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je krijgt er bijna een trauma vandat is echt het enige ei wat ik nog krijg
waar ik eerst per week gemiddeld zeker 2 x 10 km per dag kreeg heb ik jullie al 3 weken geenn10 km ei gekregen
![]()
![]()
![]()
Ik zou 8 incubators kopenquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Zodra ik er 9 heb, koop ik weer 9 incubators om ze in één klap gehad te hebben.
En dat doe ik dus met 10 km-eieren. Nog 5 te gaan.
![]()
kost muntjes dus geldquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Zodra ik er 9 heb, koop ik weer 9 incubators om ze in één klap gehad te hebben
Ninja was niet snel genoegquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou 8 incubators kopen.
En dat doe ik dus met 10 km-eieren. Nog 5 te gaan.
5km eieren stapelen zich op, 10km krijg ik zelden. Dus dan ben ik liever in één klap van die lading 5km eieren verlost.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik loop ze ook per 9 weg, steeds 9 eieren per keerquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Zodra ik er 9 heb, koop ik weer 8 incubators om ze in één klap gehad te hebben![]()
![]()
Ik vind het niet erg om heel af en toe wat geld uit te geven. Ik heb er plezier van, mag best wat kostenquote:
Doe ik ook voor FOK!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
je koopt FOK!incubators?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om heel af en toe wat geld uit te geven. Ik heb er plezier van, mag best wat kosten
Doe ik ook voor FOK!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Vind het zonde er geld aan te besteden ook al heb ik ook 9 5 km eieren. Maar dat is meestal standaard hier
Wel voor het eerst uit een 2km ei een starter (squirtle) en een pikachu gekregen![]()
![]()
kun je fora uitbroedenquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik vind het niet erg te betalen voor een spel dat ik dagelijks doe. Denk dat ik 20 euro per maand eraan besteed en koop er bijna enkel egg incubators voor. Zolang ik er plezier aan heb is het geen probleem er geld aan uit te geven![]()
Ik had er laatst 9,quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zolang ze niet zorgen dat je geen muntjes kan verdienen op andere manieren dan gyms doe ik het nog niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik vind het niet erg te betalen voor een spel dat ik dagelijks doe. Denk dat ik 20 euro per maand eraan besteed en koop er bijna enkel egg incubators voor. Zolang ik er plezier aan heb is het geen probleem er geld aan uit te geven
Gymgevechten snap ik niet of ik ben gewoon niet echt gelukkig in het vangen van wel goede Pokémon die iets kunnen betekenen daarin.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Vanuit de metro niet dus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:16 schreef Angelob het volgende:
Gooi er standaard al een berry en een ultra ball naar. Meestal heb je 'm dan wel.
Ik heb tot nu toe 2X 5 euro uitgegeven. Misschien binnenkort weer
10 km eiers uitbroeden
Ik kwam door gps drift achter een Weezing die ik nooit gevonden hebquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:20 schreef DaMart het volgende:
Er zit een Exeggcute in de buurt, maar de gps drift er niet naartoe.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
![]()
Pikachu ziet er echt uit alsof hij iets fout heeft gedaanStardustquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tering ruim 115k
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ruilen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef Ruudt het volgende:
Was paar dagen geleden nog 200k, dus valt wel mee
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:34 schreef raptorix het volgende:
karma voor die fuckers die me laten lopen.![]()
![]()
Thunder punch, hij is niet eens +80%.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel met twee Electric aanvallen?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik doe nog ff snel een rondje, ik zie gyms die mijn hulp nodig hebben.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Opschieten danquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik doe nog ff snel een rondje, ik zie gyms die mijn hulp nodig hebben.![]()
![]()
Sow... ik heb eindelijk een pokemon gevonden om Bubble Strat mee te kunnen doen
Weedle van 18CP voor 250 prestige per keer. Helaas niet de 500 die mogelijk is met sommige combinaties en het is met het mini-account ipv main, maar het is in ieder geval wat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Yay, ik sta in 4 gyms. Een nieuw record!
Ik heb wel mazzel met de vaste gyms. In 2 sta ik alweer 2 weken en in eentje sinds afgelopen zaterdag. Nummer 4 is er vandaag bijgekomen.![]()
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Best lastig met deze intense motregen.![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Yay, ik sta in 4 gyms. Een nieuw record!
Ik heb wel mazzel met de vaste gyms. In 2 sta ik alweer 2 weken en in eentje sinds afgelopen zaterdag. Nummer 4 is er vandaag bijgekomen.![]()
![]()
Je zit de hele tijd af te geven op multi-accounters maar je doet het zelf ook?!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Sow... ik heb eindelijk een pokemon gevonden om Bubble Strat mee te kunnen doen
Weedle van 18CP voor 250 prestige per keer. Helaas niet de 500 die mogelijk is met sommige combinaties en het is met het mini-account ipv main, maar het is in ieder geval wat
Ik had vandaag een Wigglytuff in het wild gevangen. Die had ik nog niet, al kon ik hem al een tijdje evolueren. ik vond echter geen Jiggly met goede IV. Prompt vanavond dus wel een gevonden met een redelijke IV. Heeft hij cp 66 (na evolutie 159) .![]()
Verder ook een machop gevangen, de laatste die nodig was om eerst machoke en dan machamp te maken. Dat waren vandaag dus nr. 130, 131 en 132 in de Pokedex.
Nu nog kabutops (kan ik al evolueren, maar geen goede IV), een Arcanine, Clefable, de eindevoluties van de starters, Muk en Golem. En volgens mij ben ik er dan. Ditto etc. zitten wel in de Pokedex maar die zijn niet te vinden toch?Life is what you make it.![]()
Mijn harde werk wordt nu al ongedaan gemaakt, al 1 pokemon is teruggekeerd...quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben heRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik probeer het ook op mijn eigen account te kunnen doen uiteindelijk. Maar uiteindelijk wil ik wel gewoon een normale defender in de gym kunnen zetten, daarom gebruik ik een tweede account. Uiteindelijk heeft niemand er last van.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
Je zit de hele tijd af te geven op multi-accounters maar je doet het zelf ook?!
Mensen die met een tweede account een gym slopen zodat ze er zelf in kunnen geef ik op af
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, dat is ook wel kutter natuurlijk. Ik heb ook een gym die ik eindeloos veroverd en verdedigd heb, tot er kennelijk een roedel rood langskwam om hem level 10 te maken. Telkens als ik er nu langskom ben ik een plekje gezakt. Vandaag was ik de één na laatste...quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer het ook op mijn eigen account te kunnen doen uiteindelijk. Maar uiteindelijk wil ik wel gewoon een normale defender in de gym kunnen zetten, daarom gebruik ik een tweede account. Uiteindelijk heeft niemand er last van.
En vandaag voor het eerst gesniped tijdens het opwerken van een gym. Fuckers.Life is what you make it.![]()
Ik heb gisteren iemand gewoon betrapt die dat deed. Op een level 6quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel kutter natuurlijk. Ik heb ook een gym die ik eindeloos veroverd en verdedigd heb, tot er kennelijk een roedel rood langskwam om hem level 10 te maken. Telkens als ik er nu langskom ben ik een plekje gezakt. Vandaag was ik de één na laatste...
En vandaag voor het eerst gesniped tijdens het opwerken van een gym. Fuckers.
Het is dat ie wegfietste toen ik niet oplette...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb mijn tweede 97% Pokemon te pakken
Het slechte nieuws: Goldeen
#stillwaitingfor100100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
97,8% Poliwrathquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:55 schreef Nattekat het volgende:
#stillwaitingfor100![]()
![]()
Maar daardoor is die gym voor een ander team moeilijker neer te halen en da's dan weer niet eerlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer het ook op mijn eigen account te kunnen doen uiteindelijk. Maar uiteindelijk wil ik wel gewoon een normale defender in de gym kunnen zetten, daarom gebruik ik een tweede account. Uiteindelijk heeft niemand er last van.
Mensen die met een tweede account een gym slopen zodat ze er zelf in kunnen geef ik op af
Hier in de buurt zijn er ook een paar die in elk geval in het verleden met bot-accounts gewerkt hebben, die gaan in een week van level 32 naar 33 en hebben enorm sterke pokemon waar anderen die eerlijk spelen niet tegenop kunnen.
Er zijn hier in elk geval 3 van de 5 gyms die constant level 10 rood zijn en als die eindelijk eens veroverd zijn dan ben je er zelf binnen een paar uur weer uitgegooid en duurt 't weer enorm lang voor die weer verslagen zijn.
En je zegt dat je tegen mensen bent die met een 2e account een gym slopen voor een 1e account maar jij doet feitelijk hetzelfde alleen dan met je 1e account een plekje vrijmaken voor je 2e account.
Als je al cheat, blijf dan in elk geval van de gyms weg.![]()
Wat jij doet is precies hetzelfde. Je gebruikt die tweede account ook om er zelf beter van te worden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderen hebben echt geen baat bij jouw 10cper die een plek bezet. Eerder last. Ook je eigen team. Want a je houdt een plek bezet en b dat stomme ding is niet te bevechten voor normale mensen, krijg je altijd lullig weinig punten voor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Mijn enige 100% is een charmander. Charmeleon inmiddels.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:55 schreef Nattekat het volgende:
#stillwaitingfor100Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
![]()
Mijn Horsea uit het ei heeft een IV van 95%. Dat gaat dus mijn Kingdra worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Snipen was toch moeilijk gemaakt? Of is dat niet bij trainen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel kutter natuurlijk. Ik heb ook een gym die ik eindeloos veroverd en verdedigd heb, tot er kennelijk een roedel rood langskwam om hem level 10 te maken. Telkens als ik er nu langskom ben ik een plekje gezakt. Vandaag was ik de één na laatste...
En vandaag voor het eerst gesniped tijdens het opwerken van een gym. Fuckers.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je moet gewoon geen 2 accounts gebruikenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die met een tweede account een gym slopen zodat ze er zelf in kunnen geef ik op afalles zo draaien dat hoe jij het doet geen cheaten is maar wat anderen doen is altijd zo slecht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eensquote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen 2 accounts gebruikenalles zo draaien dat hoe jij het doet geen cheaten is maar wat anderen doen is altijd zo slecht.
Het benadeelt wel andere spelers, dus fair is het niet.
Verder boeit het mij persoonlijk niet wie wat doet, omdat ik nauwelijks iets met gyms doe.
Ik ga lekker veel met mijn 10 km eitjes wandelen deze week
Gisteravond in mn eentje een lvl8 gym en een lvl4 gym neergehaald. Goed te doen, maar duurt vrij lang.
Moet er niet aan denken om een lvl10 te doen met allemaal pokemons boven de 2000cp.
Ik probeer elke keer zo tactisch mogelijk mijn 6 pokemons in te delen, maar uiteindelijk komen ze bijna nooit tegenover degene te staan waarvoor ik ze gepland had haha![]()
Wel weer wat gym experience opgedaan, volgende keer zal het wel wat makkelijker gaan.
Overigens waren de gyms na een paar uur weer veroverd, gelukkig heb ik de coins nog
Geven de stops geen revives meer of zo? Krijg ballen genoeg, maar heb nog 27 pokemon die op een revive wachten.
Zie trouwens dat de gym waar ik vanaf werk net niet bij kan, leeg is... iemand vergeten een pokemon in te zetten blijkbaar.
![]()
True.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen 2 accounts gebruikenalles zo draaien dat hoe jij het doet geen cheaten is maar wat anderen doen is altijd zo slecht.
Ik heb 1x een 100% pokemon: Dratini (inmiddels Dragonair)quote:
97.8 % Ivysaur, Cloyster, Kingler en Voltorb![]()
Eens al heb ik mezelf er onlangs ook 2x schuldig aan gemaakt om het onderste plekkie vrij te maken in een Gym. Op precies te zijn om de flapdrol eruit te gooien die mij op dezelfde wijze uit 4 verschillende Gyms heeft gegooid om vervolgens zijn pokemon erin te kunnen zetten. Daar waar hij op de onderste positie stond heb ik hetzelfde bij hem geflikt.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet bij trainen inderdaad. Sowieso vind ik het raar dat de punten er real-time bij komen, in plaats van vanaf het moment dat je battle is afgelopen.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Snipen was toch moeilijk gemaakt? Of is dat niet bij trainen?Life is what you make it.![]()
Hoeveel van die eitjes heb je nu?quote:Op woensdag 16 november 2016 08:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens
Het benadeelt wel andere spelers, dus fair is het niet.
Verder boeit het mij persoonlijk niet wie wat doet, omdat ik nauwelijks iets met gyms doe.
Ik ga lekker veel met mijn 10 km eitjes wandelen deze weekAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Even daarheen lopen dan maar hč.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:35 schreef DaMart het volgende:
Geven de stops geen revives meer of zo? Krijg ballen genoeg, maar heb nog 27 pokemon die op een revive wachten.
Zie trouwens dat de gym waar ik vanaf werk net niet bij kan, leeg is... iemand vergeten een pokemon in te zetten blijkbaar.
Fuck the EBU.![]()
Over afgelopen battles gesproken - ik had laatst dat er echt al na 1 of 2 vechtrondjes de mededeling kwam dat de tijd op wasquote:Op woensdag 16 november 2016 08:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is niet bij trainen inderdaad. Sowieso vind ik het raar dat de punten er real-time bij komen, in plaats van vanaf het moment dat je battle is afgelopen.is dat verkort?
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Enige 100% pokemon die ik heb is Butterfree. Goeie Exeggcutor killer though
Ik kan wat moeilijk van mijn werkplek af, dus dat gaat hem helaas niet wordenquote:Op woensdag 16 november 2016 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even daarheen lopen dan maar hč..
Plus dat die gym de laatste week nogal eens van kleur wisselt en ik komende nacht weer muntjes kan claimen... dan vind ik het niet de moeite waard om nu in een gym te gaan staan, terwijl ik ook al een tekort aan revives heb.
![]()
Ik moet morgen naar Utrecht voor mijn werk, maar dan kan ik daar in de buurt ook nog wel even wat Pokémons jagen. Zit er een goede plek in de buurt van de HU aan de Koningsbergerstraat? En bij voorkeur ook wel een aantal stops, want aantal ballen loopt hard terug.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan zit je vlakbij Jaarbeursplein (3 stops en een gym).quote:Op woensdag 16 november 2016 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet morgen naar Utrecht voor mijn werk, maar dan kan ik daar in de buurt ook nog wel even wat Pokémons jagen. Zit er een goede plek in de buurt van de HU aan de Koningsbergerstraat? En bij voorkeur ook wel een aantal stops, want aantal ballen loopt hard terug.Zoon van goldfinger1963 O+
Geven ze sowieso extreem weinigquote:Op woensdag 16 november 2016 08:35 schreef DaMart het volgende:
![]()
![]()
Herkenning. Laatst in de sightings een Dragonite. Helaas kan ik niet even het kantoor uitlopen en een stuk de weg over lopen. GPS werkte dit keer ook gewoon goed dus gemiste kansquote:Op woensdag 16 november 2016 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan wat moeilijk van mijn werkplek af, dus dat gaat hem helaas niet worden.
![]()
![]()
Bij Hoog Catharijne heb je flink wat stops. En soms een Kabuto bij de fietsenstalling richting Stairwayquote:Op woensdag 16 november 2016 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet morgen naar Utrecht voor mijn werk, maar dan kan ik daar in de buurt ook nog wel even wat Pokémons jagen. Zit er een goede plek in de buurt van de HU aan de Koningsbergerstraat? En bij voorkeur ook wel een aantal stops, want aantal ballen loopt hard terug.Ook een gym, die al een maand blauw is
quote:Op woensdag 16 november 2016 09:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zit je vlakbij Jaarbeursplein (3 stops en een gym).Thanks allebei.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Hoog Catharijne heb je flink wat stops. En soms een Kabuto bij de fietsenstalling richting StairwayOok een gym, die al een maand blauw is
Fuck the EBU.![]()
Ik heb het idee dat er telkens iets geknepen wordt. De ene week krijg ik geen ultra's, dan geen revives, dan bijna geen gewone ballen, etc. De enige oplossing zit imho in het uitbreiden van de tas, zodat je de schommelingen uit het spel kan ondervangen.quote:Life is what you make it.![]()
Ik heb nu ruimte voor 500 items, Had tot een paar dagen geleden iets van 30 revives gespaard, maar 3 gyms omhoog trainen en ik was ze kwijt, met nog eens 25 pokemon die er eentje nodig hebbenquote:Op woensdag 16 november 2016 09:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er telkens iets geknepen wordt. De ene week krijg ik geen ultra's, dan geen revives, dan bijna geen gewone ballen, etc. De enige oplossing zit imho in het uitbreiden van de tas, zodat je de schommelingen uit het spel kan ondervangen..
Sowieso is het jammer dat je nu revives nodig hebt na het trainen... in het begin hield je dan nog 1 hp over.![]()
3quote:Op woensdag 16 november 2016 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel van die eitjes heb je nu?![]()
1 had ik er al 2 weken en deze week 2 erbij gekregen
En dratini's aan de oude gracht.quote:
Aan de jaarbeurskant weinig goeie pokkies, maar er is wel een hele rij stops als je langs het water gaat lopen tussen de jaarbeurs en lombok in. En daar zitten dan een hoop karps en poliwags etcSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kan daar vast wel even een rondje doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En dratini's aan de oude gracht.
Aan de jaarbeurskant weinig goeie pokkies, maar er is wel een hele rij stops als je langs het water gaat lopen tussen de jaarbeurs en lombok in. En daar zitten dan een hoop karps en poliwags etcHopelijk is het wel droog morgen.
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel lekker. Ik heb er zelf nu ook 3, maar ik wacht nog even tot het kerstevenement van start gaat en koop dan wat incubators en ga ze dan allemaal tegelijk uitbroeden, hopelijk krijg ik er in de tussentijd nog 1 of meer 10km eitjes bij.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
3![]()
1 had ik er al 2 weken en deze week 2 erbij gekregenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hoop ik ookquote:Op woensdag 16 november 2016 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan daar vast wel even een rondje doen.Hopelijk is het wel droog morgen.
Nog maar 5 Squirtle candy voor Blastoise. Ik heb helaas geen Wartortle met een echt hoge IV maar ik doe het ervoor. De enige die ik heb, heeft een IV van 77.78%.
![]()
Trainen moet je dan ook met je wegwerppokemon doen, je pidgeotto en rattataquote:Op woensdag 16 november 2016 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu ruimte voor 500 items, Had tot een paar dagen geleden iets van 30 revives gespaard, maar 3 gyms omhoog trainen en ik was ze kwijt, met nog eens 25 pokemon die er eentje nodig hebben.
Sowieso is het jammer dat je nu revives nodig hebt na het trainen... in het begin hield je dan nog 1 hp over.Dan kost het je geen revives en je hebt altijd genoeg.
Zoon van goldfinger1963 O+
Ja, die zooi ga ik maar opsparenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Trainen moet je dan ook met je wegwerppokemon doen, je pidgeotto en rattataDan kost het je geen revives en je hebt altijd genoeg.
.
Zit nu in dubio: vanochtend zat er ineens een Exeggcute in huis, waardoor ik nu genoeg candy heb voor mijn eerste Exeggutor... kan nu evolueren maar kan ook wachten tot ik nog 30 a 40 evoluties extra heb en een lucky egg aanzetten.
![]()
Dus twee dagen wachtenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die zooi ga ik maar opsparen.
Zit nu in dubio: vanochtend zat er ineens een Exeggcute in huis, waardoor ik nu genoeg candy heb voor mijn eerste Exeggutor... kan nu evolueren maar kan ook wachten tot ik nog 30 a 40 evoluties extra heb en een lucky egg aanzetten.
Overigens kun je beter zo'n 60~80 doen, die tijd heb je tegenwoordig wel door die versnelde animatie. Bijna level 26 nu omdat ik gisteren weer aan de lucky egg ben gegaan #pidgeyheaven
Ja, dan zou ik ook genoeg candy moeten hebben voor mijn eerste Dragonitequote:.
Heb nu zo veel gewone ballen trouwens, dat ik maar alles vang wat ik tegenkom. Levert me nog wat xp op in plaats van dat ik weer ballen ga weggooien om ruimte te maken in de tas.
![]()
Eerder het idee dat je voor een lukcy egg amper moeite hoeft te doen om er 1 extraevolutie te hebben. Dus waarom wachten? Ik evolueer alleen maar pidgeys en weedles, dat gaat ook lekker snel. Anders moet ik gaan zoeken in het lijstjequote:Op woensdag 16 november 2016 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook genoeg candy moeten hebben voor mijn eerste Dragonite.
Heb nu zo veel gewone ballen trouwens, dat ik maar alles vang wat ik tegenkom. Levert me nog wat xp op in plaats van dat ik weer ballen ga weggooien om ruimte te maken in de tas.
Dratini uit ei, iig beter dan jinx/electabuzz/scyther/en andere meuk I guess.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik maak alle te evolueren pokemon favoriet, dat is makkelijker zoekenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder het idee dat je voor een lukcy egg amper moeite hoeft te doen om er 1 extraevolutie te hebben. Dus waarom wachten? Ik evolueer alleen maar pidgeys en weedles, dat gaat ook lekker snel. Anders moet ik gaan zoeken in het lijstje.
![]()
*hoopt nog steeds op een 10km ei. Ooit. Of geven ze die niet meer uit en kom dat met Pasen weerquote:Op woensdag 16 november 2016 10:28 schreef Valerie. het volgende:
Dratini uit ei, iig beter dan jinx/electabuzz/scyther/en andere meuk I guess.
Gisteren twee eitjes van 5km uitgebroed, krijg ik er weer 2 van 5 terug.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Mijn Pokemon met de beste moves krijgen een sterretje...I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik verpats ze meteen, dus dan moet ik ze weer unfavorite'enquote:Op woensdag 16 november 2016 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak alle te evolueren pokemon favoriet, dat is makkelijker zoeken.
Krijg jij ze nooit? Ik kreeg ze tijdens de event iets meer dan normaal, maar krijg volgens mij wel relatief veel. Daarom zitten ze ook vol met crap denk ikquote:Op woensdag 16 november 2016 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
*hoopt nog steeds op een 10km ei. Ooit. Of geven ze die niet meer uit en kom dat met Pasen weer
Gisteren twee eitjes van 5km uitgebroed, krijg ik er weer 2 van 5 terug.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Serieus: nee, ik denk dat ik sinds juli toen ik begon een stuk of drie 10km heb gehad. Een scyther, een jinx (nadat ik er 1 live tegenkwam ) en een eevee. Om te huilen dus. Nu kan ik geen incubators kopen om er 9 tegelijk weg te wandelen, dus dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 16 november 2016 10:33 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Krijg jij ze nooit? Ik kreeg ze tijdens de event iets meer dan normaal, maar krijg volgens mij wel relatief veel. Daarom zitten ze ook vol met crap denk ik
Ik ben bezig met het sparen van 10km voor een komend event met dubbele candy of zo (kerst?). Dan wil ik ze allemaal tegelijkertijd uit laten komen. Maar het schiet nog niet op, want heb er pas één
Ik krijg alleen maar 5km eieren, wil liever 2km of 10km eieren.
![]()
Ik vind het jammer dat je eieren niet weg kunt gooien uit je tas of zo. Dan zou ik er bv drie weg mieteren, ondertussen wel blijven rondlopen met 5km eieren, maar vaker de kans krijgen op een 10km ei. Heb je nog een reden om altijd aan die stops de draaienquote:Op woensdag 16 november 2016 10:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben bezig met het sparen van 10km voor een komend event met dubbele candy of zo (kerst?). Dan wil ik ze allemaal tegelijkertijd uit laten komen. Maar het schiet nog niet op, want heb er pas één
Ik krijg alleen maar 5km eieren, wil liever 2km of 10km eieren.
Probleem is dat iedereen dan gewoon alles weg flikkert tot men alleen maar 10km eieren heeft. Snap wel dat dat niet kanquote:Op woensdag 16 november 2016 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je eieren niet weg kunt gooien uit je tas of zo. Dan zou ik er bv drie weg mieteren, ondertussen wel blijven rondlopen met 5km eieren, maar vaker de kans krijgen op een 10km ei. Heb je nog een reden om altijd aan die stops de draaien![]()
![]()
Je kan 5KM eieren gewoon weggooien hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je eieren niet weg kunt gooien uit je tas of zo. Dan zou ik er bv drie weg mieteren, ondertussen wel blijven rondlopen met 5km eieren, maar vaker de kans krijgen op een 10km ei. Heb je nog een reden om altijd aan die stops de draaien
De prullenbak staat alleen 5KM verderop
[ Bericht 0% gewijzigd door So_Surreal op 16-11-2016 11:28:41 ]![]()
Al kun je er maar 1 weg gooien, ook primaquote:Op woensdag 16 november 2016 10:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen dan gewoon alles weg flikkert tot men alleen maar 10km eieren heeft. Snap wel dat dat niet kan
Ik heb gewoon totaal geen ruimte voor al die Pidgeys en Weedles die ik nodig heb
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je kan 5KM eieren gewoon weggooien hoor
De prullenbak staat alles 5KM verderop
Fuck the EBU.![]()
Ik vind het zonde om een Pokémon weg te gooien waar ik er maar één van heb, ook al is ie verder totaal nutteloos.
Fuck the EBU.![]()
Muntjes verzamelen voor pokebag upgradequote:Op woensdag 16 november 2016 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon totaal geen ruimte voor al die Pidgeys en Weedles die ik nodig heb![]()
Heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het zonde om een Pokémon weg te gooien waar ik er maar één van heb, ook al is ie verder totaal nutteloos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Net uitgegeven aan een bag upgradequote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Muntjes verzamelen voor pokebag upgrade
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
eigenlijk wil ik van iedere Pokémon(versie), minimaal één Pokémon bewaren.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het zonde om een Pokémon weg te gooien waar ik er maar één van heb, ook al is ie verder totaal nutteloos.![]()
.
![]()
Dat wordt krap als Gen 2 komt.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik van iedere Pokémon(versie), minimaal één Pokémon bewaren.
Mag je een dubbele hebben![]()
![]()
Ik hoop toch wel dat als Gen2 komt, de pokemonopslag ook vergroot wordtquote:Op woensdag 16 november 2016 11:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat wordt krap als Gen 2 komt.
Mag je een dubbele hebben.
![]()
Mag toch hopen dat die tas dan automatisch met 100 geuppt gaat wordenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mag je een dubbele hebben![]()
Tja... het enige verschil met het met 1 account trainen is dat er nu wel een normale defender in staat.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben van plan om die gym in één klap naar een heel hoog level te brengen, dat heeft geen zin als iedereen met letterlijk één klap 2000 prestige kan afpakken.
Je mag er best wel wat van zeggen, maar ik heb niet de indruk dat iemand er last van heeft. Dat 10cp beest staat er sowieso in.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die muntjes gaan nu allemaal in Incubators. Met een mogelijk kerst-event met dubbele candy wil ik daar graag optimaal eieren uit gaan broeden.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Muntjes verzamelen voor pokebag upgrade![]()
Misschien van die niet, omdat ik daar de meeste toch niet van ken.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mag je een dubbele hebbenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Goedemorgen allemaal! :-P
Ik weet nog niet goed of ik goede Pokémons heb. Ik controleer tegenwoordig met appraise of het een wondertje is of niet en als dat niet het geval is dan verkoop ik hem maar. En ik moet verder eens kijken hoe ik verder kan bepalen hoe goed een Pokémon is.
Aan gym battles doe ik niet eigenlijk, ik ben meer Pokémons aan het verzamelen. En het liefst vang ik ze in het wild maar met sommigen lijkt dat wel een onbegonnen werk... zeker zonder radar is het een stuk lastiger. Mijn eerste Snorlax kon ik pakken door even om te rijden op weg naar mijn werk en zonder radar zou ik dat nooit gedaan hebben. :-P
Ik moet de volgende Pokémons nog vangen:
#003 Venusaur
#009 Blastoise
#026 Raichu
#036 Clefable
#045 Vileplume
#059 Arcanine
#065 Alakazam
#068 Machamp
#076 Golem
#083 Farfetch'd (Azie)
#114 Tangela
#115 Kangaskhan (Australie)
#128 Tauros (Amerika)
#132 Ditto (Niet in-game)
#135 Jolteon
#142 Aerodactyl
#144 Articuno (Niet in-game)
#145 Zapdos (Niet in-game)
#146 Moltres (Niet in-game)
#149 Dragonite
#150 Mewtwo (Niet in-game)
#151 Mew (Niet in-game)
Blastoise is mij op 4 oktober ontsnapt.Hij verscheen op de map, ik tikte hem aan en hij deed *poof* en kreeg een mooie rode Error-balk bovenin.
En in Kijkduin voorlopig ook nog geen geluk gehad.
Ik heb trouwens op dit moment 512.483 stardust.En ik favorite altijd mijn eerste nieuwe Pokémons. In het begin wel niet gedaan dus ik heb niet al mijn eerste meer.
![]()
![]()
Dat idee had ik ooit ook, nu bewaar ik geen fuck meer en heb ik lekker ruimte, hoeraquote:Op woensdag 16 november 2016 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik van iedere Pokémon(versie), minimaal één Pokémon bewaren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Je doet je best maar, ik blijf het cheaten vinden en hypocriet gezeik over andere vormen van 2 accounts gebruiken. Last of geen last, dat is geen argument.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... het enige verschil met het met 1 account trainen is dat er nu wel een normale defender in staat.
Ik ben van plan om die gym in één klap naar een heel hoog level te brengen, dat heeft geen zin als iedereen met letterlijk één klap 2000 prestige kan afpakken.
Je mag er best wel wat van zeggen, maar ik heb niet de indruk dat iemand er last van heeft. Dat 10cp beest staat er sowieso in.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik alleen maarquote:Op woensdag 16 november 2016 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon totaal geen ruimte voor al die Pidgeys en Weedles die ik nodig heb
Die rode balk als je een pokemon aanklikt krijg je volgens mij als je app een tijdje heeft staan idlen, en je hem dan weer activeert, de app heeft dan nog oude data, ik vermoed dat de app automatisch een update doet als je een Pokemon aanklikt, als die dan niet meer relevant is, krijg je die error.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ook als de timer net aflooptquote:Op woensdag 16 november 2016 11:39 schreef raptorix het volgende:
Die rode balk als je een pokemon aanklikt krijg je volgens mij als je app een tijdje heeft staan idlen, en je hem dan weer activeert, de app heeft dan nog oude data, ik vermoed dat de app automatisch een update doet als je een Pokemon aanklikt, als die dan niet meer relevant is, krijg je die error.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Onee
Geel heeft de aanval geopend op de level 9. Mijn Snorlax is out na bijna 2 weken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Woohooot...op de spawnplek op het werk mijn laatst benodigde Bellsprout gevangen. Nu snel mijn 118e pokemon in de Pokedex evolven. Victreebell
EDIT:
IV86%, 1416 CP, Acid en Solar Beam als aanvallen...lekker hoor![]()
Geelquote:Op woensdag 16 november 2016 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Onee
Geel heeft de aanval geopend op de level 9. Mijn Snorlax is out na bijna 2 weken![]()
![]()
![]()
quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Die 10 CP pokemon zorgt er weer voor dat iemand van je eigen team een account aanmaakt van een ander team zodat hij die 10 CP pokemon er uit kan trappen om zelf die plek in te nemen en dat is juist het cheaten waar jij op neerkijkt, wat je nu zelf in stand brengt.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... het enige verschil met het met 1 account trainen is dat er nu wel een normale defender in staat.
Je mag er best wel wat van zeggen, maar ik heb niet de indruk dat iemand er last van heeft. Dat 10cp beest staat er sowieso in.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Net een blauwe gym gesloopt, kreeg ik steeds de melding dat ik te ver was, terwijl ik nog steeds op dezelfde plek stond. Ik dacht "fuck it" en liep weg, deed 'ie het opeens wel.quote:
Protčge moi de mes désirs.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 november 2016 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net mijn 7 day streaks gehaald
En ik vond een Nindoran M die ik nog niet had![]()
![]()
Hoeveel gyms heb je nu ?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ondertussen heeft mijn Snorlax plek 7 weer te pakken![]()
Ik heb er ook maar een, rood is veel te sterk hierquote:Op woensdag 16 november 2016 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Mijn Exeggutor is vannacht ook thuisgekomen![]()
![]()
Ik heb er zelden meer dan tweequote:Op woensdag 16 november 2016 13:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een, rood is veel te sterk hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb het geluk dat Rood hier ook veel te sterk is. En laat ik daar nu net van zijn. Zit nu op 4 Gyms waarvan 3 al meer dan twee weken. Er wisselen twee a drie Gyms erg vaak van kleur. De anderen blijven onaangetast.quote:
1 wisselende gym is op mijn route naar het werk. Elke ochtend weer rood en bijna altijd een plekkie over. Dus deze week 50 coins per dag kunnen claimen.![]()
Ik was daarstraks even in IJmuiden: twee lures op de pokestops gezet die normaal veel bijzondere pokemon opleveren, maar vandaag waren het voornamelijk magnemites en voltorbs. Toen ik naderhand nog even de verschillende stops afliep om items aan te vullen ving ik nog wel o.a. 4 squirtles en 3 Onamytes.
Helaas kon ik de Lickytung en de Kadabra uit mijn sightings niet vinden...
Nu wel een Blastoise![]()
Life is what you make it.![]()
Hier is blauw veruit in de meerderheid, maar geel lijkt het spel te hebben ontdekt en wil zo nu en dan heel irritant doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:19 schreef Gurian het volgende:
[..]
Heb het geluk dat Rood hier ook veel te sterk is. En laat ik daar nu net van zijn. Zit nu op 4 Gyms waarvan 3 al meer dan twee weken. Er wisselen twee a drie Gyms erg vaak van kleur. De anderen blijven onaangetast.
1 wisselende gym is op mijn route naar het werk. Elke ochtend weer rood en bijna altijd een plekkie over. Dus deze week 50 coins per dag kunnen claimen.
Vroeger kon ik niet claimen omdat ik te laag was en trainen kansloos was, nu omdat gyms nogal vaak wisselen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kan ook echt niks vasthouden, als ik zelf iets verover zit ik er alleen in en dan ben ik er ook binnen 2 uur weer uit.
Elke dag 2 gyms slopen van waarschijnlijk lvl4 of hoger, tja daar heb ik de revives niet voor
Je woont of werkt niet in mijn buurt, dat is duidelijkquote:Op woensdag 16 november 2016 13:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een, rood is veel te sterk hier
Je moet ook net geluk hebben zo'n stadje te treffen waar ik werk. 11 Gyms waarvan er 8 permanent rood zijn. De overige 3 wisselen constant. Doordat die zoveel wisselen laten ze tot nu toe de andere Gyms nog met rust.
In de dorpjes waar ik ook doorheen kom heb ik vaak zat dat ik mijn pokemon erin kan vechten. Meestal issie al wel weer terug voordat ik kan claimen.
In mijn wijk waar ik woon is het voornamelijk blauw. De Gyms daar worden voor een groot deel ook met rust gelaten. Er zijn er nu 2 die met enige regelmaat wisselen. Voornamelijk omdat dit natuurlijk makkelijker is dan een lvl 10 gym slopen.![]()
740 cp / 84% iv
Growlithe gehatched
Het gaat best hard nu nadat ik afgelopen weekend mijn Dragonite en Golem heb gekregen![]()
003 - Venusaur - 95 Candy nodig
006 - Charizard - 65 Candy nodig
009 - Blastoise - 66 Candy nodig
065 - Alakazam - 37 Candy nodig
142 - Aerodactyl
Ik loop nu met m'n Kadabra als buddy en heel af en toe vang ik een Abra. Binnenkort eens naar het Amstelpark, daar schijnt een nest te zitten.
En verder hopen op veel Bulbasaurs... En WTF is er met die Squirtles? Die dingen zijn echt lastig te vangen.![]()
![]()
Hoop trouwens dat ik die Aerodactyl eens uit een ei krijg. Nog nooit in het wild gezien. Verder is het een kwestie van veel lopen voor candy en dan ben ik klaar met Pokemon Gen1![]()
![]()
Bulba's kan je op 1 avond misschien wel allemaal in Hendrik-Ido-Ambacht halen hahaquote:Op woensdag 16 november 2016 14:01 schreef PicoMMP het volgende:
Het gaat best hard nu nadat ik afgelopen weekend mijn Dragonite en Golem heb gekregen![]()
003 - Venusaur - 95 Candy nodig
006 - Charizard - 65 Candy nodig
009 - Blastoise - 66 Candy nodig
065 - Alakazam - 37 Candy nodig
142 - Aerodactyl
Ik loop nu met m'n Kadabra als buddy en heel af en toe vang ik een Abra. Binnenkort eens naar het Amstelpark, daar schijnt een nest te zitten.
En verder hopen op veel Bulbasaurs... En WTF is er met die Squirtles? Die dingen zijn echt lastig te vangen.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik woon in Amsterdam.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Bulba's kan je op 1 avond misschien wel allemaal in Hendrik-Ido-Ambacht halen haha
Hoofddorp schijnt volgens TSR vol te zitten met Bulbasaurs, waar eerst de Exeggcutes zaten. Even kijken of ik daar deze week nog naar toe kan.![]()
Ik ben daar een paar dagen geleden geweest 's avonds. 1 Bulbasaur op de parkeerplaats gevangen en er zat er nog minimaal 1 op de sightings, maar die heb ik vanuit de auto niet gevonden. Wilde ook niet te lang rondjes rijden op een verlaten parkeerterreinquote:Op woensdag 16 november 2016 14:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam.
Hoofddorp schijnt volgens TSR vol te zitten met Bulbasaurs, waar eerst de Exeggcutes zaten. Even kijken of ik daar deze week nog naar toe kan.![]()
.
![]()
Bij ons heeft Blauw de overhand, maar geel is soms ook ineens wakker... rood zie je zelden... van de 17 gyms in het dorp, is er af en toe eentje level 3 of 4 rood, maar verder zijn ze verdeeld tussen blauw en geel.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:45 schreef Gurian het volgende:
Je moet ook net geluk hebben zo'n stadje te treffen waar ik werk. 11 Gyms waarvan er 8 permanent rood zijn. De overige 3 wisselen constant. Doordat die zoveel wisselen laten ze tot nu toe de andere Gyms nog met rust.
In de dorpjes waar ik ook doorheen kom heb ik vaak zat dat ik mijn pokemon erin kan vechten. Meestal issie al wel weer terug voordat ik kan claimen.
In mijn wijk waar ik woon is het voornamelijk blauw. De Gyms daar worden voor een groot deel ook met rust gelaten. Er zijn er nu 2 die met enige regelmaat wisselen. Voornamelijk omdat dit natuurlijk makkelijker is dan een lvl 10 gym slopen.
Als het vanavond droog is en ik heb nog wat tijd over, dan moet ik misschien toch maar even kijken of ik nog ergens wat bij kan gaan plaatsen...![]()
Daarvoor liggen er van die lange geasfalteerde dingen door nederland hequote:Op woensdag 16 november 2016 14:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam.
Nee logisch, dan zou ik inderdaad ook een plek dichter bij huis zoeken.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Vorige keer heb ik daar Exeggcutes proberen te vangen (helaas maar 1). Toen gingen we maar eten bij het pannenkoekenhuisquote:Op woensdag 16 november 2016 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben daar een paar dagen geleden geweest 's avonds. 1 Bulbasaur op de parkeerplaats gevangen en er zat er nog minimaal 1 op de sightings, maar die heb ik vanuit de auto niet gevonden. Wilde ook niet te lang rondjes rijden op een verlaten parkeerterrein![]()
.
![]()
![]()
![]()
Een uur heen en een uur terug voor wat Bulbasaurs vind ik wat overdreven voor een spelletje. Tenzij er een Snorlax/Lapras nest zitquote:Op woensdag 16 november 2016 14:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Daarvoor liggen er van die lange geasfalteerde dingen door nederland he![]()
Nee logisch, dan zou ik inderdaad ook een plek dichter bij huis zoeken.![]()
![]()
Ik wilde ook Exeggcutes gaan vangen, maar toen veranderden ze de nesten ineens weer... ben trouwens benieuwd of we deze week ook weer een nestmigratie krijgen. Vorige keer zat er twee weken tussen en de laatste dateert van 3 november...quote:Op woensdag 16 november 2016 14:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik daar Exeggcutes proberen te vangen (helaas maar 1). Toen gingen we maar eten bij het pannenkoekenhuis![]()
![]()
Jij kunt ze tenminste nog vinden. Ik krijg ze wel regelmatig op de radar maar kan ze dan niet vindenquote:Op woensdag 16 november 2016 14:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En verder hopen op veel Bulbasaurs... En WTF is er met die Squirtles? Die dingen zijn echt lastig te vangen.. Ik heb laatst nog op het Leidseplein gezocht, niets...Vondelpark, niets
. Ik heb er nu drie met een slechte IV en een Wartortle die wel redelijk is. De rest heb ik bij elkaar gelopen.
![]()
In Amstelveen kom ik er elke dag wel minimaal 1 tegen, maar ze zijn echt godsgruwelijk moeilijk te vangen om de een of andere reden.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Jij kunt ze tenminste nog vinden. Ik krijg ze wel regelmatig op de radar maar kan ze dan niet vinden. Ik heb laatst nog op het Leidseplein gezocht, niets...Vondelpark, niets
. Ik heb er nu drie met een slechte IV en een Wartortle die wel redelijk is. De rest heb ik bij elkaar gelopen.
![]()
Kan je ook vertellen waar in Amstelveen? Ik kom er bijna dagelijks en misschien kom ik er vanavond wel in de buurt.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In Amstelveen kom ik er elke dag wel minimaal 1 tegen, maar ze zijn echt godsgruwelijk moeilijk te vangen om de een of andere reden.![]()
Bij Station Amstel zie ik ook regelmatig een squirtle spawnenSometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.![]()
Ik vind ze vaak in Amstelveen-Zuid; in de Westwijk, Bovenkerk, Middenhoven.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Kan je ook vertellen waar in Amstelveen? Ik kom er bijna dagelijks en misschien kom ik er vanavond wel in de buurt.![]()
Denk je dat nou echt, dat niemand er last van heeft?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag er best wel wat van zeggen, maar ik heb niet de indruk dat iemand er last van heeft. Dat 10cp beest staat er sowieso in.
- je bezet 2 plekken dus houdt er een van een teamgenoot bezet
- het is voor teamgenoot moeilijker om te trainen, niemand heeft 6 10cp pokies klaarstaan hiervoor
- je traint een gym op oneerlijke manier op waardoor het voor tegenstander moeilijker wordt om aan te vallen
Drie mogelijke lasthebbers.
Als je dit per se wil doen, houdt ws niemand je tegen, maar erken dan gewoon dat je net zo hard cheat als alle andere multi-accounters.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik ga trouwens mijn naam veranderen in Pokemon, ik heb sterk het vermoeden dat dit af hangt wat je uit eieren krijgt, ik hou jullie op de hoogte of dit werkt
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Watvoor naam ga je nemen? Lapraslover?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:48 schreef raptorix het volgende:
Ik ga trouwens mijn naam veranderen in Pokemon, ik heb sterk het vermoeden dat dit af hangt wat je uit eieren krijgt, ik hou jullie op de hoogte of dit werktAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heet IKWILALLEENMAARSNORLAXENLAPRASUITMIJNEIEREN69 maar merk nog geen verschilquote:Op woensdag 16 november 2016 14:48 schreef raptorix het volgende:
Ik ga trouwens mijn naam veranderen in Pokemon, ik heb sterk het vermoeden dat dit af hangt wat je uit eieren krijgt, ik hou jullie op de hoogte of dit werkt![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:48 schreef raptorix het volgende:
Ik ga trouwens mijn naam veranderen in Pokemon, ik heb sterk het vermoeden dat dit af hangt wat je uit eieren krijgt, ik hou jullie op de hoogte of dit werkt![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt, dat niemand er last van heeft?
- je bezet 2 plekken dus houdt er een van een teamgenoot bezet
- het is voor teamgenoot moeilijker om te trainen, niemand heeft 6 10cp pokies klaarstaan hiervoor
- je traint een gym op oneerlijke manier op waardoor het voor tegenstander moeilijker wordt om aan te vallen
Drie mogelijke lasthebbers.
Als je dit per se wil doen, houdt ws niemand je tegen, maar erken dan gewoon dat je net zo hard cheat als alle andere multi-accounters.
Ik kan deze methode ook gewoon op mijn lvl23 account gebruiken, waar ik al een heel leger 10cp-pokemons klaar heb staan. Niks oneerlijks aan, gewoon een slimme manier van trainen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan deze methode ook gewoon op mijn lvl23 account gebruiken, waar ik al een heel leger 10cp-pokemons klaar heb staan. Niks oneerlijks aan, gewoon een slimme manier van trainen.![]()
Ik wordt voor cheater uitgemaakt omdat ik met 10cp pokemons train...quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tenzij het de laatste candy's zijn die je nog moet en je er al 2 weken geen een hebt gevangen en je andere spawns niet werken hahaquote:Op woensdag 16 november 2016 14:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een uur heen en een uur terug voor wat Bulbasaurs vind ik wat overdreven voor een spelletje. Tenzij er een Snorlax/Lapras nest zit
Huh wat?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:48 schreef raptorix het volgende:
wordtquote:Op woensdag 16 november 2016 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wordt voor cheater uitgemaakt omdat ik met 10cp pokemons train...![]()
Meerdere accounts = cheaten. Staat in de regels![]()
![]()
![]()
Klopt. Scanners gebruiken ook. Maar met 10cp pokemons nietquote:Op woensdag 16 november 2016 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
wordt![]()
Meerdere accounts = cheaten. Staat in de regels![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
wordt![]()
Meerdere accounts = cheaten. Staat in de regels
Je begrijpt het echt niet he....quote:Op woensdag 16 november 2016 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Scanners gebruiken ook. Maar met 10cp pokemons niet"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
quote:Op woensdag 16 november 2016 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Scanners gebruiken ook. Maar met 10cp pokemons niet![]()
![]()
![]()
Jij begrijpt het niet... die screenshot van net was niet van een lvl5 als je dat toevalig dacht...quote:Op woensdag 16 november 2016 15:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je begrijpt het echt niet he....100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je moet toevallig in een gym een Pokémon hebben van jouw kleur van 10cp.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet... die screenshot van net was niet van een lvl5 als je dat toevalig dacht...Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En die kan ik er niet zelf in zetten?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet toevallig in een gym een Pokémon hebben van jouw kleur van 10cp.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
jawel, maar dan train je dus de gym voor anderen?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die kan ik er niet zelf in zetten?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Middenhoven, daar kom ik dagelijks langsquote:Op woensdag 16 november 2016 14:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak in Amstelveen-Zuid; in de Westwijk, Bovenkerk, Middenhoven.. Ik denk dat ik vanmiddag maar eens bij Gondel uitstap en via Brink naar Poortwachter ga lopen.
![]()
Dat is het legitieme deel van Bubblestrat ja. Leuk als je met meerdere mensen bent.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel, maar dan train je dus de gym voor anderen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Laat maar ff weten of je wat gevonden hebtquote:Op woensdag 16 november 2016 15:10 schreef Devv het volgende:
[..]
Middenhoven, daar kom ik dagelijks langs. Ik denk dat ik vanmiddag maar eens bij Gondel uitstap en via Brink naar Poortwachter ga lopen.
![]()
![]()
Het gaat niet om je bubblestrat. Het gaat om het gebruiken van meerdere accounts.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet... die screenshot van net was niet van een lvl5 als je dat toevalig dacht...![]()
![]()
Dat mag niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het gaat niet om je bubblestrat. Het gaat om het gebruiken van meerdere accounts.![]()
![]()
Nog wat anders te klagen of kan er weer gezellig gedaan worden?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En in jouw geval dan? Stel je doet dit met je main account, boost die gym nadat je er een 10cp pokemon in gezet hebt. Heb je een gym met veel lege plekjes en ga jij er toch als eerste weer uit gegooid worden.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het legitieme deel van Bubblestrat ja. Leuk als je met meerdere mensen bent.
Of gooi je hem zelf eruit met een tweede account en zet je een goede erin?![]()
![]()
Niks voor mij dus, ik ben altijd alleen, zoals een echte FOK!ker betaamd.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het legitieme deel van Bubblestrat ja. Leuk als je met meerdere mensen bent.
Fuck the EBU.![]()
In welke van deze vijf kan ik volgens jullie het beste mijn tijd steken?
Exeggcute: IV 95.56%
Persian: IV 95.56%
Lickitung: IV 93.33%
Growlithe: IV 93.33%
Slowpoke: IV 91.11%![]()
Exeggcutequote:Op woensdag 16 november 2016 15:34 schreef Devv het volgende:
In welke van deze vijf kan ik volgens jullie het beste mijn tijd steken?
Exeggcute: IV 95.56%
Persian: IV 95.56%
Lickitung: IV 93.33%
Growlithe: IV 93.33%
Slowpoke: IV 91.11%![]()
Maar dan moet je je eigen 10 CP er ook in duwen die er als eerste uitgeschopt gaat worden en daar heb je vast geen zin in.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan deze methode ook gewoon op mijn lvl23 account gebruiken, waar ik al een heel leger 10cp-pokemons klaar heb staan. Niks oneerlijks aan, gewoon een slimme manier van trainen.
Het kan wel, maar je doet het niet en je bent een cheatende multi-accounter, als je het toegeeft kunnen we verder.
Open even een nieuwe iemand ik ben niet technisch.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: