SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Echt zonde ja dat ze zo slecht zijn, vind t echt een awesome pokemon haha.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:06 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nice! Ik was vorige week aan een evolvesessie bezig om mn tweede Alakazam te maken van 86%.... Echt direct na die sessie kwam mn ei uit, 91% Abra. Heb er ook eentje van 95%, maar het max CP van Alakazam valt volgens mij vies tegen
Rondje met de auto op het noordereiland? Zo groot is niet, juist perfect om te lopen.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik kon vandaag trouwens al om 7 uur innen, maar werd pas om 8 uur wakker, dus net pas gedaan.
Als ik morgen eventueel weer mag innen, dan zal dat om 4 uur in de ochtend zijn.
Hoe doen jullie dit? Wekker zetten of gewoon wachten totdat je wakker bent?![]()
![]()
No way dat ik mijn wekker om 4 uur in de ochtend ga zettenquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:11 schreef Highlighter het volgende:
Ik kon vandaag trouwens al om 7 uur innen, maar werd pas om 8 uur wakker, dus net pas gedaan.
Als ik morgen eventueel weer mag innen, dan zal dat om 4 uur in de ochtend zijn.
Hoe doen jullie dit? Wekker zetten of gewoon wachten totdat je wakker bent?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Waarom zou je steeds vroeger willen innen? Elke ochtend wanneer ik opsta om half 6 even aan een stop draaien en de gebruikelijke pidgey vangen, jammer van die ene keer extra die ik mis in de zoveel wekenquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:11 schreef Highlighter het volgende:
Hoe doen jullie dit? Wekker zetten of gewoon wachten totdat je wakker bent?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
10km eieren zijn een hoax, ik heb nu weer een vol scherm met 5kmquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:05 schreef Murmeli het volgende:
Fuck yeah! Weer een 10 km ei
Heb er nu 3![]()
Bij hoeveel 10 km eieren in de tas gaan jullie ermee lopen en hoeveel neem je er dan mee?Komt nooit wta fatsoenlijks uit
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Die snelheidsbeperking op stops was wel erg irritant in de trein vanochtend... zeker 20 tot 30 stops gemist door die onzinmaatregel.
![]()
Ja ik baal hier ook echt vanquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:37 schreef DaMart het volgende:
Die snelheidsbeperking op stops was wel erg irritant in de trein vanochtend... zeker 20 tot 30 stops gemist door die onzinmaatregel.
Er zit toch niet voor niets een "I am a passenger" ding in?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Waarom zou je ze uberhaupt opsparen??quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
10km eieren zijn een hoax, ik heb nu weer een vol scherm met 5kmKomt nooit wta fatsoenlijks uit
![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Omdat het leuk is er meerdere tegelijk uit te broeden... ben zelf ook aan het sparen nu. Heb er vanochtend ook weer een bij gekregen, dus zit nu op 4quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zou je ze uberhaupt opsparen??![]()
.
![]()
Vanmorgen ff in een nest 5 Onixen opgehaald. Nu mijn afspraak is afgelopen ga ik daar nog maar ff staan. Wil genoeg candy voor een Steelix verzamelen.
![]()
Same here. Sinds de laatste update kan ik dus minder stops halen en daardoor ook hard door m'n ballen heenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:12 schreef Devv het volgende:
Lvl 26...maar ook een chronisch tekort aan ballen door die nieuwe wijziging
.
L'Amour menaçant:
Exeggcutor nummer drie geëvolueerd!
Confusion & psychic
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik rij voortaan een aangepaste route van en naar werk toe, op wegen waar ik 30 kan rijden zonder anderen daarbij te hinderen, en daarbij dus wel wat pokestops kunnen meepakken elke dagquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Sinds de laatste update kan ik dus minder stops halen en daardoor ook hard door m'n ballen heen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:45 schreef marp0 het volgende:
Confusion & psychic
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is wel aardig hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:45 schreef marp0 het volgende:
Confusion & psychic
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Het enige nadeel is dat Psychic de zwakste charge is, maar het blijft een sterke movesetquote:
Ik heb hem ook.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoopte op zen headbutt &solar beam, ik mis nog een echte high level Vaporeon killer in mijn army.quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ja, je wil natuurlijk solar beam
Nu heb je een sterke defender.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:49 schreef marp0 het volgende:
[..]
Hoopte op zen headbutt &solar beam, ik mis nog een echte high level Vaporeon killer in mijn army.
En met een Jolteon kan je al iedere Vapereon plat hebben. Die heeft dan nog als extra voordeel dat Gyrados zwaar allergisch voor elektriciteit is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De theorie was dat je er dan meer krijgt, dacht ik?quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zou je ze uberhaupt opsparen??
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Liever Seed Bomb. Als aanvaller is niks vervelender dan een -33 charge. Je gaat ook sneller de fout in met je eigen charge.quote:
En Seed Bomb is enorm sterk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jolteon heeft alleen zo weinig hp, een keer een chargemove niet kunnen dodgen en hij is al afquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb je een sterke defender.
En met een Jolteon kan je al iedere Vapereon plat hebben. Die heeft dan nog als extra voordeel dat Gyrados zwaar allergisch voor elektriciteit is..
Voor mij betekent dat dat ik hem geen tweede keer kan gebruikenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:58 schreef marp0 het volgende:
[..]
Jolteon heeft alleen zo weinig hp, een keer een chargemove niet kunnen dodgen en hij is al af.
Tenzij Water Pulse, maar die mag je gewoon niet missen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
????quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De theorie was dat je er dan meer krijgt, dacht ik?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Wat is een -33 charge?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever Seed Bomb. Als aanvaller is niks vervelender dan een -33 charge. Je gaat ook sneller de fout in met je eigen charge.
En Seed Bomb is enorm sterk.
Dat heeft die van mij, maar wel maar 41% IVquote:
L'Amour menaçant:
Ik gebruik Jolteon, Electrabuz of m'n Spaanse El Raichu.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb je een sterke defender.
En met een Jolteon kan je al iedere Vapereon plat hebben. Die heeft dan nog als extra voordeel dat Gyrados zwaar allergisch voor elektriciteit is.L'Amour menaçant:
En, hebben jullie ook het gevoel dat sinds zaterdag het veeeeel moeilijker is beesten te vangen? mijn hemel wat ga ik hard door mijn ballen heen. Alles springt eruit, van 30 CP pidgeys tot 600 CP charmanders....Normaalgesproken ving ik alles onder de 100 CP wel met 1 normale bal, maar dat is nu volstrekt verleden tijd
Muah. Sinds vorige week kom ik dan ook om in de greats, dus ik schakel sneller overquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef Norrage het volgende:
En, hebben jullie ook het gevoel dat sinds zaterdag het veeeeel moeilijker is beesten te vangen? mijn hemel wat ga ik hard door mijn ballen heen. Alles springt eruit, van 30 CP pidgeys tot 600 CP charmanders....Normaalgesproken ving ik alles onder de 100 CP wel met 1 normale bal, maar dat is nu volstrekt verleden tijd
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Curve ball + great throw en je hebt hem 9 van de 10 keer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef Norrage het volgende:
En, hebben jullie ook het gevoel dat sinds zaterdag het veeeeel moeilijker is beesten te vangen? mijn hemel wat ga ik hard door mijn ballen heen. Alles springt eruit, van 30 CP pidgeys tot 600 CP charmanders....Normaalgesproken ving ik alles onder de 100 CP wel met 1 normale bal, maar dat is nu volstrekt verleden tijdAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Doe ik altijd, lijkt niet echt te werken. Maar goed, lijkt toeval dus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:07 schreef marp0 het volgende:
[..]
Curve ball + great throw en je hebt hem 9 van de 10 keer.
Maar doet de 10e Pokestop bonus het niet meer??? Ik kreeg vanochtend uit 15 unieke okestops op rij gewoon telkens 3/4 ballen...nooit die grote bonus meer
Stom..."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ik ook uit eentje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen al uit beide gyms gegooid.
Gelukkig wel pas nadat ik de coins kreeg.![]()
Ik sta gewoon nog in twee gyms
In eentje was ik meteen al onderaan, dus dat is dubbel verrassend.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het lag dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe ik altijd, lijkt niet echt te werken. Maar goed, lijkt toeval dus.
Maar doet de 10e Pokestop bonus het niet meer??? Ik kreeg vanochtend uit 15 unieke okestops op rij gewoon telkens 3/4 ballen...nooit die grote bonus meer
Stom...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bij mij op het dorp is team instinct opeens stoer aan het doen.
Gisteren was mn batterij bijna leeg, misschien vanavond ff wat meuk eruit trappen.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik kreeg die bonus vanochtend wel. Maar gebeurt wel vaker dat ik hem niet krijg, vaak als ik tussendoor ook nog een gym heb bezocht.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe ik altijd, lijkt niet echt te werken. Maar goed, lijkt toeval dus.
Stom...![]()
Ik kom trouwens ook chronisch ballentekort tegenwoordig.
Soms krijg ik niet eens ballen uit pokestops, alleen maar potions.![]()
Ik sta ook al 2 dagen in een gym, waarbij ik vanaf het begin dat ie level 2 was al onderaan stondquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta gewoon nog in twee gyms
In eentje was ik meteen al onderaan, dus dat is dubbel verrassend.
Nu is al 2 dagen level 7, maar niemand doet er iets mee. En het is de drukste gym bij ons
Ik ben sinds vanmorgen een gym die ik minstens 2/3 weken in bezit had kwijtDe enige 2 gyms in ons dorp zijn level 9, het duurt te lang om die te verslaan. Die gym die ik in bezit had was op een gegeven moment ook level 10 en mijn Venusaur heeft het dus best lang volgehouden
![]()
![]()
Ik moet weer een rondje gaan lopen om ballen te verzamelen. Alleen nodigt het weer niet echt uit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog maar 20 pokeballs en 12 greatballsquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet weer een rondje gaan lopen om ballen te verzamelen. Alleen nodigt het weer niet echt uit.
Daarmee kan ik de dag ook niet mee rondkomen. Straks tijdens mijn lunchpauze maar even snel een klein rondje lopen en 4/5 stops meepakken.![]()
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?Ik zit op 350 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn hier eigenlijk al mensen die 1000 km hebben gelopen/gefietst?272 km heb ik gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: