Trump bespeelt moeiteloos rechts/links/extreem-links en alt-right.quote:Op maandag 14 november 2016 21:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Trump moet wat met die kerel. Als hij gepasseerd wordt dan kan hij zich tegen Trump keren. Dus je geeft zo iemand een leuk baantje zodat hij wat om handen heeft. De ideale manier om mensen stil te krijgen.
En hij kan tegelijk Paul Ryan wat extra grijze haren bezorgen
Ach als Trump niet uitkijkt met zijn economische beleid qua vrijhandel zou het best kunnen dat Fox ineens voor de Democraten wordt. Rupert Murdoch is niet zo principieel.quote:Op maandag 14 november 2016 21:47 schreef LXIV het volgende:
Straks kijken we nog weemoedig naar de tijd dat FOX het belangrijkste en achteraf bezien toch wel vrij gematigde rechtse mediakanaal was!
Hij is onafhankelijk, hij is niet te koop!quote:Op maandag 14 november 2016 21:49 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump bespeelt moeiteloos rechts/links/extreem-links en alt-right.
Mwoah, veel van Fox talkshows waren ook doorspekt van allerhande samenzweringstheorieën. Zo'n Glenn Beck is niet veel minder van het padje af dan Bannon.quote:Op maandag 14 november 2016 21:47 schreef LXIV het volgende:
Straks kijken we nog weemoedig naar de tijd dat FOX het belangrijkste en achteraf bezien toch wel vrij gematigde rechtse mediakanaal was!
Ja, maar het gemiddelde leven in Californië of New York ziet er toch toffer uit en staat ook meer in de belangstelling dan een gemiddeld grauw gat in een Wisconsin. Denk dat bij het stemmen de verongelijkte situatie zeker een rol heeft gespeeld. Zeker omdat veertig jaar geleden de Rustbelt-staten de economische motor van de VS waren en die rol nu compleet weggevaagd is. Jij woont toch in één van die staten? Welke verklaring heb jij voor Trumps winst in de voor de Democraten veilig gewaande staten als Pennsylvania, Michigan en Wisconsin?quote:Op maandag 14 november 2016 21:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeft niet, de 'grootverdieners' daar is alles ook stukken duurder gezien levensonderhoud, de huizenmarkt etc.
Bill O'Reilly de Willem Duys van de Amerikaanse news hosts.quote:Op maandag 14 november 2016 21:47 schreef LXIV het volgende:
Helaas kennen de Angelsaksen het begrip gezelligheid niet.quote:Op maandag 14 november 2016 21:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bill O'Reilly de Willem Duys van de Amerikaanse news hosts.
Toch is dat niet helemaal waar. Ik had je laatst nog een linkje gedaan met de ontwikkelingen. Je zag daar dat Pennsylvania het bijvoorbeeld helemaal niet zo slecht deed. Het schrikbeeld van Trump was ook dat hele steden volstrekte no-go areas zijn. Sloeg niet bepaald aan bij de mensen die in die steden zelf woonden. Wel bij de kiezers in rurale gebieden.quote:Op maandag 14 november 2016 21:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, maar het gemiddelde leven in Californië of New York ziet er toch toffer uit en staat ook meer in de belangstelling dan een gemiddeld grauw gat in een Wisconsin. Denk dat bij het stemmen de verongelijkte situatie zeker een rol heeft gespeeld. Zeker omdat veertig jaar geleden de Rustbelt-staten de economische motor van de VS waren en die rol nu compleet weggevaagd is. Jij woont toch in één van die staten? Welke verklaring heb jij voor Trumps winst in de voor de Democraten veilig gewaande staten als Pennsylvania, Michigan en Wisconsin?
Waarom plaatst je foto's van Russische/Oekraïense/Oost Europese meiden?quote:Op maandag 14 november 2016 21:59 schreef LXIV het volgende:
Ik had me tot zover nog niet echt verdiept in 'alt-right', maar ze grossieren wel in knappe blanke vrouwen in landelijke omgevingen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan de zonnige kant van de beweging. Beter dit soort traditionele en gezonde vrouwen dan linkse stadswijven die publiekelijk op kranten poepen waar links zo dol op is (zie filmpje hierboven)
Ik weet niet waar deze vrouwen vandaan komen. Het zijn de vrouwen die graag getoond worden op de sites van alt-right.quote:Op maandag 14 november 2016 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom plaatst je foto's van Russische/Oekraïense/Oost Europese meiden?
Die sites worden gerund vanuit Macedonië.quote:Op maandag 14 november 2016 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze vrouwen vandaan komen. Het zijn de vrouwen die graag getoond worden op de sites van alt-right.
okquote:Op maandag 14 november 2016 22:08 schreef Kaji het volgende:
[..]
Die sites worden gerund vanuit Macedonië.
Dit zijn oost blok vrouwen. Meeste waarschijnlijk Russisch/Oekraïners.quote:Op maandag 14 november 2016 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze vrouwen vandaan komen. Het zijn de vrouwen die graag getoond worden op de sites van alt-right.
Ik wilde het eigenlijk niet over die vrouwen hebben, maar ik vroeg me af waarom die alt-right websites doorspekt zijn met dit soort typische afbeeldingen. Daarom postte ik het.quote:Op maandag 14 november 2016 22:16 schreef Hexagon het volgende:
Zullen we weer ontopic gaan? Over lekkere vrouwen kan een ander topic geopend worden
Nee, Hitler beschouwden de Slaven als untermenschen. Complete regio's in Oost Europa zijn door einsätzgruppen leeggevaagd door gruwelijke moordpartijen.quote:Op maandag 14 november 2016 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou en? Zijn die niet Arisch genoeg?
Een sort ideaalbeeld van vrouwen. Die waarschijnlijk ook niet in de VS leven.quote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet over die vrouwen hebben, maar ik vroeg me af waarom die alt-right websites doorspekt zijn met dit soort typische afbeeldingen. Daarom postte ik het.
Slavische volkeren zijn ook Arisch.quote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, Hitler beschouwden de Slaven als untermenschen. Complete regio's zijn door einsätzgruppen leeggevaagd door gruwelijke moordpartijen.
Sorry dat ik Hitler er bij betrek, maar ik vind die meisjes van die foto's er ook Slavisch uitzien en dat is iets anders dan Arisch.
Als ze er al wonen zijn ze 50kg dikker en hebben ze hun haar rood geverfd.quote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een sort ideaalbeeld van vrouwen. Die waarschijnlijk ook niet in de VS leven.
Niet volgens Hitler. Alleen Germanen waren Arisch. En het liefst met blond haar en blauwe ogenquote:
Lees je in: https://nl.wikipedia.org/wiki/Arisch_rasquote:Op maandag 14 november 2016 22:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet volgens Hitler. Alleen Germanen waren Arisch. En het liefst met blond haar en blauwe ogen
Dan ben ik een pure Ariërquote:Op maandag 14 november 2016 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lees je in: https://nl.wikipedia.org/wiki/Arisch_ras
Wel fijn dat ze nu al geen last meer hebben van moslimterroristen en psychopaten met een shotgun als je punt 3 mag gelovenquote:Op maandag 14 november 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Even gestolen van Reddit. Hoe je het nieuws ook kunt spinnen.
Zo kun je ook reageren op de linkerkant. Dat is het punt van het plaatje.quote:Op maandag 14 november 2016 22:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze nu al geen last meer hebben van moslimterroristen en psychopaten met een shotgun als je punt 3 mag geloven
Greatest President nu al.quote:Op maandag 14 november 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Even gestolen van Reddit. Hoe je het nieuws ook kunt spinnen.
quote:Op maandag 14 november 2016 22:36 schreef Monolith het volgende:
Het plaatje slaat vooral als een lul op een drumstel.
Ligt eraan welke. Mijn voornaamste bezwaar tegen Trump is altijd het voeren van standaard Republikeins beleid en de benoeming van conservatieve SC rechters geweest. Dat staat nog steeds.quote:Op maandag 14 november 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als de meeste aantijgingen vooraf.
twitter:piersmorgan twitterde op maandag 14-11-2016 om 21:47:54BREAKING: Obama names Germany's Merkel as his closest ally. Hmmm.Sooner Trump is President, better for Britain. reageer retweet
D'uh. Mensen zijn het establishment zat, dit is het apelleren aan die mensen door one of the regular guys te lijken. Als het past bij die politicus (Spekman geloven we) dan werkt het, wals je het veinst dan val je waarschijnlijk door de mand.quote:Op maandag 14 november 2016 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Ik plaats hem nog maar eens. Breekt de "voormalig schoolmeester die al tien jaar in de ziektewet zit"-look nu definitief door in de politiek? Na Hans Spekman nu ook Steve Bannon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keurig.quote:Op maandag 14 november 2016 23:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rutte belt Trump met felicitaties voor winst verkiezingen http://nu.nl/politiek/435(...)st-verkiezingen.html
Rutte heeft bijna een decennia bij Clinton lopen slijmenquote:Op maandag 14 november 2016 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Keurig.
Hoewel: hij had wel met iets meer enthousiasme de Nederlandse felicitaties over kunnen brengen.
Ach, met Eric, JR, Ivanka en Barron komt er een mooie Trump dynastie aan.quote:Op maandag 14 november 2016 23:50 schreef Hexagon het volgende:
Een pluspuntje aan het verlies van Clinton is dat ze de hele Bush familie feitelijk in haar val heeft meegesleurd
En met Michelle en de kids is er ook de Obama dynastiequote:Op maandag 14 november 2016 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, met Eric, JR, Ivanka en Barron komt er een mooie Trump dynastie aan.
Donald JR en Ivanka zijn wel okay, Eric komt een beetje arrogant over en Barron houdt van slapen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, met Eric, JR, Ivanka en Barron komt er een mooie Trump dynastie aan.
Was die Gingrich niet in de race voor een ministerspost? Je kan goed lachen met die clown, tijdje terug ook al met die misdaadstatistiekenquote:According to Gingrich, Bannon, who was named Donald Trump’s chief strategist on Sunday, can’t possibly be anti-Semitic because he’s worked for the investment bank Goldman Sachs and in Hollywood ― two places stereotypically associated with Jewish people.
Wij hebben nu ook deplorables:quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt of de deplorables revolution ook heeft toegeslagen in Australië.
http://www.smh.com.au/com(...)20161113-gsoltw.html
twitter:JaapStalenburg twitterde op maandag 14-11-2016 om 20:34:11Dit vond vandaag een Braziliaanse NL er in zijn brievenbus. Zo diep zinkt NL weg.. De hufters zetten de toon.… https://t.co/pO83sPkdzH reageer retweet
"We will win, win and win... and then you will ask me. please Mr. President we've had enough can we stop winning?"twitter:JackPosobiec twitterde op maandag 14-11-2016 om 18:10:12CNN: Trump is making the stock market rise too muchhttps://t.co/M8pKkBlJc0 reageer retweet
Triest, maar helaas hebben de meesten niet door dat mensen bewust tegen elkaar opgezet worden... wereldwijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook deplorables:twitter:JaapStalenburg twitterde op maandag 14-11-2016 om 20:34:11Dit vond vandaag een Braziliaanse NL er in zijn brievenbus. Zo diep zinkt NL weg.. De hufters zetten de toon.… https://t.co/pO83sPkdzH reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |