Jij net wakker?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat doen alle presidentskandidaten elke keer weer.
[..]
Is Koos weer het kleutertje aan het uithangen?
Tijd voor hem om naar bed te gaan, hij heeft zijn middagslaapje nodig.
Refregmental wekte de suggestie dat Trump wel eens vermoord kan worden door een 'linkse jankbal'. Aangezien jij tot die groep behoort, zou jij moeten weten of deze mensen daar toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is Koos weer het kleutertje aan het uithangen?
Tijd voor hem om naar bed te gaan, hij heeft zijn middagslaapje nodig.
Wel degelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een heel ander fenomeen, dat heeft niets met het geslacht te maken maar met ons kent ons
Als je dit niet weet dan verbaast het me niet dat je een aantal aspecten van de verkiezingen ook verkeerd had.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat zijn precies 'special snowflakes'?
In een democratie heb je toch juist het recht om te protesteren?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als je dit niet weet dan verbaast het me niet dat je een aantal aspecten van de verkiezingen ook verkeerd had.
Ga eens naar andere websites behalve fok en cnn ofzo.
Ga voor de grap eens een maandje naar 4chan, zeer toxische plek, maar omdat het zo heerlijk anoniem is zie je veel eerder hoe de mens nou daadwerkelijk in elkaar steekt en zul je dingen leren die je niet ziet in de MSM.
Maar om je vraag toch te beantwoorden, special snowflakes zijn vaak millenials die het hebben over pronouns, en safespaces, mensen die om het allerminste al "getriggerd" worden. Hetzelfde volk dat gelijk na aankondiging van Trump als president elect begon te roepen dat ze zichzelf gingen omleggen (wat ze uiteraard niet doen) en daarna de straat op gaan om te protesteren en rellen omdat ze niet snappen hoe een democratie werkt.
Leren hoe "de mens in elkaar steekt" door je in allerlei krochten van internet te begeven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als je dit niet weet dan verbaast het me niet dat je een aantal aspecten van de verkiezingen ook verkeerd had.
Ga voor de grap eens een maandje naar 4chan, zeer toxische plek, maar omdat het zo heerlijk anoniem is zie je veel eerder hoe de mens nou daadwerkelijk in elkaar steekt en zul je dingen leren die je niet ziet in de MSM.
Maar om je vraag toch te beantwoorden, special snowflakes zijn vaak millenials die het hebben over pronouns, en safespaces, mensen die om het allerminste al "getriggerd" worden. Hetzelfde volk dat gelijk na aankondiging van Trump als president elect begon te roepen dat ze zichzelf gingen omleggen (wat ze uiteraard niet doen) en daarna de straat op gaan om te protesteren en rellen omdat ze niet snappen hoe een democratie werkt.
Precies wat ik zeg, nu alweer vergetenquote:Op dinsdag 15 november 2016 15:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dit is weer BNW inderdaad.
MS Mode maakt volgens mij een doorstart.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je moet naar het afvoerputje van het internet om te zien hoe de mens in elkaar zit? Nu begin ik je wel beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gek dat ik die suggestie wek hé?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Refregmental wekte de suggestie dat Trump wel eens vermoord kan worden door een 'linkse jankbal'. Aangezien jij tot die groep behoort, zou jij moeten weten of deze mensen daar toe in staat zijn.
Ik identificeer mij meer met rechts van het midden.
Hoezo? Dat Trump heeft gewonnen is op geen enkele manier bewijs dat de media stiekem de polls manipuleert, dat snap jij ook wel. Waarom je doet alsof dat wel zo zou zijn is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, nu alweer vergeten
Het kliekje neemt dit topic weer over en doet alsof er niks gebeurd is en vergeet even voor het gemak dat ze er gigantisch naast zaten.
Ik ben bijna een weekje weggeweest en had al het idee dat het weer als vanouds zou zijn, en zie hier, ik heb maar weer eens gelijk
Wat dat betreft moet ik Bram toch wel complimenteren met zijn doorzettingsvermogen.
Dat is dan ook helemaal niet wat ik zegquote:Op dinsdag 15 november 2016 15:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In een democratie heb je toch juist het recht om te protesteren?
Tsja, een doodsbedreiging het internet op gooien is natuurlijk makkelijk en valt op. Dat betekend natuurlijk niet dat dat nu zo indicatief is voor de gemiddelde progressieve persoon.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gek dat ik die suggestie wek hé?
Misschien omdat ik al bijna een week lang doodbedreiging na doodsbedreiging voorbij zie komen vanuit een bepaalde zichzelf progressief en liberaal benoemde hoek.
Ik zeg dan ook niet dat 4chan een dwarsdoorsnede is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je moet naar het afvoerputje van het internet om te zien hoe de mens in elkaar zit? Nu begin ik je wel beter te begrijpen.
De werkelijkheid is natuurlijk dat je gewoon veel verschillende types hebt en je op 4chan echt geen dwardsdoorsnede van de samenleving vindt.
Je zit er dan ook veel te diep in, ga wat leuks doen in het echte leven ofzo. Dan leer je misschien ook iets zinnigs over "de mensen".quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Misschien omdat ik al bijna een week lang doodbedreiging na doodsbedreiging voorbij zie komen vanuit een bepaalde zichzelf progressief en liberaal benoemde hoek.
En daarom zat jij er dus OOK naastquote:Op dinsdag 15 november 2016 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
Hele dagen doorbrengen in een of ander geradicaliseerd hoekje van het internet, en dan denken te weten hoe de mens echt in elkaar steekt.
Man man man.
En dat is ook zeer ernstig. Maar Obama overkwam hetzelfde, en heeft zelfs twee termijnen weten te overleven. Of was Bidem soms zijn levensverzekering?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je baseert anders hoe je naar andere mensen kijkt, ze categoriseert en vervolgens karakteriseert als borderliners die met allerlei complexen rondlopen wel op 4chan. Als je dat doet dan neem je die shit in ieder geval al veel te serieus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat 4chan een dwarsdoorsnede is.
Nee, hij is geen millennial. Tevens geldt deze term uiteraard alleen voor het type mensen waar je een hekel aan hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:46 schreef monkyyy het volgende:
Trump die een comedian aanklacht voor een grap, valt hij dan ook onder het kopje "triggered" en "special snowflake"?
Waar zat ik precies naast? Ik heb mij niet aan voorspellingen gewaagd. Heel bewust niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En daarom zat jij er dus OOK naast
Toch grappig, nog geen week later, en men is hun eigen maandenlange falen alweer vergeten
Maar wat heb ik gelachen vorige week zeg, nog steeds
Mensen voorspellen iets en het komt niet uit. Nou nou, wat hilarisch.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En daarom zat jij er dus OOK naast
Toch grappig, nog geen week later, en men is hun eigen maandenlange falen alweer vergeten
Maar wat heb ik gelachen vorige week zeg, nog steeds
Ik loop al een week met een glimlach op m'n bekquote:Op dinsdag 15 november 2016 15:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen voorspellen iets en het komt niet uit. Nou nou, wat hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |