De suggestie dat Pence is aangesteld om Trump te beschermen tegen moordaanslagen, heeft natuurlijk wel een hoog BNW-gehalte.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan?
Er wordt hier zelf constant geroepen dat Pence tig keer erger is dan Trump
Man, jullie moeten toch eens wat consistenter worden met jullie klaagzang
De enigen die de popular vote slecht trekken zijn de duizenden special snowflakes die dagelijks aan het janken zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schoolplein-niveau.
Het lijkt erop dat hij de popular vote gaat verliezen. Maar dat trekt meneer nogal slecht dus slingert hij zo'n Tweet de wereld in.
Het BNW-deel is dat hij Pence heeft genomen als verzekering tegen een complot om hem om te leggen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan?
Linkse jankfiguren wel dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Plegen rechtse religiegekjes moorden?
Ach, het lijkt een aaneengeschakeling van onkunde op het moment. Pence zou het transition team leiden, maar die blijft blijkbaar fulltime als governor werken hier in Indiana. Hoe hij dan dat team succesvol wil leiden ben om benieuwd naar. Lijkt me toch ook wel een fulltime taak.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan die man zich niet gewoon gaan concentreren op zijn nieuwe functie, in plaats van dat soort kleinzielige de wereld in te sturen?
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat hij dan gewonnen had.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Trump heeft gewoon gelijk. Was popular vote bepalend geweest, dan had hij anders campagne gevoerd.
Pence mag dan wel kut zijn, maar:quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan?
is gewoon aluhoedjesduimzuigerij. Of ik heb gemist dat er in de VS aan de lopende band presidenten worden omgelegd, dat kan ook.quote:Pence is de assassination insurance van Trump.
Al die special snowflakes die nu zo hard aan het janken zijn over Trump weten niet wat hun overkomt mocht Trump per ongeluk door zo'n extreem links jankfiguur worden omgelegd en Pence wordt dan president.
Unabomber.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Plegen rechtse religiegekjes moorden?
Ik ben dan ook niet onpartijdig. Ik gruwel van die Trump.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De enigen die de popular vote slecht trekken zijn de duizenden special snowflakes die dagelijks aan het janken zijn.
Trump heeft gewoon gelijk. Was popular vote bepalend geweest, dan had hij anders campagne gevoerd.
Laat die debiele Trump haat toch eens los. Want voor iemand die het allemaal zo weinig lijkt te interesseren ben je wel weinig onpartijdig
Weet je wat ook een hoog BNW gehalte was?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De suggestie dat Pence is aangesteld om Trump te beschermen tegen moordaanslagen, heeft natuurlijk wel een hoog BNW-gehalte.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Hear, hear, jongens. Wat die feminazi's doen heeft werkelijk niets met feminisme te maken, dit zet de emancipatiebeweging juist terug. Ik ben een groot voorstander van emancipatie (d'uh) maar deze mensen slaan door. Tegenwoordig krijgen vrouwen exact dezelfde kansen voor wat ze willen doen, soms worden ze zelfs voorgetrokken, bijvoorbeeld als ze een soldate, politieagente of politica willen worden (veel slappere eisen).Nou ja, ik geloof wel dat het Old Boys Network ervoor zorgt dat vrouwen nog niet exact dezelfde kansen hebben als het gaat om topfuncties. Maar zolang we daar aandacht op houden, verandert dat vanzelf hopelijk. Ik zie dat in ieder geval niet afgedwongen worden op basis van regelgeving. Sowieso kan er nog wel wat veranderen aan het beeld wat veel mensen van zowel mannen als vrouwen hebben. Want vergeet niet dat feminisme niet alleen om meer rechten voor vrouwen gaat. Het gaat om gelijke rechten en dat betekent dat het voor beide seksen gelijkwaardig moet zijn. En rondom zwangerschappen kan er nog wel wat verbeterd worden. Meer verlof voor mannen maar ook meer baanzekerheid voor vrouwen. Tuurlijk is het onhandig voor een werkgever dat vrouwen zwanger kunnen worden en daardoor een tijd niet kunnen werken, maar zij hebben er ook niet voor gekozen om als enige sekse zwanger te kunnen raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooguit kan je nog wat verbeteren door bijvoorbeeld het zwangerschapsverlof voor mannen uit te breiden en te stimuleren dat vaders die graag thuis willen blijven voor kinderen dat net zo gemakkelijk kunnen doen als moeders. Buiten dat beschouw ik de emancipatiebeweging al enige tijd als voltooid.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
*Kuch* Volkert *Kuch*quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Linkse jankfiguren wel dan?
Dat zou jij trouwens moeten weten, Jij behoort immers tot die groep.
Als je punt is dat de media stiekem polls achterhield om de opkomst van Trump te maskeren, dan is dat inderdaad nog BNW.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Weet je wat ook een hoog BNW gehalte was?
Zeggen dat de polls er altijd naast zaten en dat ze gebruikt werden om het volk te beïnvloeden en dat Trump eigenlijk hoger polde dan in de media naar voren werd gebracht.
En kijk nu eens waar we zijn belandHahaha
Mwah, ze worden niet aan de lopende band omgelegd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pence mag dan wel kut zijn, maar:
[..]
is gewoon aluhoedjesduimzuigerij. Of ik heb gemist dat er in de VS aan de lopende band presidenten worden omgelegd, dat kan ook.
Maar misschien kijk je teveel films, dat kan ook.
De polls zaten ernaast. Dus?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Weet je wat ook een hoog BNW gehalte was?
Zeggen dat de polls er altijd naast zaten en dat ze gebruikt werden om het volk te beïnvloeden en dat Trump eigenlijk hoger polde dan in de media naar voren werd gebracht.
En kijk nu eens waar we zijn belandHahaha
Wat zijn precies 'special snowflakes'?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah, ze worden niet aan de lopende band omgelegd.
Maar de doodsbedreigingen door de special snowflakes aan het adres van Trump sinds vorige week dinsdag zijn intussen teveel om te tellen
Die geef ik je. Was hij niet degene die een plastic pistool maakte?quote:
Dat gedoe komt vanuit 1 hoek. De rest heeft het er eigenlijk niet over.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet onpartijdig. Ik gruwel van die Trump.
Voor wat betreft die popular vote: ik vind dat verder ook heel niet boeiend, want Amerikaanse verkiezingen worden beslist door kiesmannen. Snap dan ook niet waarom er nog zo'n gedoe van wordt gemaakt.
Och, Obama heeft er indertijd ook genoeg gehad. Die heeft het ook overleefd. Elke president krijgt doodsbedreigingen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah, ze worden niet aan de lopende band omgelegd.
Maar de doodsbedreigingen door de special snowflakes aan het adres van Trump sinds vorige week dinsdag zijn intussen teveel om te tellen
Behalve een tautologie, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat zijn precies 'special snowflakes'?
Dat is een heel ander fenomeen, dat heeft niets met het geslacht te maken maar met ons kent ons (de meeste geschikte mannen komen er ook niet tussen en nu bij jongere mensen vrouwen een veel groter deel uitmaken van die ons kent ons netwerken verandert dat geleidelijk maar er is een lag van pak hem beet 2 decennia tussen het veranderen en het zien in de top van dat netwerkje). Je hoeft er dan ook niet eens aandacht op te vestigen met het oog op geslachtsdiscriminatie maar je zou er wel aandacht op moeten vestigen met het oog op andere belangen (diversiteit, bestrijden van cultuur van corruptie...). Daar moeten we in een andere draad maar eens een keer wat dieper op ingaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof wel dat het Old Boys Network ervoor zorgt dat vrouwen nog niet exact dezelfde kansen hebben als het gaat om topfuncties. Maar zolang we daar aandacht op houden, verandert dat vanzelf hopelijk.
Ik zeg niet dat ze polls achterhielden. Ik zeg dat ze polls zo opstelden om het volk te beïnvloeden en niet bezig waren met correct pollen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je punt is dat de media stiekem polls achterhield om de opkomst van Trump te maskeren, dan is dat inderdaad nog BNW.
Als je punt is dat de polls het mis hadden, dan is dat geen BNW.
Dat doen alle presidentskandidaten elke keer weer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:27 schreef KingRadler het volgende:
Trump voerde dus een swingstate campaign
Is Koos weer het kleutertje aan het uithangen?quote:
Ja, dit is weer BNW inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze polls achterhielden. Ik zeg dat ze polls zo opstelden om het volk te beïnvloeden en niet bezig waren met correct pollen.
En we weten allemaal hoe dat heeft uitgepakt.
Heel veel van de dingen waar de zogenaamde "Trump-supporters" voor hebben gewaarschuwd het afgelopen half jaar in deze topicreeks is gewoon uitgekomen.
Het zal me echter niet verbazen als dit over een paar weken, of zelfs nu al, weer helemaal vergeten is en het vaste kliekje hier weer blijft roepen dat het een eend is. "It's a duck!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |