SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2016 23:16:28 ]
Met als belangrijk verschil dat hij geen last heeft van coalitiepartners die de stekker uit het kabinet kunnen trekken.quote:Op zondag 13 november 2016 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, met Steve Bannon was het gegarandeerd uitgelopen op LPF-toestanden
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar als je graag effectief wil regeren is het niet handig als men elkaar de tent uitvecht.quote:Op zondag 13 november 2016 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met als belangrijk verschil dat hij geen last heeft van coalitiepartners die de stekker uit het kabinet kunnen trekken.
Natuurlijk. Nu maar hopen dat Trump stevig genoeg in zijn schoenen staat om zijn chief of staff onder controle te houden.quote:Op zondag 13 november 2016 23:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar als je graag effectief wil regeren is het niet handig als men elkaar de tent uitvecht.
Hoeft met de brave Priebus dus niet.quote:Op zondag 13 november 2016 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Nu maar hopen dat Trump stevig genoeg in zijn schoenen staat om zijn chief of staff onder controle te houden.
Nee.quote:Op zondag 13 november 2016 23:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ben ik de enige die in het hoofd van Johnson een beetje het hoofd van Roemer zie?
Dat hij braaf is wil niet zeggen dat hij niet met ratten (TPP en zo) kan komen aanzetten.quote:Op zondag 13 november 2016 23:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoeft met de brave Priebus dus niet.
Dit beter?quote:Op zondag 13 november 2016 23:10 schreef studentje7 het volgende:
Mods kunneen jullie OP bewerken? De kaart is niet juist.
Heeft die ook iets om handenquote:Op zondag 13 november 2016 23:20 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens Bannon heeft ook een positie gekregen als chief strategist.
twitter:maggieNYT twitterde op zondag 13-11-2016 om 22:59:29Trump on gay marriage to 60 Mins: "These cases have gone to the Supreme Court. They've been settled. And- I'm-- I'm fine with that." reageer retweet
Heeft vanaf het begin gezegd ookquote:Op zondag 13 november 2016 23:25 schreef skysherrif het volgende:
twitter:maggieNYT twitterde op zondag 13-11-2016 om 22:59:29Trump on gay marriage to 60 Mins: "These cases have gone to the Supreme Court. They've been settled. And- I'm-- I'm fine with that." reageer retweet
Dat vind ik een weinig hoopgevend signaal. Als het alleen maar prima is vanwege een uitspraak van het SC, dan lijkt hij er dus weinig moeite mee te hebben als een veel conservatiever SC er binnenkort heel anders over denkt.quote:Op zondag 13 november 2016 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Zn bek houdenquote:Op zondag 13 november 2016 23:28 schreef OMG het volgende:
Maar, maar, wat moet Pence dan als notoir homohater?
Mwuah, Scalia wordt vervangen en dan is de stand weer gelijk als toen de SC ook hun oordeel gaf over homohuwelijk. Wat gebeurde er toen? Ohja, homohuwelijk werd mogelijkquote:Op zondag 13 november 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat vind ik een weinig hoopgevend signaal. Als het alleen maar prima is vanwege een uitspraak van het SC, dan lijkt hij er dus weinig moeite mee te hebben als een veel conservatiever SC er binnenkort heel anders over denkt.
Ja, de lange termijnplanning, Breitbartstyle.quote:
Tja...quote:Op zondag 13 november 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat vind ik een weinig hoopgevend signaal. Als het alleen maar prima is vanwege een uitspraak van het SC, dan lijkt hij er dus weinig moeite mee te hebben als een veel conservatiever SC er binnenkort heel anders over denkt.
http://www.foxnews.com/tr(...)cord-trump-responds/quote:WALLACE: But, Mr. Trump, let's take one issue. You say now that the Supreme Court has ruled that same-sex marriage is the law of the land and that any politician who talks about wanting to amend the Constitution is just playing politics. Are you saying it's time to move on?
TRUMP: No, I'm saying this. It has been ruled up. It has been there. If I'm a, you know, if I'm elected, I would be very strong on putting certain judges on the bench that I think maybe could change things.
[...]
WALLACE: But -- but just to button this up very quickly, sir, are you saying that if you become president, you might try to appoint justices to overrule the decision on same-sex marriage?
TRUMP: I would strongly consider that, yes.
meerderheid SC was republikeins dat ze die uitspraak dedenquote:Op zondag 13 november 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar minder van die bijbelgooiersquote:Op zondag 13 november 2016 23:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
meerderheid SC was republikeins dat ze die uitspraak deden
twitter:New_Narrative twitterde op zondag 13-11-2016 om 21:58:29“@CBSPolitics: Arab allies say messages from Trump's transition team have been "very positive" https://t.co/vNabYwhNRe via @margbrennan” reageer retweet
Ìk herhaaal wat ik voor de verkiezingen zei: wacht het even rustig af.quote:Op zondag 13 november 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je bedoelt Obergefell v. Hodges? Die maakte het homohuwelijk niet zozeer mogelijk, maar verplichtte staten om homohuwelijken te sluiten en te erkennen. Daarvoor was het in bijna driekwart van de staten al wel mogelijk.quote:Op zondag 13 november 2016 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, Scalia wordt vervangen en dan is de stand weer gelijk als toen de SC ook hun oordeel gaf over homohuwelijk. Wat gebeurde er toen? Ohja, homohuwelijk werd mogelijk
En een minderheid van de popular vote. Of mogen we dat nog steeds niet zeggen?quote:Op zondag 13 november 2016 23:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Maar goed, we weten nu dus dat Trump 57% van de kiesmannen heeft gekregen (een gat van ongeveer 13 procentpunt), toch wel een aanzienlijke meederheid.
Natuurlijk mogen jullie (wie is jullie?quote:Op zondag 13 november 2016 23:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En een minderheid van de popular vote. Of mogen we dat nog steeds niet zeggen?
Ah oke, dank voor de verduidelijking.quote:Op zondag 13 november 2016 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt Obergefell v. Hodges? Die maakte het homohuwelijk niet zozeer mogelijk, maar verplichtte staten om homohuwelijken te sluiten en te erkennen. Daarvoor was het in bijna driekwart van de staten al wel mogelijk.
Dat mag, maar als dat de regels waren dan had trump zn campagne wel anders gedaan (door bijv. NY en LA meer te bezoeken.quote:Op zondag 13 november 2016 23:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En een minderheid van de popular vote. Of mogen we dat nog steeds niet zeggen?
Mwa, ook als een rechter in zo'n geval anders zou geoordeeld hebben, dan wil dat nog niet zeggen dat ie ook zo zou oordelen als de zaak opnieuw voor het SC kwam. Rechters zijn vrij terughoudend als het om herroepen van uitspraken van collega's gaat. En bij het homo-huwelijk ligt dat misschien extra moeilijk, want je hebt inmiddels heel wat getrouwde homo's, en een verbod maakt die huwelijken niet ongeldig. Dan kan ik me voorstellen dat een rechter die het niet eens is met het oorspronkelijke vonnis het toch niet wil terugdraaien.quote:Op zondag 13 november 2016 23:30 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Tja...
[..]
http://www.foxnews.com/tr(...)cord-trump-responds/
Wil of KAN terugdraaien?quote:Op maandag 14 november 2016 00:04 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, ook als een rechter in zo'n geval anders zou geoordeeld hebben, dan wil dat nog niet zeggen dat ie ook zo zou oordelen als de zaak opnieuw voor het SC kwam. Rechters zijn vrij terughoudend als het om herroepen van uitspraken van collega's gaat. En bij het homo-huwelijk ligt dat misschien extra moeilijk, want je hebt inmiddels heel wat getrouwde homo's, en een verbod maakt die huwelijken niet ongeldig. Dan kan ik me voorstellen dat een rechter die het niet eens is met het oorspronkelijke vonnis het toch niet wil terugdraaien.
Terugdraaien is voor het SC geen probleem, dan krijgen de staten weer de bevoegdheid om homo-huwelijken al dan niet te erkennen. Het zijn de staten die een probleem krijgen als ze opnieuw een verbod willen invoeren. Voordien werden homo-huwelijken uit andere staten niet erkend, wat ze opnieuw kunnen doen, maar wat met degenen die inmiddels in de staat zelf getrouwd zijn?quote:
Eens erkend zal toch ook in Amerika erkend blijven?quote:Op maandag 14 november 2016 00:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Terugdraaien is voor het SC geen probleem, dan krijgen de staten weer de bevoegdheid om homo-huwelijken al dan niet te erkennen. Het zijn de staten die een probleem krijgen als ze opnieuw een verbod willen invoeren. Voordien werden homo-huwelijken uit andere staten niet erkend, wat ze opnieuw kunnen doen, maar wat met degenen die inmiddels in de staat zelf getrouwd zijn?
Afhankelijk van hoe je de wet interpreteert, en dat is weer afhankelijk van hoe de SC straks verdeeld is.quote:Op maandag 14 november 2016 00:50 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Eens erkend zal toch ook in Amerika erkend blijven?
Dan hoop ik van harte voor die Amerikanen dat Pence geen president gaat wordenquote:Op maandag 14 november 2016 00:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je de wet interpreteert, en dat is weer afhankelijk van hoe de SC straks verdeeld is.
Jij trol.quote:Op zondag 13 november 2016 23:55 schreef Nintex het volgende:
Volgens mij is dit de laatste stand:
President Elect DONALD J. TRUMP: 60,350,241
Huilie huilie: 60,981,118
Zeg, ga jij die foto nog een keer wegdoen of blijft HRC hier spoken na haar politieke dood?quote:Op maandag 14 november 2016 00:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je de wet interpreteert, en dat is weer afhankelijk van hoe de SC straks verdeeld is.
Het lijkt me moeilijk om dat terug te draaien, maar dan krijg je wel een vrij onbevredigende situatie, dan erkent men homo-huwelijken uit eigen staat, waar homo's niet meer kunnen trouwen, maar erkent men geen homo-huwelijken uit staten waar ze wel mogen trouwen, tenzij ze reeds expliciet erkend werden voor het nieuwe verbod inging (omdat ze in die periode in de staat kwamen wonen bvb). Maar wat met andere out-of-state huwelijken gesloten voor het nieuwe verbod? Ofwel worden die ook allemaal erkend, wat de tegenstanders niet leuk zouden vinden, of ze worden niet erkend, wat aanleiding kan geven tot rechtszaken van mensen die claimen dat de staat hun huwelijk ooit impliciet erkend heeft. Ik vermoed althans dat een advocaat in bepaalde situaties zo'n argument zou kunnen gebruiken, bvb omdat ze de staat bezochten in de "erkenningsperiode" en toen door "officials" als een getrouwd koppel behandeld werden.quote:Op maandag 14 november 2016 00:50 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Eens erkend zal toch ook in Amerika erkend blijven?
Ik wissel hem ooit nog weleens om, beetje onsportief om d'r na een verloren verkiezing direct weg te doen.quote:Op maandag 14 november 2016 01:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeg, ga jij die foto nog een keer wegdoen of blijft HRC hier spoken na haar politieke dood?
Ik heb al gedanst op haar graf.
Dat dacht ik wel.quote:Op maandag 14 november 2016 01:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wissel hem ooit nog weleens om, beetje onsportief om d'r na een verloren verkiezing direct weg te doen.
Hij geeft dus toe dat het zijn supporters zijn?quote:Op maandag 14 november 2016 01:54 schreef studentje7 het volgende:
Trump heeft in zijn eerste interview als president elect 3 keer gezegd dat zijn "supporters" moeten stoppen met het aanvallen op latino's en moslims.
En hij zei dat hij dat soort gedrag haat.
nja mensen die andere groepen aanvallen omdat hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 14 november 2016 02:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij geeft dus toe dat het zijn supporters zijn?
Het zal wat kosten nietwaar.quote:Op maandag 14 november 2016 02:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoorde net van NBC dat Trump niet gaat afwijken van de standpunten "de muur en alle illegalen eruit" Ik zie nu al veel Amerikanen heel zenuwachtig worden
twitter:CNN twitterde op maandag 14-11-2016 om 02:51:49Donald Trump to supporters harassing minorities: "Stop it" https://t.co/Q2rwYGixnZ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |