Geen woord van gelogenquote:
Aardige samenvatting.quote:
Ik denk dat zelfs in de USA dit nog niet mogelijk is. Nog niet!quote:Op zondag 13 november 2016 11:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zei Osama Bin Laden style, volgens mij heeft hij niet echt een proces gehad, gewoon een belletje van Obama naar de Navy Seals met het bevel; het executeren van de FBI directeur.
Soldaten moeten het bevel van hun president opvolgen
Die had ik ongeveer een half jaar geleden al gezien. Je kan er niet omheen op Youtube als je bij ietwat politieke video's zit.quote:
quote:
Die piano achtergrond muziekquote:
Het is een goede stunt van Obama. Het rondje zagen we natuurlijk aankomen zo gauw we zijn oproep zagen om een biertje te kopen, Obama is vlot genoeg dat hij dat wel aanvoelt. Ik twijfel over het motief: PR of lifting up spirits? Ik zou echter liever hebben dat hij naar Flint of North Dakota gaat en daar eens wat rotzooi opruimt...quote:Op zondag 13 november 2016 12:49 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
En tja, de Clinton supporters moeten niet huilen. Ze was gewoon een slechte kandidaat.
Ze was vergeleken met Obama compleet wereldvreemd:
Wat is daar mis mee?quote:
Grootste faal van Hillary is wel dat Obama hele hoge approval ratings heeft en ze alsnog verloor. Unanieme conclusie is nu wel dat de campagne geen enkele visie of boodschap had buiten "Trump is bad mkay"quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is een goede stunt van Obama. Het rondje zagen we natuurlijk aankomen zo gauw we zijn oproep zagen om een biertje te kopen, Obama is vlot genoeg dat hij dat wel aanvoelt. Ik twijfel over het motief: PR of lifting up spirits? Ik zou echter liever hebben dat hij naar Flint of North Dakota gaat en daar eens wat rotzooi opruimt...
Eens. In mijn draad (14 redenen waarom HRC verloor, inmiddels meer) heb ik dit punt ook vermeld. "Geen redenen geven om op je te stemmen, slechts redenen geven waarom je niet op Trump zou moeten stemmen. "At least I am not him"."quote:Op zondag 13 november 2016 14:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Grootste faal van Hillary is wel dat Obama hele hoge approval ratings heeft en ze alsnog verloor. Unanieme conclusie is nu wel dat de campagne geen enkele visie of boodschap had buiten "Trump is bad mkay"
Idioten.
Toen Obama de verkiezingen won, leek het er ook op dat de relatie tussen de VS en Rusland zou verbeteren. Dat stond een dag na de verkiezingen te lezen op de voorpagina van het NRC, zo zag ik van de week.quote:Op zondag 13 november 2016 15:09 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens Trump en Poetin die gaan samenwerkenEindelijk geen oorlogsmaniak in het Witte Huis.
Ik heb geen bronnen. Maar was het niet zo dat Hillary een deal heeft gesloten met Obama om haar als Secretary of State te benoemen? Als je zo'n warhawk als SoS hebt, dan heb je sowieso ruzie met iedereen. Zij haat Iran en Rusland.quote:Op zondag 13 november 2016 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen Obama de verkiezingen won, leek het er ook op dat de relatie tussen de VS en Rusland zou verbeteren. Dat stond een dag na de verkiezingen te lezen op de voorpagina van het NRC, zo zag ik van de week.
Ik zou dus maar niet te vroeg juichen.
Komt Poetin op het Witte huis met een grote doos met een strik erom heen. Met daarin Snowden.quote:Op zondag 13 november 2016 15:09 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens Trump en Poetin die gaan samenwerkenEindelijk geen oorlogsmaniak in het Witte Huis.
Ook een manier om Republikeinse dominantie te bewerkstelligen. Gewoon de kuststaten onder water laten lopen.quote:Op zondag 13 november 2016 11:48 schreef MakkieR het volgende:
Oh trouwens, Trump gaat al lekker; binnen een jaar wil hij af van het verdag van Parijs ( klimaat )
Damn, dat wordt straks weer met de knieën in het water voor New Orleans en andere kuststreken. Ik kan niet wachten op de volgende Amerikaanse overstroming
De grote vraag, heeft dit ander groot Republikeins monster daar nu spijt van?quote:Op zondag 13 november 2016 14:42 schreef Hexagon het volgende:
George Bush kon het kennelijk niet over zijn hart krijgen om op wie dan ook te stemmen
http://www.wnd.com/2016/1(...)o-one-for-president/
Het is niet te hopen.quote:Op zondag 13 november 2016 15:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Komt Poetin op het Witte huis met een grote doos met een strik erom heen. Met daarin Snowden.
En bij Reagan net andersom.quote:Op zondag 13 november 2016 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen Obama de verkiezingen won, leek het er ook op dat de relatie tussen de VS en Rusland zou verbeteren. Dat stond een dag na de verkiezingen te lezen op de voorpagina van het NRC, zo zag ik van de week.
Ik zou dus maar niet te vroeg juichen.
Dat klopt, onderdeel van een package-deal: Obama benoemde haar tot minister en hielp haar met het afbetalen van 'schulden' (investeringen verkiezing) en in ruil daarvoor gaf zij zich 3 dagen voor de conventie gewonnen. Merk op dat dit aanzienlijk later was dan het moment waarop HRC Sanders opriep om op zijn rug te liggen met zijn pootjes omhoog terwijl Sanders slechts nipt verloor - en dit met vriendjespolitiek, votersuppression en fraude - en zij ruimschoots verloor.quote:Op zondag 13 november 2016 15:15 schreef cb2013 het volgende:
Maar was het niet zo dat Hillary een deal heeft gesloten met Obama om haar als Secretary of State te benoemen?
Mwoah, het blijven altijd binaire voorspellingen. Michigan is heel close, maar ook staten als Florida en Pennsylvania hadden maar iets van .6/.7 verschuiving nodig. Nauwkeurigheid van EV voorspellingen zegt niet zoveel.quote:Op zondag 13 november 2016 15:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn recept? Hij staarde zich niet blind op de polls, hij hield rekening met oversampling van allerlei groepen (AA, hispanics etc.), hij keek naar hoe de mensen wedden, hij hield rekening met hoe het beleid uitpakte in de staten (wat per staat verschilt, bijv. Obamacare) en hij communiceerde met veel mensen in die staten (de lokale antennes).
Hij had een stuk of 3 staten verkeerd voorspeld maar toch niet slecht, met slechts 9 electoral votes verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |