quote:Duizenden Amerikanen zijn in de nacht van woensdag op donderdag de straat op gegaan om te protesteren tegen de verkiezing van Donald Trump als nieuwe president van de Verenigde Staten. In New York werden tientallen mensen opgepakt.
In Manhattan gingen woensdagavond duizenden mensen de straat op. Ook in andere delen van de stad kwamen honderden mensen samen om leuzen als 'niet mijn president' te scanderen.
Betogers klommen in straatlantaarns en een groep demonstranten stak de Amerikaanse vlag in brand volgens sensatiekrant New York Post. Zeker 62 mensen zouden zijn gearresteerd.
In Chicago kwamen duizend mensen samen bij het Trump International Hotel en Tower. De betogers riepen onder meer 'Geen Trump! Geen KKK! Geen racistische USA.' De politie sloot verschillende wegen af, zodat de demonstranten niet verder konden.
In Oakland, een stad in Californië, kwam het tot een aanvaring tussen betogers en de oproerpolitie. De betogers gooiden stenen naar de politie. Ook gooiden ze de ruiten van een winkel in. De politie reageerde met traangas.
In het centrum van Los Angeles gingen duizenden mensen de straat op. Een drukke snelweg werd geblokkeerd, meldt Los Angeles Times.
Naast New York, Chicago en Oakland, protesteerden honderden mensen in Philadelphia, Boston, Seattle en Portland (Oregon). In Austin, de hoofdstad van Texas, liepen er volgens de politie ongeveer vierhonderd mensen door de straten. In San Francisco en Los Angeles worden nog protesten verwacht.
http://www.nu.nl/verkiezi(...)rikaanse-steden.html
twitter:ABC twitterde op donderdag 10-11-2016 om 07:00:29Anti-Trump protesters set fires, light fireworks in downtown Oakland, where police say crowd reached about 6,000.… https://t.co/EQzPR2goRs reageer retweet
twitter:jajuarezphoto twitterde op donderdag 10-11-2016 om 07:16:27Patrol vehicle set on fire on Telegraph and Thomas L. Berkley in #Oakland https://t.co/EIrgCVUYOZ reageer retweet
twitter:Lefebvre_Sam twitterde op donderdag 10-11-2016 om 06:08:40Fireworks a-go-go! https://t.co/mIWFkCdvYH reageer retweet
]twitter:jessicailynn twitterde op donderdag 10-11-2016 om 06:55:57People set Federal building aflame #OakProtest https://t.co/T7LyntCMfq reageer retweet
Bullsh*t. Het is rechts wat de laagopgeleiden juist het meeste raakt, of zijn dingen als ontslagrechtversoepeling, ww-verkorting, flexwerk en bezuiniging op de zorg zaken waar juist zij de vruchten van plukken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:57 schreef Loekie1 het volgende:
Laagopgeleid, die altijd links stemde, stemt nu rechts omdat die gigantische problemen op zich af ziet komen en gigantisch bezorgd is. Dan heb je net als in de tijd van Churchill, een sterke man nodig. Hoogopgeleid blijft inzetten op de Chamberlains.
Wat heeft de gewone man precies te verwachten van rechts, Loekie? Ga je daar nog een keer op in?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Loekie1 het volgende:
De moeite die de gewone man heeft om in gesprek te raken met de fanatieke linkse elite, is denk ik hetzelfde als van de gewone vredelievende moslim die zich in gezelschap van fanatieke moslims bevindt.
Als je maar hard genoeg je best doet mag ook jij minder belasting te betalen!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft de gewone man precies te verwachten van rechts, Loekie? Ga je daar nog een keer op in?
Misschien kun je zelf eens gaan nadenken wat ze beweegt? Heb je dat interview gezien met die man van die staalfabriek?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft de gewone man precies te verwachten van rechts, Loekie? Ga je daar nog een keer op in?
Het aantal doodsbedreigingen aan het adres van de president is verviervoudigd nadat Obama president werd. En mensen hebben helemaal niets verloren toen Obama president werd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het grootste deel van die demonstranten bestaat uit jonge (blanke) watjes die niks gewend zijn terwijl talloze Trumpsupporters die alles verloren hebben of bang zijn dat ze alles verliezen zich gewoon netjes gedroegen toen Obama als president werd gekozen. Geen demonstraties, geen geweld, niet in marsen opriepen tot het vermoorden van Obama.
Echt, dan ben je al dommer dan gemiddeld en denk je het nog beter te weten dan slimmere mensen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:57 schreef Loekie1 het volgende:
Laagopgeleid, die altijd links stemde, stemt nu rechts omdat die gigantische problemen op zich af ziet komen en gigantisch bezorgd is. Dan heb je net als in de tijd van Churchill, een sterke man nodig. Hoogopgeleid blijft inzetten op de Chamberlains.
Ik vraag het aan jou.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf eens gaan nadenken wat ze beweegt? Heb je dat interview gezien met die man van die staalfabriek?
Ik begrijp ze wel, jij niet dus jij mag eens proberen na te denken. Voor een hoogopgeleide is dat toch geen probleem, nadenken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou.
Vertel me: wat zijn de rechtse zegeningen in Nederland voor de gewone man geweest de laatste tien jaar?
Zeg dan gewoon dat je er geen kunt noemen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel, jij niet dus jij mag eens proberen na te denken. Voor een hoogopgeleide is dat toch geen probleem, nadenken?
Leg uit, wat begrijp je eraan? Wat levert een stem op rechts de gewone man op?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel, jij niet dus jij mag eens proberen na te denken. Voor een hoogopgeleide is dat toch geen probleem, nadenken?
Hebben we nog wel links beleid? Zelfs de PvdA is naar rechts geschoven als je nog over die termen kunt spreken. Oh man het is zo een puinzooi als het om arbeid gaat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullsh*t. Het is rechts wat de laagopgeleiden juist het meeste raakt, of zijn dingen als ontslagrechtversoepeling, ww-verkorting, flexwerk en bezuiniging op de zorg zaken waar juist zij de vruchten van plukken?
Is dit nou het volwassen debat van Trump-aanhangers? Want in mijn ogen is het niet veel beter dan dat van zijn tegenstanders.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:30 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]twitter:
Banen, inkomen, veiligheid, sociale cohesie, welvaart, huis, boom, beest, vrouwen, voetbal, bier.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg uit, wat begrijp je eraan? Wat levert een stem op rechts de gewone man op?
Het is allemaal een puinzooi, omdat niemand nog verstandige beslissingen durft te nemen. Het moet allemaal zo drastisch mogelijk, anders gaat het klootjesvolk weer huilen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hebben we nog wel links beleid? Zelfs de PvdA is naar rechts geschoven als je nog over die termen kunt spreken. Oh man het is zo een puinzooi als het om arbeid gaat.
Wat waren die miljoenen Tea Party aanhangers met hun "Go Back to Kenya" plakkaten destijds, Frietenstamp? Geen crybabies, waarschijnlijk, maar moedige verzetshelden die zich tegen de moloch van de policor verzetten, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:30 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]twitter:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Banen, inkomen, veiligheid, sociale cohesie, welvaart, huis, boom, beest, vrouwen, voetbal, bier.
Tegenwoordig dat ie zich gehoord voelt. En geen 'deplorable' wordt genoemd. Niet weggezet wordt als iemand met onderbuikgevoelens, maar iemand wiens zorgen serieus genomen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg uit, wat begrijp je eraan? Wat levert een stem op rechts de gewone man op?
Volwassen debat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dit nou het volwassen debat van Trump-aanhangers? Want in mijn ogen is het niet veel beter dan dat van zijn tegenstanders.
De PvdA is al jaren geen linkse partij meer, gewoon het schoothondje van de VVD.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hebben we nog wel links beleid? Zelfs de PvdA is naar rechts geschoven als je nog over die termen kunt spreken. Oh man het is zo een puinzooi als het om arbeid gaat.
Spreek je over 4 en 8 jaar wel weer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Dat geloof je echt zelf, ja? Vooral die eerste twee?
That's it?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig dat ie zich gehoord wordt. En geen 'deplorable' wordt genoemd.
Als het aan mij lag gingen we terug naar het Rijnlandmodel. Zeker voor lager en middelbaar opgeleiden die enorm veel hebben aan zekerheid en daarmee dus een toekomst. Hoger opgeleiden kunnen betere keuzes maken en konden ook onder dat model alle kanten uit en werd hun niets in de weg gelegd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is allemaal een puinzooi, omdat niemand nog verstandige beslissingen durft te nemen. Het moet allemaal zo drastisch mogelijk, anders gaat het klootjesvolk weer huilen.
Oh we kunnen het ook gewoon over Nederland hebben hoor. Vertel me de zegeningen van het beleid op gebied van arbeid, zorg en sociale zekerheid de laatste jaren... zeker voor de 'gewone man'.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Spreek je over 4 en 8 jaar wel weer.
Jij weet het allemaal veel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
That's it?
Dat 'ie gehoord wordt?
Nee, geweldig... daar zet ik ook graag sociale zekerheid, werknemersrechten en betaalbare zorg voor overboord.
Gast, je praat po*p.
Wat heb je daaraan in een bedreigende omgeving? Waarin je schoolgaande kinderen nachtmerries hebben over aanslagen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh we kunnen het ook gewoon over Nederland hebben hoor. Vertel me de zegeningen van het beleid op gebied van arbeid, zorg en sociale zekerheid de laatste jaren... zeker voor de 'gewone man'.
Succes.
Slachtofferrol much?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jij weet het allemaal veel beter natuurlijk.
Ah, het gaat dus toch weer om moslims en buitenlanders.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan in een bedreigende omgeving?
Wat zit je te mekkeren over deze demonstranten als je toch vindt dat er geen volwassen debat plaats hoeft te vinden?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Volwassen debat.Mensen zijn helemaal klaar met de geestelijke armoede van de politiek.
Denk dat dankzij rechts beleid de meeste mensen nachtmerries hebben over hun baan, hun toekomst, hun zorg en de toekomst van hun kinderen...quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan in een bedreigende omgeving? Waarin je schoolgaande kinderen nachtmerries hebben over aanslagen?
Niets maar het zou wel fijn zijn als de holocaust op school weer gewoon onderwezen kan worden. In dit soort zaken is de politiek veel te laks.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, het gaat dus toch weer om moslims en buitenlanders.
Logisch...
Wat heb je precies aan een kopvoddentaks en gesloten moskeeën als je je huur en zorg niet kunt betalen en afhankelijk bent van de grillen van de participatiewet?
Gast, kun je een beetje meer consistentie aanbrengen in je geschriften?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Niets maar het zou wel fijn zijn als de holocaust op school weer gewoon onderwezen kan worden.
En daar komen de nachtmerries over aanslagen nog bij, bij jonge mensen die eigenlijk fris en vrolijk in het leven zouden moeten staan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk dat dankzij rechts beleid de meeste mensen nachtmerries hebben over hun baan, hun toekomst, hun zorg en de toekomst van hun kinderen...
Natuurlijk Loekie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En daar komen de nachtmerries over aanslagen nog bij, bij jongen mensen die eigenlijk fris en vrolijk in het leven zouden moeten staan.
Ik ben een jong mens. Ik heb meer zorgen over het vinden van een vaste baan, bij het vinden van een betaalbare woning en het zorgen dat ik niet al mijn geld moet uitgeven aan een gezondheidsverzekering, dan over aanslagen of de holocaust.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En daar komen de nachtmerries over aanslagen nog bij, bij jongen mensen die eigenlijk fris en vrolijk in het leven zouden moeten staan.
Zoek op google even naar Tea Party racism.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:44 schreef YazooW het volgende:
Ik quote deze even vanuit het vorige deel van dit topic. Wat klopt hier niet?
[..]
Fijn, maar er zijn ook nog anderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben een jong mens. Ik heb meer zorgen over het vinden van een vaste baan, bij het vinden van een betaalbare woning en het zorgen dat ik niet al mijn geld moet uitgeven aan een gezondheidsverzekering, dan over aanslagen of de holocaust.
Serieus, je enige reden om rechts te koppelen aan 'de gewone man' is de standaard moslim-retoriek.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Fijn, maar er zijn ook nog anderen.
en dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoek op google even naar Tea Party racism.
Geniet van al die miljoenen heroïsche verzetsstrijders.quote:
Maak die kinderen dan niet zo bang met al die terreurverhalen. Beetje blijven relativeren hè.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En daar komen de nachtmerries over aanslagen nog bij, bij jonge mensen die eigenlijk fris en vrolijk in het leven zouden moeten staan.
maar wat heeft dat dan te maken met dat plaatje dat ik quote?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geniet van al die miljoenen heroïsche verzetsstrijders.
Ik denk dat er ook veel moslims zijn die de aanpak van de overheid niet voldoende vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus, je enige reden om rechts te koppelen aan 'de gewone man' is de standaard moslim-retoriek.
Echt sterk ja.
De meeste van mijn vrienden zijn met diezelfde dingen bezig. Kunnen moeilijk aan een vaste baan komen, moeten noodgedwongen nog bij hun ouders wonen, hebben geen uitzicht op het opbouwen van eigen kapitaal, dat soort dingen. En mijn vrienden zijn niet alleen hoogopgeleiden: dit gaat ook over bijvoorbeeld bouwvakkers, ziekenverzorgenden en leraren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Fijn, maar er zijn ook nog anderen.
Dat er behoorlijk wat Republikeins gecrybaby was de 8 jaar dat Obama president wasquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
maar wat heeft dat dan te maken met dat plaatje dat ik quote?
...quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er behoorlijk wat Republikeins gecrybaby was de 8 jaar dat Obama president was
Als mensen van welke afkomst ook meer zekerheden hebben is die angst er niet. Hoe kan het zijn dat ik me niet druk maak over die aanslagen en vluchtelingen dit terwijl ik dagelijks voor mijn werk met alle lagen van de bevolking te maken heb en het allemaal wel mee valt in de tijdgeest waar we nu in leven.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En daar komen de nachtmerries over aanslagen nog bij, bij jonge mensen die eigenlijk fris en vrolijk in het leven zouden moeten staan.
Allereerst de gelijktrekking van een paar kinderachtige relschoppers die hun zin niet krijgen met het gehele Democratische electoraatquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
...
Kijk nog eens naar het plaatje. Vooral de onderstaande foto.
Wat klopt er niet?
Waarom hadden Republikeinen moeten gaan rellen toen Obama president werd?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
...
Kijk nog eens naar het plaatje. Vooral de onderstaande foto.
Wat klopt er niet?
Helemaal fout. Kijk nog eens. Ben je wel eens in Frankrijk geweest?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allereerst de gelijktrekking van een paar kinderachtige relschoppers die hun zin niet krijgen met het gehele Democratische electoraat
Wat wil je nou horen? Dat 'de Democraten' de gewelddadige neofascisten zijn en 'de Republikeinen' de vredelievende burgers?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Helemaal fout. Kijk nog eens. Ben je wel eens in Frankrijk geweest?
Pffff. Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen? Dat 'de Democraten' de gewelddadige neofascisten zijn en 'de Republikeinen' de vredelievende burgers?
Ik mekker alleen dat ze onzin uitkramen. Dat ze horen wat er niet gezegd is en het verschil tussen gevoelens en feiten niet begrijpen. Dus eigenlijk dat ze met die politieke geestelijk armoede en leugens waar iedereen kotsbeu van heeft straten blokkeren en nette, positieve mensen verhinderen op tijd op hun fatsoenlijke werk te komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat zit je te mekkeren over deze demonstranten als je toch vindt dat er geen volwassen debat plaats hoeft te vinden?
Ahhh, een beetje zoals een 80-jarige Harry Byrd die in KKK-kostuum werd gefotosoept.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Pffff. Nee.
Die onderstaande foto is gemaakt in Parijs.
Kan me dat voorstellen. Daarom hoop ik dat hier verandering in komt. Dat moet een overheid als prioriteit gaan zien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben een jong mens. Ik heb meer zorgen over het vinden van een vaste baan, bij het vinden van een betaalbare woning en het zorgen dat ik niet al mijn geld moet uitgeven aan een gezondheidsverzekering, dan over aanslagen of de holocaust.
Zolang het nog duurtquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik mekker alleen dat ze onzin uitkramen. Dat ze horen wat er niet gezegd is en het verschil tussen gevoelens en feiten niet begrijpen. Dus eigenlijk dat ze met die politieke geestelijk armoede en leugens waar iedereen kotsbeu van heeft straten blokkeren en nette, positieve mensen verhinderen op tijd op hun fatsoenlijke werk te komen.
Fijn, ik ken een aantal docenten die de noodklok luiden. Die thuiszitten omdat ze het niet meer aankonden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als mensen van welke afkomst ook meer zekerheden hebben is die angst er niet. Hoe kan het zijn dat ik me niet druk maak over die aanslagen en vluchtelingen dit terwijl ik dagelijks voor mijn werk met alle lagen van de bevolking te maken heb en het allemaal wel mee valt in de tijdgeest waar we nu in leven.
Heel eenvoudig: Ik heb een prima werkgever met een prima CAO en dan ben ik maar een eenvoudige arbeider. Heb prima zekerheden zolang het nog duurt. Want als het aan de marktwerking ligt zou dat snel voorbij zijn en dit door rechts beleid die alles afbreekt.
Ik snap de opkomst van het populisme maar zoek dat niet op links of andere minderheden.
Nee, zolang mensen überhaupt nog werk hebben...quote:
Alles is sinds 2001 de schuld van links, dat is toch bekend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel grappig dat men de schuld bij rechts legt. Deze hele ontwikkeling is toch echt de schuld van links.
Zie dan ook deze wijsheid van Jonathan Pie die het haarfijn uitlegt.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik mekker alleen dat ze onzin uitkramen. Dat ze horen wat er niet gezegd is en het verschil tussen gevoelens en feiten niet begrijpen. Dus eigenlijk dat ze met die politieke geestelijk armoede en leugens waar iedereen kotsbeu van heeft straten blokkeren en nette, positieve mensen verhinderen op tijd op hun fatsoenlijke werk te komen.
Zou dat niet aan het beleid liggen. Dat onderwijzers te weinig ondersteuning krijgen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Fijn, ik ken een aantal docenten die de noodklok luiden. Die thuiszitten omdat ze het niet meer aankonden.
wat een onzin. net alsof dat zo belangrijk is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
In elk geval krijgen fanatici te veel ruimte in de klassen. En er komen steeds meer fanatici bij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zou dat niet aan het beleid liggen. Dat onderwijzers te weinig ondersteuning krijgen?
Dat was me al langer duidelijk, dat de grootste reden tot vreugde bij de Fok Trump fanboys over de verkiezing niets van doen heeft met politieke ideologie, interesse in Amerika of diens bevolking, maar hoeveel tranen Matthijs v Nieuwkerk plengt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Vol die pepperspray in dr bakkes![]()
Had ze maar moeten luisteren.
ja echt leuk he??quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Welke vreselijke daad beging deze vrouw dat ze even een flinke dot pepperspray moest slikken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Uitzonderingen heb je altijd. Natuurlijk heb je crimineel tuig en fanatici die je hard moet aanpakken. Maar die heb je onder elke bevolkingsgroep van welke afkomst dan ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
In elk geval krijgen fanatici te veel ruimte in de klassen.
Dit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed, de gewone man heeft geen vaste baan, geen sociale zekerheid, kan de zorg niet betalen en ziet weinig toekomstperspectief voor zichzelf en zijn kinderen...
MAAR...
Zwarte Piet blijft zwart en de koran is uit de Tweede Kamer.
Dank je wel rechts!
Dat ga je niet oplossen door moslimpje te pesten, maar door te stemmen op een partij die een structurele investering in onderwijs wil doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Fijn, ik ken een aantal docenten die de noodklok luiden. Die thuiszitten omdat ze het niet meer aankonden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Op de sociale werkplaats maakt het inderdaad niet uit als je te laat komt of helemaal niet verschijnt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat een onzin. net alsof dat zo belangrijk is.
Op wat voor manier krijgen fanatici te veel ruimte in klassen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
In elk geval krijgen fanatici te veel ruimte in de klassen. En er komen steeds meer fanatici bij.
Over oplossingen wordt verschillend gedacht en daar zit nu precies het verschil tussen de elite en de gewone man. Met een beetje helikopterview begrijp je dat ook. En de elite heeft niet altijd gelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat ga je niet oplossen door moslimpje te pesten, maar door te stemmen op een partij die een structurele investering in onderwijs wil doen.
En dat is niet de PVV of de VVD.
Zie hier het ware gezicht van rechts.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats maakt het inderdaad niet uit als je te laat komt of helemaal niet verschijnt.
Kun je dat ook even uitleggen? Wie is dan die elite, wie is de gewone man? En hoe denken zij er verschillend over?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Over oplossingen wordt verschillend gedacht en daar zit nu precies het verschil tussen de elite en de gewone man.
De VVD is ook veel groter dan het aantal zetels dat ze daadwerkelijk demografisch verantwoorden met hun partijprogramma.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat nu in Nederland gebeurt is, heel niet toevallig, een carbon kopie van hoe de Republikeinen vanaf 1968 de harten van de 'gewone man' hebben veroverd door vooral in te spelen op zaken als ras, etniciteit en geloof. De Southern Strategy van Nixon en Reagan (google op Lee Atwater) heeft ervoor gezorgd dat juist de mensen die het minst hebben aan rechtse politiek, er toch vol op stemmen.
ik zit gewoon op school vriend. ik volg gewoon een MBO 2 opleiding hoor. niks geen sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats maakt het inderdaad niet uit als je te laat komt of helemaal niet verschijnt.
En het volgende bewijs dat PVV stemmers voornamelijk sociopaten zijn. Zal wel komen door het korten op de geestelijke gezondheidszorg.quote:
Dat kun je zelf wel bedenken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kun je dat ook even uitleggen? Wie is dan die elite, wie is de gewone man? En hoe denken zij er verschillend over?
Orders van bevoegd gezag negeren. Agent in functie schofferen en/of aanvallen. Vuurwerkbommetjes gooien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welke vreselijke daad beging deze vrouw dat ze even een flinke dot pepperspray moest slikken?
Meh. Deze Trump Fanboy ontkracht net anders wel even die propaganda waar iedereen in dit topic overheen loopt zonder het op te merken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was me al langer duidelijk, dat de grootste reden tot vreugde bij de Fok Trump fanboys over de verkiezing niets van doen heeft met politieke ideologie, interesse in Amerika of diens bevolking, maar hoeveel tranen Matthijs v Nieuwkerk plengt.
En weer een bewijs dat linksjes het meest generaliseren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef gelly het volgende:
[..]
En het volgende bewijs dat PVV stemmers voornamelijk sociopaten zijn. Zal wel komen door het korten op de geestelijke gezondheidszorg.
Dat siert je overigens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Meh. Deze Trump Fanboy ontkracht net anders wel even die propaganda waar iedereen in dit topic overheen loopt zonder het op te merken.
Demonstreren is goed, maar ga niet de politie lopen uitdagen.
En als Trump er nu niet was hadden we nu Clinton gehad. Nog meer leugens van de democraten. Elke 4 jaar mooie beloftes doen om deze vervolgens niet na te komen. Zoals Obama met zijn belofte om te investeren in de zwarte wijken. Kijk eens wat er in zijn eigen stad is gebeurd met de zwarte wijken de afgelopen 8 jaar, die zijn veranderd in een situatie die vergelijkbaar is met een burgeroorlog.
Verder hadden de democraten Bernie Sanders een eerlijke kans moeten geven. Toen dat niet gebeurde gingen de mensen trouwens ook niet de straat op.
Ach ja, nu ben ik weer links. Nou, als voor jou het plaatje maar klopt nietwaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:12 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
En weer een bewijs dat linksjes het meest generaliseren.
Nee, kan ik niet. Ik ben dom. Leg je het asljeblieft even uit, dan weet ik de volgende keer ook waarom ik PVV moet stemmen.quote:
maar dat zal Trump ook niet doen. het zal een zooitje worden als hij straks president word.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Orders van bevoegd gezag negeren. Agent in functie schofferen en/of aanvallen. Vuurwerkbommetjes gooien.
Gewoon door de mooie grote deur in de gouden muur op lange vakantie sturen deze beroepsprotesters. Zij gaan America not great maken.
Ik zie geen van die dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Orders van bevoegd gezag negeren. Agent in functie schofferen en/of aanvallen. Vuurwerkbommetjes gooien.
Gewoon door de mooie grote deur in de gouden muur op lange vakantie sturen deze beroepsprotesters. Zij gaan America not great maken.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach ja, nu ben ik weer links. Nou, als voor jou het plaatje maar klopt nietwaar.
net alsof trump wel al zijn beloftes na zal komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Meh. Deze Trump Fanboy ontkracht net anders wel even die propaganda waar iedereen in dit topic overheen loopt zonder het op te merken.
Demonstreren is goed, maar ga niet de politie lopen uitdagen.
En als Trump er nu niet was hadden we nu Clinton gehad. Nog meer leugens van de democraten. Elke 4 jaar mooie beloftes doen om deze vervolgens niet na te komen. Zoals Obama met zijn belofte om te investeren in de zwarte wijken. Kijk eens wat er in zijn eigen stad is gebeurd met de zwarte wijken de afgelopen 8 jaar, die zijn veranderd in een situatie die vergelijkbaar is met een burgeroorlog.
En echt een Fanboy ben ik trouwens niet. Die avatar/ui heb ik een half jaar geleden ingesteld voor de lolz. Nu Trump president is laat ik hem ook staan ook. Valt veel op te merken aan Trump, maar de manier waarop de Democraten Bernie Sanders hebben genaaid maakt mij wel blij dat Clinton het niet is geworden.quote:
Eensquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
En echt een Fanboy ben ik trouwens niet. Die avatar/ui heb ik een half jaar geleden ingesteld voor de lolz. Nu Trump president is laat ik hem ook staan ook. Valt veel op te merken aan Trump, maar de manier waarop de Democraten Bernie Sanders hebben genaaid maakt mij wel blij dat Clinton het niet is geworden.
Trump heeft nog niets gedaan en de zaken gaan alleen door zijn verkiezing al beter, zie reactie Dow Jones.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar dat zal Trump ook niet doen. het zal een zooitje worden als hij straks president word.
Iedereen met een beetje verstand is blij dat Clinton het niet is geworden, want zij is een ramp. Maar iedereen met een beetje verstand is nog verdrietiger dat Trump het wel is geworden, want hij is nog een grotere ramp.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
En echt een Fanboy ben ik trouwens niet. Die avatar/ui heb ik een half jaar geleden ingesteld voor de lolz. Nu Trump president is laat ik hem ook staan ook. Valt veel op te merken aan Trump, maar de manier waarop de Democraten Bernie Sanders hebben genaaid maakt mij wel blij dat Clinton het niet is geworden.
Nee, ik bedoel niet 'weet ik niet'. Vul ik voor jou ook alles in? Nee, doet dat dan ook niet bij mij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zeg je de hele tijd als je 'weet ik niet' bedoelt. Waarom?
Hm. Maar als iemand anders het niet weet en ernaar vraagt, dan wil je het toch niet zeggen? Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:18 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet 'weet ik niet'. Vul ik voor jou ook alles in? Nee, doet dat dan ook niet bij mij.
Als hij ze niet na zou komen dan komt dat niet omdat hij er niet hard voor gewerkt heeft maar doordat hij tegengewerkt is. Probeer op z'n minst even logisch te denken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
net alsof trump wel al zijn beloftes na zal komen.![]()
geloof je dit echt zelf. die man is gewoon een dictator. en dictators hebben wij al genoeg op deze wereld.
nee de zaken gaan helemaal niet beter. amerika is boos, mensen zijn daar aan het protesteren, california wil zelfs niet meer bij amerika horen, Trump likt de kont van putin, en wij gaan in nederland traks verliezen leiden omdat trump alleen maar aan zichzelf denkt en het land waar HIJ zelf in woont.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:18 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Trump heeft nog niets gedaan en de zaken gaan alleen door zijn verkiezing al beter, zie reactie Dow Jones.
Wat heeft dit met fanatici in het onderwijs te maken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Loekie1 het volgende:
Als de politiek in Nederland de oplossingen die de gewone man heeft, niet serieus neemt krijg je heel veel PVV-stemmers wat voor een groot deel een proteststem is.
Heel veel PVV-stemmers leidt tot een tegenreactie: heel veel DENK-stemmers.
Er is dus hoognodig een helikopterview nodig in de politiek waarbij meer voldaan wordt aan de oplossingen van de niet-elite, waardoor meer mensen op de middenpartijen gaan stemmen.
En deze logica snap ik ook niet. Absoluut niet suggestief bedoeld, maar wat is hier logisch aan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Loekie1 het volgende:
Als de politiek in Nederland de oplossingen die de gewone man heeft, niet serieus neemt krijg je heel veel PVV-stemmers wat voor een groot deel een proteststem is.
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand is blij dat Clinton het niet is geworden, want zij is een ramp. Maar iedereen met een beetje verstand is nog verdrietiger dat Trump het wel is geworden, want hij is nog een grotere ramp.
Het is alsof je blij bent dat je hondenpoep moet eten, omdat je spruitjes vies vindt.
Hetzelfde geldt voor Obama, neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Als hij ze niet na zou komen dan komt dat niet omdat hij er niet hard voor gewerkt heeft maar doordat hij tegengewerkt is. Probeer op z'n minst even logisch te denken.
Gaat nooit gebeuren. Nederland is veel te belangrijk voor de VS.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee de zaken gaan helemaal niet beter. amerika is boos, mensen zijn daar aan het protesteren, california wil zelfs niet meer bij amerika horen, Trump likt de kont van putin, en wij gaan in nederland traks verliezen leiden omdat trump alleen maar aan zichzelf denkt en het land waar HIJ zelf in woont.
Dat is een onderdeel waar meer moet gebeuren. Holocaust onderwijzen verplicht, want het is een feit. Daarmee niet marchanderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat heeft dit met fanatici in de klassen (ik corrigeer je even als je het goed vindt) te maken?
volgens trump niet. die denkt alleen maar aan zichzelf. europa boeit hem vrij weinig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Nederland is veel te belangrijk voor de VS.
Hoe sluit dat aan bij wat je eerder zei?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel waar meer moet gebeuren. Holocaust onderwijzen verplicht, want het is een feit. Daarmee niet marchanderen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee de zaken gaan helemaal niet beter. amerika is boos, mensen zijn daar aan het protesteren, california wil zelfs niet meer bij amerika horen, Trump likt de kont van putin, en wij gaan in nederland traks verliezen leiden omdat trump alleen maar aan zichzelf denkt en het land waar HIJ zelf in woont.
Nederland is 1 van de grootste foreign investors van de VS. Als Trump moeilijk gaat doen schiet hij zichzelf in de voet. Trump had mooie praatjes tijdens de campagne, maar nu gaat hij echt wel veranderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:24 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
volgens trump niet. die denkt alleen maar aan zichzelf. europa boeit hem vrij weinig.
Bij wát ik eerder zei?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe sluit dat aan bij wat je eerder zei?
luister vriend. je zal het vanzelf wel merken. geloof me maar.quote:
Dit.. de soep wordt nooit, enzovoorts...quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nederland is 1 van de grootste foreign investors van de VS. Als Trump moeilijk gaat doen schiet hij zichzelf in de voet. Trump had mooie praatjes tijdens de campagne, maar nu gaat hij echt wel veranderen.
Ja. Bij wat je eerder zei over oplossingen van het klootjesvolk die serieus genomen moesten worden en bij dat gedoe over fanatici in het onderwijs.quote:
klopt ja....hij is idd een goede manipulator.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nederland is 1 van de grootste foreign investors van de VS. Als Trump moeilijk gaat doen schiet hij zichzelf in de voet. Trump had mooie praatjes tijdens de campagne, maar nu gaat hij echt wel veranderen.
Dat is een van de maatregelen die het 'klootjesvolk' zou willen: holocaust onderwijzen en niet laten liggen omdat fanatici in de klas het er niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja. Bij wat je eerder zei over oplossingen van het klootjesvolk die serieus genomen moesten worden en bij dat gedoe over fanatici in het onderwijs.
Hm. Imposante onderwijsagenda.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is een van de maatregelen die het 'klootjesvolk' zou willen: holocaust onderwijzen en niet laten liggen omdat fanatici in de klas het er niet mee eens zijn.
Welke fanatici in de klas zijn het er niet mee eens? Wat wordt er opgelost door de holocaust te onderwijzen? En sinds wanneer zou het alleen het klootjesvolk zijn dat de holocaust onderwezen wil zien?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is een van de maatregelen die het 'klootjesvolk' zou willen: holocaust onderwijzen en niet laten liggen omdat fanatici in de klas het er niet mee eens zijn.
Doe niet zo dom.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welke fanatici in de klas zijn het er niet mee eens? Wat wordt er opgelost door de holocaust te onderwijzen? En sinds wanneer zou het alleen het klootjesvolk zijn dat de holocaust onderwezen wil zien?
Je ziet hem al langzaam draaien omtrent Obamacare anders. Was toch 1 van de belangrijkste punten in zijn campagne om Obamacare volledig af te schaffen, nu heeft hij het er al over om bepaalde delen uit Obamacare te behouden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:29 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
klopt ja....hij is idd een goede manipulator.
en hij gaat veranderen??.........de kans dat ik in een vlinder ga veranderen is groter dan dat trump gaat veranderen.
Sterker nog, hij heeft zelfs echt socialistische punten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je ziet hem al langzaam draaien omtrent Obamacare anders. Was toch 1 van de belangrijkste punten in zijn campagne om Obamacare volledig af te schaffen, nu heeft hij het er al over om bepaalde delen uit Obamacare te behouden.
Veel rechtse politici hebben dat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft zelfs echt socialistische punten.
lees dit ff wil je.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je ziet hem al langzaam draaien omtrent Obamacare anders. Was toch 1 van de belangrijkste punten in zijn campagne om Obamacare volledig af te schaffen, nu heeft hij het er al over om bepaalde delen uit Obamacare te behouden.
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar echt niemand is ervoor om dat te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:40 schreef Loekie1 het volgende:
Verder moet je de complottheorieën in de klas niet toestaan. Het gaat om duidelijkheid. De aanslagen zijn niet het werk van Amerikanen en zionisten en die 'waarheid' niet als mogelijke waarheid in de klas (laten) verkondigen.
Even globaal doorgelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:36 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
lees dit ff wil je.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-zijn-val-a1527459
Maar het gebeurt nu wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar echt niemand is ervoor om dat te doen.
wat boeit mij die Obamacare nou!! heb je gelezen wat voor rare dingen deze man allemaal heeft gezegd tijdens de laatste debaten. jij bent misschien niet onder de indruk, maar ik vind het nogal wat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Even globaal doorgelezen.
Artikel gaat over zijn uitspraak dat hij bij voorbaat niet zegt dat hij de verkiezingsuitslag zal accepteren. Wat heeft dat te maken met zijn draai omtrent Obamacare?
Doe eens een linkje dan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dit heet wegkijken, het gebeurt wel. Er is net een rapport verschenen waaruit dit blijkt.
Hier kun je het rapport downloaden:quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan.
Wat bedoel je met 'elite'?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:32 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om een imposante agenda - dat is elite-denken -, het gaat om duidelijkheid.
Ik geloof dat hij zijn harde toon gaat matigen. Zijn opmerking om vooraf niet te zeggen dat hij de verkiezingsuitslag zal accepteren is ook niks mee. Kan van alles gebeuren namelijk tijdens zo'n verkiezingen, dat hebben we in het verleden ook wel gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:44 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat boeit mij die Obamacare nou!! heb je gelezen wat voor rare dingen deze man allemaal heeft gezegd tijdens de laatste debaten. jij bent misschien niet onder de indruk, maar ik vind het nogal wat.
quote:Hij lijkt te beseffen dat hij de presidentsverkiezingen niet meer kan winnen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij zijn harde toon gaat matigen. Zijn opmerking om vooraf niet te zeggen dat hij de verkiezingsuitslag zal accepteren is ook niks mee. Kan van alles gebeuren namelijk tijdens zo'n verkiezingen, dat hebben we in het verleden ook wel gezien.
Ik wil nog wel even deze zin quoten uit dat NRC artikel.
[..]
Ja, dat zie ik, maar wat bedoel je met 'elite'? De tweede helft van die samenstelling snap ik wel.quote:
Wat begrijp je niet aan elite?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar wat bedoel je met 'elite'? De tweede helft van die samenstelling snap ik wel.
Mensen die zich beter voelen dan de gewone man.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar wat bedoel je met 'elite'? De tweede helft van die samenstelling snap ik wel.
quote:Amsterdammers zijn nette mensen. Vluchtelingen worden zonder morren opgevangen. Wilders krijgt bij ons geen voet aan de grond. Wij doen niet aan racisme.
Dat is voor de provincialen in hun dorpjes, die in buurthuizen niet de woorden voor hun kleinburgerlijke angst kunnen vinden en daarom 'daar moet een piemel in' roepen. Wij zijn niet zo, wij doen daar niet aan.
http://www.parool.nl/opin(...)ent&utm_content=free
Dus dan begrijp je de hele discussie niet die momenteel wordt gevoerd over kloof elite en klootjesvolk?quote:
Wel in abstracte zin, maar niet in concrete.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dus dan begrijp je de hele discussie niet die momenteel wordt gevoerd over kloof elite en klootjesvolk?
joh....dat is alweer een jaar geleden gebeurd. je haalt teveel ouwe kooien uit de sloot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen die zich beter voelen dan de gewone man.
Voorbeeldje:
[..]
Mensen die hun mening gevormd hebben in de boeken in plaats van op straat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel in abstracte zin, maar niet in concrete.
Die mensen bestaan niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Mensen die hun mening gevormd hebben in de boeken in plaats van op straat.
boeiend....blijf je hier nou over doorzeuren?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel in abstracte zin, maar niet in concrete.
Dat is een quote uit een opiniestuk dat vorige week is gepubliceerd op de site van het Parool.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh....dat is alweer een jaar geleden gebeurd. je haalt teveel ouwe kooien uit de sloot.
Je hebt door dat je op een forum zit?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
boeiend....blijf je hier nou over doorzeuren?ga verder naar het volgende onderwerp aub.
ja hoor. hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt door dat je op een forum zit?
niet waar. dit komt mij te bekent voor. dit is vorig jaar gebeurd. ik weet het heel zeker.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is een quote uit een opiniestuk dat vorige week is gepubliceerd op de site van het Parool.
Koeien bedoel je neem ik aan. Die haal je uit de sloot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh....dat is alweer een jaar geleden gebeurd. je haalt teveel ouwe kooien uit de sloot.
pardon? ik ben heus niet de weg kwijt hoor. alleen je blijft zo lang doorgaan over dat elite gebeuren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Lijkt net of je echt geen idee hebt waar je bent of wat je vindt. Extreem verward.
ooh shit. ja ik vergsite me even. ik bedoel idd koeien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koeien bedoel je neem ik aan. Die haal je uit de sloot.
Lijkt net. Constant wisselen van mening, niet weten hoe topics werken, inhoud van een discussie niet begrijpen... Ja, dat lijkt mij bijzonder verward.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
pardon? ik ben heus niet de weg kwijt hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt net. Constant wisselen van mening, niet weten hoe topics werken, inhoud van een discussie niet begrijpen... Ja, dat lijkt mij bijzonder verward.
Ik ken jou niet. Ik heb niks over je te zeggen. Ik zeg alleen dat je heel verward overkomt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:07 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]dus wat je eigenlijk wil zegen over mij als persoon is?
maar dat ben ik helemaal niet eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet. Ik heb niks over je te zeggen. Ik zeg alleen dat je heel verward overkomt.
Ik bedoel:quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar dat ben ik helemaal niet eens.hoe bedoel je?
Maar goed, niet zo belangrijk verder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:06 schreef Jigzoz het volgende:
Constant wisselen van mening, niet weten hoe topics werken, inhoud van een discussie niet begrijpen... Ja, dat lijkt mij bijzonder verward.
Ja, dat heb ik gelezen. Daar staat niets in over leraren die praten over zionistische complotten of die de holocaust willen verzwijgen. Er staat dat sommige kinderen er niet zo blij mee zijn. Dus, wil je die kinderen vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geweten ontzeggen of weet je niet waar je over praat?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hier kun je het rapport downloaden:
https://www.rijksoverheid(...)westies-in-de-school
ja idd Skeleto. laten we alsjebieft niet teveel oftopic gaan oke. het is verder niet belangrijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik bedoel:
[..]
Maar goed, niet zo belangrijk verder.
Oké man.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:11 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd Skeleto. laten we alsjebieft niet teveel oftopic gaan oke. het is verder niet belangrijk.
Verbaast me niks. Waarschijnlijk volgt er dan zo weer een huilbui.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:17 schreef Anthonie24 het volgende:
![]()
![]()
moest net hard lachen......sorry Skeleto.
ik zou me heel beledigd moeten voelen door jouw opmerking. maar ik moet er heel hard om lachen. jij bent eigenlijk wel grappig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Waarschijnlijk volgt er dan zo weer een huilbui.
Is goed man.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik zou me heel beledigd moeten voelen door jouw opmerking. maar ik moet er heel hard om lachen. jij bent eigenlijk wel grappig.![]()
Jigzoz baas.ik laat je nu weer met rust hoor.
Waarom is een Amsterdammer geen gewone man? Waarom is de man in een provinciedorpje die 'daar moet een piemel in' roept, de gewone man? Er wonen meer mensen in de steden dan in de provinciedorpjes. Ik vind dat jij een vreemde normaal hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen die zich beter voelen dan de gewone man.
Voorbeeldje:
[..]
Normaal = iedereen die het met Loekie1 eens is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom is een Amsterdammer geen gewone man? Waarom is de man in een provinciedorpje die 'daar moet een piemel in' roept, de gewone man? Er wonen meer mensen in de steden dan in de provinciedorpjes. Ik vind dat jij een vreemde normaal hebt.
En elite?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Normaal = iedereen die het met Loekie1 eens is.
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:56 schreef starla het volgende:
Tsja, als je geen argumenten hebt, ga je meppen.
Vind het een hele logische reactie deze rellen die mooi het ideologisch faillissement van de faux-liberalen representeren.
Ga vooral zo door en we krijgen 2 termijnen Trump
Vast veel, want hij heeft ongeveer 30% van de latino vote gehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat zou trump tof vinden aan latino's?
Och och ze laten zichzelf wel kennen zegquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
Clinton-adviseur: overwinning Trump is staatsgreep van FBI
De overwinning van Donald Trump is een direct gevolg van het ingrijpen van FBI-directeur James Comey. Dat zegt Sidney Blumenthal, adviseur en vriend van de Clintons, tegen Nieuwsuur.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)tsgreep-van-fbi.html
Dat lijkt wel de personificatie van Ad Melkert. Hij zei ook dat Trump zich zal omringen met een regering van 'deplorables'. Bij 22minuut17. Weten we meteen waar Hilary haar 'deplorables'-uitspraak vandaan had.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Och och ze laten zichzelf wel kennen zeg
Sidney Blumenthal hoort in het rijtje thuis van John Podesta, ........ George Sorosquote:
Als dat in die bewoordingen gezegd wordt is dat heel anders dan de achterlijke uitspraken die Trump doetquote:Op zaterdag 12 november 2016 09:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat Trump roept dat Amerika weer great gemaakt moet worden, criminelen en tuig retour afzender gaan, westerse normen en waarden gerespecteerd moeten worden en er banen komen kan niet het probleem zijn.
En dat durft Turkije te zeggen....twitter:News_Executive twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 19:35:36BREAKING: Turkey issues a travel warning to the U.S! Due to the ongoing protests against President elect Trump. https://t.co/G9HsBnYxSs reageer retweet
Precies, de Ku Klux Klan, Minutemen, Red Shirts, John Birch Society, Council of Conservative Citizens... allemaal links.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:17 schreef Achterhoker het volgende:
Wel weer opmerkelijk dat het juist weer links is dat naar geweld grijpt.
Mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom is een Amsterdammer geen gewone man? Waarom is de man in een provinciedorpje die 'daar moet een piemel in' roept, de gewone man? Er wonen meer mensen in de steden dan in de provinciedorpjes. Ik vind dat jij een vreemde normaal hebt.
Hey, daar hebben we ziltje weer!quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, de Ku Klux Klan, Minutemen, Red Shirts, John Birch Society, Council of Conservative Citizens... allemaal links.
Neuh, had ik geen tijd voor.. ik moet namelijk wel werken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:30 schreef starla het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we ziltje weer!
Beetje bijgekomen van Trump's overwinning of zit je nu al in 5 dagen durende paniek- c.q. jankaanval?
Zou lachen zijn als ze uit de ouderlijke macht gezet word en dat Trump dat kereltje adopteert.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:54 schreef frietenstamp het volgende:
Gestoord links kutwijf mishandelt zoontje omdat hij op school voor Trump gestemd heeft.
http://www.ad.nl/dossier-(...)m-op-trump~a0d89423/
Trump die z'n eigen kind van 10 om 3 uur 's nachts tollend van de vermoeidheid pontificaal in beeld laat staan? Die vader?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als ze uit de ouderlijke macht gezet word en dat Trump dat kereltje adopteert.
Ach, hij zou ieder geval verzekerd zijn van een onbezorgde toekomst, dat maakt het gemis aan vaderliefde ruimschoots goed.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Trump die z'n eigen kind van 10 om 3 uur 's nachts tollend van de vermoeidheid pontificaal in beeld laat staan? Die vader?
Als oppervlakkigheid je ding is wel ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, hij zou ieder geval verzekerd zijn van een onbezorgde toekomst, dat maakt het gemis aan vaderliefde ruimschoots goed.
Daar zou je de veilige oorlogshaarden van Turkije niet voor verlaten natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:38 schreef Infection het volgende:
En dat durft Turkije te zeggen....twitter:News_Executive twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 19:35:36BREAKING: Turkey issues a travel warning to the U.S! Due to the ongoing protests against President elect Trump. https://t.co/G9HsBnYxSs reageer retweet
Alsof de vader van dat mishandelde jochie nog in beeld is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, hij zou ieder geval verzekerd zijn van een onbezorgde toekomst, dat maakt het gemis aan vaderliefde ruimschoots goed.
Wanneer je tegenstander de eigen vlag gaat verbranden weet je dat je aan de goede kant staat.quote:
Vlagverbranding staat bij jou vermoedelijk iets hoger op de lijst van wat erg is dan de enorme aantallen doden door vuurwapens.quote:Op zondag 13 november 2016 00:41 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wanneer je tegenstander de eigen vlag gaat verbranden weet je dat je aan de goede kant staat.
Heerlijk om te zien hoe dit gefrustreerde stukje stront zich in hun eigen straten aan het uitschijten is. Sorry, maar het is elke dag weer genieten. Wat een feest!quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:56 schreef starla het volgende:
Tsja, als je geen argumenten hebt, ga je meppen.
Vind het een hele logische reactie deze rellen die mooi het ideologisch faillissement van de faux-liberalen representeren.
Ga vooral zo door en we krijgen 2 termijnen Trump
Er vast sprake van een mediacomplot, maar dit ziet eruit als heftige rellen. 'Destroy America' ook. Waarom haalt dit het nieuws niet? Of is het misschien toch niet zo rampzalig allemaal?quote:
De onderste foto is genomen tijdens de rellen in Baltimore, die uitbraken nadat een zwarte jongen was neergeschoten.quote:
Oh, dat heb ik gemist tijdens de afgelopen protesten. Linkje?quote:Op zondag 13 november 2016 03:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vlagverbranding staat bij jou vermoedelijk iets hoger op de lijst van wat erg is dan de enorme aantallen doden door vuurwapens.
Wat een BS weer, die onderste is een foto van de rellen in Baltimore van een paar jaar geleden na een schietincident waarbij een zwarte werd neergeschoten, dacht je nou echt dat die lui daar op de foto Hillary supporters zijn?quote:
twitter:PrisonPlanet twitterde op zondag 13-11-2016 om 10:20:51The most rampant hatred and actual misogyny is reserved for conservative/Republican women.Tolerant left strikes a… https://t.co/DVLt3o9anr reageer retweet
Mijn excuses nog voor gisteren, trouwens...quote:Op zondag 13 november 2016 13:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een BS weer, die onderste is een foto van de rellen in Baltimore van een paar jaar geleden na een schietincident waarbij een zwarte werd neergeschoten, dacht je nou echt dat die lui daar op de foto Hillary supporters zijn?
Waar hebben we het over?quote:Op zondag 13 november 2016 13:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn excuses nog voor gisteren, trouwens...
Geen excuses nodig, ik was het alweer vergeten.quote:Op zondag 13 november 2016 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trump/mand vallen etc. Was niet nodig.
Geen idee om eerlijk te zijn. Gewoon op 9Gag tegengekomen. Mogelijk is de foto wat aangedikt.quote:Op zondag 13 november 2016 11:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er vast sprake van een mediacomplot, maar dit ziet eruit als heftige rellen. 'Destroy America' ook. Waarom haalt dit het nieuws niet? Of is het misschien toch niet zo rampzalig allemaal?
quote:Op zondag 13 november 2016 13:29 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PrisonPlanet twitterde op zondag 13-11-2016 om 10:20:51The most rampant hatred and actual misogyny is reserved for conservative/Republican women.Tolerant left strikes a… https://t.co/DVLt3o9anr reageer retweet
Achja. Links zit vol met schizofrenen en ander mentaal gestoorde figuren. Dingen zoals dit zijn dus wel te verwachten.quote:Op zondag 13 november 2016 13:29 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PrisonPlanet twitterde op zondag 13-11-2016 om 10:20:51The most rampant hatred and actual misogyny is reserved for conservative/Republican women.Tolerant left strikes a… https://t.co/DVLt3o9anr reageer retweet
Ook in relatie tot deze verkiezingen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, de Ku Klux Klan, Minutemen, Red Shirts, John Birch Society, Council of Conservative Citizens... allemaal links.
quote:In Portland, Oregon (USA) zijn dit weekend 71 mensen aangehouden die aan het rellen waren wegens den democratischen uitverkiezing van de heer D. Trump als president-elect. Arrestanten vernielden pliesie-auto's, vielen agenten aan, schopten rotzooi en verdomden het te luisteron naar Oom Agent. In de VS kom je dan met je huilie-huilie millennial kokosnoot op een website van de politie, compleet met naam en toenaam en stupiditeit. En dat ziet er dan zo uit. Schitterend stukje antropologies Schallmaier schedelmeten voor beginners. Hee, daar hebben we Ali B! En Gyurka! En Tofik! En Arzu! En Arnon! En -lol- Arjan Robben! Enfin, zoek ze allemaal.
Hoezo? Dat zijn toch gewoon studenten Literatuurwetenschappen en Kunstgeschiedenis?quote:
Zou zo een campagne-poster tegen meth kunnen zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ranten.html#comments
Man man man wat een figuren..![]()
![]()
Zijn dit de 61 vormen van verschillende genders onder millenials?quote:Op maandag 14 november 2016 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ranten.html#comments
Man man man wat een figuren..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |