Dat er behoorlijk wat Republikeins gecrybaby was de 8 jaar dat Obama president wasquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
maar wat heeft dat dan te maken met dat plaatje dat ik quote?
...quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er behoorlijk wat Republikeins gecrybaby was de 8 jaar dat Obama president was
Als mensen van welke afkomst ook meer zekerheden hebben is die angst er niet. Hoe kan het zijn dat ik me niet druk maak over die aanslagen en vluchtelingen dit terwijl ik dagelijks voor mijn werk met alle lagen van de bevolking te maken heb en het allemaal wel mee valt in de tijdgeest waar we nu in leven.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En daar komen de nachtmerries over aanslagen nog bij, bij jonge mensen die eigenlijk fris en vrolijk in het leven zouden moeten staan.
Allereerst de gelijktrekking van een paar kinderachtige relschoppers die hun zin niet krijgen met het gehele Democratische electoraatquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
...
Kijk nog eens naar het plaatje. Vooral de onderstaande foto.
Wat klopt er niet?
Waarom hadden Republikeinen moeten gaan rellen toen Obama president werd?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
...
Kijk nog eens naar het plaatje. Vooral de onderstaande foto.
Wat klopt er niet?
Helemaal fout. Kijk nog eens. Ben je wel eens in Frankrijk geweest?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allereerst de gelijktrekking van een paar kinderachtige relschoppers die hun zin niet krijgen met het gehele Democratische electoraat
Wat wil je nou horen? Dat 'de Democraten' de gewelddadige neofascisten zijn en 'de Republikeinen' de vredelievende burgers?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Helemaal fout. Kijk nog eens. Ben je wel eens in Frankrijk geweest?
Pffff. Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen? Dat 'de Democraten' de gewelddadige neofascisten zijn en 'de Republikeinen' de vredelievende burgers?
Ik mekker alleen dat ze onzin uitkramen. Dat ze horen wat er niet gezegd is en het verschil tussen gevoelens en feiten niet begrijpen. Dus eigenlijk dat ze met die politieke geestelijk armoede en leugens waar iedereen kotsbeu van heeft straten blokkeren en nette, positieve mensen verhinderen op tijd op hun fatsoenlijke werk te komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat zit je te mekkeren over deze demonstranten als je toch vindt dat er geen volwassen debat plaats hoeft te vinden?
Ahhh, een beetje zoals een 80-jarige Harry Byrd die in KKK-kostuum werd gefotosoept.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Pffff. Nee.
Die onderstaande foto is gemaakt in Parijs.
Kan me dat voorstellen. Daarom hoop ik dat hier verandering in komt. Dat moet een overheid als prioriteit gaan zien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben een jong mens. Ik heb meer zorgen over het vinden van een vaste baan, bij het vinden van een betaalbare woning en het zorgen dat ik niet al mijn geld moet uitgeven aan een gezondheidsverzekering, dan over aanslagen of de holocaust.
Zolang het nog duurtquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik mekker alleen dat ze onzin uitkramen. Dat ze horen wat er niet gezegd is en het verschil tussen gevoelens en feiten niet begrijpen. Dus eigenlijk dat ze met die politieke geestelijk armoede en leugens waar iedereen kotsbeu van heeft straten blokkeren en nette, positieve mensen verhinderen op tijd op hun fatsoenlijke werk te komen.
Fijn, ik ken een aantal docenten die de noodklok luiden. Die thuiszitten omdat ze het niet meer aankonden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als mensen van welke afkomst ook meer zekerheden hebben is die angst er niet. Hoe kan het zijn dat ik me niet druk maak over die aanslagen en vluchtelingen dit terwijl ik dagelijks voor mijn werk met alle lagen van de bevolking te maken heb en het allemaal wel mee valt in de tijdgeest waar we nu in leven.
Heel eenvoudig: Ik heb een prima werkgever met een prima CAO en dan ben ik maar een eenvoudige arbeider. Heb prima zekerheden zolang het nog duurt. Want als het aan de marktwerking ligt zou dat snel voorbij zijn en dit door rechts beleid die alles afbreekt.
Ik snap de opkomst van het populisme maar zoek dat niet op links of andere minderheden.
Nee, zolang mensen überhaupt nog werk hebben...quote:
Alles is sinds 2001 de schuld van links, dat is toch bekend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel grappig dat men de schuld bij rechts legt. Deze hele ontwikkeling is toch echt de schuld van links.
Zie dan ook deze wijsheid van Jonathan Pie die het haarfijn uitlegt.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik mekker alleen dat ze onzin uitkramen. Dat ze horen wat er niet gezegd is en het verschil tussen gevoelens en feiten niet begrijpen. Dus eigenlijk dat ze met die politieke geestelijk armoede en leugens waar iedereen kotsbeu van heeft straten blokkeren en nette, positieve mensen verhinderen op tijd op hun fatsoenlijke werk te komen.
Zou dat niet aan het beleid liggen. Dat onderwijzers te weinig ondersteuning krijgen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Fijn, ik ken een aantal docenten die de noodklok luiden. Die thuiszitten omdat ze het niet meer aankonden.
wat een onzin. net alsof dat zo belangrijk is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
In elk geval krijgen fanatici te veel ruimte in de klassen. En er komen steeds meer fanatici bij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zou dat niet aan het beleid liggen. Dat onderwijzers te weinig ondersteuning krijgen?
Dat was me al langer duidelijk, dat de grootste reden tot vreugde bij de Fok Trump fanboys over de verkiezing niets van doen heeft met politieke ideologie, interesse in Amerika of diens bevolking, maar hoeveel tranen Matthijs v Nieuwkerk plengt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Vol die pepperspray in dr bakkes![]()
Had ze maar moeten luisteren.
ja echt leuk he??quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Welke vreselijke daad beging deze vrouw dat ze even een flinke dot pepperspray moest slikken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Uitzonderingen heb je altijd. Natuurlijk heb je crimineel tuig en fanatici die je hard moet aanpakken. Maar die heb je onder elke bevolkingsgroep van welke afkomst dan ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
In elk geval krijgen fanatici te veel ruimte in de klassen.
Dit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed, de gewone man heeft geen vaste baan, geen sociale zekerheid, kan de zorg niet betalen en ziet weinig toekomstperspectief voor zichzelf en zijn kinderen...
MAAR...
Zwarte Piet blijft zwart en de koran is uit de Tweede Kamer.
Dank je wel rechts!
Dat ga je niet oplossen door moslimpje te pesten, maar door te stemmen op een partij die een structurele investering in onderwijs wil doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Fijn, ik ken een aantal docenten die de noodklok luiden. Die thuiszitten omdat ze het niet meer aankonden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef YazooW het volgende:
Op de sociale werkplaats maakt het inderdaad niet uit als je te laat komt of helemaal niet verschijnt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat een onzin. net alsof dat zo belangrijk is.
Op wat voor manier krijgen fanatici te veel ruimte in klassen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
In elk geval krijgen fanatici te veel ruimte in de klassen. En er komen steeds meer fanatici bij.
Over oplossingen wordt verschillend gedacht en daar zit nu precies het verschil tussen de elite en de gewone man. Met een beetje helikopterview begrijp je dat ook. En de elite heeft niet altijd gelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat ga je niet oplossen door moslimpje te pesten, maar door te stemmen op een partij die een structurele investering in onderwijs wil doen.
En dat is niet de PVV of de VVD.
Zie hier het ware gezicht van rechts.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats maakt het inderdaad niet uit als je te laat komt of helemaal niet verschijnt.
Kun je dat ook even uitleggen? Wie is dan die elite, wie is de gewone man? En hoe denken zij er verschillend over?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Over oplossingen wordt verschillend gedacht en daar zit nu precies het verschil tussen de elite en de gewone man.
De VVD is ook veel groter dan het aantal zetels dat ze daadwerkelijk demografisch verantwoorden met hun partijprogramma.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat nu in Nederland gebeurt is, heel niet toevallig, een carbon kopie van hoe de Republikeinen vanaf 1968 de harten van de 'gewone man' hebben veroverd door vooral in te spelen op zaken als ras, etniciteit en geloof. De Southern Strategy van Nixon en Reagan (google op Lee Atwater) heeft ervoor gezorgd dat juist de mensen die het minst hebben aan rechtse politiek, er toch vol op stemmen.
ik zit gewoon op school vriend. ik volg gewoon een MBO 2 opleiding hoor. niks geen sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats maakt het inderdaad niet uit als je te laat komt of helemaal niet verschijnt.
En het volgende bewijs dat PVV stemmers voornamelijk sociopaten zijn. Zal wel komen door het korten op de geestelijke gezondheidszorg.quote:
Dat kun je zelf wel bedenken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kun je dat ook even uitleggen? Wie is dan die elite, wie is de gewone man? En hoe denken zij er verschillend over?
Orders van bevoegd gezag negeren. Agent in functie schofferen en/of aanvallen. Vuurwerkbommetjes gooien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welke vreselijke daad beging deze vrouw dat ze even een flinke dot pepperspray moest slikken?
Meh. Deze Trump Fanboy ontkracht net anders wel even die propaganda waar iedereen in dit topic overheen loopt zonder het op te merken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was me al langer duidelijk, dat de grootste reden tot vreugde bij de Fok Trump fanboys over de verkiezing niets van doen heeft met politieke ideologie, interesse in Amerika of diens bevolking, maar hoeveel tranen Matthijs v Nieuwkerk plengt.
En weer een bewijs dat linksjes het meest generaliseren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef gelly het volgende:
[..]
En het volgende bewijs dat PVV stemmers voornamelijk sociopaten zijn. Zal wel komen door het korten op de geestelijke gezondheidszorg.
Dat siert je overigens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Meh. Deze Trump Fanboy ontkracht net anders wel even die propaganda waar iedereen in dit topic overheen loopt zonder het op te merken.
Demonstreren is goed, maar ga niet de politie lopen uitdagen.
En als Trump er nu niet was hadden we nu Clinton gehad. Nog meer leugens van de democraten. Elke 4 jaar mooie beloftes doen om deze vervolgens niet na te komen. Zoals Obama met zijn belofte om te investeren in de zwarte wijken. Kijk eens wat er in zijn eigen stad is gebeurd met de zwarte wijken de afgelopen 8 jaar, die zijn veranderd in een situatie die vergelijkbaar is met een burgeroorlog.
Verder hadden de democraten Bernie Sanders een eerlijke kans moeten geven. Toen dat niet gebeurde gingen de mensen trouwens ook niet de straat op.
Ach ja, nu ben ik weer links. Nou, als voor jou het plaatje maar klopt nietwaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:12 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
En weer een bewijs dat linksjes het meest generaliseren.
Nee, kan ik niet. Ik ben dom. Leg je het asljeblieft even uit, dan weet ik de volgende keer ook waarom ik PVV moet stemmen.quote:
maar dat zal Trump ook niet doen. het zal een zooitje worden als hij straks president word.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Orders van bevoegd gezag negeren. Agent in functie schofferen en/of aanvallen. Vuurwerkbommetjes gooien.
Gewoon door de mooie grote deur in de gouden muur op lange vakantie sturen deze beroepsprotesters. Zij gaan America not great maken.
Ik zie geen van die dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Orders van bevoegd gezag negeren. Agent in functie schofferen en/of aanvallen. Vuurwerkbommetjes gooien.
Gewoon door de mooie grote deur in de gouden muur op lange vakantie sturen deze beroepsprotesters. Zij gaan America not great maken.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach ja, nu ben ik weer links. Nou, als voor jou het plaatje maar klopt nietwaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |