quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij zijn harde toon gaat matigen. Zijn opmerking om vooraf niet te zeggen dat hij de verkiezingsuitslag zal accepteren is ook niks mee. Kan van alles gebeuren namelijk tijdens zo'n verkiezingen, dat hebben we in het verleden ook wel gezien.
Ik wil nog wel even deze zin quoten uit dat NRC artikel.
[..]
Ja, dat zie ik, maar wat bedoel je met 'elite'? De tweede helft van die samenstelling snap ik wel.quote:
Wat begrijp je niet aan elite?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar wat bedoel je met 'elite'? De tweede helft van die samenstelling snap ik wel.
Mensen die zich beter voelen dan de gewone man.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar wat bedoel je met 'elite'? De tweede helft van die samenstelling snap ik wel.
quote:Amsterdammers zijn nette mensen. Vluchtelingen worden zonder morren opgevangen. Wilders krijgt bij ons geen voet aan de grond. Wij doen niet aan racisme.
Dat is voor de provincialen in hun dorpjes, die in buurthuizen niet de woorden voor hun kleinburgerlijke angst kunnen vinden en daarom 'daar moet een piemel in' roepen. Wij zijn niet zo, wij doen daar niet aan.
http://www.parool.nl/opin(...)ent&utm_content=free
Dus dan begrijp je de hele discussie niet die momenteel wordt gevoerd over kloof elite en klootjesvolk?quote:
Wel in abstracte zin, maar niet in concrete.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dus dan begrijp je de hele discussie niet die momenteel wordt gevoerd over kloof elite en klootjesvolk?
joh....dat is alweer een jaar geleden gebeurd. je haalt teveel ouwe kooien uit de sloot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen die zich beter voelen dan de gewone man.
Voorbeeldje:
[..]
Mensen die hun mening gevormd hebben in de boeken in plaats van op straat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel in abstracte zin, maar niet in concrete.
Die mensen bestaan niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Mensen die hun mening gevormd hebben in de boeken in plaats van op straat.
boeiend....blijf je hier nou over doorzeuren?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel in abstracte zin, maar niet in concrete.
Dat is een quote uit een opiniestuk dat vorige week is gepubliceerd op de site van het Parool.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh....dat is alweer een jaar geleden gebeurd. je haalt teveel ouwe kooien uit de sloot.
Je hebt door dat je op een forum zit?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
boeiend....blijf je hier nou over doorzeuren?ga verder naar het volgende onderwerp aub.
ja hoor. hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt door dat je op een forum zit?
niet waar. dit komt mij te bekent voor. dit is vorig jaar gebeurd. ik weet het heel zeker.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is een quote uit een opiniestuk dat vorige week is gepubliceerd op de site van het Parool.
Koeien bedoel je neem ik aan. Die haal je uit de sloot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh....dat is alweer een jaar geleden gebeurd. je haalt teveel ouwe kooien uit de sloot.
pardon? ik ben heus niet de weg kwijt hoor. alleen je blijft zo lang doorgaan over dat elite gebeuren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Lijkt net of je echt geen idee hebt waar je bent of wat je vindt. Extreem verward.
ooh shit. ja ik vergsite me even. ik bedoel idd koeien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koeien bedoel je neem ik aan. Die haal je uit de sloot.
Lijkt net. Constant wisselen van mening, niet weten hoe topics werken, inhoud van een discussie niet begrijpen... Ja, dat lijkt mij bijzonder verward.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
pardon? ik ben heus niet de weg kwijt hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt net. Constant wisselen van mening, niet weten hoe topics werken, inhoud van een discussie niet begrijpen... Ja, dat lijkt mij bijzonder verward.
Ik ken jou niet. Ik heb niks over je te zeggen. Ik zeg alleen dat je heel verward overkomt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:07 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]dus wat je eigenlijk wil zegen over mij als persoon is?
maar dat ben ik helemaal niet eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet. Ik heb niks over je te zeggen. Ik zeg alleen dat je heel verward overkomt.
Ik bedoel:quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar dat ben ik helemaal niet eens.hoe bedoel je?
Maar goed, niet zo belangrijk verder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:06 schreef Jigzoz het volgende:
Constant wisselen van mening, niet weten hoe topics werken, inhoud van een discussie niet begrijpen... Ja, dat lijkt mij bijzonder verward.
Ja, dat heb ik gelezen. Daar staat niets in over leraren die praten over zionistische complotten of die de holocaust willen verzwijgen. Er staat dat sommige kinderen er niet zo blij mee zijn. Dus, wil je die kinderen vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geweten ontzeggen of weet je niet waar je over praat?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hier kun je het rapport downloaden:
https://www.rijksoverheid(...)westies-in-de-school
ja idd Skeleto. laten we alsjebieft niet teveel oftopic gaan oke. het is verder niet belangrijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik bedoel:
[..]
Maar goed, niet zo belangrijk verder.
Oké man.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:11 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd Skeleto. laten we alsjebieft niet teveel oftopic gaan oke. het is verder niet belangrijk.
Verbaast me niks. Waarschijnlijk volgt er dan zo weer een huilbui.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:17 schreef Anthonie24 het volgende:
![]()
![]()
moest net hard lachen......sorry Skeleto.
ik zou me heel beledigd moeten voelen door jouw opmerking. maar ik moet er heel hard om lachen. jij bent eigenlijk wel grappig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Waarschijnlijk volgt er dan zo weer een huilbui.
Is goed man.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik zou me heel beledigd moeten voelen door jouw opmerking. maar ik moet er heel hard om lachen. jij bent eigenlijk wel grappig.![]()
Jigzoz baas.ik laat je nu weer met rust hoor.
Waarom is een Amsterdammer geen gewone man? Waarom is de man in een provinciedorpje die 'daar moet een piemel in' roept, de gewone man? Er wonen meer mensen in de steden dan in de provinciedorpjes. Ik vind dat jij een vreemde normaal hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen die zich beter voelen dan de gewone man.
Voorbeeldje:
[..]
Normaal = iedereen die het met Loekie1 eens is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom is een Amsterdammer geen gewone man? Waarom is de man in een provinciedorpje die 'daar moet een piemel in' roept, de gewone man? Er wonen meer mensen in de steden dan in de provinciedorpjes. Ik vind dat jij een vreemde normaal hebt.
En elite?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Normaal = iedereen die het met Loekie1 eens is.
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:56 schreef starla het volgende:
Tsja, als je geen argumenten hebt, ga je meppen.
Vind het een hele logische reactie deze rellen die mooi het ideologisch faillissement van de faux-liberalen representeren.
Ga vooral zo door en we krijgen 2 termijnen Trump
Vast veel, want hij heeft ongeveer 30% van de latino vote gehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat zou trump tof vinden aan latino's?
Och och ze laten zichzelf wel kennen zegquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
Clinton-adviseur: overwinning Trump is staatsgreep van FBI
De overwinning van Donald Trump is een direct gevolg van het ingrijpen van FBI-directeur James Comey. Dat zegt Sidney Blumenthal, adviseur en vriend van de Clintons, tegen Nieuwsuur.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)tsgreep-van-fbi.html
Dat lijkt wel de personificatie van Ad Melkert. Hij zei ook dat Trump zich zal omringen met een regering van 'deplorables'. Bij 22minuut17. Weten we meteen waar Hilary haar 'deplorables'-uitspraak vandaan had.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Och och ze laten zichzelf wel kennen zeg
Sidney Blumenthal hoort in het rijtje thuis van John Podesta, ........ George Sorosquote:
Als dat in die bewoordingen gezegd wordt is dat heel anders dan de achterlijke uitspraken die Trump doetquote:Op zaterdag 12 november 2016 09:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat Trump roept dat Amerika weer great gemaakt moet worden, criminelen en tuig retour afzender gaan, westerse normen en waarden gerespecteerd moeten worden en er banen komen kan niet het probleem zijn.
En dat durft Turkije te zeggen....twitter:News_Executive twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 19:35:36BREAKING: Turkey issues a travel warning to the U.S! Due to the ongoing protests against President elect Trump. https://t.co/G9HsBnYxSs reageer retweet
Precies, de Ku Klux Klan, Minutemen, Red Shirts, John Birch Society, Council of Conservative Citizens... allemaal links.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:17 schreef Achterhoker het volgende:
Wel weer opmerkelijk dat het juist weer links is dat naar geweld grijpt.
Mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom is een Amsterdammer geen gewone man? Waarom is de man in een provinciedorpje die 'daar moet een piemel in' roept, de gewone man? Er wonen meer mensen in de steden dan in de provinciedorpjes. Ik vind dat jij een vreemde normaal hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |