net alsof trump wel al zijn beloftes na zal komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Meh. Deze Trump Fanboy ontkracht net anders wel even die propaganda waar iedereen in dit topic overheen loopt zonder het op te merken.
Demonstreren is goed, maar ga niet de politie lopen uitdagen.
En als Trump er nu niet was hadden we nu Clinton gehad. Nog meer leugens van de democraten. Elke 4 jaar mooie beloftes doen om deze vervolgens niet na te komen. Zoals Obama met zijn belofte om te investeren in de zwarte wijken. Kijk eens wat er in zijn eigen stad is gebeurd met de zwarte wijken de afgelopen 8 jaar, die zijn veranderd in een situatie die vergelijkbaar is met een burgeroorlog.
En echt een Fanboy ben ik trouwens niet. Die avatar/ui heb ik een half jaar geleden ingesteld voor de lolz. Nu Trump president is laat ik hem ook staan ook. Valt veel op te merken aan Trump, maar de manier waarop de Democraten Bernie Sanders hebben genaaid maakt mij wel blij dat Clinton het niet is geworden.quote:
Eensquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
En echt een Fanboy ben ik trouwens niet. Die avatar/ui heb ik een half jaar geleden ingesteld voor de lolz. Nu Trump president is laat ik hem ook staan ook. Valt veel op te merken aan Trump, maar de manier waarop de Democraten Bernie Sanders hebben genaaid maakt mij wel blij dat Clinton het niet is geworden.
Trump heeft nog niets gedaan en de zaken gaan alleen door zijn verkiezing al beter, zie reactie Dow Jones.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar dat zal Trump ook niet doen. het zal een zooitje worden als hij straks president word.
Iedereen met een beetje verstand is blij dat Clinton het niet is geworden, want zij is een ramp. Maar iedereen met een beetje verstand is nog verdrietiger dat Trump het wel is geworden, want hij is nog een grotere ramp.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
En echt een Fanboy ben ik trouwens niet. Die avatar/ui heb ik een half jaar geleden ingesteld voor de lolz. Nu Trump president is laat ik hem ook staan ook. Valt veel op te merken aan Trump, maar de manier waarop de Democraten Bernie Sanders hebben genaaid maakt mij wel blij dat Clinton het niet is geworden.
Nee, ik bedoel niet 'weet ik niet'. Vul ik voor jou ook alles in? Nee, doet dat dan ook niet bij mij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zeg je de hele tijd als je 'weet ik niet' bedoelt. Waarom?
Hm. Maar als iemand anders het niet weet en ernaar vraagt, dan wil je het toch niet zeggen? Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:18 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet 'weet ik niet'. Vul ik voor jou ook alles in? Nee, doet dat dan ook niet bij mij.
Als hij ze niet na zou komen dan komt dat niet omdat hij er niet hard voor gewerkt heeft maar doordat hij tegengewerkt is. Probeer op z'n minst even logisch te denken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
net alsof trump wel al zijn beloftes na zal komen.![]()
geloof je dit echt zelf. die man is gewoon een dictator. en dictators hebben wij al genoeg op deze wereld.
nee de zaken gaan helemaal niet beter. amerika is boos, mensen zijn daar aan het protesteren, california wil zelfs niet meer bij amerika horen, Trump likt de kont van putin, en wij gaan in nederland traks verliezen leiden omdat trump alleen maar aan zichzelf denkt en het land waar HIJ zelf in woont.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:18 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Trump heeft nog niets gedaan en de zaken gaan alleen door zijn verkiezing al beter, zie reactie Dow Jones.
Wat heeft dit met fanatici in het onderwijs te maken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Loekie1 het volgende:
Als de politiek in Nederland de oplossingen die de gewone man heeft, niet serieus neemt krijg je heel veel PVV-stemmers wat voor een groot deel een proteststem is.
Heel veel PVV-stemmers leidt tot een tegenreactie: heel veel DENK-stemmers.
Er is dus hoognodig een helikopterview nodig in de politiek waarbij meer voldaan wordt aan de oplossingen van de niet-elite, waardoor meer mensen op de middenpartijen gaan stemmen.
En deze logica snap ik ook niet. Absoluut niet suggestief bedoeld, maar wat is hier logisch aan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Loekie1 het volgende:
Als de politiek in Nederland de oplossingen die de gewone man heeft, niet serieus neemt krijg je heel veel PVV-stemmers wat voor een groot deel een proteststem is.
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand is blij dat Clinton het niet is geworden, want zij is een ramp. Maar iedereen met een beetje verstand is nog verdrietiger dat Trump het wel is geworden, want hij is nog een grotere ramp.
Het is alsof je blij bent dat je hondenpoep moet eten, omdat je spruitjes vies vindt.
Hetzelfde geldt voor Obama, neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Als hij ze niet na zou komen dan komt dat niet omdat hij er niet hard voor gewerkt heeft maar doordat hij tegengewerkt is. Probeer op z'n minst even logisch te denken.
Gaat nooit gebeuren. Nederland is veel te belangrijk voor de VS.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee de zaken gaan helemaal niet beter. amerika is boos, mensen zijn daar aan het protesteren, california wil zelfs niet meer bij amerika horen, Trump likt de kont van putin, en wij gaan in nederland traks verliezen leiden omdat trump alleen maar aan zichzelf denkt en het land waar HIJ zelf in woont.
Dat is een onderdeel waar meer moet gebeuren. Holocaust onderwijzen verplicht, want het is een feit. Daarmee niet marchanderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat heeft dit met fanatici in de klassen (ik corrigeer je even als je het goed vindt) te maken?
volgens trump niet. die denkt alleen maar aan zichzelf. europa boeit hem vrij weinig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Nederland is veel te belangrijk voor de VS.
Hoe sluit dat aan bij wat je eerder zei?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel waar meer moet gebeuren. Holocaust onderwijzen verplicht, want het is een feit. Daarmee niet marchanderen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee de zaken gaan helemaal niet beter. amerika is boos, mensen zijn daar aan het protesteren, california wil zelfs niet meer bij amerika horen, Trump likt de kont van putin, en wij gaan in nederland traks verliezen leiden omdat trump alleen maar aan zichzelf denkt en het land waar HIJ zelf in woont.
Nederland is 1 van de grootste foreign investors van de VS. Als Trump moeilijk gaat doen schiet hij zichzelf in de voet. Trump had mooie praatjes tijdens de campagne, maar nu gaat hij echt wel veranderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:24 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
volgens trump niet. die denkt alleen maar aan zichzelf. europa boeit hem vrij weinig.
Bij wát ik eerder zei?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe sluit dat aan bij wat je eerder zei?
luister vriend. je zal het vanzelf wel merken. geloof me maar.quote:
Dit.. de soep wordt nooit, enzovoorts...quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nederland is 1 van de grootste foreign investors van de VS. Als Trump moeilijk gaat doen schiet hij zichzelf in de voet. Trump had mooie praatjes tijdens de campagne, maar nu gaat hij echt wel veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |