?quote:
Omdat ik Jimmy minder goed ken en dus geen verwachtingen heb.quote:
Is je verwachting van Sof dat ze meer of minder neukt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik Jimmy minder goed ken en dus geen verwachtingen heb.
Maar je kent mij ook helemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik Jimmy minder goed ken en dus geen verwachtingen heb.
Daarom zeg ik: minder goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je kent mij ook helemaal niet
Niet zozeer een hoeveelheid, maar meer in relaties.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is je verwachting van Sof dat ze meer of minder neukt?
Ja dat beeld had ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zozeer een hoeveelheid, maar meer in relaties.
exactquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet doen wat je fijn vind ofnie
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
was je nog naar die film gegaan jimmy
of draait ie nog niet
hoe heet ie ook alweerquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Hij draait wel volgens mij.
ohh zullen we daar nog heen danquote:
oke coolquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, lijkt me tof.
Ah ja, mijn broertje was het boek aan het lezen. Wel grappig concept.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
https://www.pathe.nl/film(...)dren#bioscoop=arnhem;stad=arnhem
ik ga zondag hierheen denk ik
Klikt als een film die ik moet zien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Frappant wel dat de good guys allemaal blanken zijn en de evil guys negers.
Tim Burton is nou verre van de regisseur om zich met dit soort shit bezig te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Frappant wel dat de good guys allemaal blanken zijn en de evil guys negers.
moet wat op de zondag hequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ah ja, mijn broertje was het boek aan het lezen. Wel grappig concept.
Frankenweeniequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tim Burton is nou verre van de regisseur om zich met dit soort shit bezig te houden
ja, maar was gewoon aan het daten, niet afgesproken met de intentie om alleen seks te hebbenquote:
En Scissorhandgodquote:
Oh dat veroordeel ik allemaal niet, je moet doen waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar was gewoon aan het daten, niet afgesproken met de intentie om alleen seks te hebben
Gewoon met een kartonnen bord op het dorpsplein gaan staan toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat veroordeel ik allemaal niet, je moet doen waar je zin in hebt.
Vroeg me alleen af via welke wegen je het bereikte
Dan pakken ze me op wegens sexual harassment.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een kartonnen bord op het dorpsplein gaan staan toch?
Kerst is het enige leuke van de winter. Oud en Nieuw vind ik altijd zo kut.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
ik vind kerst liedjes luisteren echt heel leuk
maar ik heb echt geen zin in kerst
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
ik vind kerst liedjes luisteren echt heel leuk
maar ik heb echt geen zin in kerst
ik vind oud en nieuw juist het allerleukste van het hele jaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kerst is het enige leuke van de winter. Oud en Nieuw vind ik altijd zo kut.
Met free hugs? Dan krijg je alleen maar van die dronken Engelsen die je gaan knuffelen voor de grapquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een kartonnen bord op het dorpsplein gaan staan toch?
Dat verplichte gedoe ofzoquote:
Oud en Nieuw heb ik ook niks mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kerst is het enige leuke van de winter. Oud en Nieuw vind ik altijd zo kut.
Ik ben dan altijd in een melancholische en contemplarische stemming waardoor ik eerst veel moet drinken om mee te doen met het feest.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind oud en nieuw juist het allerleukste van het hele jaar
Daar heb jij nooit problemen mee toch? Je hebt het altijd wel gezellig met je familie dacht ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat verplichte gedoe ofzo
Ik wil wet iets kerstachtigs doen, maar dan zonder familiebezoeken
Ja dat heb ik dus nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud en Nieuw heb ik ook niks mee.
Meestal is de oudejaarsconference nog wel leuk, maar dat is nu met Claudia de Breij dus dat kunnen we overslaan.
Ik ben altijd zenuwachtig rond elf uur. Krijg dan altijd buikpijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd in een melancholische en contemplarische stemming waardoor ik eerst veel moet drinken om mee te doen met het feest.
Familie is ook je oudersquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik bezoek nooit familie met kerst.
Ik alleen mijn ouders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik bezoek nooit familie met kerst.
Klopt, maar met kerst is het andersquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb jij nooit problemen mee toch? Je hebt het altijd wel gezellig met je familie dacht ik
Gek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus nog nooit gekeken.
Haha, moet je doen. Misschien zien ze het wel zitten. Heb je nog tripje te pakken ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Klopt, maar met kerst is het anders
Mijn ouders hadden dit ook op mijn leeftijd, dus ze snappen me wel
wil bijna voorstellen om op vakantie te gaan ofzo
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Familie is ook je ouders![]()
Verdere familie hoef ik ook niet per se te zien nee
Ja die zie ik elke dag. Verder komen mijn broer en zus(+aanhang) langs en dan is het wel mooi.quote:
Top 2000 luisteren vind ik dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben altijd zenuwachtig rond elf uur. Krijg dan altijd buikpijn![]()
Zo leuk vind ik het
echt gek
Zou dan eerder naar Curacao gaan oidquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, moet je doen. Misschien zien ze het wel zitten. Heb je nog tripje te pakken ook.
London met kerst is super tof.
Misschien gaan we wel naar de camping ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, moet je doen. Misschien zien ze het wel zitten. Heb je nog tripje te pakken ook.
London met kerst is super tof.
Vier jij überhaupt weleens feest?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gek.
Maar dat komt misschien omdat ik nooit feest vier met oud en nieuw. Ik vind het ook gewoon onzin om zo hysterisch te doen omdat een nieuw kalenderjaar begint.
Koudquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel naar de camping ofzo
gezellagh
ja nogalquote:
Nee daar ben ik niet zo van.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vier jij überhaupt weleens feest?
quote:
Zullen we naar Zuid-Italië met de FOK crew?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nogal
ik ga ze nu bellen om te vragen wat we gaan doen met kerst
Wat is er mis mee?quote:
Met feest vieren?quote:
Naar Napels ofzo. Lekker warm weer. Pizaatjes eten. Beetje feunen met de Camorraquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zullen we naar Zuid-Italië met de FOK crew?
hoe hou jij het leven vol zonder je zelf af en toe vol te gieten en de dansvloer te murderenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met feest vieren?
Ik vind het vaak maar heel gek. Eens in de paar jaar vind ik het wel weer leuk, maar dan heeft het me wel weer genoeg energie gekost die onzin.
Lekker tussen het aroma van opgestapelde vuilniszakken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Napels ofzo. Lekker warm weer. Pizaatjes eten. Beetje feunen met de Camorra
Beetje voetbal en series kijken, daar vermaak ik me prima mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe hou jij het leven vol zonder je zelf af en toe vol te gieten en de dansvloer te murderen
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met feest vieren?
Ik vind het vaak maar heel gek. Eens in de paar jaar vind ik het wel weer leuk, maar dan heeft het me wel weer genoeg energie gekost die onzin.
Nou nee, zo memorabel is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?
Saai leven Gquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje voetbal en series kijken, daar vermaak ik me prima mee.
Ik zie niet in waarom je dan zou moeten terugkijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?
Dat is voor mij meer dan voldoende, ik heb geen ambitie om spannende dingen te ondernemen.quote:
Dan zijn we al lang weggenuked maar goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dan zou moeten terugkijken.
Daarbij denk ik niet dat ik de 60 haal.
dan kan jij zeker weer met die meid ballenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zullen we naar Zuid-Italië met de FOK crew?
Door jullie geliefde Trumpquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan zijn we al lang weggenuked maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
soms wel beschamendquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hehequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dan kan jij zeker weer met die meid ballen
Echt? Dat heb ik heel zelden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben toch alles weer kwijt dag erna
Niet als je gematigd drinktquote:
valt wel meequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat ikj bij de helft van wat JC drinkt op 1 avond al katjelam op straat lig![]()
Ligt ook meer aan mij verder, kan weinig hebbenquote:
Lekker kaneel, het is genieten hé in POL de laatste dagenquote:
hoe vaker je drinkt hoe meer je kan hebben hequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook meer aan mij verder, kan weinig hebben
De zuurgraad is wel enorm.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker kaneel, het is genieten hé in POL de laatste dagen
Trump zegt toch zelf gewoon wat hij gaat doen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zuurgraad is wel enorm.
Vind het leuk om te zien dat mensen die 12 maanden lang alles fout hebben voorspeld, nu ineens met zekerheid weten te zeggen wat Trump gaat doen en hoe dat zal lopen.
Lol
viesdikquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dit plaatje zo grappig.
[ afbeelding ]
erg sportief ziet ze er niet uitquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dit plaatje zo grappig.
[ afbeelding ]
Dat zegt onze grote vrienden in POL niet zoveel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trump zegt toch zelf gewoon wat hij gaat doen?
Ik vind het wel komisch dat ze niet snappen dat er gewoon veel mensen zijn die op Trump stemmen omdat ze het met hem eens zijn, en niet omdat ze racistisch/boos/dom etc. zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt onze grote vrienden in POL niet zoveel.
ja?quote:
waarquote:
Pijn is fijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
morgen weer volleybal maar been doet vies pijn
Als je de meeste hoort op fok klinkt het vooral alsof de meeste fan waren om maar tegen alles van Clinton in te gaan. En nu hij eenmaal president is weten ze het zelf ook niet meer, nou ja. dat hebben ze dan in ieder geval met hun idool gemeen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch dat ze niet snappen dat er gewoon veel mensen zijn die op Trump stemmen omdat ze het met hem eens zijn, en niet omdat ze racistisch/boos/dom etc. zijn.
mag misschien morgen niet spelen van fysioquote:
nee helemaal nietquote:
Ik zit qua ideeën dichter bij Trump dan bij Clinton, en hoewel dat voor een minderheid geldt in Nederland, zijn er gewoon heel veel Amerikanen die die visie delen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de meeste hoort op fok klinkt het vooral alsof de meeste fan waren om maar tegen alles van Clinton in te gaan. En nu hij eenmaal president is weten ze het zelf ook niet meer, nou ja. dat hebben ze dan in ieder geval met hun idool gemeen.
Ow kut, wat heb je aan je been?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mag misschien morgen niet spelen van fysio
dus geen goede pijn
Met wat precies?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zit qua ideeën dichter bij Trump dan bij Clinton, en hoewel dat voor een minderheid geldt in Nederland, zijn er gewoon heel veel Amerikanen die die visie delen.
Mijn kuiten zijn helemaal hard van de spanning en doordat ik ook doorgezakte voeten heb, trekt er iets aan mijn scheenvliesspier (geen idee hoe dat heet) en daardoor is het in mijn scheenbenen aan het irriteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ow kut, wat heb je aan je been?
wat een eikelquote:
En 90 procent onthoudt alleen zijn immigratie uitspraken als ze hun stem uitbrengen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Economie, immigratie, buitenlands beleid, sociale dingen
Klinkt kut.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn kuiten zijn helemaal hard van de spanning en doordat ik ook doorgezakte voeten heb, trekt er iets aan mijn scheenvliesspier (geen idee hoe dat heet) en daardoor is het in mijn scheenbenen aan het irriteren.
omg ik kan dit echt niet uitleggen
http://www.descheen.nl/kl(...)iaal-stress-syndroom
type 2, zoiets is het
Ja, best wel. Fysio moet het masseren en ik moet oefeningen doen. En als het niet beter wordt moet ik rust en medicatiequote:Op vrijdag 11 november 2016 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt kut.
Ik heb zelf ook regelmatig pijn als ik veel sport of lang loop, maar ben er nog nooit mee naar de dokter geweest. Waarschijnlijk heb ik ook allerhande blessures.
Volgens mij doe je daarmee de Amerikaanse stemmers tekort.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 90 procent onthoudt alleen zijn immigratie uitspraken als ze hun stem uitbrengen.
Stapel Quests inslaan dan maarquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, best wel. Fysio moet het masseren en ik moet oefeningen doen. En als het niet beter wordt moet ik rust en medicatie
hahaha, ja zou balen zijnquote:
Ik hou niet van doktersquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha, ja zou balen zijn
maar komt wel goed
misschien moet je ook eens naar een dokter/fysio
straks maak je iets kapot
ik ook nietquote:
Nee hoor, want kennelijk hebben ze niet door dat de onderlaag van de bevolking (Een groot deel van Trump zijn stemmers) alleen maar armer wordt ipv geholpen. Maar ja, daar tegenover hebben ze dan wel een leider die de aandacht op hun vestigt in plaats van die nare minderheden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij doe je daarmee de Amerikaanse stemmers tekort.
Als ik niet meer kan lopen ga ik wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook niet
maar soms moet je wel
lekker stomquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik niet meer kan lopen ga ik wel.
We zullen het gaan zien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, want kennelijk hebben ze niet door dat de onderlaag van de bevolking (Een groot deel van Trump zijn stemmers) alleen maar armer wordt ipv geholpen. Maar ja, daar tegenover hebben ze dan wel een leider die de aandacht op hun vestigt in plaats van die nare minderheden.
Wat is er 30 november?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
wat ga je stemmen 30 november fokkie
stadsblokken meinerswijkquote:
Wat voor taal is dit?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
stadsblokken meinerswijk
heb je je stempas niet gekregen
Oh datquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
stadsblokken meinerswijk
heb je je stempas niet gekregen
Zou ja stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.stadsblokken-meinerswijk.org/referendum/
Ja denk het welquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik heb geen idee SofGa jij wel stemmen?
Zo werkt dat op gemeentelijk niveau. Ze zijn ingeschreven bij een gemeente.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
mijn italiaanse en turkse huisgenoot mogen daar dus ook op stemmen terwijl ze hier alleen studeren en niet eens weten waar het over gaat
vind dat wel raar
Dat duurt nog evenquote:
Ja dat snap ik wel, maar ze krijgen opeens een blauw ding binnen en hebben geen idee wat het isquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo werkt dat op gemeentelijk niveau. Ze zijn ingeschreven bij een gemeente.
Dan stemmen ze toch lekker niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ze krijgen opeens een blauw ding binnen en hebben geen idee wat het is
Mensen kunnen niet in een park wonen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
Ik ga denk ik nee stemmen, beter maken ze er een park van, echt een mooi gebied
hebben ze al genoeg gedaan in arnhemquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet in een park wonen.
Huizen bouwen levert banen op.
Het zal mij ook een zorg zijn eigenlijk. Gewoon lekker nee stemmenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben ze al genoeg gedaan in arnhem
De hele context is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit was echt een hele matige dag al met al
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op padquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit was echt een hele matige dag al met al
Nederland Luxemburg man. Topshowquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op pad.
Ik voel de clubvoetballeegte weer.
niet belangrijk verderquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De hele context is me nog steeds niet duidelijk.
Darten kijken of op pad lijkt me geen hele lastige keuzequote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op pad.
ik voer geen flikker uit als ik "vrij" benquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je leest de post niet goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darten kijken of op pad lijkt me geen hele lastige keuze
waarom heb je die UIquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik voer geen flikker uit als ik "vrij" ben
Ik heb maandag een basiswiskundetentamen dus ik heb daar gewoon wat van zitten oefenen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik voer geen flikker uit als ik "vrij" ben
heb je je nieuwe jas aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet weer waarom ik normaal in de winter niet naar Polen ga.
Godscholera.
Ben je nog steedsquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey mop
Was net nog met je aartsvijand
kwai?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey mop
Was net nog met je aartsvijand
jij negeert jc hoorquote:
sorryquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee sensatiezoeker ramptoerist dat je bent
leuk dat je terug bentquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:22 schreef supersof het volgende:
Zag dat en kon niet zwijgen over jullie beschuldiging jegens jc
ik denk dat ik weer gaquote:
??quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:28 schreef Elan het volgende:
De meeste mensen hebben een eigen badkamer
goeden post in klb scquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:28 schreef Elan het volgende:
De meeste mensen hebben een eigen badkamer
elan is altijd dronken want hij doet altijd raarquote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
elan is altijd dronken want hij doet altijd raar
Oh dus je hebt mijn posts niet geblokkeerdquote:
wowquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus je hebt mijn posts niet geblokkeerd
Hoezo zou ik dat doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus je hebt mijn posts niet geblokkeerd
nu heb je kwaiquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:35 schreef Tjacka het volgende:
vroeger waren sof en ik ook nog beste maten
#goodfeelings
Jij en ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:35 schreef Tjacka het volgende:
#goodfeelings
Ik mag je wel hoorquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik ook
Gelukkig is dat nog steeds zo
Doe je wel vaker tochquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat doen.
Ik zie je nooit meer op FOK laatste tijd. Hoe komt.
Ja en nu niet meer. Waaromquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:35 schreef Tjacka het volgende:
#goodfeelings
Ik mis ifim nu en wil een tostiquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nu weer aan verdiend
manisch depressiefquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus jij wordt ook met de dag irritanter heb je alzheimer of zo
goed zo, zeg het haarquote:
jij ook niet!!!quote:
Ja half jaartje loos moest huisje opknappen en druk met dingen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe je wel vaker toch
Ja druk met stage, school, sport, familie. Niet echt tijd meer voor fok.
En jij was er anders ook heel lang niet toch
jaquote:
2 mongolenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kunnen we niet het leukste FOK!koppeltje nomineren in dat verkiezingslijstje
Snowbells & rodawa relationshipgoals4lyf
Ik zal je waarschuwen als ze weer in Groningen is, de vorige keer was vorig weekend dus dat kan wel even duren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mis ifim nu en wil een tosti
Hmmquote:
Ah jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal je waarschuwen als ze weer in Groningen is, de vorige keer was vorig weekend dus dat kan wel even duren.
Die tosti met pax en mij kan sneller geregeld worden
Heb dm's die deze theorie bewijzenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent niet meer labiel
Daar was ik goed voor
Ja gaat wel goed. Kan niet wachten totdat ik ben afgestudeerdquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja half jaartje loos moest huisje opknappen en druk met dingen.
Hoe gaat je school nu?
Heel apart dat je mij nu niet nomineertquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kunnen we niet het leukste FOK!koppeltje nomineren in dat verkiezingslijstje
Snowbells & rodawa relationshipgoals4lyf
zal er mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kut hè
Noemde je me daarom kanker mortaxx
Wuttttquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Kan niet wachten totdat ik ben afgestudeerd
En ik was niet aangenomen bij de ikea
Aber naturlich, jullie zijn het meest lieve stelletje ever. Gewoon net alsof jullie twee legoblokjes zijn want het past perfect bij elkaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel apart dat je mij nu niet nomineert
socialistisch bedrijf he.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wuttttsupergemeen!
En je had nog wel heel die debiele introductie doorlopen![]()
Volgende donderdag moet je maar gaan shoppen, dan eten we daarna een tostiquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm
[..]
Ah jammer.
Had laatst nachotosti gehad, moet je ook eens doen
denk eerder door drukke stageleef nuquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent niet meer labiel
Daar was ik goed voor
Dan heb ik een tentamenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende donderdag moet je maar gaan shoppen, dan eten we daarna een tosti
Matig bedrijfje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja nogal
En kutte secundaire arbeidsvoorwaarden ook
Zo hoor ik het graagquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aber naturlich, jullie zijn het meest lieve stelletje ever. Gewoon net alsof jullie twee legoblokjes zijn want het past perfect bij elkaar
Ja ik kon nog bellen met de reden, maar had geen zin in. Heb nu zomertje niks gedaan, beetje op de hond gepast, os gekekenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wuttttsupergemeen!
En je had nog wel heel die debiele introductie doorlopen![]()
Wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
denk eerder door drukke stageleef nu
waaromquote:
Oh nou nice tochquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kon nog bellen met de reden, maar had geen zin in. Heb nu zomertje niks gedaan, beetje op de hond gepast, os gekeken
Live laugh lovequote:Op zaterdag 12 november 2016 00:48 schreef JanCees het volgende:
En weer een dag voorbij jongens
Voor je het weet lig je in je kist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |