moet wat op de zondag hequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ah ja, mijn broertje was het boek aan het lezen. Wel grappig concept.
Frankenweeniequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tim Burton is nou verre van de regisseur om zich met dit soort shit bezig te houden
ja, maar was gewoon aan het daten, niet afgesproken met de intentie om alleen seks te hebbenquote:
En Scissorhandgodquote:
Oh dat veroordeel ik allemaal niet, je moet doen waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar was gewoon aan het daten, niet afgesproken met de intentie om alleen seks te hebben
Gewoon met een kartonnen bord op het dorpsplein gaan staan toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat veroordeel ik allemaal niet, je moet doen waar je zin in hebt.
Vroeg me alleen af via welke wegen je het bereikte
Dan pakken ze me op wegens sexual harassment.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een kartonnen bord op het dorpsplein gaan staan toch?
Kerst is het enige leuke van de winter. Oud en Nieuw vind ik altijd zo kut.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
ik vind kerst liedjes luisteren echt heel leuk
maar ik heb echt geen zin in kerst
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
ik vind kerst liedjes luisteren echt heel leuk
maar ik heb echt geen zin in kerst
ik vind oud en nieuw juist het allerleukste van het hele jaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kerst is het enige leuke van de winter. Oud en Nieuw vind ik altijd zo kut.
Met free hugs? Dan krijg je alleen maar van die dronken Engelsen die je gaan knuffelen voor de grapquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een kartonnen bord op het dorpsplein gaan staan toch?
Dat verplichte gedoe ofzoquote:
Oud en Nieuw heb ik ook niks mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kerst is het enige leuke van de winter. Oud en Nieuw vind ik altijd zo kut.
Ik ben dan altijd in een melancholische en contemplarische stemming waardoor ik eerst veel moet drinken om mee te doen met het feest.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind oud en nieuw juist het allerleukste van het hele jaar
Daar heb jij nooit problemen mee toch? Je hebt het altijd wel gezellig met je familie dacht ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat verplichte gedoe ofzo
Ik wil wet iets kerstachtigs doen, maar dan zonder familiebezoeken
Ja dat heb ik dus nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud en Nieuw heb ik ook niks mee.
Meestal is de oudejaarsconference nog wel leuk, maar dat is nu met Claudia de Breij dus dat kunnen we overslaan.
Ik ben altijd zenuwachtig rond elf uur. Krijg dan altijd buikpijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd in een melancholische en contemplarische stemming waardoor ik eerst veel moet drinken om mee te doen met het feest.
Familie is ook je oudersquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik bezoek nooit familie met kerst.
Ik alleen mijn ouders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik bezoek nooit familie met kerst.
Klopt, maar met kerst is het andersquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb jij nooit problemen mee toch? Je hebt het altijd wel gezellig met je familie dacht ik
Gek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus nog nooit gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |