Ja dat snap ik wel, maar ze krijgen opeens een blauw ding binnen en hebben geen idee wat het isquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo werkt dat op gemeentelijk niveau. Ze zijn ingeschreven bij een gemeente.
Dan stemmen ze toch lekker niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ze krijgen opeens een blauw ding binnen en hebben geen idee wat het is
Mensen kunnen niet in een park wonen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
Ik ga denk ik nee stemmen, beter maken ze er een park van, echt een mooi gebied
hebben ze al genoeg gedaan in arnhemquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet in een park wonen.
Huizen bouwen levert banen op.
Het zal mij ook een zorg zijn eigenlijk. Gewoon lekker nee stemmenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben ze al genoeg gedaan in arnhem
De hele context is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit was echt een hele matige dag al met al
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op padquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit was echt een hele matige dag al met al
Nederland Luxemburg man. Topshowquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op pad.
Ik voel de clubvoetballeegte weer.
niet belangrijk verderquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De hele context is me nog steeds niet duidelijk.
Darten kijken of op pad lijkt me geen hele lastige keuzequote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op pad.
ik voer geen flikker uit als ik "vrij" benquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je leest de post niet goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darten kijken of op pad lijkt me geen hele lastige keuze
waarom heb je die UIquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik voer geen flikker uit als ik "vrij" ben
Ik heb maandag een basiswiskundetentamen dus ik heb daar gewoon wat van zitten oefenen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik voer geen flikker uit als ik "vrij" ben
heb je je nieuwe jas aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet weer waarom ik normaal in de winter niet naar Polen ga.
Godscholera.
Ben je nog steedsquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey mop
Was net nog met je aartsvijand
kwai?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey mop
Was net nog met je aartsvijand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |