Zou ja stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.stadsblokken-meinerswijk.org/referendum/
Ja denk het welquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik heb geen idee SofGa jij wel stemmen?
Zo werkt dat op gemeentelijk niveau. Ze zijn ingeschreven bij een gemeente.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
mijn italiaanse en turkse huisgenoot mogen daar dus ook op stemmen terwijl ze hier alleen studeren en niet eens weten waar het over gaat
vind dat wel raar
Dat duurt nog evenquote:
Ja dat snap ik wel, maar ze krijgen opeens een blauw ding binnen en hebben geen idee wat het isquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo werkt dat op gemeentelijk niveau. Ze zijn ingeschreven bij een gemeente.
Dan stemmen ze toch lekker niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ze krijgen opeens een blauw ding binnen en hebben geen idee wat het is
Mensen kunnen niet in een park wonen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
Ik ga denk ik nee stemmen, beter maken ze er een park van, echt een mooi gebied
hebben ze al genoeg gedaan in arnhemquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet in een park wonen.
Huizen bouwen levert banen op.
Het zal mij ook een zorg zijn eigenlijk. Gewoon lekker nee stemmenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben ze al genoeg gedaan in arnhem
De hele context is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit was echt een hele matige dag al met al
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op padquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit was echt een hele matige dag al met al
Nederland Luxemburg man. Topshowquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op pad.
Ik voel de clubvoetballeegte weer.
niet belangrijk verderquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De hele context is me nog steeds niet duidelijk.
Darten kijken of op pad lijkt me geen hele lastige keuzequote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aan school gezeten, net voetbal gekeken en komend weekend darten kijken of op pad.
ik voer geen flikker uit als ik "vrij" benquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je leest de post niet goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darten kijken of op pad lijkt me geen hele lastige keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |