Haha, moet je doen. Misschien zien ze het wel zitten. Heb je nog tripje te pakken ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Klopt, maar met kerst is het anders
Mijn ouders hadden dit ook op mijn leeftijd, dus ze snappen me wel
wil bijna voorstellen om op vakantie te gaan ofzo
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Familie is ook je ouders![]()
Verdere familie hoef ik ook niet per se te zien nee
Ja die zie ik elke dag. Verder komen mijn broer en zus(+aanhang) langs en dan is het wel mooi.quote:
Top 2000 luisteren vind ik dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben altijd zenuwachtig rond elf uur. Krijg dan altijd buikpijn![]()
Zo leuk vind ik het
echt gek
Zou dan eerder naar Curacao gaan oidquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, moet je doen. Misschien zien ze het wel zitten. Heb je nog tripje te pakken ook.
London met kerst is super tof.
Misschien gaan we wel naar de camping ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, moet je doen. Misschien zien ze het wel zitten. Heb je nog tripje te pakken ook.
London met kerst is super tof.
Vier jij überhaupt weleens feest?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gek.
Maar dat komt misschien omdat ik nooit feest vier met oud en nieuw. Ik vind het ook gewoon onzin om zo hysterisch te doen omdat een nieuw kalenderjaar begint.
Koudquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel naar de camping ofzo
gezellagh
ja nogalquote:
Nee daar ben ik niet zo van.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vier jij überhaupt weleens feest?
quote:
Zullen we naar Zuid-Italië met de FOK crew?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nogal
ik ga ze nu bellen om te vragen wat we gaan doen met kerst
Wat is er mis mee?quote:
Met feest vieren?quote:
Naar Napels ofzo. Lekker warm weer. Pizaatjes eten. Beetje feunen met de Camorraquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zullen we naar Zuid-Italië met de FOK crew?
hoe hou jij het leven vol zonder je zelf af en toe vol te gieten en de dansvloer te murderenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met feest vieren?
Ik vind het vaak maar heel gek. Eens in de paar jaar vind ik het wel weer leuk, maar dan heeft het me wel weer genoeg energie gekost die onzin.
Lekker tussen het aroma van opgestapelde vuilniszakken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Napels ofzo. Lekker warm weer. Pizaatjes eten. Beetje feunen met de Camorra
Beetje voetbal en series kijken, daar vermaak ik me prima mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe hou jij het leven vol zonder je zelf af en toe vol te gieten en de dansvloer te murderen
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met feest vieren?
Ik vind het vaak maar heel gek. Eens in de paar jaar vind ik het wel weer leuk, maar dan heeft het me wel weer genoeg energie gekost die onzin.
Nou nee, zo memorabel is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?
Saai leven Gquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje voetbal en series kijken, daar vermaak ik me prima mee.
Ik zie niet in waarom je dan zou moeten terugkijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?
Dat is voor mij meer dan voldoende, ik heb geen ambitie om spannende dingen te ondernemen.quote:
Dan zijn we al lang weggenuked maar goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dan zou moeten terugkijken.
Daarbij denk ik niet dat ik de 60 haal.
dan kan jij zeker weer met die meid ballenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zullen we naar Zuid-Italië met de FOK crew?
Door jullie geliefde Trumpquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan zijn we al lang weggenuked maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
soms wel beschamendquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hehequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dan kan jij zeker weer met die meid ballen
Echt? Dat heb ik heel zelden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben toch alles weer kwijt dag erna
Niet als je gematigd drinktquote:
valt wel meequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat ikj bij de helft van wat JC drinkt op 1 avond al katjelam op straat lig![]()
Ligt ook meer aan mij verder, kan weinig hebbenquote:
Lekker kaneel, het is genieten hé in POL de laatste dagenquote:
hoe vaker je drinkt hoe meer je kan hebben hequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook meer aan mij verder, kan weinig hebben
De zuurgraad is wel enorm.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker kaneel, het is genieten hé in POL de laatste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |