Nou nee, zo memorabel is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?
Saai leven Gquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje voetbal en series kijken, daar vermaak ik me prima mee.
Ik zie niet in waarom je dan zou moeten terugkijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je 60 bent dan wil je toch terugkijken op die keren dat je helemaal leip was op een feestje?
Dat is voor mij meer dan voldoende, ik heb geen ambitie om spannende dingen te ondernemen.quote:
Dan zijn we al lang weggenuked maar goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dan zou moeten terugkijken.
Daarbij denk ik niet dat ik de 60 haal.
dan kan jij zeker weer met die meid ballenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zullen we naar Zuid-Italië met de FOK crew?
Door jullie geliefde Trumpquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan zijn we al lang weggenuked maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
soms wel beschamendquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hehequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dan kan jij zeker weer met die meid ballen
Echt? Dat heb ik heel zelden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben toch alles weer kwijt dag erna
Niet als je gematigd drinktquote:
valt wel meequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat ikj bij de helft van wat JC drinkt op 1 avond al katjelam op straat lig![]()
Ligt ook meer aan mij verder, kan weinig hebbenquote:
Lekker kaneel, het is genieten hé in POL de laatste dagenquote:
hoe vaker je drinkt hoe meer je kan hebben hequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook meer aan mij verder, kan weinig hebben
De zuurgraad is wel enorm.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker kaneel, het is genieten hé in POL de laatste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |