jij ook niet!!!quote:
Ja half jaartje loos moest huisje opknappen en druk met dingen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe je wel vaker toch
Ja druk met stage, school, sport, familie. Niet echt tijd meer voor fok.
En jij was er anders ook heel lang niet toch
jaquote:
2 mongolenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kunnen we niet het leukste FOK!koppeltje nomineren in dat verkiezingslijstje
Snowbells & rodawa relationshipgoals4lyf
Ik zal je waarschuwen als ze weer in Groningen is, de vorige keer was vorig weekend dus dat kan wel even duren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mis ifim nu en wil een tosti
Hmmquote:
Ah jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal je waarschuwen als ze weer in Groningen is, de vorige keer was vorig weekend dus dat kan wel even duren.
Die tosti met pax en mij kan sneller geregeld worden
Heb dm's die deze theorie bewijzenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent niet meer labiel
Daar was ik goed voor
Ja gaat wel goed. Kan niet wachten totdat ik ben afgestudeerdquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja half jaartje loos moest huisje opknappen en druk met dingen.
Hoe gaat je school nu?
Heel apart dat je mij nu niet nomineertquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kunnen we niet het leukste FOK!koppeltje nomineren in dat verkiezingslijstje
Snowbells & rodawa relationshipgoals4lyf
zal er mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kut hè
Noemde je me daarom kanker mortaxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |