quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het kan schommelen kan het ook wippen
Met kratten water en droge crackers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef MissMSX het volgende:
OK, feest gaan vieren omdat er meer geld vrijkomt voor armoedebeleid. Ik weet het niet hoor...
Ik kom ook wel langs om wat linzen en uien te brengen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met kratten water en droge crackers.
Nou, meer dat je zoiets ueberhaupt als aanleiding ziet voor een feestje. Wat de neuk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker links Neilquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom ook wel langs om wat linzen en uien te brengen.
En iedereen een gratis luchtgitaar!!!quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Linkse regeringen die mensen afhankelijk makenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef MissMSX het volgende:
Armoedebeleid is achter de feiten aanlopen. Dweilen met de kraan open. Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Ik heb ooit een tv-uitzending gezien waarin een pedo zich vergreep aan kinderen onder het mom van een spelletje doen. Het grote wipwapspel. Krijg dat denk ik nooit meer uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het kan schommelen kan het ook wippen
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, zo ben ik opgevoed en ik gedij er prima opquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Linkse regeringen die mensen afhankelijk maken
Dat. Wel een perfecte manier om je stemmers te organiseren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Linkse regeringen die mensen afhankelijk maken
Jeetje, werk aan de winkel dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net de realisatie gehad dat mijn moeder eigenlijk best veel op Gordon lijkt.
Merkte je het toen er een accordionniste met morbide obesitas achter haar danste?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net de realisatie gehad dat mijn moeder eigenlijk best veel op Gordon lijkt.
Eén welgemikt schot is voldoende om hem uit zijn lijden te verlossen hoor.quote:
Ze heeft soortgelijke krullen als deze:quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, werk aan de winkel dan.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Dochters gaan na hun 25e altijd sterk op hun moeder lijken, daarom check ik z.s.m. de moeder voordat ik hem meer dan vijf keer erin hangquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Op foto's van mijn moeder toen ze 23 was, lijkt ze echt als twee druppels water op mij nu.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochters gaan na hun 25e altijd sterk op hun moeder lijken, daarom check ik z.s.m. de moeder voordat ik hem meer dan vijf keer erin hang
Dan zit ik wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochters gaan na hun 25e altijd sterk op hun moeder lijken, daarom check ik z.s.m. de moeder voordat ik hem meer dan vijf keer erin hang
Nou ja, dat inmiddels niet meer, maar voor haar leeftijd ziet ze er best goed uit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je moeder een lekker ding?
Mooie serie. Of tenminste, ik heb nog maar twee afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
Damn, John Lithgow speelt de rol van Winston Churchill in "The Crown" wel briljant.
Ik begin nu net aan de derde. Zeker de moeite waard. Ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie serie. Of tenminste, ik heb nog maar twee afleveringen gezien.
Ben nu net thuis. Bo Ningen, Beak< en dinges gezien. Toffe avond maar morgen weer een vol programma (lgw inbegrepen)quote:
Bo vond ik tegenvallen eigenlijk. Waren vorige keer met die andere band tofferquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben nu net thuis. Bo Ningen, Beak< en dinges gezien. Toffe avond maar morgen weer een vol programma (lgw inbegrepen)
Kom je bij mij in de buurt wonen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Ze zijn beneden in een winkelpand aan het klussen. Hebben ze een betonmolen op het pleintje hierachter gezet, dat galmt als een gek. Ik tril zowat mijn bed uit.
Sterf.
Even op Funda kijken.
Je bent werkeloos en je vind dat je het veel te druk hebt?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:49 schreef Elvi het volgende:
Mogguh... Vandaah weer een hele dag EHBOze weten je wel bezig te houden zeg.
in POL ging het daadwerkelijk over politiekquote:
Soms is het hier net CREquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in POL ging het daadwerkelijk over politiek
Niet waarquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in POL ging het daadwerkelijk over politiek
de code? Van je afstudeerproject?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met een sjaal breien. Moet iets te doen hebben voor wanneer de code weer een halfuur loopt.
Dat is zo leuk om te doenquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vandaag beginnen met een sjaal breien. Moet iets te doen hebben voor wanneer de code weer een halfuur loopt.
Ja die. Duurt eeuwen elke keer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
de code? Van je afstudeerproject?
Ik ga eentje met kabeltjes maken denk ik. Vind ik altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo leuk om te doen!
Armbreien levert hele gave sjaals op.
Oh dat is ook leuk jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die. Duurt eeuwen elke keer.
[..]
Ik ga eentje met kabeltjes maken denk ik. Vind ik altijd wel leuk.
welk initiatief?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:
Toch nog even over nadenken... Vind het initiatief wel heel tof, maar ik weet niet wanneer ik weer mobiel ben. Kan volgende week zijn, maar ook over een maand pas.
Dinsdag afwachten en me dan eventueel opgeven als gever.
quote:
Even een paar posts teruglezenquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Even off-topic![]()
Ook dit jaar heb je de kans om de kerst van een mede-fokker een beetje mooier te makenkijk in dit topic hoe je dat doet
![]()
FHF / [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2016
Ik normaal ook niet zo, tenminste niet met echte verplichtingen, soms wil ik het zelf nog wel eens druk maken.quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet zo, tenminste niet met echte verplichtingen, soms wil ik het zelf nog wel eens druk maken.
Geloof niet dat ik ooit zo blij was dat het weekend is
Extra gewerkt, vergaderingen na/voor werk, teambuilding.Dat laatste was wel okay, wel leuk om positieve dingen over jezelf te horen ook, alleen lange en intensieve dag.quote:
Weekje ruilen?quote:
Ja, dat soort dingen komen altijd pas na je werktijd, nooit in plaats van helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Extra gewerkt, vergaderingen na/voor werk, teambuilding.Dat laatste was wel okay, wel leuk om positieve dingen over jezelf te horen ook, alleen lange en intensieve dag.
Hehe, wel een goede timing van ze.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:15 schreef Samzz het volgende:
Geen kiddo's aan de deur gehad voor Sint Maarten. Wel twee leden van een of andere religie die me het woord van god wilden brengen.
Meh.
Nja die gekkies vragen gelukkig niet om snoep, dus dat is dan wel weer een meevaller..quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:15 schreef Samzz het volgende:
Geen kiddo's aan de deur gehad voor Sint Maarten. Wel twee leden van een of andere religie die me het woord van god wilden brengen.
Meh.
Ik denk dat het bewust wasquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, wel een goede timing van ze.
Dus nu kun je zelf heel veel snoepjes eten?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:15 schreef Samzz het volgende:
Meh.
Ik heb geen snoep gehaaldquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus nu kun je zelf heel veel snoepjes eten?
Denk 't ook.quote:
graagquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weekje ruilen?
[..]
Ja, dat soort dingen komen altijd pas na je werktijd, nooit in plaats van helaas.
Maar goed, je kunt nu lekker uitrusten gelukkig.
Want jij weet wat ik wekelijks doequote:Op zaterdag 12 november 2016 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent werkeloos en je vind dat je het veel te druk hebt?_!
Gewoon een mandarijntje in de hand drukken en zeggen dat ze mooi hebben gezongen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:15 schreef Samzz het volgende:
Meh.
Goede tip voor volgend jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een mandarijntje in de hand drukken en zeggen dat ze mooi hebben gezongen.
Hier komen ze ook heel soms langs... dan krijg je een foldertje en een vriendelijke glimlach, en dan zijn ze weer weg. Ik erger me meer aan vertegenwoordigers van energiemaatschappijen oid.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een mandarijntje in de hand drukken en zeggen dat ze mooi hebben gezongen.
Dan moet je gewoon zeggen dat je het werk zelf gedaan hebt en dat ze het dus niet hoeven te proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier komen ze ook heel soms langs... dan krijg je een foldertje en een vriendelijke glimlach, en dan zijn ze weer weg. Ik erger me meer aan vertegenwoordigers van energiemaatschappijen oid.
Lolquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je het werk zelf gedaan hebt en dat ze het dus niet hoeven te proberen.
Ik zeg dat omdat het echt is en het werkt altijd.
Ik moet douchen, aankleden, huis van onder tot boven opruimen en schoonmaken, boodschappen doen...... ben nog niet verder gekomen dan ontbijt en lam op de bank hangenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben al op de helft van wat ik minimaal moest doen vandaag. Boodschappen gedaan. Nu alleen nog maar wassen.
Heerlijk zo'n dagje niks
quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben al op de helft van wat ik minimaal moest doen vandaag. Boodschappen gedaan. Nu alleen nog maar wassen.
Heerlijk zo'n dagje niks
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Helemaal niets gedaan, vanochtend opgestaan even bloemen en muffins gehaald op de markt en nu weer niets doen. Straks naar Utrecht.
Je komt mij muffins brengen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Helemaal niets gedaan, vanochtend opgestaan even bloemen en muffins gehaald op de markt en nu weer niets doen. Straks naar Utrecht.
Wat zoek je? 10 december is Incubate. Dit weekend is La guess whoquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:14 schreef Faxie het volgende:
Waarom krijg ik geen evenementsuggesties meer van FB?![]()
Een van de weinige redenen waarom ik daar nog zit
Ja dat weet ik allemaal wel. Gister al op LGW geweest, en vanavond weer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zoek je? 10 december is Incubate. Dit weekend is La guess who
34 Dacht ik. Zo oud ben jij toch nog niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat te oud ben (voor jouw instellingen)?
Nee nog niet inderdaad. In dat geval wel raar ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
34 Dacht ik. Zo oud ben jij toch nog niet?
Je bent overal geweest en je wordt oudquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel. Gister al op LGW geweest, en vanavond weer.
Maar ik vond het wel fijn om allerlei suggesties te krijgen van de wat obscuurdere optredens...
Heb momenteel maar 3 gerelateerde evenementenVroeger had ik een lijst van minstens 100 evenementen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |