quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het kan schommelen kan het ook wippen
Met kratten water en droge crackers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef MissMSX het volgende:
OK, feest gaan vieren omdat er meer geld vrijkomt voor armoedebeleid. Ik weet het niet hoor...
Ik kom ook wel langs om wat linzen en uien te brengen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met kratten water en droge crackers.
Nou, meer dat je zoiets ueberhaupt als aanleiding ziet voor een feestje. Wat de neuk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker links Neilquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom ook wel langs om wat linzen en uien te brengen.
En iedereen een gratis luchtgitaar!!!quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Linkse regeringen die mensen afhankelijk makenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef MissMSX het volgende:
Armoedebeleid is achter de feiten aanlopen. Dweilen met de kraan open. Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Ik heb ooit een tv-uitzending gezien waarin een pedo zich vergreep aan kinderen onder het mom van een spelletje doen. Het grote wipwapspel. Krijg dat denk ik nooit meer uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het kan schommelen kan het ook wippen
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, zo ben ik opgevoed en ik gedij er prima opquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Linkse regeringen die mensen afhankelijk maken
Dat. Wel een perfecte manier om je stemmers te organiseren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Linkse regeringen die mensen afhankelijk maken
Jeetje, werk aan de winkel dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net de realisatie gehad dat mijn moeder eigenlijk best veel op Gordon lijkt.
Merkte je het toen er een accordionniste met morbide obesitas achter haar danste?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net de realisatie gehad dat mijn moeder eigenlijk best veel op Gordon lijkt.
Eén welgemikt schot is voldoende om hem uit zijn lijden te verlossen hoor.quote:
Ze heeft soortgelijke krullen als deze:quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, werk aan de winkel dan.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Dochters gaan na hun 25e altijd sterk op hun moeder lijken, daarom check ik z.s.m. de moeder voordat ik hem meer dan vijf keer erin hangquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Op foto's van mijn moeder toen ze 23 was, lijkt ze echt als twee druppels water op mij nu.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochters gaan na hun 25e altijd sterk op hun moeder lijken, daarom check ik z.s.m. de moeder voordat ik hem meer dan vijf keer erin hang
Dan zit ik wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochters gaan na hun 25e altijd sterk op hun moeder lijken, daarom check ik z.s.m. de moeder voordat ik hem meer dan vijf keer erin hang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |