Nou ja, dat inmiddels niet meer, maar voor haar leeftijd ziet ze er best goed uit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je moeder een lekker ding?
Mooie serie. Of tenminste, ik heb nog maar twee afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
Damn, John Lithgow speelt de rol van Winston Churchill in "The Crown" wel briljant.
Ik begin nu net aan de derde. Zeker de moeite waard. Ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie serie. Of tenminste, ik heb nog maar twee afleveringen gezien.
Ben nu net thuis. Bo Ningen, Beak< en dinges gezien. Toffe avond maar morgen weer een vol programma (lgw inbegrepen)quote:
Bo vond ik tegenvallen eigenlijk. Waren vorige keer met die andere band tofferquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben nu net thuis. Bo Ningen, Beak< en dinges gezien. Toffe avond maar morgen weer een vol programma (lgw inbegrepen)
Kom je bij mij in de buurt wonen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Ze zijn beneden in een winkelpand aan het klussen. Hebben ze een betonmolen op het pleintje hierachter gezet, dat galmt als een gek. Ik tril zowat mijn bed uit.
Sterf.
Even op Funda kijken.
Je bent werkeloos en je vind dat je het veel te druk hebt?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:49 schreef Elvi het volgende:
Mogguh... Vandaah weer een hele dag EHBOze weten je wel bezig te houden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |