Het is een slimme man en heeft in de marine gezetenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:20 schreef Hexagon het volgende:
Het gaat nog lachen worden als Trump die Steve Bannon doorduwt als stafchef. Gaat gezellig worden dan bij GOP.
Ja, maar niet echt iemand die je kan zien als een bruggenbouwerquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is een slimme man en heeft in de marine gezeten
Logisch dat het onderzoek wordt herstart, dat zou nooit gebeuren als HRC de president was geworden. Niet te vroeg juichen, HRC heeft nog steeds machtige vrienden, maar in ieder geval is er nu een kans dat er enige rechtvaardigheid komt. Wat dat ook inhoudt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:22 schreef Refragmental het volgende:
![]()
![]()
http://americannews.com/t(...)ver-she-is-finished/
Ding dong the witch is dead!
Trey Gowdy is een baas, alles wat ik tot nu toe van hem heb gezien is geweldig
Ik beweer ook niet dat Trump anders wil. Ik geef aan dat er helemaal geen 'change' is, met of zonder Trump. In het congres zitten dezelfde ratten als altijd. Er is echt niks veranderd sinds de crisis en het aantreden van Obama qua financieel beleid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het belastingplan en het voornemen om Dodd-Frank terug draaien is toch sowieso koren op de molen van Wall street?
Ik ben vooral benieuwd of de Republikeinen hypocriet genoeg zijn om bepaalde zaken als investering in infrastructuur die ze onder Obama stelselmatig hebben geblokkeerd nu opeens wel gaan goedkeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Trump anders wil. Ik geef aan dat er helemaal geen 'change' is, met of zonder Trump. In het congres zitten dezelfde ratten als altijd. Er is echt niks veranderd sinds de crisis en het aantreden van Obama qua financieel beleid.
Vanuit dat oogpunt snap ik de keuze voor Trump best, al is hij bepaald niet de oplossing.
Nee, de NPO is propaganda. Ze lieten net ook iemand aan het woord die pro-Trump is. Schande! Propaganda! In de kont kruipen van de regerende macht!quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie trouwens al deze documentaire van Tegenlicht gezien?
http://www.npo.nl/vpro-te(...)%2C%22max%22%3A20%7D
Een van de lichtpuntjes van de NPO.
Op zich nog best slim om hem een baantje te geven. De ideale manier om verder geen last meer van hem te hebben.quote:
Correct en daarom is het goed dat Trump heeft gewonnen. De ellende moet groter worden voordat het helen kan starten. Juist de woede, frustratie en wanhoop die het oproept bij minstens tientallen miljoenen Americanen gaat het mogelijk maken dat de neoliberalen uit de Democraten worden geschopt zodat er over 4 jaar met non-rigged primary's een eerlijke keuze krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:40 schreef Jane het volgende:
Het lijkt me vooral belangrijk dat de Democraten gaan inzien hoe groot hun eigen aandeel in deze uitkomst is geweest. Van het onderschatten van Trump tot het minachten van een groot deel van de kiezers en het nomineren van een veel te zwakke kandidaat. En natuurlijk moet ook het Sanders-verhaal deel uitmaken van de analyse.
Als de Democraten niet gaan inzien wat ze zelf fout gedaan hebben, zijn ze de volgende keer net zo fucked.
Zullen de Republikeinen intensief gaan samenwerken met Trump? Ik kan me voorstellen dat ze relatief hun eigen gang zullen proberen te gaan qua wetgeving. Trump zal ook terughoudend zijn met het vetoën van Republikeinse voorstellen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of de Republikeinen hypocriet genoeg zijn om bepaalde zaken als investering in infrastructuur die ze onder Obama stelselmatig hebben geblokkeerd nu opeens wel gaan goedkeuren.
Tegenlicht is in ieder geval wel een prima programma.quote:
Nee, MSM.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tegenlicht is in ieder geval wel een prima programma.
Neuh, de NPO is gewoon alleen objectief als zij programma's maakt die jouw wereldbeeld bevestigen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tegenlicht is in ieder geval wel een prima programma.
Of jij interpreteert zijn woorden compleet verkeerd, dat kan natuurlijk ook. Het is niet omdat iemand blij is met het verlies van HRC dat hij daarom blij is met de slachtoffers van Trump zijn beleid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een beetje de mensen die daadwerkelijk de gevolgen van Trump's beleid van dichtbij zullen voelen belachelijk maken terwijl je er zelf geen last van hebt. Man man man.
Dat jij dat niet begrijpt begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:21 schreef OMG het volgende:
Ah, leuk, mensen moeten niet over de popular vote janken, maar vervolgens wel keihard doorjanken over Bernie. Fantastisch dit.
Ze hebben natuurlijk wel een aardige overlap qua beleid, dus dat moet niet zo'n punt zijn. De vraag is meer hoe ze omgaan met zaken waar de onderlinge opvattingen wél uit elkaar liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zullen de Republikeinen intensief gaan samenwerken met Trump? Ik kan me voorstellen dat ze relatief hun eigen gang zullen proberen te gaan qua wetgeving. Trump zal ook terughoudend zijn met het vetoën van Republikeinse voorstellen.
Natuurlijk zijn ze hypocriet, maar dat is iedereen in de politiek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of de Republikeinen hypocriet genoeg zijn om bepaalde zaken als investering in infrastructuur die ze onder Obama stelselmatig hebben geblokkeerd nu opeens wel gaan goedkeuren.
Denken dat in Nederlanders verliezers wonenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of jij interpreteert zijn woorden compleet verkeerd, dat kan natuurlijk ook. Het is niet omdat iemand blij is met het verlies van HRC dat hij daarom blij is met de slachtoffers van Trump zijn beleid.
Sanders is meestal niet hypocriet. Alleen viel het tegen dat hij Cannova als een baksteen liet vaallen omdat HRC dat eiste aangezien haar grote vriendin DWS de tegenkandidaat was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze hypocriet, maar dat is iedereen in de politiek.
Dat zie jij verkeerd maar jou ontgaat wel meer. Jij ziet blijkbaar nog steeds niet dat het een onderdeel is van de internationale ontwikkeling dat mensen het neoliberalisme zat zijn. Over een paar jaar zal jij het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denken dat in Nederlanders verliezers wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |