SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 11-11-2016 23:58:53 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het zonnetje schijnt gewoon! Haast perfecte dag uitgekozen om vrij te nemen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik ben nu level 29 en krijg nog maar de helft van de cp erbij als ik pokemons level. Best jammer. Maar ik ben wel level 29.![]()
Merken jullie ook dat er meer spawns zijn en veel meer variatie sinds Halloween?
Ik heb nu 10 spawns in de woonkamer?! 1st world problem is dat ik vanaf de bank dus steeds door mijn pokeballs heenga.![]()
![]()
Iedereen haat altijd op ontsnappende Weedles maar Pikachu is echt duizend keer erger. Naja, heb een Raichu dus sterf maar met je Pikachu.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik vind Abra toch wel het toppunt van de irritante houdinipokemon...quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen haat altijd op ontsnappende Weedles maar Pikachu is echt duizend keer erger. Naja, heb een Raichu dus sterf maar met je Pikachu.![]()
Dat komt door dat event, ik ben benieuwd wat er gebeurt als dat over is. Ik hoop dat de variatie nog wel blijft, die Diglett voor ons huis mag ook wel blijven. Normaal kwam ik die nergens tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben nu level 29 en krijg nog maar de helft van de cp erbij als ik pokemons level. Best jammer. Maar ik ben wel level 29.![]()
Merken jullie ook dat er meer spawns zijn en veel meer variatie sinds Halloween?
Ik heb nu 10 spawns in de woonkamer?! 1st world problem is dat ik vanaf de bank dus steeds door mijn pokeballs heenga.
Ik ben ook snel door mijn Pokeballs heen door dit event, maar ik ga zo nog even een rondje door het dorp fietsen en dan ben ik level 30![]()
![]()
Mijn naam bij de OPquote:
Bootje84 - Blauw - Westland
Vriendin van Bootje - Rood - Westland
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:24 schreef Murmeli het volgende:
http://pokemongo-guide.nl/max-cp-gen-2-pokemon-bekend/
Pilooooooooooooooooooooooswiiiiiiiiiiiine!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hebben jullie ook die notificaties? Die dan komen wanneer iets al bijna afgelopen is?
Ik kreeg gisteren een notificatie over de extra bonussen en de eennalaatste dag van het event daarover een notificatie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Daar zijn ze altijd gaar laat mee ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie ook die notificaties? Die dan komen wanneer iets al bijna afgelopen is?
Ik kreeg gisteren een notificatie over de extra bonussen en de eennalaatste dag van het event daarover een notificatieRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Sinds ik pgnexus niet meer durf te gebruiken zie ik best wel op tegen het doen van mijn pokemon-administratie.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ben wel benieuwd hoe ze dat precies gaan doen. Wordt het straks moeilijker om Pokémon te vinden, omdat je er in plaats van enkel gen1 ook gen2 bij hebt zitten. Of komen er juist gen2 spawns bij.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In dat artikel worden nieuwe starters genoemd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Iedereen moet gewoon overnieuw beginnen hahaGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
opnieuw dan....quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:38 schreef FalleNk810i het volgende:
Iedereen moet gewoon overnieuw beginnen hahaAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lijstje:
https://rankedboost.com/pokemon-go/generation-2-release/
Tyranitar schijnt de Dragonite van gen2 te worden.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Gewoon gebruiken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:34 schreef Molurus het volgende:
Sinds ik pgnexus niet meer durf te gebruiken zie ik best wel op tegen het doen van mijn pokemon-administratie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Op even dagen kan je de gen 1 pokemon vangen, op oneven dagen generatie 2.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dit wisten we allangquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef Molurus het volgende:
Lijstje:
https://rankedboost.com/pokemon-go/generation-2-release/
Tyranitar schijnt de Dragonite van gen2 te worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Damn, overal die fucking Pidgeys.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is ook niet echt normaal meer:
[ afbeelding ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Zou kunnen maar er is wel een Lapras event daar bij Fukushima in Japan.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Tussen de ArenA en de Heineken Music Hall zitten tegenwoordig altijd 3 of 4 Ryhorns tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:14 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik mag vanavond naar de Ziggo Dome, zitten daar nog leuke spawns?
Verder zitten er daar zo'n 6 stops vlak bij elkaar op de boulevard.![]()
Ik hoop dat als gen2 uitkomt, dat je van modus kan switchen in het spel.
Dat je kan kiezen of je alleen gen1 of gen2 wilt zien, of misschien beide gecombineerd.Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.![]()
http://pokemongohub.net/n(...)mber-11-november-23/quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zou kunnen maar er is wel een Lapras event daar bij Fukushima in Japan.![]()
Dat zou echt lame zijn. Beter komen ze met een leuke manier om "door te groeien" in het spel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:57 schreef mjh487 het volgende:
Ik hoop dat als gen2 uitkomt, dat je van modus kan switchen in het spel.
Dat je kan kiezen of je alleen gen1 of gen2 wilt zien, of misschien beide gecombineerd.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Absoluut een hoax.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou mooi zijn, kan ik er eindelijk eentje toevoegen aan de pokedexquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef Momo... het volgende:
Krijgen we een Snorlax event in het westen na kerst als iedereen zich vol heeft gegeten met kerst?.
Ik verwacht dan overigens wel een startscherm met een Snorlax met kerstmuts op.
![]()
De max CP van alle pokemonsquote:
Mensen hoopten dat Steelix goed zou worden, terwijl ik allang had gezegd dat ie bagger is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Steelix gaat een monster wordenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De max CP van alle pokemons
Mensen hoopten dat Steelix goed zou worden, terwijl ik allang had gezegd dat ie bagger is.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik moet eerst nog heel wat Onixsnoepjes gaan sparen dan... heb er 6 geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Steelix gaat een monster worden.
![]()
Ik ben net level 30 geworden en net brak een Pidgey van rond de 70 CP 2x uit de Pokeball en daarna ging hij ook nog weg. Niet te geloven dit.![]()
Max 1700CP = slappeling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Steelix gaat een monster worden100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Donequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn naam bij de OP
Bootje84 - Blauw - Westland
Vriendin van Bootje - Rood - WestlandSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
9700 heb ik gehoord! Gaat de sterkste ooit worden.quote:Zoon van goldfinger1963 O+
Doet Niantic aan speciefieke pokémon-Events al dan???quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zou kunnen maar er is wel een Lapras event daar bij Fukushima in Japan.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
We hebben net het Halloween event gehad en nu het "wegooienjedoodmetitems event"quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doet Niantic aan speciefieke pokémon-Events al dan???
Zoon van goldfinger1963 O+
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Nee ik bedoel,, pokémon gerelateerd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We hebben net het Halloween event gehad en nu het "wegooienjedoodmetitems event"
Gaat het in Japan over een Lapras-event?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Ik ook, anders had ik het gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Teveel gedoe. Zit mobiel en op mijn werk100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:03 schreef raptorix het volgende:
Mag ik ook in de OP:
Naam: Raptorix - Amsterdam, team RoodTeam blauw van FOK is aan het werk geloof ik
![]()
Wil je ook in de app-groep dan even berichtje sturen.Zoon van goldfinger1963 O+
Godver wel echt koud gekregen na 2 uur fietsen. Weer even naar binnen gegaan om op te warmen.
En #125 in mijn pokende is er, mijn 96% Kadabra eindelijk kunnen evolueren naar Alakazam.
Alleen jammer dat die nutteloos is in battles
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Da ben veel Lapras, ik weet alleen niet over welke tijdspanne dit is, die faded zijn al weg.twitter:gogoyotto twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 02:38:15@PokemonGOAppJP @kiraripokemon これマジなのね!! https://t.co/WJ4RGGmw02 reageer retweet
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nattekat1114 is al een tijdje offline, kan die wel richting Japan sturen om het te checken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gaarne, wil wel eens zien hoe het is daar, event gaat ook 2 weken duren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat1114 is al een tijdje offline, kan die wel richting Japan sturen om het te checkenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SNORLAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gevangen in het wild, zag m in me sightings staan opeens, ik als een gek rondfietsen omdat ik daar de spawnpunten niet kende, maar na 5 ultraballen was hij van mij![]()
![]()
![]()
CP 1731, maar bagger IV.
wel lick en hyperbeam.
plaatje volgt nog wel een keer![]()
![]()
NOICEquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:54 schreef Rubeo38 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SNORLAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gevangen in het wild, zag m in me sightings staan opeens, ik als een gek rondfietsen omdat ik daar de spawnpunten niet kende, maar na 5 ultraballen was hij van mij![]()
![]()
![]()
CP 1731, maar bagger IV.
wel lick en hyperbeam.
plaatje volgt nog wel een keer.
Staat erinquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:03 schreef raptorix het volgende:
Mag ik ook in de OP:
Naam: Raptorix - Amsterdam, team RoodSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had gisteren een Snorlax uit een ei, dat is wel goed maar de IV's zijn <80%, 1711 CP en hij heeft Lick-Earthquake.. dat is wat minder. Maar ondanks dat ben ik wel blij![]()
![]()
Vandaag ook een goeie dag gehad met de beestjes, paar exeggcutes, Growlithe, Dratini, veel magikarp, nog wat exotische pokemon. Ik stond bij een hyperactieve lure aan het water, dat wil wel.
Gym trainen viel trouwens weer vies tegen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ahhhh... net een Horsea met Bubble gemist
Die heb ik nodig om gyms effectief te trainen.
Het goede nieuws is dat ik met de verovering van een gym mijn tweede bag upgrade heb
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit wordt de ultieme pokemon uit Gen 2
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit is mijn nieuwe God.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Alleen zijn andere stats zijn dusdanig slecht dat ie nutteloos is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Op de gameboy was dit de pokemon met een van de hoogste defense stats
40hp maar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gewoon een blok beton voor in de gymquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen zijn andere stats zijn dusdanig slecht dat ie nutteloos is.
40hp maar![]()
Hey, een gele laprasquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ].
![]()
Tering... hij is ongeveer 3 keer zo lastig uit te schakelen als een Snorlax met evenveel CPquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een blok beton, voor in de gym
Probleem is dat zijn max CP HEEEEEEL laag is (395). Dus nutteloos voor altijd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel een leuke troll
"Hé, een 300CP pokemon. Even doodmaken met een simpele Raticate van 500"100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Om 13:52 van huis weggegaan en kwam om 16:35 weer thuis. Vertrok met 100% batterij en was met nog slechts 2%![]()
weer thuis. Heb ongeveer 10 km gelopen.
Onderweg het volgende gevangen:
Rattata (2)
Pidgey (2)
Eevee (6)
Seel (1)
Zubat (2)
Slowpoke (3)
Jigglypuff (1)
Squirtle (2)
Dratini (1)
Caterpie (2)
Staryu (2)
Oddish (1)
Pikachu (1)
Bellsprout (1)
Koffing (1)
Poliwag (2)
Omanyte (1)
Magikarp (2)Nu eindelijk genoeg candy voor een Gyarados
Psyduck (5)
Shellder (2)
Daarna het volgende uit mijn eieren gekregen:
2km: Bulbasaur
5km: Sandshrew
5km: Ekans
5km: Drowzee
5km: Vulpix
Voor Nattekat: Ik heb 1 Pidgey en 1 Caterpie van 10cp gevangen, daarnaast ook nog een 12cp Squirtle.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gewoon in M'burg?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 13:52 van huis weggegaan en kwam om 16:35 weer thuis. Vertrok met 100% batterij en was met nog slechts 2%![]()
weer thuis. Heb ongeveer 10 km gelopen.
Rattata (2)
Pidgey (2)
Eevee (6)
Seel (1)
Zubat (2)
Slowpoke (3)
Jigglypuff (1)
Squirtle (2)
Dratini (1)
Caterpie (2)
Staryu (2)
Oddish (1)
Pikachu (1)
Bellsprout (1)
Koffing (1)
Poliwag (2)
Omanyte (1)
Magikarp (2)Nu eindelijk genoeg candy voor een Gyarados
Psyduck (5)
Shellder (2)
Daarna het volgende uit mijn eieren gekregen:
2km: Bulbasaur
5km: Sandshrew
5km: Ekans
5km: Drowzee
5km: Vulpix
Voor Nattekat: Ik heb 1 Pidgey en 1 Caterpie van 10cp gevangen, daarnaast ook nog een 12cp Squirtle.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
jep, vanuit huis via Dauwendaele en dan de stad in, langs het kanaal.quote:
Tevens ook nog 1 10km ei gekregen. Heb er nu twee in bewaring.
Fuck the EBU.![]()
Hele goeie oogstquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep, vanuit huis via Dauwendaele en dan de stad in, langs het kanaal.
Tevens ook nog 1 10km ei gekregen. Heb er nu twee in bewaring..
Ik ga na het eten maar weer 4 keer door Souburg heen en weer crossen.
Ow ja, ik had bij fort rammekens ook nog een Scyther gevangen van 1583cp met Fury Cutter - Bug Buzz, wel minimale IV maar toch leuk, voor 't eerst dat ik die in het wild tegenkom.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik bedenk me opeens iets...als je net begint met pokemon go, een versch account...heb je dan al meteen een lure in je inventory?Ja dus, dus je kan oneindig incense plaatsen door gewoon telkens een nieuwe wegwerp account te maken, vandaar die soms bizarre random namen op de lures.quote:The Incense is one of the Items both purchasable and found in Pokemon Go. From the start, you are given 2 as you begin the game.
Ik bedenk hier vast niks nieuws mee maar het komt nu pas in me op.
[ Bericht 64% gewijzigd door Rabieluh op 11-11-2016 17:05:54 ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
......Er spawnt nu een Scyther binnen...wat de fuckquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hele goeie oogst.
Ow ja, ik had bij fort rammekens ook nog een Scyther gevangen van 1583cp met Fury Cutter - Bug Buzz, wel minimale IV maar toch leuk, voor 't eerst dat ik die in het wild tegenkom..
Ben er ook zeer tevreden mee. Beter dan gisteren in Souburg. De eieren die uitkwamen, kwamen wel uit Souburg. Ben ook nog een berg Rattata, Weddle en Pidgey enzo tegengekomen, maar daar had ik allemaal geen zin in om die te vangen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hele goeie oogst.
Ow ja, ik had bij fort rammekens ook nog een Scyther gevangen van 1583cp met Fury Cutter - Bug Buzz, wel minimale IV maar toch leuk, voor 't eerst dat ik die in het wild tegenkom.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
......Er spawnt nu een Scyther binnen...wat de fuck.
Fuck the EBU.![]()
Pas bij level 8 meen ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:00 schreef Rabieluh het volgende:
Ik bedenk me opeens iets...als je net begint met pokemon go, een versch account...heb je dan al meteen een lure in je inventory?
[..]
Ja dus, dus je kan oneindig incense plaatsen door gewoon telkens een nieuwe wegwerp account te maken, vandaar die soms bizarre random namen op de lures.
Ik bedenk hier vast niks nieuws mee maar het komt nu pas in me op.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Nee?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:00 schreef Rabieluh het volgende:
Ik bedenk me opeens iets...als je net begint met pokemon go, een versch account...heb je dan al meteen een lure in je inventory?
[..]
Ja dus, dus je kan oneindig incense plaatsen door gewoon telkens een nieuwe wegwerp account te maken, vandaar die soms bizarre random namen op de lures.
Ik bedenk hier vast niks nieuws mee maar het komt nu pas in me op.
Mijn verse level 1 iig niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik haal weer dingen door elkaar. Hoe vaak ik wel niet lure en incense door elkaar haal...Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Mijn tellertje staat momenteel op 111. Komt er op neer dat ik straks nog honderden kilometers moet gaan lopen voor een Venusaur, Charizard, Blastoise, Machamp en Dragonite. En dat ik nog vele eieren moet uitbroeden van Hitmonchan, Hitmonlee en nog meer van die einzelgangers. Denk dat de app dan wel voor mij klaar is.![]()
![]()
Ik heb 1 ding nodig: een pokemon met Bubble als fast attack
Voor mijn nieuwe account waarmee ik misschien een heel klein beetje ga cheaten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een lure is inderdaad vanaf level 8 ja, lvl 8 ben je met 28.000 XP, dat is niet echt de moeite lijkt me voor slechts één lure, alhoewel een bot dat vast in een uur bij elkaar heeft.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zag trouwens ook nog een Kabuto op de sighting, helaas niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:09 schreef Rabieluh het volgende:
Een lure is inderdaad vanaf level 8 ja, lvl 8 ben je met 28.000 XP, dat is niet echt de moeite lijkt me voor slechts één lure, alhoewel een bot dat vast in een uur bij elkaar heeft.
Fuck the EBU.![]()
Al mijn bots zijn nog level 1quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:09 schreef Rabieluh het volgende:
Een lure is inderdaad vanaf level 8 ja, lvl 8 ben je met 28.000 XP, dat is niet echt de moeite lijkt me voor slechts één lure, alhoewel een bot dat vast in een uur bij elkaar heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Er zit nu een CP10 horsea met bubbel in het vondelparkquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1 ding nodig: een pokemon met Bubble als fast attack
Voor mijn nieuwe account waarmee ik misschien een heel klein beetje ga cheaten![]()
![]()
Pokemon vinden als je de spawnpoints niet kent blijft soms een heel gedoe ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zag trouwens ook nog een Kabuto op de sighting, helaas niet kunnen vinden.
Ik kreeg hier net een Wigglytuff.
Ik was net de stop bij Jos Boone. En aangezien ik net vanaf de stationsbrug was komen aanlopen, dacht ik dat ie wellicht aan de andere kant van het water daar zou zitten, maar ja, voordat ik daar was, was er niets meer natuurlijk op de sighting.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pokemon vinden als je de spawnpoints niet kent blijft soms een heel gedoe ja.
Ik kreeg hier net een Wigglytuff.
Fuck the EBU.![]()
Ik zie er hier ook tig verschijnen. Het probleem is dat de timer van de scanner nogal positief is ingesteld en ik er meestal naast visquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zit nu een CP10 horsea met bubbel in het vondelpark
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En jullie raden nooit wie er naast mijn huis spawnde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Teleporteerquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie er hier ook tig verschijnen. Het probleem is dat de timer van de scanner nogal positief is ingesteld en ik er meestal naast vis![]()
![]()
Ik speel niet valsquote:
Ik gebruik het tweede account alleen om een zwakke pokemon in de gym te zetten die ik er met een derde account* weer uit tyf als ik klaar ben
*misschien100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Weer 9 gyms![]()
Was teruggezakt tot 4
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nog even genieten van de bonusstops vlak voor het zo gaat vriezen.
Zo veel Eevee vandaag
Wel 10 gevangen.
Dank u John Hankee de Eeveegod
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Wat is momenteel jullie gym-tactiek: kies je voor het neerhalen van een level 4 vijandelijke gym? Of level je een level 6 of level 7 gym van je eigen team omhoog?
Dat zijn de typische varianten waaruit ik momenteel kan kiezen.![]()
Dat eerste, sinds de update.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:36 schreef teletascha het volgende:
Wat is momenteel jullie gym-tactiek: kies je voor het neerhalen van een level 4 vijandelijke gym? Of level je een level 6 of level 7 gym van je eigen team omhoog?
Dat zijn de typische varianten waaruit ik momenteel kan kiezen.
De vijand neerhalen gaat veel sneller dan j eigen gym trainen nu.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Dat was een zeer vruchtvol rondje, ik zit nu in 7 gyms! Kwam ook nog 2 teamgenoten tot 3 keer toe tegen.
Verder nog een Dratini, Bulbasaur, Machop, Squirtle en PIkachu erbij, tevens een Slowpoke die volgens mijn teamleader een enorme baas is...Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nadeel van die eerste was dat toen ik vanochtend bezig was met de 2e gym aan te vallen, de 1e (zat 3 minuten tussen) alweer overgenomen was. En bij nr 3 (20 minuten later) was nr 2 ook weer weg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste, sinds de update.
De vijand neerhalen gaat veel sneller dan j eigen gym trainen nu.
Netto resultaat: 10 coins en ongeveer 12 revives lichter....en ik krijg echt ,aar bij 1 op de 6 stops een revive...dus ben er zuinig op.![]()
De slowpoke is een Slowbro geworden met 1887cp met een IV van 84,4% en de aanvallen Confusion - Psychic.
Net kwam er onverwacht een Machop op de sightings, maar ik kon hem niet vinden. Toen dacht ik dat hij weg was, vervolgens kwamen er meerdere 5 km eieren uit waaronder een ei met een MachopEn daarna liep ik richting het station en daar was de laatste Machop die ik nodig had
![]()
![]()
Die komt ook bizar veel voor vandaag, ik heb er dus 5 gevangen, nog nooit meegemaakt op 1 dag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net kwam er onverwacht een Machop op de sightings, maar ik kon hem niet vinden. Toen dacht ik dat hij weg was, vervolgens kwamen er meerdere 5 km eieren uit waaronder een ei met een MachopEn daarna liep ik richting het station en daar was de laatste Machop die ik nodig had
Jaaaaaa, 10cp Poliwag met Bubble
Nu nog level 5 bereiken
Level 4 was makelijk, maar nu zijn de pokemons op de parkeerplaats op.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uurtje wachten, dan is alles vast weer terug.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa, 10cp Poliwag met Bubble
Nu nog level 5 bereiken
Level 4 was makelijk, maar nu zijn de pokemons op de parkeerplaats op.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hmmmm zit te dubben of ik muntjes ga kopen. Kan ik weer een level omhoog. Ben 26 zat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Op een andere parkeerplaats level 5 bereikt. Nu terug naar de gym die ik net heb veroverd om de strategie te testenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Uurtje wachten, dan is alles vast weer terug.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Succes!quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een andere parkeerplaats level 5 bereikt. Nu terug naar de gym die ik net heb veroverd om de strategie te testen
Ik merk nu dat ik te weinig toppokemon heb, heb te weinig pokemon puur voor het defenden dus heb nu wat attackers geplaatst... Ik verwacht ze binnen 24 uur allemaal wel weer terug.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ow ja, Scyther met Fury Cutter - Bug Buzz tegen een Exceggutor, wat een pret!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Aldoende leert men, op jacht naar troep dus!quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Strategie werkt natuurlijk niet omdat ik geen 6 10cp pokemons hebRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Een evolve levert een candy opquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef luckass het volgende:
Al mijn evolves lijken 1 candy minder te kosten?.
Sodeju, zo vang je dagenlang alleen maar troep, vanavond die Slowpoke van dik in de 80% IV en de Bulbasaur heeft 95,6%,Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En vooral niet dumpenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Aldoende leert men, op jacht naar troep dus!
Heb nu wel mooi een 10CP Poliwag in een gym staan, met daarboven mijn 1100 Snorlax
Voor het eerst 3 gyms tegelijk in bezit
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja toen ik ook nog bezig was met bubblestrat ging dat nog wel eens mis, dan ging ik volautomatisch transferen omdat 't maar 10 cp was....2 seconden later...kuuuut die moet ik juist bewarenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En vooral niet dumpen
Heb nu wel mooi een 10CP Poliwag in een gym staan, met daarboven mijn 1100 Snorlax
Voor het eerst 3 gyms tegelijk in bezit
Ik lees dat jullie allemaal toffe dingen vangen. Er spawnt genoeg waar ik kom maar allemaal weedles, rattata's, pidgeys. Ik was wel helemaal blij net met een Mr Mime en een Jigglypuff vanwege de afwisseling![]()
Maar mijn rugzakje zit weer bomvol en er kwam een Kabuto uit mijn 10k ei. Die had ik nog niet dus da's fijn.Spoilers!![]()
Ik weet waar de bijzondere dingen, zonder die bonuspokemon van nu, spawnen en mijn dorp is raar qua pokemon, in ieder geval mijn wijk. Ik kan die dolle beesten dus redelijk opzoeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lees dat jullie allemaal toffe dingen vangen. Er spawnt genoeg waar ik kom maar allemaal weedles, rattata's, pidgeys. Ik was wel helemaal blij net met een Mr Mime en een Jigglypuff vanwege de afwisseling![]()
Maar mijn rugzakje zit weer bomvol en er kwam een Kabuto uit mijn 10k ei. Die had ik nog niet dus da's fijn.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dat schijnt een van de moeilijkst te vangen pokemon te zijn.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat schijnt een van de moeilijkst te vangen pokemon te zijn.
10 ultra's gingen mis100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Met die Lapras was dat ook een ellende, dat beest leek halverwege de Westerschelde te zwemmen.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Midden in de tunnel er voor stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met die Lapras was dat ook een ellende, dat beest leek halverwege de Westerschelde te zwemmen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik probeerde eerst nog te curven, maar dat is volgens mij onmogelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met die Lapras was dat ook een ellende, dat beest leek halverwege de Westerschelde te zwemmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:11 schreef Rubeo38 het volgende:
Dit was m van vanmiddag, nog steeds superblij mee
[ afbeelding ]
welcome to my life. Morgen weer even lucky egg omdat ik weer genoeg pidgeys en weedles hebquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar mijn rugzakje zit weer bomvol en er kwam een Kabuto uit mijn 10k ei. Die had ik nog niet dus da's fijn.
Geen idee waar al de echt leuke beesten spawnen, ik zie ze ze nooit op de sighting. En die hoeveelheid valt hier wel tegen, steeds maar 3 tot 5 op de sighting. Tijdens de pauze op mijn werk In centrum Utrecht was het wel bizar, maar ja, ik had maar een pauze van een kwartier
*hoopt elke keer weer op iets leuks in een ei. Vandaag: een strong krabby uit 5km, niet eens amazing. Krijg ik weer een 5km ei terug. Dus dat gaat weer niets worden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Nu een Jigglypuff met +80% IV, het zal RNGesus weer zijn maar het lijkt net of er vanavond allemaal hele sterke pokemon spawnen.
Helaas krijgt ie alweer dazzling gleam als charge move, zuuuuur.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Heerlijk, zo eentje had ik vorige week ook gekregen. Echt een baas om in gyms achter te laten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
De slowpoke is een Slowbro geworden met 1887cp met een IV van 84,4% en de aanvallen Confusion - Psychic.
Life is what you make it.![]()
Ik zit met het tegenovergestelde probleem. Had vet veel dust gegoten in mijn defenders, maar met de nieuwe gymrealiteit heb ik nu echt te weinig variatie in aanvallers. Ben mijn Jolteon en mijn Raichu nu aan het uppen, moet nog wat meer vuurkracht krijgen ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Succes!
Ik merk nu dat ik te weinig toppokemon heb, heb te weinig pokemon puur voor het defenden dus heb nu wat attackers geplaatst... Ik verwacht ze binnen 24 uur allemaal wel weer terug.Life is what you make it.![]()
Ik sta in drie gyms
Had ineens zin om een stuk te lopen. Ging lekker.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Okay wijze menschen, een Bellsprout met een IV van 88,9, ik denk 13/13/14, evolven of wachten op wat beters? Op het moment komen die Bellsprouts overal voor maar straks gaan ze waarschijnlijk weer schaars worden.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik nog steeds in 7quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta in drie gyms
Had ineens zin om een stuk te lopen. Ging lekker.Mijn persoonlijke record staat nu al 3 uur
. Nog 8 uur en 11 minuten volhouden...
Voor wie het interessant vindt, iemand heeft 10 miljoen simulaties laten lopen met alle mogelijke pokemon en aanvalsets om op die manier een ranking te maken van de beste aanvallers en beste defenders, er zijn ondertussen wel een stuk of 10 rankings gemaakt met allemaal wat kleine variaties maar deze nieuwe ziet er wel gelikt uit.
De pokemon zijn op alfabetische volgorde geordend dus lekker scrollen.
http://imgur.com/a/QooeERecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Level 27
Dragonitesteel wing en hyper beam. Is dat wat?
Ananas
Rapidash
En nog 2 nieuwe. Nu 128 in de pokedex.
Over 3 candies ga ik een charizard maken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Van alle pokemon heeft je Dragonite een defense rating van 78.97%quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:07 schreef Murmeli het volgende:
Level 27
Dragonitesteel wing en hyper beam. Is dat wat?
Ananas
Rapidash
En nog 2 nieuwe. Nu 128 in de pokedex.
Over 3 candies ga ik een charizard maken
Qua aanval zit ie op 80%
Voor een dragonite had het een stuk beter kunnen zijn (zijn maximale aanvalsmoves zijn 100% voor aanvallend en 94.17% voor verdedigend) maar het is nog steeds een monster.
http://www.pogomoves.com/(...)ng&charge=Hyper+BeamRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van alle pokemon heeft je Dragonite een defense rating van 78.97%
Qua aanval zit ie op 80%
Voor een dragonite had het een stuk beter kunnen zijn (zijn maximale aanvalsmoves zijn 100% voor aanvallend en 94.17% voor verdedigend) maar het is nog steeds een monster.
http://www.pogomoves.com/(...)ng&charge=Hyper+Beam
Halvedan.
Sparen voor nog 125 candies dan maar
Ik kan voor de 3e Gyarados gaan, ik voel dat ik nu gezegend ga worden met een Twister-variant.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
1799cp met Bite en Dragon Pulse.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kan voor de 3e Gyarados gaan, ik voel dat ik nu gezegend ga worden met een Twister-variant.
Dat is qua defense van alle pokemon 42.56% maar hij heeft hoge cp dus kan ik em overal inpleuren hier.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
De fuck, 2 pokemon van de 7 in gyms zijn al teruggekomen, nou vind ik dat van degene tegenover me niet zo gek, maar mijn exeggutor zit in de middle of nowhere bij een fort aan zee, okay het is maar 4 minuten lopen vanaf de parkeerplaats maar om daar nu op dit moment te zijn, bijna 12 uur savonds.
Ik bedenk me nu, ik ben daar ook wel eens snachts geweest, je ziet geen flikker en het bereik is ook klote, ik zou bijna denken dat een spoofer daar zit te kutten, maar ja vrijdagavond he, dan doen mensen gekken dingen...Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Er zijn veel spoofers. Ik sprak laatst iemand die met een eigen bootje naar het forteiland in IJmuiden was gevaren in de avond. Alle 3 de gyms gepakt en met wat vrienden opgewerkt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
De fuck, 2 pokemon van de 7 in gyms zijn al teruggekomen, nou vind ik dat van degene tegenover me niet zo gek, maar mijn exeggutor zit in de middle of nowhere bij een fort aan zee, okay het is maar 4 minuten lopen vanaf de parkeerplaats maar om daar nu op dit moment te zijn, bijna 12 uur savonds.
Toen ze thuis kwamen was alles alweer blauw...Life is what you make it.![]()
Het blijft een goor probleem, bij ingress hebben ze het ook nog niet eens kunnen aanpakken, dit blijft gewoon verschrikkelijk moeilijk om uit te bannen helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er zijn veel spoofers. Ik sprak laatst iemand die met een eigen bootje naar het forteiland in IJmuiden was gevaren in de avond. Alle 3 de gyms gepakt en met wat vrienden opgewerkt.
Toen ze thuis kwamen was alles alweer blauw...Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
jaaaaa 2e ponyta uit 5 km ei
Ember en Fireblast![]()
Net 8 gyms kunnen claimen, dat was wel lekker weer. Wat minder lekker is is voor de 2e keer een Jynx uit een 10 kilometer ei krijgen.
Wel een poliwag uit een 5 km waardoor ik 111 candy heb nu, kan ik straks eindelijk die opgepompte pad krijgen.
Voor twaalven viel mij al op dat er minder spul kwam bij de stops, mooi was die tijd.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik begin slordig te worden met mijn great en excellent throws, zal vanaf morgen wel anders zijn nu de we geen pokestops met bonus krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet eens een nieuwe Pokémon en Excellent Throw met Lucky Egg aan?![]()
Ik had hem net ook: dust!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wie heeft er weleens een Weedle gevangen met een excellent throw?
Die zit me toch echt te dichtbij..
Hoop dat 2nd gen snel gaat komen maar dat zal wel rond pasen worden.
Mooi moment..je kan er een wereldwijd event van maken en in de lente gaat men ook meer lopen.
En bij pasen horen eieren ook.
In elk geval kan ik m'n Poliwrath (IV80 Bubble/Hydropump) en Slowbro (IV91 Confusion/Psychic) dan mooi evolven tot nog sterkere defenders (Politoad en Slowking).
Nog 1,2KM voor een 10KM ei en een 5KM ei.. moet vannacht nog vanuit huis te doen zijn doordat m'n telefoon op 4G de locatie niet helemaal super kan bepalen en dus gaat lopen in het spel.![]()
10km ei is uitgebroed, 1147 Scyter met Steel Wing/Bug Buzz en 82% IV
Niet verkeerd al wilde ik graag eens een Snorlax hebben.
In het 5KM ei zat een Nidoran mannetje, 68%, maar goed, ik heb al een betere nidorino om een nidoking van te maken.![]()
Hier nog steeds meerder keren per uur een magmar... Kennelijk was dat geen onderdeel van Niantic's actie van de afgelopen week en is het een nest
Tevens -purist.![]()
Ik heb vaak niet eens een nice throw bij weedlesquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef SiGNe het volgende:
hier een weedle.. great throw was weer 't maximum![]()
Ik gooi altijd op z'n punthoofd![]()
![]()
Great throw heb ik ook niet heel veel, meestal op z'n punt inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2016 05:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb vaak niet eens een nice throw bij weedles![]()
Ik gooi altijd op z'n punthoofd
Soms springt ie en da's ook wel een handig moment om te gooien, maakt ie er zelf vaak een nice of great van.![]()
wel jammer dat het event nu gestopt is, dit ging sneller dan meerdere lures aanzetten.
Liep de laatste paar dagen tov vorige week maar een half rondje om zelfs met meer terug te komen.
Nog 5k en lvl 33![]()
![]()
Ah het GPS-signaal niet gevonden. Tof
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Fort Eiland is bruut, keer bedrijfsuitje met werk gehadquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er zijn veel spoofers. Ik sprak laatst iemand die met een eigen bootje naar het forteiland in IJmuiden was gevaren in de avond. Alle 3 de gyms gepakt en met wat vrienden opgewerkt.
Toen ze thuis kwamen was alles alweer blauw...
Indoor golfen is cool
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nog iets meer dan een uur voor m'n drie gyms PokemonZou de eerste keer zijn dat ik meer munten uit een gym krijg. Nu maar hopen dat er geen blauwe eikels vroeg op pad gaan!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
2k! Dat is de moeite dus, dan doe ik vandaag ook een rondje.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
First world problems. ik las gisteren over de gyms en pokies bij de ziggo dome. Daar ga ik morgen heen met iemand die een grafhekel aan pokemon heeft (of eigenlijk vooral aan dat ik het speel).
Aardig doen of pokemon spelen...
Zal wel een combi worden, maar dat wordt subtiel balanceren
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zeggen dat je mij appt...quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:02 schreef Vanyel het volgende:
First world problems. ik las gisteren over de gyms en pokies bij de ziggo dome. Daar ga ik morgen heen met iemand die een grafhekel aan pokemon heeft (of eigenlijk vooral aan dat ik het speel).
Aardig doen of pokemon spelen...
Zal wel een combi worden, maar dat wordt subtiel balancerenI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Gehehe ze is helaas niet helemaal achterlijk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Volgens mij is dit event wel op tijd afgelopen... heb geen volle sightings meer en er spawnt zo te zien ook minder.
![]()
En nog maar 3 items uit stops
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Munten geďnd
En een Mankey op de bank.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Net eens geprobeerd een level 7 gym omhoog te trainen. 6 pokemon verslagen, 315 punten voor de gym erbijokdoei
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat is jullie favoriete pokémon GEN 2.
Sentret![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ja same hier, das echt lachwekkend geworden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Net eens geprobeerd een level 7 gym omhoog te trainen. 6 pokemon verslagen, 315 punten voor de gym erbijokdoei
Ik stond gisteren op 9 gyms. Vandaag nog maar op 6.
Om plaats te creeren heb je 5-6 battles nodig voor 2000 XP. Voorheen was dat met 2 battles.
Afbreken is dus beduidend makkelijker.
Is wat Niantic wil. Gyms afbreken en meteen innen. Max 20 coins dan. En de rest koop je bij.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Met het oude systeem was dat slechts 630 geweest. Ergo: je valt met OP pokemons aan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:16 schreef Guppyfriend het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Blij dat ik op de valreep toch nog wat leuks heb gescoord.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:33 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is dit event wel op tijd afgelopen... heb geen volle sightings meer en er spawnt zo te zien ook minder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Que? Met dezelfde setting had ik voorheen makkelijk 2500 punten voor de gym gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met het oude systeem was dat slechts 630 geweest. Ergo: je valt met OP pokemons aan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, en kijk eens wat er dan opeens verschijnt.
[ afbeelding ]![]()
Ik vond het plots leuker met meer spawns. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met het oude systeem was dat slechts 630 geweest. Ergo: je valt met OP pokemons aan.
Niantic zou deze verandering beter permanent doorvoeren.
Er wordt beduidend meer gespeeld en het zijn vriestemperaturen.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
De bonus is precies gehalveerd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Que? Met dezelfde setting had ik voorheen makkelijk 2500 punten voor de gym gehad.
Je moet met een 3000CP pokemon een 1500CP pokemon hebben verslagen om zo weinig prestige per gevecht te krijgen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb zo een Oddish kunnen omzetten in Vileplume van 2100 + met Solar Beam. Wat een beest!quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Sodeju, zo vang je dagenlang alleen maar troep, vanavond die Slowpoke van dik in de 80% IV en de Bulbasaur heeft 95,6%,Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Gaat over gymquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vond het plots leuker met meer spawns. Beetje jammer.
Niantic zou deze verandering beter permanent doorvoeren.
Er wordt beduidend meer gespeeld en het zijn vriestemperaturen.
Ik mis mijn uurlijkse vijdubbele spawn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En dan nog een mooie CP!quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:11 schreef Rubeo38 het volgende:
Dit was m van vanmiddag, nog steeds superblij mee
[ afbeelding ]
Ik ving zou een wilde Lapras met CP 230.
Nee. De gym was 2000+CP en m'n aanvallers waren rond de 1500CP. Sommige zelfs lager.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bonus is precies gehalveerd.
Je moet met een 3000CP pokemon een 1500CP pokemon hebben verslagen om zo weinig prestige per gevecht te krijgen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan krijg je niet maar 50 prestige per aanval.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee. De gym was 2000+CP en m'n aanvallers waren rond de 1500CP. Sommige zelfs lager.
Alle zes de aanvallers waren 1500?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Werkt iemand nu nog met een radar?
Of zijn er alleen crappy ones uit?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Mijn radar werkt geweldig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:36 schreef banaantjeEE het volgende:
Werkt iemand nu nog met een radar?
Of zijn er alleen crappy ones uit?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Jup. Misschien twee 1700 of zo, maar in ieder geval allemaal flink lager dan de defenders.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan krijg je niet maar 50 prestige per aanval.
Alle zes de aanvallers waren 1500?
Ga zo wel wat andere gyms kapot maken of zo. Zal ze leren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan hoor je minimaal 250 prestige per pokemon te krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup. Misschien twee 1700 of zo, maar in ieder geval allemaal flink lager dan de defenders.
Ga zo wel wat andere gyms kapot maken of zo. Zal ze leren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik probeer het vanmiddag nog wel een keer. Kijken wat er dan gebeurdquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hoor je minimaal 250 prestige per pokemon te krijgen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lapras-event van 11/11 - 23/11.
Maar enkel in Japan?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Yup.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Lapras-event van 11/11 - 23/11.
Maar enkel in Japan?
Hoewel ik zelf graag een Lapras zou hebben lijkt me dit behoorlijk game breaking ook. Slecht idee.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Heb met moeite een Lapras gebroed. Zou wel een anticlimax zijn als ze straks op elke hoek van de straat te vinden zijn.![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik op de valreep toch nog wat leuks heb gescoord.
Ik heb nog maar 5 van de 8 gyms in bezit... eentje was blauw level 6, is nu blauw level 7 maar zonder mij en in mijn eentje ga ik er geen 8000 prestige bij trainen, mij te veel werk na die update.
![]()
Rapidashquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik heb nog maar 5 van de 8 gyms in bezit... eentje was blauw level 6, is nu blauw level 7 maar zonder mij en in mijn eentje ga ik er geen 8000 prestige bij trainen, mij te veel werk na die update.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Net heb ik toch weer even een rondje gefietst met een onverwachte sighting, een Tangela. Die heb ik alleen in het begin uit een ei gehad, daarna helemaal nooit meer gezien. Maar het duurt nu zooo lang om weer genoeg Pokeballs te krijgenEn mijn telefoon ging ook nog eens leeg terwijl ik probeerde op te laden.
![]()
Hoe dan!? Ik heb twee Vileplumes, van Odiishes die vet veel cp hadden en toch komen ze binnen op cp14k.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb zo een Oddish kunnen omzetten in Vileplume van 2100 + met Solar Beam. Wat een beest!Life is what you make it.![]()
Sinds ik level 29 ben is de catchrate wel beneden leuk gezakt. Heb ook de indruk dat de catchrate daalt als je veel ballen hebt. Het ontmoedigt een beetje om de tas te gaan vullen, want eenmaal gevuld, blijf je de ballen weggooien zonder iets te vangen.Life is what you make it.![]()
Het is een stuk guurder dan gisteren.
Het volgende gevangen:
Pidgey (7)
Machop (1)
Rattata (3)
Mr. Mine (1)
Weedle (5)
Jigglypuff (2)
Nidoran (f) (1)
Kakuna (1)
Caterpie (1)
Paras (1)
Daarnaast een Eevee en een Krabby uit mijn 5 km eieren.
Gym in de kijk was blauw, werd aangevallen en veroverd door rood, daarna door geel, binnen zeven minuten alweer door rood en binnen een kwartier terugveroverd door blauw.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Valt weer erg tegen inderdaad. En ook de standaard meuk aan spawns.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:52 schreef Rabieluh het volgende:
Wel heel suf nu, het normale aantal items uit pokestops.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mja over dat heb ik thuis nog steeds niet te klagen..ik werd wakker met een Electabuzz en toen ik net thuis kwam werd ik verwelkomd door een shellder/pidgeot/kakuna/mr mime.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt weer erg tegen inderdaad. En ook de standaard meuk aan spawns.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede Shellder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mja over dat heb ik thuis nog steeds niet te klagen..ik werd wakker met een Electabuzz en toen ik net thuis kwam werd ik verwelkomd door een shellder/pidgeot/kakuna/mr mime.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Die zijn verrekte zeldzaam joh, ik heb er echt bruut veel gevangen maar bijna nooit een die indrukwekkend is. En dan krijg je nog het gedoe met de moveset.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede Shellder.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Mijn beste Shellder heeft een IV van 53 of zo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn verrekte zeldzaam joh, ik heb er echt bruut veel gevangen maar bijna nooit een die indrukwekkend is. En dan krijg je nog het gedoe met de moveset.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb er een met 100% maar die moveset is om te huilen..quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn beste Shellder heeft een IV van 53 of zo.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ik had net nog een gym neergehaald voor 2 kinderen, dolblij waren ze.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:46 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had net nog een gym neergehaald voor 2 kinderen, dolblij waren ze.
Daar doe je het toch voor?
Fuck the EBU.![]()
Zeker een leuke bonus jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar doe je het toch voor?
.
Hmmm wat ga ik nu eens uppen...Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hier is het beter geworden. In huis kan ik weer vangenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt weer erg tegen inderdaad. En ook de standaard meuk aan spawns.
En de catchrate zakt vooral naarmate je verder komt binnen een level. Heel irritant. Daar koop ik nu maar Lucky eggs voorSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had net nog maar 1 gym over (en arcanine weer thuis, heb ik er ff uit laten halen), en een half uur later cashte ik 5 gyms.
En een Razor Leaf / Solar Beam Vileplume erbijDas een stuk leuker.
Ik ben binnen 24 uur 6 van de 7 gyms kwijtgeraakt, niet gek natuurlijk in het weekend, wel erg jammerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:44 schreef Molurus het volgende:
Ik had net nog maar 1 gym over (en arcanine weer thuis, heb ik er ff uit laten halen), en een half uur later cashte ik 5 gyms.
.
Suckt ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben binnen 24 uur 6 van de 7 gyms kwijtgeraakt, niet gek natuurlijk in het weekend, wel erg jammer.
De gym waar ik mijn Arcanine uit heb laten schoppen heb ik wel direct maar iets (waardeloos) teruggezet... gezien hoe lang mijn Arcanine weg was toch een fijne gym om in te staan.
Hier in de buurt zijn niet veel gyms waar je echt lang in kunt staan helaas. 2-3 dagen is veel.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik merk ook dat in het weekend de kinders meer tijd hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben binnen 24 uur 6 van de 7 gyms kwijtgeraakt, niet gek natuurlijk in het weekend, wel erg jammer.
Fuck the EBU.![]()
Hier nog steeds geen spawns meer thuis.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier is het beter geworden. In huis kan ik weer vangen
En de catchrate zakt vooral naarmate je verder komt binnen een level. Heel irritant. Daar koop ik nu maar Lucky eggs voorAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, doordeweeks zitten de kinders op kantoor natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik merk ook dat in het weekend de kinders meer tijd hebben.
En op school.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, doordeweeks zitten de kinders op kantoor natuurlijk.
Hier om de omgeving zijn het voornamelijk van die koters (jaar of 8-10).Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hier in de buurt voornamelijk een mix van studenten en mensen tussen de 40 en 60.
Ik heb trouwens de indruk dat de app er tegenwoordig langer over doet om te laden. Altijd ff 10-15 seconden na opstarten dat je de kaart half ziet en alles hangt.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Juist, Heb nu 2 Dewgong met Frost breath (en een poepchargemove) van 1593 en 1670 cp.
1 Frost breath - Blizzard Cloyster van 1538 en nog 3 met Frost breath die iets lager in cp zijn.
Nu nog Dragonites vinden om te verslaan.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, ik mis ook nog een goeie dewgong eigenlijk.
Ik heb ook een cloyster met frost breath / blizzard (ergens 16xx). Hakt lekker, maar toch wel snel dood.
En dan is er altijd nog m'n lapras.Defense moveset, maar alsnog redelijk tegen dragonites.
In de praktijk gaat het wellicht toch nog steeds het snelst als ik gewoon m'n offense dragonite gebruik om andere dragonites te slopen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Alleen frostbreath is ook al prima trouwens, die charge move hoeft niet eens, blizzard doet vies lang ook dus de kans is groot dat je tegen een charge move oploopt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:43 schreef Molurus het volgende:
Ja, ik mis ook nog een goeie dewgong eigenlijk.
Ik heb ook een cloyster met frost breath / blizzard (ergens 16xx). Hakt lekker, maar toch wel snel dood.
En dan is er altijd nog m'n lapras.Defense moveset, maar alsnog redelijk tegen dragonites.
In de praktijk gaat het wellicht toch nog steeds het snelst als ik gewoon m'n offense dragonite gebruik om andere dragonites te slopen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, eerst de Da Vinci code berekenen voor je begint.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:10 schreef Molurus het volgende:
Hier in de buurt voornamelijk een mix van studenten en mensen tussen de 40 en 60.
Ik heb trouwens de indruk dat de app er tegenwoordig langer over doet om te laden. Altijd ff 10-15 seconden na opstarten dat je de kaart half ziet en alles hangt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou, nummer 1 is na slechts anderhalf uur alweer terug
Een 1000CP Hypno zie ik de 21 uur ook niet volmaken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Was een Oddish van 900+ of iets dergelijksquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe dan!? Ik heb twee Vileplumes, van Odiishes die vet veel cp hadden en toch komen ze binnen op cp14k..
Top om te vechten tegen Vaporeon (de Sludge Bomb althans).quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:17 schreef Rabieluh het volgende:
Een Victreebel met Razor Leaf - Sludge bomb...mweh.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Maar Poison is slechter dan een grass attack tegen water.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Top om te vechten tegen Vaporeon (de Sludge Bomb althans).Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja maar Victreebel is dual toch? Zowel grass als poisonquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar Poison is slechter dan een grass attack tegen water.
Dan nog doet een grass attack meer tegen een Vaporeon dan een Poison.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja maar Victreebel is dual toch? Zowel grass als poisonRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Een muk op de radarmaar ik blijf toch lekker op de bank liggen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Ik kwam er vandaag ook achter, dat het bonussysteem pas werkt als je ook ruimte in de rugzak hebt. Geen ruimte betekent geen bonus.Life is what you make it.![]()
Radar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Een muk op de radarmaar ik blijf toch lekker op de bank liggen
Life is what you make it.![]()
Oh echt?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kwam er vandaag ook achter, dat het bonussysteem pas werkt als je ook ruimte in de rugzak hebt. Geen ruimte betekent geen bonus.
Dat staat ook nergens aangegeven...Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Beschouw jezelf gewaarschuwd...quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh echt?
Dat staat ook nergens aangegeven...Life is what you make it.![]()
dat sightings dingquote:
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Wat anders dan... alles zo'n beetje. Of kan het wel met één vrije plek?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kwam er vandaag ook achter, dat het bonussysteem pas werkt als je ook ruimte in de rugzak hebt. Geen ruimte betekent geen bonus.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Level 27
En vijftig coins geclaimd![]()
Eens kijken hoe lang ze erin blijven zitten.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik ben weer van 9 naar 6 teruggevallenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:06 schreef marp0 het volgende:
Level 27
En vijftig coins geclaimd![]()
Eens kijken hoe lang ze erin blijven zitten.
In iedere situatie waarin je 'Your bag is full' krijgt, maak je geen aanspraak op de bonus/ streak.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat anders dan... alles zo'n beetje. Of kan het wel met één vrije plek?Life is what you make it.![]()
Ah. Met mijn nieuwe bagupgrade zit dat wel snor.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In iedere situatie waarin je 'Your bag is full' krijgt, maak je geen aanspraak op de bonus/ streak.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ook maar eens doen, geen plek meer voor normale ballen. 200 great, 75 ultra's. Ik ga ze echt niet op Pidgey's mikkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah. Met mijn nieuwe bagupgrade zit dat wel snor.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
7day streak, 18 items, waarvan 12 normale ballen. Nice[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Ik ben wel blij met die dailies. Gaat fijn met stardust erbij.
Inmiddels zit ik op level 29 en denk ik erover om in plaats van incubators vanaf level 30 maar lucky eggs te kopen. Anders kom ik nooit op level 40. Die curve is echt bizar en pokemons levellen is nu sowieso al een stuk minder interessant.![]()
Waarom zou je uberhaupt nog willen uppen na level 30?
Dat levert toch vrijwel niks meer op?Life is what you make it.![]()
Lvl 24
Nieuw in de Pokedex zijn:
Arbok
Cloyster
Dodrio
Golem
Nidoqueen
Victreebel
Wigglytuff
Direct ook ff m'n Vaporeon en Gyarados sterker gemaakt, heb nu bijna twee Pokemon boven de 2000. Dat lukt zodra ik lvl 25 ben.
Mijn dust gaat wel hard omlaag trouwens, nog maar 11000 over
OMG 19 items uit de pokestop voor mijn 7daystreak. Indrukwekkend.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Max CPquote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Schanulleke het volgende:
Dat levert toch vrijwel niks meer op?![]()
Hoeveel xp (150?) en hoeveel dust (indien je dust krijgt)? Ik moet zo eens ff naar buitenquote:Op zondag 13 november 2016 07:30 schreef Vanyel het volgende:
OMG 19 items uit de pokestop voor mijn 7daystreak. Indrukwekkend.![]()
Eerst huishouden doen
Nu de extra item bonus bij Pokestops is afgelopen én je geen items krijgt als je te snel gaat, moet ik opeens erg mijn best gaan doen om ballen te verzamelen.My friends all drive horses![]()
Seriously? Een Rattata van 48 cp die 2X uit een bal springt?
Like, wtf?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tramquote:Op zondag 13 november 2016 09:30 schreef PippenScottie het volgende:
Nu de extra item bonus bij Pokestops is afgelopen én je geen items krijgt als je te snel gaat, moet ik opeens erg mijn best gaan doen om ballen te verzamelen.![]()
In de binnenstad dan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bus in de binnenstad werkt ook nog prima! Of een stop op een plek waar de bus moet remmen, 1-2s onder de snelheidslimiet is al voldoende voor een succesvolle spin.![]()
Misschien uit verveling als ik stardust overhoudt.quote:Op zondag 13 november 2016 01:18 schreef Schanulleke het volgende:
Dat levert toch vrijwel niks meer op?![]()
Heb ik zo vaak, nog veel erger zelfs. Weedles van 30 die ik na vijf great balls nog niet hebquote:Op zondag 13 november 2016 09:38 schreef Murmeli het volgende:
Seriously? Een Rattata van 48 cp die 2X uit een bal springt?
Like, wtf?
Ben je bijna level up?![]()
Nee, zit 50.000 xp in level 27.quote:Op zondag 13 november 2016 09:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak, nog veel erger zelfs. Weedles van 30 die ik na vijf great balls nog niet heb
Ben je bijna level up?
Die weedles zijn ook stom zeg![]()
Ik vind die vaak ook wel lastig.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Volgens mij 2500 en 3100. Net als bij de eerste pokie van de dag. Maar de laat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 13 november 2016 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoeveel xp (150?) en hoeveel dust (indien je dust krijgt)? Ik moet zo eens ff naar buiten![]()
Eerst huishouden doenOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
De 95% Slowbro heeft Confusion en Psychic gekregen. De vloek is verbroken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Leuke defender!quote:Op zondag 13 november 2016 10:53 schreef Nattekat het volgende:
De 95% Slowbro heeft Confusion en Psychic gekregen. De vloek is verbrokenOi!![]()
Hoeveel kan je er nou in je pokedex krijgen zonder naar een ander continent te gaan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
141 volgens mij als je mr. Mime niet meetelt. Evenals Articuno/Zapdos of Moltres.quote:Op zondag 13 november 2016 12:45 schreef Murmeli het volgende:
Hoeveel kan je er nou in je pokedex krijgen zonder naar een ander continent te gaan?
Dus met mr.mime en 1 van 3 bovenstaande 143 dus![]()
151 min:
- mewduo
- vogeltrio
- Ditto
- Stier, Mime, Kangoeroe, Eend
= 141100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Rondje gelopen, was net bezig met een gym aan het trainen toen het begon te regenen. Toen had ik er geen zin meer in en naar huis gelopen.
Pidgey (4)
Bellsprout (1)
Jigglypuff (1)
Koffing (1)
Caterpie (1)
Eevee (4)
Magikarp (1) Op een plek waar helemaal geen water was.
Paras (1)
Spearow (1)
Rattata (1)
Psyduck (1)
Venonat (1)
Weedle (3)
Goldeen (1)
Uit mijn 2km ei kwam een Charmander![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Is toch 143 dan?quote:Op zondag 13 november 2016 12:54 schreef Nattekat het volgende:
151 min:
- mewduo
- vogeltrio
- Ditto
- Stier, Mime, Kangoeroe, Eend
= 141
Mime heb ik wel.
Edit: oh ik snap al.
141 dan dus. Mooi. Nog 13 te gaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door Murmeli op 13-11-2016 13:14:07 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Charmanderquote:Op zondag 13 november 2016 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rondje gelopen, was net bezig met een gym aan het trainen toen het begon te regenen. Toen had ik er geen zin meer in en naar huis gelopen.
Pidgey (4)
Bellsprout (1)
Jigglypuff (1)
Koffing (1)
Caterpie (1)
Eevee (4)
Magikarp (1) Op een plek waar helemaal geen water was.
Paras (1)
Spearow (1)
Rattata (1)
Psyduck (1)
Venonat (1)
Weedle (3)
Goldeen (1)
Uit mijn 2km ei kwam een Charmander![]()
![]()
Ik ga vanmiddag charizard maken. Nog 1 candy bij elkaar wandelenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb nu pas 14 candy..quote:Op zondag 13 november 2016 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Charmander
Ik ga vanmiddag charizard maken. Nog 1 candy bij elkaar wandelen
Fuck the EBU.![]()
Harder sparen!quote:
Ik heb hem een keer uit een ei gehad en hij zat een tijdje op de route van de metro naar mijn werk.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Overigens heeft mijn 10 km ei nog geen soortgenootjes gelokt
Ik kom ze nooit in het wild tegen, dus ben wel van ze afhankelijk om ze uit eieren te krijgen. Of ik moet mijn Magikarp omwisselen om met Charmander te gaan wandelen.quote:Op zondag 13 november 2016 13:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Harder sparen!
Ik heb hem een keer uit een ei gehad en hij zat een tijdje op de route van de metro naar mijn werk.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik moet vandaag een Pokestop bezoeken voor die bonus, maar het regent de hele tijdNiet echt heel leuk.
![]()
Even snel op fiets er heen.quote:Op zondag 13 november 2016 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet vandaag een Pokestop bezoeken voor die bonus, maar het regent de hele tijdNiet echt heel leuk.
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: