Waar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:49 schreef Ringo het volgende:
Gelukkig zijn er naast al die verweekte pussy's nog eckte kerels die gewoon de hele mieterse boel kort en klein slaan omdat ze het niet eens zijn met dit gestolen presidentschap. Revolutie! Trump mag trots op hen zijn, ze doen precies waartoe hij hun heeft aangespoord.
De Supreme court gaat nooit het eerste artikel in de grondwet aanpassen voor hem.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:51 schreef Ludachrist het volgende:
Tijd voor wat nieuwe wetgeving omtrent de media onder Trump, denk ik. De media is namelijk niet eerlijk. Dat kan wel wat aan banden gelegd worden.
Een eerste aanzet heeft hij al gegeven. Door 'de media' weg te zetten als staatsvijandige onruststokers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:51 schreef Ludachrist het volgende:
Tijd voor wat nieuwe wetgeving omtrent de media onder Trump, denk ik. De media is namelijk niet eerlijk. Dat kan wel wat aan banden gelegd worden.
Dat hoeft ook niet per sé als je de wetgeving rond smaad wat versoepelt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De Supreme court gaat nooit het eerste artikel in de grondwet aanpassen voor hem.
is toch ernstig dit, dit kun je nog verwachten van basisschool leerlingen maar dit gaat over jong volwassenen, hoe moet dat als die straks echt moeten functioneren in de grote boze wereld?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
http://www.nationalreview(...)-school-closing-2016
[..]
Volgende presidentiële film van Oliver Stone "the twitter wars, you just got Trumped"quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een mediagenot, heerlijk dit. Net een film.
Wat een land joh.
Vroeger was alles inderdaad beter. Toen je je tenminste nog zonder enige hoop vol in de Duitse kogelregens mocht stortenquote:
Vergeleken met die jankwijven van tegenwoordig, met hun smartphones, waren de jongeren inderdaad uit beter hout gesneden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger was alles inderdaad beter. Toen je je tenminste nog zonder enige hoop vol in de Duitse kogelregens mocht storten
dat klopt niet helemaal aangezien de gemiddelde leeftijd van Amerikaanse soldaten 26 was in WO2.quote:
De meeste oorlogen lopen slecht af voor de USA alleen hebben ze dat niet helemaal door....quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
dat klopt niet helemaal aangezien de gemiddelde leeftijd van Amerikaanse soldaten 26 was in WO2.
Hadden ze beter Vietnam kunnen gebruiken maar ja dat liep niet zo goed af.
Grenada konden ze prima in hun eentjequote:Op vrijdag 11 november 2016 10:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De meeste oorlogen lopen slecht af voor de USA alleen hebben ze dat niet helemaal door....
En voor de zwarte medemens is er niet zoveel veranderd sinds WOII en Vietnam. Of ze nu door de Jap of door Amerikaanse politieagenten worden afgeknald, same thing.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
dat klopt niet helemaal aangezien de gemiddelde leeftijd van Amerikaanse soldaten 26 was in WO2.
Hadden ze beter Vietnam kunnen gebruiken maar ja dat liep niet zo goed af.
quote:
Maar daar hadden ze wel weer hulp bij nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
De laatste oorlog in Irak deden ze natuurlijk ook prima, het was alleen een beetje lomp dat ze amper hadden nagedacht over wat er daarna moest gebeuren.
Als jij 500.000 Irakezen, voornamelijk burgers, prima vindt......tjaquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
De laatste oorlog in Irak deden ze natuurlijk ook prima, het was alleen een beetje lomp dat ze amper hadden nagedacht over wat er daarna moest gebeuren.
We zullen het dan maar niet hebben over de door Amerikanen veroorzaakte burgerdoden in het door jou zo bejubelde jaar 1944.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:14 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als jij 500.000 Irakezen, voornamelijk burgers, prima vindt......tja
Goed stuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:09 schreef Mani89 het volgende:
Even de hand in eigen boezem steken.
CBS: The unbearable smugness of the press.
Inderdaad, Trump was toen al geen fan van dit kiesmannen-systeem en dat is hij nu nog steeds niet. Dat hij nu dankzij hetzelfde systeem de verkiezingen wint maakt hem nog geen hypocriet.quote:
Dat stelt hij dan ook niet. Trump roept op tot verzet, protest en revolutie naar aanleiding van dit systeem, en dat hij datzelfde protest nu veroordeelt als 'oneerlijk' neigt daar wel een beetje naar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Inderdaad, Trump was toen al geen fan van dit kiesmannen-systeem en dat is hij nu nog steeds niet. Dat hij nu dankzij hetzelfde systeem de verkiezingen wint maakt hem nog geen hypocriet.
Het is niet aan de president of presidentskandidaten om dit te veranderen. Amendementen op de grondwet hebben een tweederdemeerderheid in beide huizen van het Amerikaanse Congres nodig. Die is er niet en dus blijft het systeem voorlopig zo staan, of Trump het nu wil of niet.
The greatest generation noemen ze die... Best grappig hoe degenen die toen de "lost generation" en de "worst generation" genoemd werden, naderhand opgehemeld zijn omdat ze soldaatje moesten spelen. De generatie met het hoogste percentage geslachtsziekten, massale werkloosheid, alcoholisme, criminaliteit...quote:
Klopt, een wereldoorlog met een verplichte draft is echt totaal vergelijkbaar met wat willekeurige studenten die ergens zeuren om een nieuw wc-hokje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Vergeleken met die jankwijven van tegenwoordig, met hun smartphones, waren de jongeren inderdaad uit beter hout gesneden.
Nee dat zou ik maar niet doen nee....quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zullen het dan maar niet hebben over de door Amerikanen veroorzaakte burgerdoden in het door jou zo bejubelde jaar 1944.
Het gaat om de houding.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, een wereldoorlog met een verplichte draft is echt totaal vergelijkbaar met wat willekeurige studenten die ergens zeuren om een nieuw wc-hokje.
Want anders!!!11quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee dat zou ik maar niet doen nee....
De vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op maar het geneuzel van de hedendaagse student over safe zones, niet in staat zijn om een examen of je huiswerk te doen omdat je er niet mee om kan gaan dat jouw gewenste kandidaat niet gewonnen heeft slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, een wereldoorlog met een verplichte draft is echt totaal vergelijkbaar met wat willekeurige studenten die ergens zeuren om een nieuw wc-hokje.
Ik ben een paar van die mensen tegengekomen. Kneiterhard, zelfs nog op hun 80e en toen ze ver in de 90 waren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
The greatest generation noemen ze die... Best grappig hoe degenen die toen de "lost generation" en de "worst generation" genoemd werden, naderhand opgehemeld zijn omdat ze soldaatje moesten spelen. De generatie met het hoogste percentage geslachtsziekten, massale werkloosheid, alcoholisme, criminaliteit...
De ""Millenials" is een verloren generatiequote:Op vrijdag 11 november 2016 10:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het gaat om de houding.
Niet dat die jongens van WW2 het leuk vonden maar nu krijgen ze al een dagje vrij om bij te komen van een verkiezingsuitslag .............![]()
![]()
![]()
![]()
En DAT moet gaan werken???
Net zoals generatie-X, de patatgeneratie etc. Hou toch op. Gezeik van ouwe knarren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
De ""Millenials" is een verloren generatie
Maar dat is de klacht hier dan ook niet echt, het is meer de verbazing dat huidige studenten geen examens of opdrachten kunnen doen omdat de verkeerde kandidaat heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
De klacht dat 'de jeugd' lui, laf en ongedisciplineerd is, is van alle tijden.
Ik vind het een beetje maf om een enkel voorval door te trekken naar een hele generatie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is de klacht hier dan ook niet echt, het is meer de verbazing dat huidige studenten geen examens of opdrachten kunnen doen omdat de verkeerde kandidaat heeft gewonnen.
Eens, maar de studenten waar dit over gaat zijn wel totaal mislukt voor het leven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje maf om een enkel voorval door te trekken naar een hele generatie.
Dat valt denk ik ook wel mee, jonge mensen kunnen nog veranderen hequote:Op vrijdag 11 november 2016 10:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eens, maar de studenten waar dit over gaat zijn wel totaal mislukt voor het leven.
En dat in een land waar ASH Monday een onofficiële feestdag is, omdat veel Amerikanen niet in staat zijn te werken na de superbowl?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eens, maar de studenten waar dit over gaat zijn wel totaal mislukt voor het leven.
In de USA gaan ze al huilen als je ze verbaal aanvalt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is de klacht hier dan ook niet echt, het is meer de verbazing dat huidige studenten geen examens of opdrachten kunnen doen omdat de verkeerde kandidaat heeft gewonnen.
We hebben het over jong volwassen op universiteiten, als die niet eens tegen een klein stootje kunnen, debatten uit de weg gaan en lopen te huilen en overspannen raken doordat iemand de verkiezingen wint, dan geef ik de hoop wel op voor die individuen. Verder zijn er natuurlijk ook veel personen in deze generatie die hier wel gewoon mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt denk ik ook wel mee, jonge mensen kunnen nog veranderen he
Wat wil je nu zeggen? Dat het in 1944 beter was? Ik heb toch echt liever dat ik om moet gaan met wat gevoelige types dan dat ik met een afgeknald been lig dood te rotten op een strand in Frankrijk.quote:
Laten we niet te hard oordelen over deze mensen, ze maken toch ook een groot deel van de FOK! community, de Wajongers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We hebben het over jong volwassen op universiteiten, als die niet eens tegen een klein stootje kunnen, debatten uit de weg gaan en lopen te huilen en overspannen raken doordat iemand de verkiezingen wint, dan geef ik de hoop wel op voor die individuen.
Respect inderdaad. Een goed voorbeeld voor al die huilebalken!quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef crystal_meth het volgende:
De huidige generatie gaat zelfs vrijwillig vechten. Syriëgangers, de greatest generation!
Heel goed, idd.quote:
Dit is natuurlijk ook niet iets van de laatste week. In 2005 hadden Penn & Teller het al over het gevaar op colleges voor de vrijheid van meningsuiting door de opkomst van PC, terwijl juist universiteiten de safe space voor vrijheid van meningsuiting zouden moeten zijn ook al is die mening niet pc.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje maf om een enkel voorval door te trekken naar een hele generatie.
Geen idee, even opzoeken wat de reactie hierop was denk ik:quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:03 schreef Jane het volgende:
[..]
En nu zie ik betogers poppen van Trump aan de nek ophangen, komen er zelfs filmpjes voorbij waarin mensen in elkaar worden geslagen omdat ze op Trump gestemd hebben.... En dat zijn dan die moreel superieure Hillary-aanhangers. Wat zouden ze zeggen als het andersom was geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |