abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166558298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:39 schreef fixatoman het volgende:
Weet iemand hier wat meer over de kansen van Jeff Sessions om een positie te krijgen binnen een Trump regering?

Ik weet dat hij wel een Trump prominent is maar zie hem nergens genoemd worden. Waarom is dat?
Dan kijk je niet goed.

https://www.washingtonpos(...)870a079da_story.html

http://www.nytimes.com/20(...)ection-reaction.html
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166558317
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zozo, iemand noemde je een racist in een verhitte discussie. Hoe heb je het overleefd?

[..]

Nou, voor actie voeren tegen de overheid valt nog iets te zeggen. Althans, dat recht hebben mensen (en terecht). Maar het ging veel verder dan dat. Wie zich tijdens bijeenkomsten positief uitliet over asielzoekers, kreeg bakken stront over zich heen. Dat ontkennen is niets anders dan je kop in het zand steken. Fysiek geweld is er in Nederland gelukkig niet geweest.

In Nederland kun je de islam gewoon bekritiseren zonder de mond gesnoerd te worden. Wel zijn er extremisten die aanslagen willen plegen (maar dat zijn dus geen boze linksen of Clinton-aanhangers). Maar mensen die niet tegen de islam zijn worden daar net zo goed het slachtoffer van.
Zou het zo kunnen zijn dat men in NL cq Europa misschien op een hoger beschaafd niveau staat en hun "tegenstanders\' gewoon in hun waarde laat? :) Zomaar een idee....
pi_166558326
Hoe groot is de kans dat we ooit nog zijn belastingaangifte te zien krijgen?
pi_166558333
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:45 schreef fliert het volgende:
Wat kan jou dat nu schelen?
pi_166558342
quote:

Dat zou nog wel eens een dingetje kunnen gaan worden. Ik heb zo'n vermoeden dat het niet heel verstandig zou zijn voor Trump om die vrij te geven.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 10 november 2016 @ 12:46:51 #81
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166558346
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hier is een lijstje:

https://en.wikipedia.org/(...)er_lost_popular_vote

Zijn er wel wat meer, maar niet heel veel.
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:39 schreef heywoodu het volgende:
Prima relativerend stuk over dat een presidentschap van Trump best mee zou kunnen vallen.
https://foreignpolicy.com(...)as-awful-as-we-fear/
Dank jullie!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166558356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:42 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dit wordt een beetje oneerlijk discussiėren. Met een Trump-sticker ben je je leven veilig, maar je gaat niet met een veilig gevoel de winkel in terwijl je auto op de parkeerplaats staat. Er zijn heel veel foto's voorbij gekomen waar dergelijke auto's zijn bekrast.

Zo zijn er ook dit soort foto's. Wederom; dit is geen bewijs dat je je auto in zijn algemeenheid niet meer veilig weg kunt zetten met zo'n sticker.
pi_166558375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zozo, iemand noemde je een racist in een verhitte discussie. Hoe heb je het overleefd?
Ik wel maar je vroeg om voorbeelden waaruit bleek dat links intolerant was in Nederland. Dat je het niet bizar vindt om mensen bij voorbaat al voor racist uit te maken zegt wel genoeg waar je staat in deze discussie.

quote:
Nou, voor actie voeren tegen de overheid valt nog iets te zeggen. Althans, dat recht hebben mensen (en terecht). Maar het ging veel verder dan dat. Wie zich tijdens bijeenkomsten positief uitliet over asielzoekers, kreeg bakken stront over zich heen. Dat ontkennen is niets anders dan je kop in het zand steken. Fysiek geweld is er in Nederland gelukkig niet geweest.
Ik zei in mijn vorige reactie dat ik dat erken en moreel verdedigbaar vindt, althans dat ik er niet veel problemen mee heb.

quote:
In Nederland kun je de islam gewoon bekritiseren zonder de mond gesnoerd te worden.
Nee. Bekende islamcritici verliezen hun vrijheid en/of leven (Theo van Gogh, Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali).

quote:
Wel zijn er extremisten die aanslagen willen plegen (maar dat zijn dus geen boze linksen of Clinton-aanhangers). Maar mensen die niet tegen de islam zijn worden daar net zo goed het slachtoffer van.
Klopt, een groot deel van links wordt slachtoffer van wat zij zelf en een groot deel van hun politieke medestanders tolereren.
pi_166558384
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wat kan jou dat nu schelen?
Ik wil graag geļnformeerd worden
  donderdag 10 november 2016 @ 12:49:09 #85
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166558398
quote:

[..]

Een ontelbaar aantal YouTube-filmpjes, posts op social media en de leider die de helft van Trump supporters racistisch of seksistisch noemt is wel het beste anecdotisch bewijs wat je ooit gaat vinden voor iets. Een groot deel van links is intolerant jegens andere meningen. Zie ook de media en de karaktermoord van Trump.

[..]

Dit wordt een beetje oneerlijk discussiėren. Met een Trump-sticker ben je je leven veilig, maar je gaat niet met een veilig gevoel de winkel in terwijl je auto op de parkeerplaats staat. Er zijn heel veel foto's voorbij gekomen waar dergelijke auto's zijn bekrast.
Je zit een beetje vast in een links rechts wereldje..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166558405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens een dingetje kunnen gaan worden. Ik heb zo'n vermoeden dat het niet heel verstandig zou zijn voor Trump om die vrij te geven.
Is hij ook niet verplicht, overigens.
pi_166558417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik wel maar je vroeg om voorbeelden waaruit bleek dat links intolerant was in Nederland. Dat je het niet bizar vindt om mensen bij voorbaat al voor racist uit te maken zegt wel genoeg waar je staat in deze discussie.

[..]

Ik zei in mijn vorige reactie dat ik dat erken en moreel verdedigbaar vindt, althans dat ik er niet veel problemen mee heb.

[..]

Nee. Bekende islamcritici verliezen hun vrijheid en/of leven (Theo van Gogh, Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali).

[..]

Klopt, een groot deel van links wordt slachtoffer van wat zij zelf en een groot deel van hun politieke medestanders tolereren.
En dan zet je Wilders ertussen. Die is toch helemaal niet kritisch.
wooblabalurg
pi_166558422
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is hij ook niet verplicht, overigens.
Obama had dacht ik ook geen verplichting om zijn geboorteakte vrij te geven. Maar somehow vinden Amerikanen dit soort non-politieke zaken heel belangrijk.
pi_166558431
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo zijn er ook dit soort foto's. Wederom; dit is geen bewijs dat je je auto in zijn algemeenheid niet meer veilig weg kunt zetten met zo'n sticker.
Ik durf wel te erkennen dat Trump supporters ook wel eens intolerante dingen uithalen. Het zou oneerlijk zijn dat niet te erkennen (en dom, want tientallen miljoenen mensen hebben altijd wel een paar die gekke dingen doen), maar het gaat mij om de verhouding intolerantie bij links versus rechts.
pi_166558474
Zo he... de ongelofelijke harde karma die in het gezicht geklapt is van Clinton & co... ik kan het nog steeds niet bevatten. Dat is toch wel ongelofelijk genieten. Dachten ze toch maar mooi even dat hele systeem in de tang te hebben. Alles onder controle, tot de social media aan toe en die CTR lekker overal de goorste troep rondspuiten.. de grote tegenstander uit de primary netjes getackled en aan de andere kant een soort Hitler 2.0 die zelfs in het debat nog geen drie opeenvolgende logische zinnen kon produceren. Kan niet beter.

En dan gewoon verslagen worden in de general election HAHAHAHAHA. Na ieder schandaal vroegen we ons af of Trump nog harder onderuit kon gaan. Pfff...

Maar goed nu is dus wel een losgeslagen projectiel president. Dat is tragisch en ik vrees bepaalde zaken echt wel. Hopen dat hij toch onderuit gaat. Maar hopelijk ontstaat er ook een nieuwe beweging. Eentje met stemmers van het type dat we naar een rally gaat, zeg maar.

De karma... omg... de snoeiharde karma... ik kan het echt bijna niet aan. Als een boemerang in de eigen facie. hehehe
pi_166558479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Obama had dacht ik ook geen verplichting om zijn geboorteakte vrij te geven. Maar somehow vinden Amerikanen dit soort non-politieke zaken heel belangrijk.
Niet helemaal waar, want een van de paar eisen die de grondwet aan een president stelt is wél dat hij een 'natural born citizen' is. Dat hij zijn geboorteakte dan niet hoeft te laten zien aan het volk is natuurlijk waar, maar die zal op een gegeven moment wel gecontroleerd zijn.

Een belastingaangifte vrijgeven is echter in zijn geheel niet verplicht, ook niet zijdelings.
pi_166558480
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als ik voor elke keer dat ik ben uitgescholden voor Gutmensch en/of landverrader een dubbeltje kreeg, dan kon ik nu een riant avondje stappen.

quote:

[..]

[..]

Je probeert er nu een islamdiscussie van te maken. Het ging echter om de gewelddadige inborst van wat jij 'linksen' noemt (ben ik zelf niet, ik houd mij verre van alles wat linkser is dan D66). Maar het blijkt dus dat Nederlanders die fel gekant zijn tegen de komt van asielzoekers niet zijn aangevallen. Andersom werd geweld echter niet geschuwd, zowel verbaal als fysiek. Maar dat vind jij prima omdat het land door de komst van asielzoekers volgens jou in de verkeerde richting beweegt. Volgens die logica zou jij ook begrip moeten hebben voor linkse Amerikanen die Trump-supporters verbaal of zelfs fysiek aanvallen. Dat doen zij immers om hun land te beschermen (nogmaals, jouw logica. Ik deel die opvatting niet).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166558494
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:50 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik durf wel te erkennen dat Trump supporters ook wel eens intolerante dingen uithalen. Het zou oneerlijk zijn dat niet te erkennen (en dom, want tientallen miljoenen mensen hebben altijd wel een paar die gekke dingen doen), maar het gaat mij om de verhouding intolerantie bij links versus rechts.
De intolerantie is aan beide kanten gewoon even groot. Omdat intolerantie menselijk is. Nu janken de progressieven, maar jarenlang hebben zij weer een conservatieve klaagzang aan moeten horen.

Dat is gewoon hoe mensen werken. Geen van beiden is moreel beter dan de ander op dat vlak.
pi_166558498
quote:
Die komt wanneer hij meedoet aan de verkiezingen komt als Obama zijn geboortecertificaat openbaart komt in de maanden na februari komt als de audit voorbij is komt voor 8 november , ehh, ik denk dat die nu echt niet meer gaat komen. Trump is niet zo van de openheid, lijkt me.
pi_166558509
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, want een van de paar eisen die de grondwet aan een president stelt is wél dat hij een 'natural born citizen' is. Dat hij zijn geboorteakte dan niet hoeft te laten zien aan het volk is natuurlijk waar, maar die zal op een gegeven moment wel gecontroleerd zijn.

Een belastingaangifte vrijgeven is echter in zijn geheel niet verplicht, ook niet zijdelings.
Ik mag toch hopen dat zijn belastingaangifte door *iemand* is gecontroleerd. Het kan niet zo zijn dat hij hem als enige heeft gezien en hem vervolgens in een kluis heeft gelegd.
pi_166558522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ik voor elke keer dat ik ben uitgescholden voor Gutmensch en/of landverrader een dubbeltje kreeg, dan kon ik nu een riant avondje stappen.

[..]

Je probeert er nu een islamdiscussie van te maken. Het ging echter om de gewelddadige inborst van wat jij 'linksen' noemt (ben ik zelf niet, ik houd mij verre van alles wat linkser is dan D66). Maar het blijkt dus dat Nederlanders die fel gekant zijn tegen de komt van asielzoekers niet zijn aangevallen. Andersom werd geweld echter niet geschuwd, zowel verbaal als fysiek. Maar dat vind jij prima omdat het land door de komst van asielzoekers volgens jou in de verkeerde richting beweegt. Volgens die logica zou jij ook begrip moeten hebben voor linkse Amerikanen die Trump-supporters verbaal of zelfs fysiek aanvallen. Dat doen zij immers om hun land te beschermen (nogmaals, jouw logica. Ik deel die opvatting niet).
Er zijn vrijwel geen linkse Amerikanen.
De meest linkse is Sanders en wat aanhang en dan nog zijn zij vrij gematigd in onze ogen.
pi_166558529
quote:
Die van de NYT kan ik niet lezen maar het andere artikel is alweer een paar maanden oud. Maar wat denk jij?
pi_166558534
quote:

[..]

Een ontelbaar aantal YouTube-filmpjes, posts op social media en de leider die de helft van Trump supporters racistisch of seksistisch noemt is wel het beste anecdotisch bewijs wat je ooit gaat vinden voor iets. Een groot deel van links is intolerant jegens andere meningen. Zie ook de media en de karaktermoord van Trump.

[..]

Een groot deel van de Hillarysupporters zijn niet eens links. :{

Als je het nou had over Berniefans of Jill Stein stemmers, oke. Maar Clinton? Nee.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166558535
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je door dat je eigenlijk helemaal niks zegt in deze post? Je weet dat de Republikeinen grotendeels verantwoordelijk zijn voor het door jou zo verfoeide neoliberalisme? En je bent er ook van op de hoogte dat die ideologie nog steeds wordt gesteund door de Republikeinse partij?
Ja. Ik lijk alleen wel de enige die durft vast te stellen dat Obama en Clinton grote voorvechters van het neoliberalisme zijn en dus schijft hebben aan de midden- en onderklasse. Trump is rechts, maar dat maakt Obama en Clinton niet links, dat hadden ze zelf moeten doen ipv alleen maar zeggen. Trump is erg onafhankelijk en zijn rechts is niet het neoliberale rechts.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166558541
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat zijn belastingaangifte door *iemand* is gecontroleerd. Het kan niet zo zijn dat hij hem als enige heeft gezien en hem vervolgens in een kluis heeft gelegd.
Nou, die hele 'birther'-campagne ging daar dus wel vanuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')