abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166556741
https://medium.com/@Trans(...)bc96e6d09#.68glw8w6o

Er waren eerder nog mensen hier op Fok die een tweet hierover grappig vonden.
pi_166556759
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:09 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren.

Amerikanen hechten nogal veel waarde aan hun constitutionele geschiedenis.
Oh, ik verwacht ook niet dat het snel zal gebeuren. Maar dan heeft wat mij betreft ook geen enkele Amerikaan een legitieme reden tot klagen. Dan kiezen ze zelf voor deze ondemocratische bagger.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 10 november 2016 @ 11:12:22 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166556760
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook bijzonder is dat Trump ongeveer net zoveel stemmen heeft als McCain in 2008 en minder (voorlopig) dan Romney in 2012
Kennelijk heft de weerstand die kandidaten opriepen aan beide kanten mensen thuis gehouden maar was Trump ze te slim af in de rust belt
pi_166556770
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:11 schreef kipknots het volgende:
https://medium.com/@Trans(...)bc96e6d09#.68glw8w6o

Er waren eerder nog mensen hier op Fok die een tweet hierover grappig vonden.
Tja, met dank aan de MSM die maandenlang hebben geroepen dat de wereld vergaat na een Trump overwinning.
pi_166556774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Oh, ik verwacht ook niet dat het snel zal gebeuren. Maar dan heeft wat mij betreft ook geen enkele Amerikaan een legitieme reden tot klagen. Dan kiezen ze zelf voor deze ondemocratische bagger.
Ook niet diegene die er tegen zijn? :?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166556798
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ook niet diegene die er tegen zijn? :?
Ok, vooruit, die wel. :P
  donderdag 10 november 2016 @ 11:18:51 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166556851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef Royyy het volgende:

[..]

Wat is er volgens jou zo lastig aan het terugdraaien van wetten? Gebeurt tientallen keren per jaar. Een Senator/Representative dient een wetsvoorstel in waarin staat dat alle provisies van de ACA vanaf een bepaalde datum niet meer geldig zijn. Vervolgens nemen de Senaat en het Huis dat voorstel aan, Trump ondertekent het, en Obamacare is geschiedenis.

Het vervangen is natuurlijk wat lastiger, maar het terugdraaien is een eitje. Zeker als de Senaat de filibuster afschaft, waar best wel een grote kans op is.
je hebt er 60 senatoren voor nodig als start
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166556895
Als je hem een speech ziet geven, wat hij na de verkiezingen heeft gezegd wordt nogal vaak herhaald, dan vind ik het toch heel lastig om daar een president in te zien. Het heeft meer weg van een bedankwoordje zoals dat gegeven wordt bij de MTV Music Awards.

Er is in geen velden of wegen een presidentiele uitstraling te bekennen in die man.
  donderdag 10 november 2016 @ 11:20:52 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166556901
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:18 schreef Re het volgende:

[..]

Bovendien denk ik dat ook de clienten het niet lijdzaam gaan zitten afwachten
pi_166557038
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Molurus het volgende:
Als je hem een speech ziet geven, wat hij na de verkiezingen heeft gezegd wordt nogal vaak herhaald, dan vind ik het toch heel lastig om daar een president in te zien. Het heeft meer weg van een bedankwoordje zoals dat gegeven wordt bij de MTV Music Awards.

Er is in geen velden of wegen een presidentiele uitstraling te bekennen in die man.
Ik vond de speech na de verkiezingen niet slecht, gewoon beschaafd, kalm en duidelijk. En ja, het was grotendeels een bedankwoordje, wat vrij normaal is net na de verkiezingen. Hij had ook niet 12 uur gewacht zoals Clinton dat deed, maar de toespraak was meteen nadat bekend was dat hij president zou worden, op dat moment zit niemand te wachten op een lange speech maar was de mensen bedanken en proberen te verbroederen het beste.

Ook deed hij het zover ik zag grotendeels uit zijn hoofd en gebruikte hij zijn eigen woorden, iets wat ik Obama nauwelijks zie doen (die gebruikt speechschrijvers en leest het op). Nou vond ik de speeches van Trump tijdens de campagnes niet altijd even geslaagd en vind ik hem niet de beste spreker, maar het komt op mij een stuk natuurlijker en echter over dan bij Obama en zeker dan bij Clinton.
pi_166557040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:18 schreef Re het volgende:

[..]

Dat klopt in dit geval niet helemaal. Voor deze bill is er een simpele meerderheid nodig, geen 60, en die hebben ze wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166557082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:28 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ook deed hij het zover ik zag grotendeels uit zijn hoofd en gebruikte hij zijn eigen woorden
Hebben wij dezelfde speech gezien? Hij las dit keer veel meer van de prompter dan anders, en bovendien zei hij dingen die hij hiervoor, als hij wél dingen ging roepen zonder zijn teleprompter te gebruiken, nooit zou zeggen.

Dit was allemaal voornamelijk te merken aan het feit dat er geen enkele zin was waarin hij zichzelf halverwege onderbrak om aan een nieuwe zin te beginnen, iets wat hij normaal gesproken wel doet.
  donderdag 10 november 2016 @ 11:31:37 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166557091
quote:

[..]

Ik vond de speech na de verkiezingen niet slecht, gewoon beschaafd, kalm en duidelijk. En ja, het was grotendeels een bedankwoordje, wat vrij normaal is net na de verkiezingen. Hij had ook niet 12 uur gewacht zoals Clinton dat deed, maar de toespraak was meteen nadat bekend was dat hij president zou worden, op dat moment zit niemand te wachten op een lange speech maar was de mensen bedanken en proberen te verbroederen het beste.

Ook deed hij het zover ik zag grotendeels uit zijn hoofd en gebruikte hij zijn eigen woorden, iets wat ik Obama nauwelijks zie doen (die gebruikt speechschrijvers en leest het op). Nou vond ik de speeches van Trump tijdens de campagnes niet altijd even geslaagd en vind ik hem niet de beste spreker, maar het komt op mij een stuk natuurlijker en echter over dan bij Obama en zeker dan bij Clinton.
Het is vooral duidelijk te zien dat Trump geen ervaren politicus is die daarin afgetraind is.
pi_166557124
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is vooral duidelijk te zien dat Trump geen ervaren politicus is die daarin afgetraind is.
Wat een verademing is.
  donderdag 10 november 2016 @ 11:35:59 #265
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166557178
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat een verademing is.
Ach al praat hij achterstevoren terwijl hij met zijn handen doet alsof zijn kont praat. Mij gaat het vooral om wat er voor verhaal uitkomt. :P
pi_166557184
quote:

[..]

Hebben wij het wel over dezelfde speeches?

Dit was Obama, na zijn overwinning in 2008:

Zie je dat verschil echt niet?
pi_166557189
Trump komt 'echter' en 'natuurlijker' over dan Obama _O-

Liefde maakt blind, zullen we maar zeggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166557216
quote:

[..]

Ik vond het heel slap. Vooral "Hillary has worked very long and very hard over a long period of time, and we owe her a major debt of gratitude for her service to our country.”. Dat is gewoon totaal niet geloofwaardig na alle dingen die hij over haar gezegd heeft. Nou snap ik ook wel dat het normaal is dat je tijdens de campagne wat feller tegen elkaar bent en na de verkiezing een wat mildere en meer verzoenende toon op zet. Maar hij heeft gewoon letterlijk gezegd dat hij er alles aan gaat doen om haar op te laten sluiten voor wat zij in dienst van de VS gedaan heeft. En dan komt hij nu aan zetten met een 'debt of gratitude for her service'? Wat een slappe zak.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166557219
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:36 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een van de grootste kwaliteiten van Obama is zijn vermogen om goede speeches te geven, maar zelfs dat doet Trump beter, en dat is dan nog niet eens de beste spreker, moet je nagaan.
pi_166557229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:36 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat Obama goede speechschrijvers heeft en dat hij dat op een overtuigende manier kan voorlezen en overbrengen, alleen heeft het niet mijn voorkeur.
pi_166557243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat Obama goede speechschrijvers heeft en dat hij dat op een overtuigende manier kan voorlezen en overbrengen, alleen heeft het niet mijn voorkeur.
Maar jij wilt dus eigenlijk zeggen dat Trump zijn overwinningsspeech niet letterlijk voorlas en dat hij hem zelf geschreven heeft?
  donderdag 10 november 2016 @ 11:40:28 #272
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166557251
Haha die Trump, wat een held.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166557258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Even los van jouw politieke voorkeur... daar stond in 2008 een echte president. Een leider van het volk.

Bij Trump denk ik vooral 'daar staat een man met een veel te groot ego die nog niet helemaal beseft waar hij aan is begonnen en die zijn fans bedankt'.
pi_166557272
Let alleen eens op waar hij heenkijkt tijdens die speech. Uit zijn hoofd :') .

https://www.theguardian.c(...)speech-in-full-video
pi_166557273
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar jij wilt dus eigenlijk zeggen dat Trump zijn overwinningsspeech niet letterlijk voorlas en dat hij hem zelf geschreven heeft?
Obama was eigenlijk maar een simpel figuur. Trump doet het gewoon au naturel, die hoogbegaafde woordenkunstenaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')