SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die hebben de feestvierders achtergelaten toen bleek dat ze verloren hadden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:11 schreef Roland_Deschain het volgende:
Hebben die 12 vlaggen nog 1 of andere betekenis?
hij zei eveneens dat trump republican nomine werd vanwege grote aantal republicans candidates dat meedeed, wat een snob.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij bleef Silver citeren die Trump bijna 0% kans gaf tijdens de Republikeinse voorverkiezingen, zelfs toen zijn kansen stegen bij Silver uiteindelijk dichtbij de 50% ging je niet mee en bleef je vasthouden aan oude peilingen en Trump die uit dezelfde groep kiezers bleef profiteren, wat beperkt zou zijn voor de algemene verkiezingen. Ongeacht hoeveel uitzonderingen Nate Silver beschreef op zijn site.
Denk je dat ze nog op komt dagen?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Infection het volgende:
Voor de mensen die net komen kijken. Hillary geeft zometeen een speech hier live:
Zo meteen? Dat zeggen ze al een tijdje.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Infection het volgende:
Voor de mensen die net komen kijken. Hillary geeft zometeen een speech hier live:
Klopt terwijl het vooral duidelijk was dat Trump een heel nieuw scala aan kiezers aanboorden op dat moment al.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hij zei eveneens dat trump republican nomine werd vanwege grote aantal republicans candidates dat meedeed, wat een snob.
Nieuwe accu erin en gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb het idee dat Hillary na vannacht met een drankje en een pammetje naar bed is gegaan en dat ze haar nu met man en macht aan de praat proberen te krijgen.
Een van haar stand-ins zal wel ingevlogen worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb het idee dat Hillary na vannacht met een drankje en een pammetje naar bed is gegaan en dat ze haar nu met man en macht aan de praat proberen te krijgen.
Zou ook nog gewoon kunnenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Windhapper het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Roland_Deschain het volgende:
Schiet eens op Hilly, ik wil eten.
Nog niet gegeten hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Roland_Deschain het volgende:
Schiet eens op Hilly, ik wil eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |