SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Ja, maar volgens het verkiezingsprogramma van Trump moet Mexico de kosten ervan ophoesten.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De kosten voor de muur zijn net zo hoog als wat de VS per dag uitgeven.
twitter:tassagency_en twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:47:57Dutch sub tried to approach Russian aircraft carrier in Mediterranean — defense ministry https://t.co/aDMN0g0H68 reageer retweet
Help ons, Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Hopelijk blijft Trump ons wel beschermentwitter:tassagency_en twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:47:57Dutch sub tried to approach Russian aircraft carrier in Mediterranean — defense ministry https://t.co/aDMN0g0H68 reageer retweet
Die zullen we iig niet snel meer in de internationale politiek terugzien.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:59 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ik denk dat Hillary de nacht niet overleefd heeft
Viel me ook op dat veel zure single vrouwen op Hillary stemden. Feminazisquote:Op woensdag 9 november 2016 14:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Minder dan de helft van de getrouwde vrouwen heeft op Hillary gestemd
Dit was mijn laatste statistiekje, groetjes!
Wat ik begreep is dat een deel van de kosten van een visum voor de Mexicanen etc. etc. naar de muur gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, maar volgens het verkiezingsprogramma van Trump moet Mexico de kosten ervan ophoesten.
Ben ook wel benieuwd hoe dat straks zal gaan in de praktijk.
over een half uurtjequote:Op woensdag 9 november 2016 14:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
Had Hillary nog een speech gedaan? Of gaat ze dat nog doen?
Half 5 komt ze met een speech.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:59 schreef Roland_Deschain het volgende:
Haar dood in scene gezet om zo onder een gevangenisstraf uit te komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:59 schreef Roland_Deschain het volgende:
Het 'deporteren van illegale migranten' een andere enorme kostenpost. Die betalen veelal gewoon belasting, maar hebben geen recht op allerhande voorzieningen en zijn in dat opzicht dus flinke nettobetalers.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, maar volgens het verkiezingsprogramma van Trump moet Mexico de kosten ervan ophoesten.
Ben ook wel benieuwd hoe dat straks zal gaan in de praktijk.
Nee, dat gaat hij dus niet doen volgens zijn programma. Geeft niet, moeten we zelf meer uitgeven aan defensie.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Hopelijk blijft Trump ons wel beschermentwitter:tassagency_en twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:47:57Dutch sub tried to approach Russian aircraft carrier in Mediterranean — defense ministry https://t.co/aDMN0g0H68 reageer retweet
Dat vraag ik me dus ook af. Trump staat momenteel bijvoorbeeld op 59 miljoen stemmen,92% procent geteld, dus die zal uitkomen rond de 61 miljoen. Dat zijn er maar een paar honderdduizend meer dan Romney had.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:52 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Populisme is niet perse inhoudloos.
Ik bedoel meer dat je een message van change nodig hebt om je stemmers enthousiast te krijgen. Clinton als ultimate insider kon die message natuurlijk niet brengen.
+ Vervullen de baantjes waar de gemiddelde Amerikaan geen zin in heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het 'deporteren van illegale migranten' een andere enorme kostenpost. Die betalen veelal gewoon belasting, maar hebben geen recht op allerhande voorzieningen en zijn in dat opzicht dus flinke nettobetalers.
16.30quote:Op woensdag 9 november 2016 14:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
Had Hillary nog een speech gedaan? Of gaat ze dat nog doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |