Zolang het nog kan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Rot eens op met dat gezeik. Geniet gewoon eens van wat er nog wel is
Veel is er anders niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Rot eens op met dat gezeik. Geniet gewoon eens van wat er nog wel is
Er is niks meer over.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Strani het volgende:
Geniet gewoon eens van wat er nog wel is
Stoomboot, cadeautjes, sinterklaasliedjes, kinderen, Jeroen, pepernoten, orkestje, sinterklaas zelf.. ik weet niet hoor, ik zie toch wel wat dingen die weinig veranderd zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Veel is er anders niet meer.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Stoomboot, cadeautjes, sinterklaasliedjes, kinderen, Jeroen, pepernoten, orkestje, sinterklaas zelf.. ik weet niet hoor, ik zie toch wel wat dingen die weinig veranderd zijn.
Wel dope, mooiste baantje (kadootjes aan kinderen geven) pakken we nu ook van die zwarte pieten af. Als dat geen racisme is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tof dat de albino Pieten nu ook meemogen
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat het verschil precies isquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Pepernoten. Vroegah kregen we van Sinterklaas pepernoten, geen kruidnoten.
Er zitten ook agenten tussen de pieten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zie geen demonstranten... Die worden goed uit beeld gehouden
Wel de verkeerde Keesquote:
Die zijn er als het goed is ook amper, met al die controles.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef 44rdbei het volgende:
Die zouden gestrand zijn in Rotterdamquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef 44rdbei het volgende:
Is dat nog steeds met maar een piet die al het werk moet doen?quote:
Pepernootquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat het verschil precies is
Aha! Dan heb ik m'n hele leven al kruidnoten gegeten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pepernoot
[ afbeelding ]
Kruidnoot
[ afbeelding ]
Wordt niet meer gemaakt. 20 jaar herhalen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is dat nog steeds met maar een piet die al het werk moet doen?
Dat was een staf, geen hakbijlquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
Wel een man met een hakbijl gearresteerd bij de intocht, meldt de Telegraaf.
Belgiëquote:
Houthakpietquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken danquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt niet meer gemaakt. 20 jaar herhalen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:26 schreef Collide het volgende:
[..]
België
Daar krijg je volgend jaar het gezeik dat nu zwarte piet afschaffen racisme is, omdat er alleen nog maar een witte Sinterklaas is.
ik schaam me voor het gezeur over dit onderwerp. Ga eens gewoon kijken man, get in touch with your inner child!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:26 schreef Fylax het volgende:
Echt belachelijk hoe een traditie verkracht is door een schreeuwende minderheid.
ik schaam me voor mijn land als ik dit zie.
Weg met ons.
twitter:hasnaelmaroudi twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:26:06Coolsingel nu. Alle zwarte piet demonstranten worden door politie ingesloten. https://t.co/Z6ztQv4Qzd reageer retweet
Serieus?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
Eh wat? Ze de Belgische krijgen alleen herhalingen te zien? Wat een armoede.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt niet meer gemaakt. 20 jaar herhalen.
en waarom zou dat moeten zijn? waarom zou zwart zijn beledigend moeten zijn. Wat een gelul. Die man heeft een donkere huidskleur..so what..Laat hij er trots op zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bij ons op kantoor werkt een donkere man. Zijn naam is Pete.
Hij werkt als facilitair medewerker. Hij maakt schoon, zorgt voor een goede sfeer op de gestresste werkvloer, maakt een praatje een grap en is goedlachs en zorgt dat het koffieapparaat gevuld blijft met koffiepoeder. Hij is ook nog donker van huidskleur.
'Zwarte Pete' is dus wel degelijk een kwetsende term.
Volgens het pushbericht wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Serieus?
Die mag dan wel eventjes langs het Pieter Baan Centrum voor een onderzoekje wat mij betreft
Toen ik 5 was zette ik m'n schoen nog bij de centrale verwarming neer, en heb er nooit vragen over gesteldquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Zipportal het volgende:
Als men nog een reden zoekt, waarom de Pieten straks wit zijn?
VloerverwarmingPiet.
top!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Briljant he, dat ze er de draak mee steken
Ik wist allang dat Piet een loper had.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik 5 was zette ik m'n schoen nog bij de centrale verwarming neer, en heb er nooit vragen over gesteld
Hahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wist allang dat Piet een loper had.
Een prima sint naar mijn meningquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:31 schreef Strani het volgende:
Stefan de Walle wordt trouwens wel wat overtuigender in z'n rol, merk ik.
Ik moest erg aan 'm wennen maar hij wordt al een stuk gedistingeerderquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een prima sint naar mijn mening
wtfquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen een man met hakbijl aangehouden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Het betreft een niet-Nederlands sprekende man
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is met alle focus niet te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.
is ook weer waarquote:
Alsof hij kans zou maken tegen de Sint mat zijn staf.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zoals de ene piet tegen de ander zei, wat ben je bleek om je neusquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het wel gezellig die huidziektepieten.
nee joh die zijn al naar huis afgevoerdquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog geen kind zien huilen omdat er witte pieten tussen lopen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
De paardleider zou wel iets meer schmink (paardenpoep) op mogen hebben..
Die met die mitella kan wel wat vegen gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
De paardleider zou wel iets meer schmink (paardenpoep) op mogen hebben..
Die heb je verrekte snel gevonden.quote:
Ze zijn ook verkleed als Piet, er is relatief veel politie aanwezig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij zie ik agenten in burger aan de linkerkant van het hek mee lopen.
Hun motoriek veraad!!!..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij zie ik agenten in burger aan de linkerkant van het hek mee lopen.
Ik wil geen lege pakjes in mijn schoen.quote:
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |